Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Μπορεί το παγκάκι να είχε τοποθετηθεί στην είσοδο του αγροτικού ιατρείου που συστεγάζεται με την Δημοτική Κοινότητα Διομήδειας στο Δήμο Αβδήρων στην Ξάνθη για την εξυπηρέτηση των ασθενών, αλλά ένα ζευγάρι είχε διαφορετική άποψη.
Θεώρησε ότι μπορεί, παρότι το συγκεκριμένο παγκάκι βρίσκεται στην κεντρική πλατεία του χωριού, να ικανοποιήσει εκεί τις ερωτικές του ορέξεις.
Μάλιστα, Πάρα ΤΟ γεγονός Ότι ΤΟ σημείο ΔΕΝ φωτίζεται περαστικοί αντιλήφθηκαν ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΤΟ οποίο ντύθηκε ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟ ΤΟΥ ΚΑΙ αποχώρησε ΜΕ Ι.Χ. Αυτοκίνητο ΤΟ οποίο είχε σταθμεύσει ΣΤΗΝ Κεντρική Πλατεία.
aftodioikisi.gr
Τι βρέθηκε στον Τιτάνα και προκάλεσε τον συναγερμό στη NASA
Έκπληξη προκάλεσε στους αστρονόμους ένα μεγάλο μυστηριώδες «αντικείμενο», το οποίο ονόμασαν «μαγικό νησί» και το οποίο εμφανίστηκε από το πουθενά στη δεύτερη μεγαλύτερη θάλασσα υδρογονανθράκων του Τιτάνα, του μεγαλύτερου δορυφόρου του Κρόνου και δεύτερου μεγαλύτερου στο ηλιακό μας σύστημα.
Το παράξενο εύρημα εντοπίστηκε στη δεύτερη μεγαλύτερη θάλασσα υδρογονανθράκων του Τιτάνα, του μεγαλύτερου δορυφόρου του Κρόνου και δεύτερου μεγαλύτερου στο ηλιακό μας σύστημα.
Οι επιστήμονες ξύνουν το κεφάλι τους με απορία για το τι μπορεί να είναι αυτό το πράγμα και ήδη έχουν κάποιες ιδέες, χωρίς όμως να έχουν καταλήξει σε κάποια οριστική εξήγηση.
Η εν λόγω θάλασσα (Ligeia Mare) του Τιτάνα, που έχει έκταση εκτοντάδων χιλιομέτρων και βάθος περίπου 150 μέτρων, φαινόταν απολύτως ήρεμη, ώσπου αιφνιδίως το διαστημικό σκάφος «Κασίνι» της NASA, πέρυσι τον Ιούλιο, φωτογράφισε ένα φωτεινό χαρακτηριστικό, το οποίο όμως δεν φαινόταν πια στις εικόνες ραντάρ που «τράβηξε» μετά μερικές μέρες η διαστημοσυσκευή, η οποία εξερευνά το σύστημα του Κρόνου και των φεγγαριών του από το 2004.
Όπως δήλωσε ο επιστήμονας Τζέισον Χογκάρτνερ του Πανεπιστημίου Κορνέλ της Νέας Υόρκης, επικεφαλής της αμερικανο-γαλλικής επιστημονικής ομάδας που έκανε τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό γεωεπιστημών «Nature Geoscience», «αυτή η ανακάλυψη δείχνει ότι τα υγρά στο βόρειο ημισφαίριο του Τιτάνα δεν είναι απλώς στάσιμα και αμετάβλητα, αλλά μάλλον λαμβάνουν χώρα αλλαγές σε αυτά. Δεν ξέρουμε τι ακριβώς προκάλεσε την εμφάνιση αυτού του «μαγικού νησιού», όμως θα θέλαμε να το μελετήσουμε περισσότερο, αν και δεν πιστεύουμε ότι όντως πρόκειται για νησί».
Ο Τιτάνας είναι το μόνο σώμα εκτός της Γης, όπου έχουν βρεθεί υγρά (αλλά όχι νερό) στην επιφάνειά του. Οι λίμνες και οι θάλασσές του αποτελούνται από κρύους υγρούς υδρογονάνθρακες (με θερμοκρασία έως μείον 180 βαθμούς Κελσίου), όπως αιθάνιο, μεθάνιο και προπάνιο. Εκτιμάται ότι ο δορυφόρος διαθετει εκατοντάδες φορές περισσότερα αποθέματα φυσικού αερίου και άλλων υδρογονανθράκων σε σχέση με τη Γη.
Είναι, δε, ο μόνος δορυφόρος στο ηλιακό σύστημα με σύννεφα και με μια ατμόσφαιρα πυκνή και ομιχλώδη, ενώ η βαρύτητά του είναι τόσο μικρή, που ένας άνθρωπος θα μπορούσε εύκολα να πετάξει στον αέρα, αν είχε φτερά. Η επιφάνεια είναι γεμάτη από «αμμόλοφους» όπως της Γης, μόνο που η «άμμος» είναι στην πραγματικότητα υδρογονάνθρακες. Επιπλέον, ο Τιτάνας έχει ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κλίμα, με δυνατούς ανέμους και βροχές υδρογονανθράκων.
Όσον αφορά τις πιθανές εξηγήσεις για το ‘μαγικό νησί’, που είχε μήκος περίπου 20 χιλομέτρων και πλάτος δέκα, μπορεί να οφείλεται σε κύματα που προκλήθηκαν από δυνατούς περιοδικούς ανέμους, οι οποίοι μετά σταμάτησαν, ή σε μεγάλες φουσκάλες αερίων που αναδύθηκαν στην επιφάνεια από κάποιο ηφαίστειο στο βυθό ή σε στερεά υλικά που αρχικά επέπλεαν και μετά βυθίστηκαν ή σε παγόβουνο από μεθάνιο και αιθάνιο, που αποκόπηκε από την ακτή.
Οι επιστήμονες πολύ θα ήθελαν να ρίξουν μια βάρκα ή ένα υποβρύχιο στα ασυνήθιστα «νερά» του Τιτάνα για να τα εξερευνήσουν. Η NASA κατά καιρούς εξετάζει την τολμηρή ιδέα, όμως το κόστος της αποστολής θα είναι πολύ μεγάλο, γι αυτό, προς το παρόν τουλάχιστον, έχει δώσει προτεραιότητα στην επιτόπια εξερεύνηση του κοντινότερου Αρη.

