Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015



Η ενεργοποίηση του «Undo Send» στο Gmail, όπως ήταν απόλυτα αναμενόμενο, έγινε δεκτή με απόλυτο ενθουσιασμό: Η δυνατότητα να «ανακαλέσει» κάποιος ένα email το οποίο μπορεί να απεστάλη κατά λάθος, λόγω λάθος κρίσης, ή εν βρασμώ ψυχής, είναι κάτι που...επιζητείται από τους χρήστες σχεδόν από καταβολής email, και τώρα έρχεται και στους απλούς χρήστες, μετά από μια περίοδο δοκιμών από το Gmail Labs.
Η εν λόγω λειτουργία έχει εισαχθεί ήδη στο «κανονικό» Gmail, και, όπως αναφέρεται σε σχετικό blogpost της εταιρείας, επιτρέπει στους χρήστες να ακυρώσουν την αποστολή ενός email που έχει «φύγει» εάν έχουν τις αμφιβολίες τους, αμέσως μετά την αποστολή του.
Η λειτουργία είναι απενεργοποιημένη από default- ο χρήστης πρέπει να την ενεργοποιήσει μόνος του, πηγαίνοντας στα settings (ρυθμίσεις), και επιλέγοντας από εκεί και τη χρονική περίοδο/ περιθώριο αναίρεσης αποστολής (μέχρι και 30 δευτερόλεπτα- οπότε, όπως καταλαβαίνετε, ακόμα και αυτή η λειτουργία απαιτεί να αποκτήσετε γρήγορα αντίληψη του λάθους σας, καθώς, μετά το πέρας της περιόδου αυτή, το email έχει....φύγει δια παντός).
Τη Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2015, επανέρχεται η ΕΡΤ3 στους τηλεοπτικούς μας δέκτες. Οι τηλεθεατές θα χρειαστεί να επανασυντονίσουν τις συσκευές τους, ανακοίνωσε την Πέμπτη η διοίκηση της ΕΡΤ Α.Ε., σημειώνοντας ότι ολοκληρώθηκε ομαλά η επάνοδος και η ανάληψη καθηκόντων από τους εργαζομένους της ΕΡΤ.

Εξάλλου, μέχρι την Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2015, θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία διασταύρωσης και επαλήθευσης των στοιχείων των εργαζομένων, βάσει των όσων έχουν δηλώσει εγγράφως στις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΡΤ. Ο κατάλογος του προσωπικού της ΕΡΤ θα παραδοθεί αμέσως στους εργαζομένους, προκειμένου να προβούν στην ανάδειξη των εκπροσώπων τους στο Δ.Σ. της ΕΡΤ, κατόπιν μυστικής και καθολικής ψηφοφορίας, όπως προβλέπεται στο νόμο.

http://www.ert.gr


Αν κλείσετε ποτέ τραπέζι στο Clove Club στο Shoreditch στο East End του Λονδίνου φροντίστε να εμφανιστείτε, γιατί διαφορετικά θα χάσετε τα χρήματά σας, αφού από αυτό το μήνα το εστιατόριο εφαρμόζει το σύστημα της προπληρωμής, προκειμένου να μειώσει τον αριθμό ακυρώσεων.
Το σύστημα Tock αναπτύχθηκε αρχικά από τον Nick Kokonas, ιδιοκτήτη εστιατορίου στο Σικάγο και απ’ ό,τι φαίνεται φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμο και στους υπεύθυνους του Clove Club του Λονδίνου, με τον σεφ Isaac McHale να αναφέρει ότι το κόστος των ακυρώσεων βλάπτει σοβαρά την επιχείρηση.
Σύμφωνα με το Bloomberg, από αυτό το μήνα κι έπειτα οι πελάτες έχουν την επιλογή να διαλέξουν ανάμεσα σε δύο μενού των 65 και των 95 λιρών και όλο το κόστος του γεύματος θα πρέπει να πληρωθεί προκαταβολικά, εκτός των ποτών και των έξτρα που θα πληρώνονται την ημέρα επίσκεψης.
Το σύστημα αυτό λειτουργεί ήδη σε περιπτώσεις θεατρικών παραστάσεων και συναυλιών κι απ’ ό,τι φαίνεται φτάνει η ώρα να μπει και στον κόσμο των εστιατορίων.
clickatlife.gr
Γνωστοποιήθηκε το τεχνικό τιμ που θα πλαισιώσει τον Ιγκόρ Τούντορ στον ΠΑΟΚ. Αυτό θα απαρτίζεται από δύο βοηθούς προπονητή (ο δεύτερος με ρόλο αναλυτή αγώνων), έναν γυμναστή και έναν προπονητή τερματοφυλάκων.

Ο Ιβάν Λέκο θα είναι ο πρώτος βοηθός προπονητή στον ΠΑΟΚ, επομένως και ο πιο στενός συνεργάτης του Ιγκόρ Τούντορ. Ο Γιούριτσα Βούτσκο θα έχει ρόλο δεύτερου βοηθού και παράλληλα αναλυτή αγώνων και ο Τσάβλινα θα είναι ο προπονητής τερματοφυλάκων. Γυμναστής θα είναι ο Πάολο Αρτίκο, ο οποίος προέρχεται από πενταετή θητεία στην Ουντινέζε, έχοντας δουλέψει στο παρελθόν σε Λεβάντε και Τορίνο.

Όλοι τους, όπως και ο Τούντορ, έχουν φθάσει ήδη στη Θεσσαλονίκη και είναι έτοιμοι να πιάσουν δουλειά, εκτός από τον Αρτίκο που αναμένεται μέχρι το βράδυ στην Ελλάδα. Προσεχώς, αφού πρώτα υπογράψουν τα συμβόλαιά τους θα ανακοινωθούν και επίσημα από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Οι προπονήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν αύριο στη Ν. Μεσήμβρια.

Αξίζει να σημειωθεί πως σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις για τους ανθρώπους του τεχνικού τιμ, υπάρχουν δύο διαφοροποιήσεις. Πιο συγκεκριμένα, στις θέσεις των Περέικ και Τόμιτς ήρθαν οι Αρτίκο και Τσάβλινα.

http://www.seleo.gr

Εκδόθηκε σήμερα από την αναπληρώτρια υπουργό Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη απόφαση για παράταση της προθεσμίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων των Φυσικών και Νομικών Προσώπων.

Ως προς τα Νομικά Πρόσωπα, η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων παρατείνεται έως την 20η Ιουλίου 2015. Ως προς τα Φυσικά Πρόσωπα, η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων παρατείνεται έως την 27η Ιουλίου 2015.