http://peiraxtiri.gr

Χάρις Αλεξίου, Δέσποινα Βανδή, Αντώνης Ρέμος, Γιάννης Πάριος. Έτσι τους γνωρίζουμε όλοι. Όμως αυτά δεν είναι τα πραγματικά τους ονόματα. Πρόκειται για ψευδώνυμα, που είτε επιλέχθηκαν από τις οικογένειές τους πρωτού οι ίδιοι ασχοληθούν με το τραγούδι, είτε από τους ίδιους στο ξεκίνημα της καλλιτεχνικής τους καριέρας.
Οι λόγοι διαφορετικοί, συνήθως εμπορικοί. Ποια είναι όμως τα πραγματικά ονόματα των γνωστώτερων Ελλήνων καλλιτεχνών και ποιο το επώνυμο όσων έκαναν καριέρα χρησιμοποιώντας μόνο το μικρό τους όνομα;
Ακολουθεί μια λίστα με τα πραγματικά ονόματα των καλλιτεχνών που κάνουν καριέρα με ψευδώνυμα:
Αλέξια = Αλεξία Βασιλείου
Αλκηστις Πρωτοψάλτη = Σεβαστή Αττικιουζέλ
Αννα Βίσση = Άννα Βισσιή ή Βισσή
Αντζελα Δημητρίου = Αγγελική Κιουρτσάκη
Αντώνης Ρέμος = Αντώνης Πασχαλίδης
Αντύπας = Αντύπας Μασλουμίδης
Απόστολος Κολοβός = Πέτρος Κωλέττης
Αρης Σαμολαδάς = Αριστείδης Τριανταφυλλίδης
Αρλέτα = Νικολέτα Τσάμπρα
Αττίκ = Κλέων Τριανταφύλλου
Αφροδίτη Μάνου = Αγλαΐα Δημητριάδου
Βαλάντης = Χρυσοβαλάντης Αυγενικός
Βασίλης Καρράς = Βασίλης Κεσογλίδης
Βάσος Αδριανός = Βάσος Παπαδόπουλος
Βίκυ Λέανδρος = Βασιλική Παπαθανασίου
Γενίτσαρης Μιχάλης = Γεννήτσαρης
Γιάννης Πάριος = Γιάννης Βαρθακούρης
Γιάννης Πλούταρχος = Γιάννης Κακοσσαίος
Γιάννης Φλερύ = Γιάννης Παπαντωνόπουλος
Γιοβάννα = Ιωάννα Φάσσου Καλπαξή
Γιώργος Αλκαίος = Γιώργος Βασιλείου
Γιώργος Νταλάρας = Γιώργος Νταράλας
Γιώργος Σαρρής = Γιώργος Ρουπάκας (αδελφός Χάρις Αλεξίου)
Γιώτα Λύδια = Παναγιώτα Μονταράκη
Γλυκερία = Γλυκερία Κωστούλα
Γρηγόρης Βαλτινός = Γρηγόρης Ιωακειμίδης
Δάκης = Βρασίδας Χαραλαμπίδης
Δέσποινα Βανδή = Δέσποινα Μαλέα
Δήμητρα Παπίου = Δήμητρα Στεγιαννίδου
Δημήτρης Μπάσης = Δημήτρης Μπιμπάσης
Δούκισσα = Δούκισσα Φωταρά
Ειρήνη Μερκούρη = Ειρήνη Χαλιλοπούλου
Ειρήνη Παππά = Ειρήνη Λελέκου
Ελένη Βιτάλη = Ελένη Λαβίδα
Ελένη Δήμου = Ελένη Γκικοδήμου
Ελπίδα = Ελπίδα Καραγιαννοπούλου
Ευρυδίκη = Ευριδίκη Θεοκλέους
Εφη Σαρρή = Ιφιγένεια Σαρρή
Ζωή Λάσκαρη = Ζωή Κουρούκλη
Θεόδωρος Βεροιώτης = Θεόδωρος Ελευθερίου
Ιλυα Λιβυκού = Αμαλία Κοζύρη
Καίτη Γκρέϋ = Αγγελική Καϊλατζη ή Καλαϊτζή
Κατερίνα Γιουλάκη = Κατερίνα Γιουβαρλάκη
Κατερίνα Τοπάζη = Κατερίνα Τομπάζη
Κατίνα Παξινού = Αικατερίνη Κωνσταντοπούλου
Κωνσταντίνα = Κωνσταντίνα Κωνσταντίνου
Κώστας Δόξας = Κώστας Δείξιμος
Κώστας Κακκαβάς = Κώστας Καράλης
Κώστας Καράλης = Κωνσταντίνος Καραγιαννόπουλος (αδελφός Ελπίδας)
Κώστας Μακεδόνας = Κώστας Πάκας
Λευτέρης Πανταζής = Λευτέρης Παγκοζίδης
Λεωνίδας Βελλής = Λεωνίδας Σιναίδης
Λιζέτα Καλημέρη = Λιζέτα Κανατά αδελφή της Μελίνας Κανατά-Κανά
Λιζέτα Nικολάου = Ελισάβετ Κατηκαρίδου
Λίντα Άλμα = Ελένη Μαλιούφα
Λίτσα Διαμάντη = Ευαγγελία Κοσμίδου
Λουδοβίκος των Ανωγείων = Γιώργος Δραμουντάνης
Μάγια Μελάγια = Μελπομένη Τσιριγώτη
Μαίρη Λω = Μαρία Μαντονανάκη
Μαίρη Λίντα = Μαρία Δημητροπούλου
Μαρινέλλα = Κυριακή Παπαδοπούλου
Μαριώ = Κωνσταντινίδου
Μελίνα Κανά = Μελίνα Κανατά
Μιχάλης Μενιδιάτης = Μιχάλης Καλογράννης
Μπαγιαντέρας = Δημήτρης Γκόγκος
Μπέμπα Μπλάνς = Αγγελική Μούτσου
Νάντια Μουρούζη = Νάντια Μουρτζούκου
Νόρα Βαλσάμη = Ελεονόρα Βαλσαμίδη
Παυλάκης Δραμινός = Παύλος Καλαϊτζίδης
Πασχάλης = Αρβανιτίδης
Πέγκυ Ζήνα = Παναγιώτα Χρυσικοπούλου
Πόλυ Πάνου = Πολυτίμη Κολιοπάνου
Πυθαγόρας = Παπασταματίου
Πωλίνα = Παρασκευή-Παυλίνα Μιχαηλίδου
Τζένη Καρέζη = Ευγενία Καρπούζη
Τζένη Βάνου = Ευγενία Βραχνού
Τζον Τίκης = Γιάννης Τεκές
Τέρης Χρυσός = Λευτέρης Χρυσόγελος
Φέρμας Νίκος = Νίκος Χατζηανδρέου
Φίλιππος Σοφιανός = Φίλιππος Ζούκας
Φλωρινιώτης Γιάννης = Γιάννης Αποστολίδης
Χάρις Αλεξίου = Χαρούλα (Χαρίκλεια) Ρουπάκα
Χρήστος Δάντης = Χρήστος Βλαχάκης
Χριστίνα Μαραγκόζη = Χριστίνα Χρυσικάκη
Χρηστάκης = Χρήστος Σύρπος
Πηγή: mavrokos.wordpress.com
Δεν είναι λίγες οι φορές που βλέποντας μια μπαλαρίνα να κάνει συνεχόμενες στροφές , εσείς ζαλίζεστε αλλά εκείνη δεν καταλαβαίνει τίποτα και μάλιστα διερωτάστε πως αυτό γίνεται.