Επιπλέον με τροπολογία που κατατέθηκε  στο σχ/ν «Μέτρα για την ανακούφιση των ΑμεΑ, την απλοποίηση της λειτουργίας των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.), την καταπολέμηση της εισφοροδιαφυγής και συναφή ασφαλιστικά ζητήματα.», ορίζεται ότι οι ημερομηνίες πληρωμής των φόρων για τα Φυσικά Πρόσωπα  θα παραμείνουν, σύμφωνα και με τον ΚΦΕ, οι 31η Ιουλίου 2015, 30η Σεπτεμβρίου 2015 και 30η Νοεμβρίου 2015.

Με την ίδια τροπολογία παρατείνεται η κατάθεση τροποποιητικών δηλώσεων Ε9 έως την 27η Ιουλίου 2015.

http://www.seleo.gr 
Σύμφωνα με απόφαση του δημάρχου Αθηναίων κ. Γιώργου Καμίνη, αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας και Βιώσιμης Κινητικότητας ορίζεται ο δημοτικός σύμβουλος κ. Αντώνης Καφετζόπουλος, αναλαμβάνοντας τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας που επανασυστήνεται, καθώς και τις αρμοδιότητες του Τμήματος Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων και Στάθμευσης της Διεύθυνσης Οδοποιίας και Αποχέτευσης.

http://www.aftodioikisi.gr

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Χάρη Χαρίση και του Νίκου Κοροβέση από τον ΠΑΣ Γιάννενα. Οι δυο ποδοσφαιριστές θα είναι τα νέα πρόσωπα στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας αύριο στη Νέα Μεσημβρία.

Ο Χάρης Χαρίσης είναι γεννημένος στις 12 Ιανουαρίου 1995 στα Γιάννενα και αγωνίζεται ως αμυντικός χαφ και είναι διεθνής με την Εθνική Ελπίδων. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο τεσσάρων ετών και δήλωσε στο paokfc.gr για τη μεταγραφή του:
 «Αισθάνομαι υπερήφανος που αποτελώ μέλος του ΠΑΟΚ. Ήταν ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε και είναι η ώρα της ευθύνης για μένα, να αποδείξω ότι έχω τις ικανότητες και την ωριμότητα να καθιερωθώ σ΄έναν μεγάλο Σύλλογο«.

Ο Νίκος Κοροβέσης έχει γεννηθεί στις 10 Αυγούστου 1991 στη Χαλκίδα και αγωνίζεται στο αριστερό άκρο του κέντρου και της επίθεσης. Συνολικά έχει αγωνιστεί σε 87 ματς με τη φανέλα του ΠΑΣ Γιάννινα, έχει σκοράρει 13 φορές κι έχει δώσει 8 ασίστ. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο τριών ετών και δήλωσε για τη μεταγραφή του:

«Επιτέλους πέρασε το διάστημα της αναμονής και ξεκινάω με όνειρα καθιέρωσης την προσπάθειά μου στον ΠΑΟΚ. Δεν χρειάστηκε να σκεφτώ καθόλου για την επιλογή μου, όταν σε καλεί ο ΠΑΟΚ απλά δέχεσαι! Ελπίζω να αποδώσει η σκληρή δουλειά που ξεκινάει αύριο και να φανώ χρήσιμος στη νέα μου ομάδα«.

http://inpaok.com

Με την φανέλα του Ηρακλή θα αγωνίζεται για τον επόμενο ένα χρόνο ο Κοστίν Λάζαρ.

Ο Ρουμάνος μέσος ανακοινώθηκε σήμερα (25/6) από τον «γηραιό» και επιστρέφει στην Θεσσαλονίκη.

Ο έμπειρος μέσος μετά την υπογραφή του συμβολαίου του δήλωσε:

«Μίλησα με τον πρόεδρο και τον προπονητή και είμαστε στην ίδια γραμμή για το τι θέλουμε να πετύχουμε. Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα στον Ηρακλή. Ξέρω ότι έχει υψηλές φιλοδοξίες η ομάδα και θέλω να την βοηθήσω άλλα και να βοηθήσω τον εαυτό μου για να βρεθώ ξανά στην Εθνική ομάδα. Όλα τα άλλα είναι πλέον ιστορία και από εδώ και πέρα το πιο σημαντικό πράγμα για μένα είναι ο Ηρακλής».

http://inpaok.com 


Ένα λογοτεχνικό αριστούργημα, μία παγιδευμένη ψυχή, ένας διάσημος ήρωας που επιστρέφει από τα παλιά, ένας άνθρωπος που βοηθά τους πάντες - εκτός από τον εαυτό του, ένα ατίθασο χαρισματικό αγόρι, ένας Σκωτσέζος που βρίσκεται στην Άγρια Δύση, ένα ζευγάρι που παρασύρεται από τη νιότη, δύο φίλοι που κάνουν κριτική σε ιταλικά εστιατόρια και ένα φοβισμένο πουλί που γίνεται ηγέτης καταλαμβάνουν τη μεγάλη οθόνη, αυτή την εβδομάδα.

«Μακριά από το πλήθος»

Ο Τόμας Βίντερμπεργκ μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το κλασικό μυθιστόρημα του Τόμας Χάρντι, «Μακριά από το αγριεμένο πλήθος», το οποίο συγκαταλέγεται στα πιο δημοφιλή λογοτεχνικά έργα όλων των εποχών και έχει εμπνεύσει δεκάδες θεατρικές και κινηματογραφικές εκδοχές. Η - υποψήφια για Όσκαρ - Κάρεϊ Μάλιγκαν και οι Μάικλ Σιν, Ματίας Σένερτς, Τομ Στάριτζ, Τζούνο Τεμπλ και Τζέσικα Μπάρντεν ζωντανεύουν την ιστορία μίας από τις σπουδαιότερες ηρωίδες όλων των εποχών, της Μπάθσιμπα Έβερντιν, η οποία ξεκινά ως μία απλή χωριατοπούλα και εξελίσσεται σε μία δυναμική κληρονόμο, που έρχεται αντιμέτωπη με μυριάδες επιλογές ζωής, και - ωθούμενη από τον επιπόλαιο και εγωιστικά κολακευμένο χαρακτήρα της - προκαλεί τρεις άντρες να την κατακτήσουν.

«Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 3»

Με την ιστορία του να προηγείται αυτής των δύο πρώτων ταινιών, το τρίτο κεφάλαιο τού μεταφυσικά τρομακτικού «Insidious», σκηνοθετημένο από τον Λι Γουάνελ, ξεκινά ανάποδα, με αναδρομική ισχύ. Με τους Ντέρμοτ Μαλρόνεϊ, Λιν Σάγιε, Στέφανι Σκοτ, Χέιλι Κιγιόκο και Άνγκους Σάμσον, αυτή τη φορά, παρακολουθούμε την περιπέτεια μιας καινούριας οικογένειας, που κρύβει ένα τρομερό μυστικό, το οποίο καλείται να ανακαλύψει η επίλεκτη ομάδα κυνηγών φαντασμάτων.