Μια μελέτη, λοιπόν, εντόπισε σημαντικές διαφορές στις δομές του εγκεφάλου των χορευτριών  που τους εμποδίζει να έχουν το αίσθημα της ζάλης κατά τη διάρκεια αυτών των ατελείωτων περιστροφών.

Αυτό σημαίνει ότι τα χρόνια της εκπαίδευσής τους  έχουν καταφέρει να καταστείλουν τα σήματα από τα όργανα ισορροπίας.

Τα ευρήματα, που δημοσιεύονται στο περιοδικό Cerebral Cortex , θα μπορούσαν να συμβάλουν στη βελτίωση της θεραπείας για τους ασθενείς με χρόνια ζάλη , η οποία επηρεάζει 1 στους 4 Βρετανούς κατά τη διάρκεια της ζωής τους .

Dr Barry Seemungal , από το Τμήμα Ιατρικής του Imperial , είπε : «Βλέπω πολλούς ασθενείς που υποφέρουν από ζάλη για μεγάλο χρονικό διάστημα . Στο μπαλέτο οι χορευτές φαίνεται να είναι σε θέση να εκπαιδευτούν οι ίδιοι ώστε να μην αισθάνονται ζάλη, γι ‘αυτό αναρωτηθήκαμε αν θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τις ίδιες «αρχές» για να βοηθηθούν οι ασθενείς μας.

Ο εγκέφαλος τους με τα χρόνια προσαρμόζεται πάνω στα χρόνια εκπαίδευσης  και το σήμα που λαμβάνει ο εγκέφαλος και είναι υπεύθυνο για την αντίληψη της ζάλης στον εγκεφαλικό φλοιό μειώνεται , καθιστώντας τους  χορευτές ανθεκτικούς στο αίσθημα ζάλης .