«Εξολοθρευτής: Γένεsys»

Ο σκηνοθέτης της τηλεοπτικής υπερπαραγωγής «Game of thrones», Άλαν Τέιλορ, ανέλαβε την τρισδιάστατη αναβίωση ενός από τους χαρακτηριστικότερους και πλέον δημοφιλείς κινηματογραφικούς χαρακτήρες, ο οποίος μάς συστήθηκε το 1984, μέσα από μία από τις σημαντικότερες και πιο εμπορικές περιπέτειες φαντασίας όλων των εποχών, με τη σκηνοθετική σφραγίδα του Τζέιμς Κάμερον.

Με πρωταγωνιστή και πάλι τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ, πλαισιωμένο από τους Εμίλια Κλαρκ, Τζέι Κόρτνεϊ, τον  - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζ. Κ. Σίμονς και τους Τζέισον Κλαρκ, Μπιούνγκ - Χουν Λι, Άαρον Γουίλιαμσον και Ματ Σμιθ, και τη μουσική να φέρει την υπογραφή του - βραβευμένου με Grammy, Emmy και BAFTA - Λορν Μπαφλ και του - βραβευμένου με Όσκαρ και δύο Χρυσές Σφαίρες - Χανς Ζίμερ, η ταινία εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

«Ξεχασμένες Ζωές»

Η πολυβραβευμένη ταινία του Ουμπέρτο Παζολίνι - με τους Έντι Μαρσάν, Τζόαν Φρόγκατ, Κάρεν Ντριούρι και Νιλ Ντε Σόουζα - είναι ένα τρυφερό και εμπνευσμένο δράμα για έναν ήσυχο, αισιόδοξο και ανιδιοτελή άνθρωπο, ο οποίος βρίσκει χαρά στο να βοηθά τους πάντες, εκτός από τον εαυτό του. Η δουλειά του είναι να εντοπίζει με κάθε τρόπο τους συγγενείς όσων έχουν πεθάνει μόνοι και να οργανώνει τις κηδείες τους. Είναι τόσο παθιασμένος με τη δουλειά του, που κάνει πολλά περισσότερα από αυτά που ορίζει το απλό καθήκον. Στην προσπάθειά του να βρει τους συγγενείς ενός ηλικιωμένου γείτονά του, ανακαλύπτει μια ζωή γεμάτη σκάνδαλα, αστοχίες, αγάπη και λύπη, αλλά και μια εγκαταλελειμμένη κόρη, με την οποία δημιουργεί μια όμορφη σχέση.

«Χορωδία»

Αποδεικνύοντας ότι το εξαιρετικό ενυπάρχει σε κάθε άνθρωπο, αρκεί να τολμήσει το όνειρο, το δράμα του Φρανσουά Ζιράρ, σκηνοθέτη του «Cirque Du Soleil», ξετυλίγει την ιστορία ενός ατίθασου παιδιού με ένα μοναδικό χάρισμα, που ο απαιτητικός δάσκαλός του το πιέζει να κάνει πραγματικότητα ακόμα και τα πιο απίθανα όνειρά του. Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους έχουν αναλάβει οι - βραβευμένοι με Όσκαρ - Ντάστιν Χόφμαν και Κάθι Μπέιτς, η - τρεις φορές υποψήφια για Όσκαρ - Ντέμπρα Γουίνγκερ και οι Έντι Ιζάρντ, Τζος Λούκας, Κέβιν ΜακΧέιλ, Γκάρετ Γουόρινγκ, Τζο Γουέστ και Ρίβερ Αλεξάντερ.

«Η παροδικότητα της παιδικής χορωδίας είναι μια υπενθύμιση ότι, σε αυτό το ταξίδι που λέγεται ζωή, πάντα κερδίζουμε κάτι και χάνουμε κάτι» σημειώνει ο σκηνοθέτης. «Οι άνθρωποι έχουμε την τάση να αντιμετωπίζουμε στατικά την ύπαρξή μας, όταν, στην πραγματικότητα, διαρκώς αλλάζουμε, κινούμαστε και εξελισσόμαστε. Παρόλο που θέλουμε να ζήσουμε με μια βεβαιότητα, αυτή η βεβαιότητα θα ανατραπεί με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Αυτό ισχύει και για τα παιδιά της χορωδίας, σε αυτήν την ιστορία. Νομίζω ότι όλοι μπορούμε να ταυτιστούμε μαζί τους».

«Slow West»

Στην πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα, ο Τζον Μακλίν δημιουργεί ένα ατμοσφαιρικό γουέστερν, με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Μάικλ Φασμπέντερ και τους Κόντι Σμιτ Μακφί, Μπεν Μέντελσον, Κάρεν Πιστόριους και Καλάνι Κουιέπο, το οποίο κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ του Σάντανς. Ο σκηνοθέτης περιγράφει την ταινία του ως ένα «αντισυμβατικό γουέστερν που έχει, κυρίως, να κάνει με τη νεανική αγάπη. Είναι, επίσης, μια ιστορία ενηλικίωσης. Αλλά είναι ένα γουέστερν μέσα από τα μάτια ενός Σκωτσέζου, άρα ενός ξένου.

Μέσα από τα μάτια του, βλέπουμε την πραγματικότητα της Άγριας Δύσης, μια εποχή στην οποία υπήρχαν Γερμανοί, Ιρλανδοί, Σκωτσέζοι και Σουηδοί, όλοι μακριά από τις πατρίδες τους και σε μια νέα γη. Όταν διαβάζεις για την εποχή εκείνη, τη μοίρα των γηγενών Αμερικανών, φρίττεις. Όμως, εγώ ήθελα η ταινία να μιλά για την αναζήτηση ενός νεαρού άνδρα για την αγάπη, με όλα τα άλλα να βράζουν κάτω από την επιφάνεια. Και γι’ αυτόν τον λόγο, δεν είναι ένα τυπικό γουέστερν. Με ενδιέφερε περισσότερο ο σουρεαλισμός και τα παραμύθια. Και άρα, ελπίζω, έτσι, να απέφυγα τα κλισέ. Είναι περισσότερο ένα ευρωπαϊκό road movie».

«Όσο είμαστε νέοι»

Μιλώντας για τον χρόνο που περνά, τη φιλοδοξία και την επιτυχία, και φτιάχνοντας το πορτραίτο ενός γάμου που δοκιμάζεται από την εισβολή της νιότης, η κωμωδία του - υποψήφιου για Όσκαρ - Νόα Μπάουμπαχ συνδέει δυο διαφορετικές γενιές. Με τη - δύο φορές υποψήφια για Όσκαρ - Ναόμι Γουότς και τους Μπεν Στίλερ, Άνταμ Ντράιβερ, Αμάντα Σέιφριντ και Άνταμ Χόροβιτζ, ένα ζευγάρι σαραντάρηδων, που ακόμη αγωνιά για την - κατά τα άλλα, λογική-  απόφασή του  να μην κάνει παιδιά, εγκαταλείπει τους συνομήλικους φίλους του και αρχίζει να κάνει παρέα με ένα ζευγάρι εικοσάρηδων.

«Ταξίδι στην Ιταλία»

Η κωμωδία του Μάικλ Γουιντερμπότομ, με πρωταγωνιστές τους Στιβ Κούγκαν, Ρομπ Μπράιντον, Μάρτα Μπάριο, Ρόζι Φέλνερ και Κλερ Κίλαν, ως συνέχεια του «The trip» (2011), μας μεταφέρει στην Ιταλία, όπου οι δύο γνωστοί πλέον ήρωες αναλαμβάνουν για άλλη μια φορά, να παρουσιάσουν, για λογαριασμό της εφημερίδας The Observer, την κριτική τους για ορισμένα εστιατόρια.

«Ο Κιτρινομύτης σε τρελές πτήσεις»

Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του. Υιοθετημένο και μεγαλωμένο από μία πασχαλίτσα, χωρίς κανένα άλλο πουλί ως πρότυπο, φοβάται να απογειωθεί και να πετάξει μακριά. Όμως, η μοίρα το ωθεί να ηγηθεί ενός σμήνους πουλιών, που φεύγει για την Αφρική.

«Η ταινία είναι ένα παραμύθι, στο οποίο, απλώς, τυχαίνει οι ήρωες να είναι πουλιά, γιατί, στην πραγματικότητα, είναι μια βαθιά ανθρώπινη ιστορία. Πάνω από όλα, είναι ένα παραμύθι για τη χαρά, που προκύπτει από την ανακάλυψη τού ποιος είσαι πραγματικά, τη χαρά τού να ζεις μαζί με άλλους, να ζεις ελεύθερος» εξηγεί ο σκηνοθέτης.
naftemporiki.gr
Λος Άντζελες: Ένας τοίχος με το όνομα του Μάικλ Τζάκσον
Μέρος μια τεράστιας τοιχογραφίας που απεικονίζει τον Μάικλ Τζάκσον και δημιουργήθηκε από τον Κεντ Τουίτσελ, παρουσίασε το μουσείο του Σαν Φερνάντο Βάλεϊ στο Λος Άντζελες, στην έκθεση με τίτλο «Kent Twitchell's Incredible Mural of Michael Jackson», η οποία θα διαρκέσει μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου.

Η τοιχογραφία δημιουργήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1990 και ολόκληρη καλύπτει μια επιφάνεια δέκα ορόφων. Αρχικά, επρόκειτο να καλύπτει την μια πλευρά του θεάτρου Ελ Καπιτάν στο Χόλιγουντ, όμως, το 1993, την εποχή που ο Τζάκσον κατηγορήθηκε για την κακοποίηση παιδιών, η εγκατάσταση αναβλήθηκε. To 2009, το πορτραίτο παρουσιάστηκε στην έκθεση «Thriller: The King of Pop Meets the King of Cool, Exploring the Lost Works of Kent Twitchell». Ωστόσο, τον περισσότερο χρόνο παρέμενε κλεισμένη σε αποθήκες.

Τώρα, ο πρόεδρος του μουσείου, Σκοτ Στέρλινγκ, βρίσκεται σε συζητήσεις με τον Τουίτσελ και το ξενοδοχείο Courtyard by Marriott στο Σέρμαν Όακς της Καλιφόρνια ώστε η τοιχογραφία να καλύψει την ανατολική πλευρά του ξενοδοχείου. Ο Στέρλινγκ υποστηρίζει ότι η εγκατάσταση θα προωθήσει περαιτέρω την τέχνη και τον πολιτισμό στην περιοχή του Σαν Φερνάντο Βάλεϊ.

Το εγχείρημα θα κοστίσει πάνω από 200.000 δολάρια. Η συγκέντρωση των χρημάτων γίνεται μέσα από την δωρεά 10 δολαρίων που κάνουν οι επισκέπτες του μουσείου. Εκτός από την τοιχογραφία η έκθεση θα περιλαμβάνει μια ψηφιακή απεικόνιση της τοιχογραφίας όπως θα εμφανίζεται όταν θα εγκατασταθεί στην πλευρά του ξενοδοχείου.

Ο Στέρλινγκ βλέπει την εγκατάσταση της τοιχογραφίας σαν έναν τρόπο να έρθουν στο Σαν Φερνάντο Βάλεϊ οι θαυμαστές του Μάικλ Τζάκσον από όλο τον κόσμο και με τον τρόπο αυτό να τονωθεί και η οικονομία της περιοχής. Επίσης, σύμφωνα με τον Στέρλινγκ, «ίσως αυτή να είναι η αρχή για την εγκατάσταση περισσότερων τοιχογραφιών σε κτίρια στο Σαν Φερνάντο Βάλει».

Ο Κεντ Τουίτσελ γεννήθηκε το 1942 και εργάζεται κυρίως στο Λος Άντζελες. Είναι περισσότερο γνωστός για τα υπερμεγέθη πορτραίτα του, τα οποία, τις περισσότερες φορές απεικονίζουν διάσημα πρόσωπα και καλλιτέχνες.
in.gr