Αν μπορούμε να στοχεύσουμε στην ίδια περιοχή του εγκεφάλου ή να το παρακολουθήσουμε σε ασθενείς που υποφέρουν από χρόνια ζάλη , θα μπορέσουμε να καταλάβουμε πώς να τους αντιμετωπίσουμε καλύτερα. “

http://www.4news.gr

Το πρωτότυπο χειρόγραφο των στίχων που έγραψε ο Μπομπ Ντίλαν για το τραγούδι «Like a Rolling Stone» πωλήθηκε λίγο παραπάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια, σήμερα, σε δημοπρασία που οργάνωσε ο οίκος Σόθμπις.

Η τιμή για τους στίχους, όπου ο Ντίλαν είχε κρατήσει και σημειώσεις, για το τραγούδι «Like a Rolling Stone», ένα από τα πλέον σημαντικά στη μουσική της μεταπολεμικής εποχής, καθιστά την πώληση αυτή την πλέον ακριβή σε δημοπρασία.

Κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ για στίχους μουσικής ροκ, το οποίο είχε σημειωθεί το 2010, όταν το χειρόγραφο με τους στίχους του Τζον Λένον για το τραγούδι «A day in the Life», το τελευταίο τραγούδι του άλμπουμ του 1967 «Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band», πωλήθηκε για 1,2 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον οίκο Σόθμπις.

Ο Ντίλαν  είχε γράψει το τραγούδι με μολύβι σε τέσσερα μικρά φύλλα από μπλοκ σημειώσεων ξενοδοχείου, τα οποία έχουν πάνω τους διορθώσεις, αναθεωρήσεις και προσθήκες. Το «Like a Rolling Stone» γράφτηκε το 1965, ενώ η κυκλοφορία του «άλλαξε την ιστορία της μουσικής μεταπολεμικά και αναβάθμισε τη ροκ από απλό μουσικό είδος στο μέσο έκφρασης της κουλτούρας των νέων» σχολίασε ο υπεύθυνος της δημοπρασίας, Ρίτσαρντ Όστιν, ο οποίος χαρακτήρισε το τραγούδι ως «το Άγιο Δισκοπότηρο της ροκ στιχογραφίας».

Στη δημοπρασία, η οποία είχε τίτλο «Από τον Πρίσλεϊ έως το Πανκ», δημοπρατηθήκαν, επίσης, αναμνηστικά των Μπιτλς, του Τζίμι Χέντριξ, του Έλβις Πρίσλεϊ, της Τζόνι Μίτσελ και των Ρόλινγκ Στόουνς.

naftemporiki.gr
Ερωτεύονται ένας ταύρος και μια αγελάδα που βόσκουν σε δυο διαφορετικά λιβάδια που τα χωρίζει ένας φράχτης… Μια μέρα, ο ταύρος μη μπορώντας ν΄αντέξει μακριά από τη καλή του, παίρνει φόρα, πηδάει το φράχτη, και μπαίνει στο λιβάδι που βόσκει αυτή.

- Πως σε λένε; τη ρωτάει

- Κόκκινη Καρδούλα, του απαντάει αυτή, αλλά μπορείς να με φωνάζεις σκέτο Κόκκινη, γιατί τώρα πια η καρδούλα μου σου ανήκει! Εσένα, πως σε λένε;


- Γιάννη Μπαλάκια, αλλά τώρα πια, μπορείς να με φωνάζεις σκέτο Γιάννη, γιατί τα μπαλάκια μου έμειναν πάνω στο φράχτη!
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο μαγικό κουμπί που να μας κάνει να ξεχνάμε κάποιον από τη μια μέρα στην άλλη, ούτε η επιστήμη έχει ανακαλύψει κάποιο σχετικό χάπι, ακόμα (μερικοί από εμάς ακόμα ελπίζουμε στο θαύμα της επιστήμης).
Και επειδή, αν μάλιστα η αγάπη ήταν δυνατή, τα συναισθήματα παραμένουν, ακόμα και αν εσείς ήσαστε εκείνος που επιλέξατε το χωρισμό, καλό είναι να γνωρίζετε πως η αποδέσμευση είναι μια διαδικασία που παίρνει χρόνο, πονάει πολύ και γίνεται σταδιακά.
Τα παρακάτω βήματα θα σας βοηθήσουν να βρείτε γρηγορότερα το δρόμο σας για μια νέα αγκαλιά ή έστω να πάψετε να βασανίζεστε για την παλιά.
1. Αντιληφθείτε το λόγο του χωρισμού
Το πρώτο βήμα που θα σας βοηθήσει να συνειδητοποιήσετε το χωρισμό, είναι να αντιληφθείτε τους λόγους που καταλήξατε σε αυτόν. Μελετήστε τη σχέση σας, καταγράψτε τα καλά και τα κακά και κάθε φορά που θέλετε να πισωγυρίσετε, διαβάζετε αυτή τη λίστα, ώστε να θυμάστε τους λόγους που σας οδήγησαν στο χωρισμό. Δεδομένου ότι έχουμε πάντα την τάση να ξεχνάμε τα άσχημα, βοηθήστε τον εαυτό σας να τα θυμάται.