Πάνω σε μια νέα τεχνολογία εργάζεται η ομάδα «τεχνητής νοημοσύνης» του Facebook, μέσω της οποίας θα είναι εφικτή η αναγνώριση προσώπων σε φωτογραφίες ακόμα κι όταν αυτά δεν φαίνονται καλά ή είναι θολά, αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC.
Η πιο δημοφιλής ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο ήδη συλλέγει πληροφορίες από τις φωτογραφίες που ανεβάζουν οι χρήστες, προτείνοντας ετικέτες για τους ανθρώπους που πιθανόν βρίσκονται σε αυτές. Από ότι φαίνεται ωστόσο, το Facebook έχει σκοπό να εξελίξει την τεχνολογία αυτή σε ένα νέο επίπεδο. Ερευνητές της ομάδας τεχνητής νοημοσύνης της υπηρεσίας εργάζονται πάνω σε μια νέα τεχνολογία η οποία στόχο έχει να αναγνωρίζει τα πρόσωπα που περιλαμβάνονται σε μία φωτογραφία ακόμα κι αν κάποιος δεν φαίνεται καθαρά στην εικόνα.
Ο αλγόριθμος θα αναλύει περισσότερα από 100 διαφορετικά μέρη του σώματος και θα χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπων. Η ιδέα πίσω από αυτό το εγχείρημα είναι να είναι δυνατή η αναγνώριση του ίδιου ατόμου σε διαφορετικές φωτογραφίες, ακόμα και σε διαφορετικές πόζες.
Μετά από ποικίλες δοκιμές, το Facebook υποστηρίζει ότι ποσοστό επιτυχίας της μεθόδου αυτής είναι 83% μετά από δοκιμές που διεξήχθησαν σε 581 διαφορετικούς ανθρώπους.
Η χρήση της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπων έχει εγείρει τις ανησυχίες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής, ενώ έχει δημιουργήσει πληθώρα νομικών ζητημάτων για το Facebook. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, οι ανησυχίες σχετικά με την εν λόγω τεχνολογία οδήγησε την υπηρεσία στο να αναβάλει τη διάθεση στην Ευρώπη μιας νέας εφαρμογής για διαμοιρασμό φωτογραφιών.
Μέχρι στιγμής το Facebook δεν έχει ανακοινώσει επισήμως εάν ή πότε σκοπεύει να εισαγάγει τη νέα αυτή τεχνολογία στην υπηρεσία του.

Για πολλές μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας ο αγώνας για την ανάπτυξη ενός όσο το δυνατόν μικρότερου επεξεργαστή για ηλεκτρονικούς υπολογιστές αποτελεί κύριο μέλημα, ωστόσο ένας Βρετανός έχει βάλει σκοπό να πράξει ακριβώς το αντίθετο.

Ο Τζέιμς Νιούμαν από το Κέιμπριτζ αποφάσισε να κατασκευάσει έναν τεράστιο επεξεργαστή 14 μέτρων, ο οποίος θα περιλαμβάνει 14.000 τρανζίστορ και 3.500 φώτα LED.

Ο Νιούμαν ξεκίνησε το εγχείρημα αυτό πριν από 3 χρόνια και μέχρι στιγμής έχει ξοδέψει τουλάχιστον 20.000 λίρες (περίπου 28.000 ευρώ), δήλωσε στο ειδησεογραφικό δίκτυο BBC.

Ο ίδιος εξέφρασε την ελπίδα του ότι το τόλμημά του αυτό θα έχει εκπαιδευτική αξία, ωστόσο παραδέχτηκε ότι η μεταφορά της τελειοποιημένης «συσκευής» θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη καθώς είναι πιθανό να ζυγίζει περίπου μισό τόνο όταν ολοκληρωθεί.

«Με συνεπήρε η ιδέα να είμαι σε θέση να παρακολουθώ πως λειτουργεί αυτό το πράγμα», δήλωσε ο Νιούμαν, ο οποίος είναι μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών.

«Σκέφτομαι με εικόνες και ήθελα να μπορώ να δω πώς λειτουργεί στην πραγματικότητα ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής και όχι απλά να είμαι γνώστης της θεωρίας», πρόσθεσε ο ίδιος. «Αρχικός σκοπός του εγχειρήματος αυτού ήταν ως άσκηση εκμάθησης και πραγματικά έχω μάθει πολλά έως τώρα».

Ο Νιούμαν ευελπιστεί να έχει ολοκληρώσει τον τεράστιο επεξεργαστή έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

«Όταν εγκατασταθεί και είναι πλήρως λειτουργικός, δεν θα μένει πολύς χώρος για εμάς στο σαλόνι», αστειεύτηκε. «Μία από τις φαντασιώσεις μου είναι να τον τοποθετήσω κατά μήκος ολόκληρου του διαδρόμου».

«Η μητέρα μου με ρωτάει συνεχώς ‘Τι θα μπορεί να κάνει' και εγώ της απαντάω κάθε φορά ‘Είναι ένας υπολογιστής, μπορεί να κάνει τα πάντα'. Οι φίλοι μου πιστεύουν ότι είναι κάτι το τρελό αλλά εγώ πιστεύω ότι ζηλεύουν ελαφρώς που έχω την πολυτέλεια να κάνω την ιδέα μου πραγματικότητα», πρόσθεσε ο ίδιος, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Η Τζάνετ Τζάκσον επιστρέφει στη μουσική σκηνή με ένα νέο σιγκλ, το «No Sleeep».

Η τραγουδίστρια ανακοίνωσε την είδηση μέσω Twitter και οι φόλουέρ της, της αφιέρωσαν το τραγούδι «My Love».

Παραγωγοί του νέου σιγκλ είναι οι παλιοί της φίλοι Τζίμι Τζαμ και Τέρι Λιούις και θα συνοδεύεται από ''καυτό'' βίντεο κλιπ, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο. Το τραγούδι «No Sleeep» πρόκειται να συμπεριληφθεί στο επικείμενο άλμπουμ της Τζάνετ Τζάκσον, -το πρώτο της από το 2008.



Για την προώθηση δε του νέου της cd, η διάσημη τραγουδίστρια θα παραγματοποιήσει, για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια, παγκόσμια περιοδεία που ξεκινά στις 31 Αυγούστου από το Βανκούβερ του Καναδά.
Πήτερ Ντίνκλατζ: Ο υπέροχος σούπερ σταρ του Game of Thrones
Στο Κανκούν, όπου πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες το Summer of Sony -και στο οποίο βρέθηκε το in.gr-, πολλοί συζητούν για το ποιος είναι ο μεγαλύτερος σταρ στις εκδηλώσεις.

Σύμφωνα τουλάχιστον με τα λεγόμενα ξένου συναδέλφου, ο μεγαλύτερος σταρ από όσους βρέθηκαν στο Κανκούν δεν είναι ο Άνταμ Σάντλερ ή ο Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ. Ούτε ο Σερ Μπεν Κίνγκσλεϊ. Ο μεγαλύτερος σταρ είναι ο Πήτερ Ντίνκλατζ.

Μπορεί σε ορισμένους το όνομα αυτό να μη λέει και πολλά -τουλάχιστον σε όσους δεν παρακολουθούν φανατικά το Game of Thrones. Για τους εκατομμύρια θεατές της σειράς - φαινόμενο, όμως, ο Πήτερ Ντίνκλατζ είναι απλά ο Τίριον Λάνιστερ, ένας από τους πιο αγαπημένους «κατοίκους» του Γουέστερος.

Και μπορεί η δήλωση του ξένου συναδέλφου να φαντάζει υπερβολική, είναι, όμως, ενδεικτική τόσο της δύναμης της τηλεόρασης, όσο και της επιτυχίας της σειράς και του πρωταγωνιστή της.

Μία εικόνα -πιθανότατα προϊόν φωτομοντάζ- φέρεται να δείχνει τον συγγραφέα των βιβλίων Τζορτζ Μάρτιν να κρατά μία επιγραφή που λέει: «Φερθείτε μου καλά, αλλιώς ο επόμενος θα είναι ο Τίριον». Η αναφορά είναι σαφής: ο συγγραφέας αρέσκεται να σκοτώνει χαρακτήρες, αδιαφορώντας για το πόσο δημοφιλείς είναι αυτοί. Και ο Τίριον με την Ντενέρις Ταργκάριεν είναι ίσως οι πιο δημοφιλείς.

Σε αυτό το πλαίσιο, δεν προκαλεί σε κανέναν ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι ο Ντίνκλατζ βγαίνει δειλά-δειλά από το επικό σετ της τηλεοπτικής σειράς για να γίνει σταρ του κινηματογράφου. Φαίνεται ότι δεν θα δυσκολευτεί.

Αφού έπαιξε τον «κακό» στο τελευταίο X-Men (Days of Future Past), τώρα ετοιμάζεται να τα βάλει με μία σειρά εξωγήινων, εμπνευσμένων από ρετρό βιντεοπαιχνίδια. Ο λόγος για τον ρόλο του στην ταινία Pixels, όπου συνεργάζεται με τον σκηνοθέτη Κρις Κολόμπους και με τους ηθοποιούς Άνταμ Σάντλερ, Μισέλ Μόναχαν και Τζος Γκαντ.

Το Game of Thrones «είναι η δουλειά μου εδώ και πέντε ή έξι χρόνια και είναι σοβαρή σειρά. Δεν μου αρέσει να βαριέμαι και να περιορίζω τον εαυτό μου ή να επαναλαμβάνομαι, επομένως λατρεύω όταν μου δίνεται η ευκαιρία να μπω σε έναν διαφορετικό κόσμο» μάς λέει στο Κανκούν, στη συνέντευξη Τύπου για την ταινία Pixels.

«Είναι απόλαυση να αναμειγνύεις διαφορετικά πράγματα. Δεν θέλω να κάνω κανέναν να βαριέται, κυρίως τον εαυτό μου, επαναλαμβάνοντας ρόλους. Το τελευταίο πράγμα που θέλεις όταν κάνεις το Game of Thrones είναι να κάνεις κάτι που να μοίαζει με το Game of Thrones, επειδή παίρνεις πολλές παρόμοιες προτάσεις και σκέφτεσαι ότι σε αυτό είσαι καλός» πρόσθεσε ο Ντίνκλατζ.



«Κάνω μια πολύ καλή εκδοχή αυτού του είδους (σ.σ. φαντασίας)» μάς λέει, σημειώνοντας ότι δεν χρειάζεται να κάνει κάτι παρεμφερές στον ελεύθερό του χρόνο. Σίγουρα δεν θα κάνει κάτι παρεμφερές. Εκτός από το Pixels ετοιμάζεται να δανείσει τη φωνή του σε έναν από τους χαρακτήρες της νέας ταινίας animation, Angry Birds που θα βγει στις αίθουσες το 2016.

Ο σταρ των 135 εκατοστών -εξαιτίας μιας διαταραχής που συνδέεται με τον νανισμό- παραδέχθηκε το 2003 ότι όταν ήταν νεότερος το ζήτημα του ύψους του τον ενοχλούσε. «Όταν ήμουν πιο νέος, σίγουρα, το άφηνα να με επηρεάζει. Ως έφηβος ήμουν πικραμένος και οργισμένος και σίγουρα ύψωνα τοίχους. Αλλά όσο μεγαλώνεις, συνειδητοποιείς ότι πρέπει να έχεις χιούμορ. Απλά ξέρεις ότι το πρόβλημα δεν είναι δικό σου. Είναι των άλλων» είχε πει.

«Αισθάνομαι πολύ τυχερός» είχε δηλώσει σε άλλη συνέντευξή του στους New York Times. «Αν και μισώ αυτή τη λέξη: τυχερός. Μειώνει την πολύ σκληρή δουλειά. Το να ζω στο Μπρούκλιν σε ένα διαμέρισμα χωρίς θέρμανση και να πληρώνω για το δείπνο μου σε ταβέρνα με δεκάρες -τότε δεν θεωρούσα τον εαυτό μου τυχερό. Το να παίζω σε θεατρικά έργα για 50 δολάρια και να προσπαθώ να είμαι αληθινός στον εαυτό μου σαν καλλιτέχνης, να απορρίπτω διαφημιστικά όπου μου ζητούσαν να κάνω τον καλικάντζαρο. Το να πω ότι ήμουν τυχερός αναιρεί τη σκληρή δουλειά που έκανα και φτύνει τον τύπο που ξεπάγιαζε εκεί στο Μπρούκλιν» είχε προσθέσει.

Ο Ντίνκλατζ είχε πρωτοσυγκεντρώσει τα βλέμματα με την ανεξάρτητη ταινία The Station Agent, αλλά έπρεπε να περιμένει τον ρόλο του Τίριον για να γίνει γνωστός σε ολόκληρο τον κόσμο. Και το πέτυχε χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη δουλειά του.

Ίσως τελικά ο ταλαντούχος Ντίνκλατζ να μην είναι ο μεγαλύτερος σταρ. Είναι, όμως, σίγουρα ένας από τους πιο ενδιαφέροντες.

* Η ταινία Pixels θα προβάλλεται στις αίθουσες από τον Ιούλιο, σε διανομή Feelgood. Η έκτη σεζόν του Game of Thrones θα αρχίσει να προβάλλεται το 2016.

Οι άνθρωποι που ζουν κοντά σε θορυβώδεις δρόμους με έντονη κυκλοφορία οχημάτων, μπορεί να έχουν μειωμένο προσδόκιμο ζωής, κινδυνεύοντας περισσότερο από εγκεφαλικό και πρόωρο θάνατο, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, τη μεγαλύτερη του είδους της μέχρι σήμερα.

Οι ερευνητές της Σχολής Υγιεινής και Τροπικής Ιατρικής, του King's College και του Imperial College του Λονδίνου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ευρωπαϊκό καρδιολογικό περιοδικό "European Heart Journal", ανέλυσαν στοιχεία για 8,6 εκατομμύρια ανθρώπους που ζουν στην περιοχή της βρετανικής πρωτεύουσας.

Οι επιστήμονες συσχέτισαν τα επίπεδα θορύβου (ντεσιμπέλ) λόγω του κυκλοφοριακού, με το ιατρικό ιστορικό των ατόμων, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι μεταξύ των ανθρώπων που ζούσαν σε περιοχές όπου τη μέρα ο μέσος θόρυβος του δρόμου ξεπερνούσε τα 60 ντεσιμπέλ, υπήρχαν 4% περισσότεροι θάνατοι, σε σχέση με όσους ζούσαν σε σημεία με θόρυβο κάτω των 55 ντεσιμπέλ.

Οι αυξημένοι θάνατοι στα πιο θορυβώδη μέρη έχουν να κάνουν συνήθως με καρδιαγγειακά προβλήματα, πιθανώς λόγω της αυξημένης αρτηριακής πίεσης, των διαταραχών του ύπνου και της πρόκλησης στρες εξαιτίας του συνεχούς θορύβου.

Ειδικότερα, οι άνθρωποι που έμεναν σε περιοχές με θόρυβο τη μέρα άνω των 60 ντεσσιμπέλ λόγω του κυκλοφοριακού, ήσαν κατά μέσο όρο 5% πιθανότερο να πάθουν εγκεφαλικό, ποσοστό που αύξανε στο 9% για τα άτομα άνω των 75 ετών.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει θέσει τα 55 ντεσιμπέλ ως το όριο θορύβου πάνω από το οποίο μπορεί να προκληθούν προβλήματα υγείας.

Οι βρετανοί ερευνητές επεσήμαναν πάντως ότι ο θόρυβος από τα αυτοκίνητα είναι μάλλον μικρός για έναν άνθρωπο, σε σχέση με άλλους σοβαρότερους παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου, όπως η κακή διατροφή, η έλλειψη σωματικής άσκησης, το κάπνισμα, ο διαβήτης κ.ά.
real.gr

Γνωρίζοντας ότι οι ενδοοικογενειακές συρράξεις συνήθως είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει σε αυτή τη ζωή, έφθασα στη Σαραγόσα.

Μπαίνοντας στο νέο Renault Kadjar, ουσιαστικά εισήλθα στην ενδοοικογενειακή έριδα που έχει ξεσπάσει στους κόλπους της φαμίλιας Renault - Nissan.

Η ιαπωνική φίρμα έχει κάνει τη μεγαλύτερη επιτυχία στην καριέρα της, με το μοναδικό Qashqai, το πιο επιτυχημένο crossover της αγοράς.

Η γαλλική εταιρεία δεν καλοβλέπει αυτή την επιτυχία, πάρα τα δισ. ευρώ που φέρνει στα ταμεία της, και βάλθηκε να ανοίξει το δικό της κεφάλαιο, σε αυτή την κατηγορία.

Ας ξεκινήσω από το τελικό συμπέρασμα που έβγαλα όταν ολοκλήρωσα το διήμερο τεστ οδήγησης.

Το Kadjar στέκεται άνετα δίπλα στο Qashqai και αν η ελληνική αντιπροσωπεία το υποστηρίξει θα κάνει την έκπληξη της χρονιάς.

Τι μου άρεσε από το γαλλικό crossover: Η μοντέρνα σχεδίαση του αμαξώματος. Η προχωρημένη άποψη για τη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου.

Τα μαλακά και ακριβά πλαστικά. Τα καθίσματα, γιατί είναι τα καλύτερα της κατηγορίας με διαβαθμίσεις στη σκληρότητα.

Το τιμόνι, διότι έχει σωστή διάμετρο και καλό πάχος στεφάνης. Η ευρυχωρία και η πολυτελής αίσθηση.

Στην άψογη ισπανική άσφαλτο, κινείται σαν ένα ενιαίο τμήμα, λες και δεν έχει επιμέρους κολλήσεις ατσαλιού και πλαστικών.

Είναι το πιο άκαμπτο και ήσυχο της κατηγορίας. Η ποιότητα κύλισης κοντά στο άριστο επίπεδο.

Το τιμόνι και τις αναρτήσεις πρέπει να τις έφτιαξαν φοιτητές από τμήματα Μηχανολογίας που σε λίγα χρόνια θα διεκδικούν τα πρώτα βραβεία εφευρετικότητας.

Η πρώτη μου εντύπωση είναι ότι στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς βρίσκεται πάνω από το ξαδελφάκι του, Qashqai.

Για τους κινητήρες η Renault έκανε τις καλύτερες επιλογές.

Ο βενζινοκινητήρας 1.200 κ.εκ. με τους 130 ίππους είναι για εμένα η πρώτη επιλογή. Προσφέρει υψηλά ποσοστά ενέργειας σε όλο σχεδόν το φάσμα, είναι οικονομικός και εκπέμπει μόνο 126 γρ.C02/ χλμ.

Ειδικότερα αρπάζει από χαμηλά, η ροπή είναι στο πόδι σου από τις 1.500 σ.α.λ. και στο τεστ έκαψε 6,9 λίτρα/χλμ., εργοστασιακή 5,6 λίτρα/χλμ.

Επίσης έχει χαμηλό επίπεδο θορύβου, δεν χάνει την αναπνοή του και γράφει το μέλλον της Μηχανολογίας. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1΄΄, τελική ταχύτητα 192 χλμ./ώρα.

Δύο διάσημοι ντίζελ 1.5 110 ίππων και 1.6 130 ίππων. Οδήγησα την τετρακίνητη έκδοση 1.6, αλλά ειλικρινά η καρδιά μου έμεινε στη βενζίνη.

Ο ντίζελ έχει όλα τα καλά του Θεού, τραβάει σαν σκυλί μόλις πατήσεις το γκάζι, αρνείται την υπερβολική κατανάλωση ντίζελ, αλλά στερείται της φιναρισμένης λειτουργία της βενζινοκίνητης πρότασης.

Αν όμως κάνετε ταξίδια και τουλάχιστον 15.000 χλμ. τον χρόνο, να το προτιμήσετε. Λανσάρισμα στις αρχές Οκτωβρίου.
real.gr

Αυτό το μικρό νησί με το ακανόνιστο σχήμα, διάσημο στην αρχαιότητα για τα βότανα και τα μύρα του, γνωστό σήμερα και για το ευωδιαστό θυμαρίσιο μέλι του, τη βραχώδη ομορφιά του και τη μικρή πεδιάδα που σκάει σαν πράσινο βεγγαλικό στη μέση του, αποφάσισε να αυτονομηθεί.

Η Τήλος θα εφαρμόσει ένα πρωτοπόρο υβριδικό σύστημα παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας προερχόμενης αποκλειστικά από Ανανεώσιμες Πηγές. Το νησί θα αποτελέσει το πρώτο πραγματικά «πράσινο» νησί στη Μεσόγειο και η ενεργειακή αυτονόμηση της Τήλου θα αλλάξει, μια και καλή, τα δεδομένα στην ενεργειακή πολιτική των νησιών μας.

Το πρόγραμμα TILOS, όπως ονομάζεται, έχει ενταχθεί στο Horizon 2020, το μεγαλύτερο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της ΕΕ για την καινοτομία, λαμβάνοντας κατά τη φάση της αξιολόγησης την υψηλότερη βαθμολογία ανάμεσα σε 80 ανταγωνιστικά έργα. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν 15 εταίροι από 7 ευρωπαϊκές χώρες με επικεφαλής την ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Ήπιων Μορφών Ενέργειας και Προστασίας του Περιβάλλοντος του AΕΙ Πειραιά T.T. (πρώην ΤΕΙ Πειραιά), ενώ από τη χώρα μας συμμετέχουν ακόμα ο ΔΕΔΔΗΕ, το WWF Ελλάς και η Eunice, εταιρεία με μακροχρόνια δραστηριότητα στον χώρο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ).

«Η Τήλος είναι ένα μικρό ακριτικό νησί με πολλά προβλήματα, μικρή στήριξη αλλά και μεγάλο πείσμα. Παρά τις αντιξοότητες και τις αγκυλώσεις τολμάμε και προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο, το διαφορετικό, το καινούργιο. Το πρόγραμμα TILOS είναι ένα καινοτόμο έργο πνοής, συνεπές με την παράδοση του νησιού μας στην προστασία του περιβάλλοντος, που θα το εντάξει στην παγκόσμια ενεργειακή πρωτοπορία, ανοίγοντας ταυτόχρονα νέους ορίζοντες στον τομέα του οικοτουρισμού και ενισχύοντας την εικόνα του νησιού μας διεθνώς», δήλωσε σχετικά η δήμαρχος της Τήλου Μαρία Καμμά Αλιφέρη.

Δημιουργία ενός έξυπνου νησιωτικού μικροδικτύου
Στο νησί θα εγκατασταθεί υβριδικός σταθμός παραγωγής ενέργειας από μικρής κλίμακας ΑΠΕ (ένα μεσαίου μεγέθους φωτοβολταϊκό πάρκο και μια μικρή ανεμογεννήτρια) σε συνδυασμό με συσσωρευτές (μπαταρίες) που θα εξομαλύνουν τις διαφορές ανάμεσα στη μεταβλητή παραγωγή από τις ΑΠΕ και την πραγματική ζήτηση σε ηλεκτρική ενέργεια των κατοίκων.

Μέχρι σήμερα το νησί ηλεκτροδοτείται μέσω υποβρύχιας διασύνδεσης με το νησί της Κω, όπου λειτουργεί πετρελαϊκός σταθμός, αντιμετωπίζοντας συχνές, και αρκετές φορές μεγάλης διάρκειας, διακοπές ρεύματος παρά τις φιλότιμες προσπάθειες από την πλευρά του Διαχειριστή του δικτύου.

Η πρωτοπορία του έργου δεν περιορίζεται στα σύνορα της Ευρώπης, καθώς για πρώτη φορά παγκοσμίως θα δημιουργηθεί ένα έξυπνο, αυτόνομο νησιωτικό μικροδίκτυο που θα βασίζεται στην παρουσία υβριδικού σταθμού με συμμετοχή μονάδων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και σύγχρονης τεχνολογίας συσσωρευτών, η λειτουργία του οποίου θα επικουρείται από την εφαρμογή βέλτιστων τεχνικών διαχείρισης της ζήτησης.

Σήμερα, πραγματοποιούνται στο νησί οι απαραίτητες μετρήσεις για την εύρεση των καταλληλότερων και πιο αποδοτικών ενεργειακά χώρων προς εγκατάσταση των φωτοβολταϊκών πλαισίων και της ανεμογεννήτριας, ενώ σύντομα αναμένεται η ανταπόκριση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, ώστε να προχωρήσει η αδειοδοτική διαδικασία.

Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται επίσης στην εκπόνηση της σχετικής ορνιθολογικής μελέτης, απαραίτητης για την αποτελεσματική προστασία της ορνιθοπανίδας του νησιού, καθώς στην Τήλο κατοικούν μερικά σπάνια είδη πτηνών, όπως ο σπιζαετός (η Τήλος είναι στο σύνολό της προστατευόμενη περιοχή Natura 2000).

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οι δανειστές με την αντιπρότασή τους παρεμβαίνουν και στο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων. Ζήτησαν εφαρμογή του νέου μισθολογίου από «μηδενική βάση» και όχι με βάση το status της 31ης Δεκεμβρίου 2014 όπως πρότεινε η ελληνική κυβέρνηση, ενώ παράλληλα θέτουν ως ημερομηνία εκκίνησης τα τέλη Νοεμβρίου 2015 και όχι την 1/1/2016.
Θυμίζουμε ότι η ελληνική πρόταση περιελάμβανε πάγωμα του συνολικού μισθολογικού κόστους στο δημόσιο  έως και το 2018 με εσωτερικές “ανακατατάξεις” όπως:
-Σταδιακή περικοπή της προσωπικής διαφοράς που λαμβάνουν οι περίπου 66.000 υπάλληλοι, ένα μεγάλο τμήμα των οποίων υπηρετούν στο υπουργείο Οικονομικών
– Κατάργηση των μη μισθολογικών παροχών που αποδίδονται σε ειδικές κατηγορίες εργαζομένων στο Δημόσιο,
– Δημιουργία ειδικού μισθολογίου για τους υπαλλήλους των οικονομικών υπηρεσιών
– Αυξήσεις μισθών σε υπαλλήλους που κατέχουν θέσεις ευθύνης (γενικούς διευθυντές, διευθυντές, προϊσταμένους) μέσω της καταβολής υψηλότερων επιδομάτων
Παράλληλα, η κυβέρνηση πρότεινε να προχωρήσει σε σταδιακή προσαρμογή των ειδικών μισθολογίων (στρατιωτικών, αστυνομικών, γιατρών ΕΣΥ, πανεπιστημιακών, δικαστικών και Υψηλόβαθμου Κλήρου) με αυτά που θα ισχύσουν στην κεντρική διοίκηση μέσω του νέου μισθολογίου που θα εφαρμοστεί από 1/1/2016.
Οι ελληνικές προτάσεις απορρίφθηκαν από τους θεσμούς ενώ και η πρόταση των θεσμών απορρίφθηκε από την ελληνική κυβέρνηση.
aftodioikisi.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!