2. Πενθήστε
Αντί να αναλωθείτε στην προσπάθεια να δείχνετε άνετοι και χαλαροί μετά από έναν επώδυνο χωρισμό, δεχτείτε το γεγονός ότι είναι φυσιολογικό κι επόμενο να νιώθετε στενοχωρημένοι και μην προσπαθείτε να καμουφλάρετε τα συναισθήματά σας γιατί το μόνο που θα καταφέρετε έτσι είναι να γίνουν πιο δυνατά και επίμονα. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να πενθήσει, συζητήστε το με τους φίλους και κάνετε ό,τι χρειάζεστε για να εκτονωθεί το συναίσθημα.
3. Διακόψτε την επικοινωνία
Ο μοναδικός τρόπος για να δώσετε ένα ουσιαστικό και οριστικό τέλος σε μια σχέση είναι να διακόψετε κάθε είδους επικοινωνία με τον/την πρώην. Παρά την επιθυμία που σίγουρα θα έχετε, να τον/την πάρετε ένα τηλέφωνο, προσπαθήστε να μην παρασυρθείτε, καθώς δεν βοηθάει καθόλου και κανέναν από τους δυο το πισωγύρισμα.

4. Επικεντρωθείτε στον εαυτό σας
Η καλύτερη περίοδος να ασχοληθείτε με τον εαυτό σας και τις επιθυμίες του είναι η περίοδος μετά από ένα χωρισμό.
Ο προσωπικός σας χρόνος αυξάνεται απότομα και έχετε την ευκαιρία να κάνετε όλα όσα σας ευχαριστούν, να βάλετε νέες προτεραιότητες και να ασχοληθείτε αποκλειστικά με την προσωπική σας καλοπέραση.
5. Αποδεχτείτε το γεγονός
Τη στιγμή που θα συνειδητοποιήσετε το χωρισμό και αποδεχτείτε το γεγονός, ότι τελικά δεν ήταν γραφτό να γεράσετε με το συγκεκριμένο άτομο, τότε θα είναι και η στιγμή που θα έχετε αποδεσμευτεί ουσιαστικά από τη σχέση.
Μπορεί να ξεκίνησαν ιδανικά τα πράγματα, αλλά το ότι δεν κατέληξαν ιδανικά, ήταν και αυτό στο πρόγραμμα και η ζωή συνεχίζεται.

6. Κάντε νέες γνωριμίες
Ο χωρισμός δεν σημαίνει ποτέ το τέλος του κόσμου, ακόμα και αν εσείς καταλήγετε μόνο σε αυτό το συμπέρασμα. Η αληθινή αγάπη, είναι εκεί έξω για εσάς και περιμένει να σας γνωρίσει. Μην μένετε κολλημένοι στο παρελθόν, όσο ωραίο και να ήταν, αλλά ανοίξτε τους ορίζοντές σας στο μέλλον που αναμένεται ακόμα καλύτερο.
7. Βγείτε ξανά ραντεβού
Όταν θα νιώσετε πάλι έτοιμοι να φλερτάρετε και θα είστε ανοιχτοί σε νέες προτάσεις, τότε θα καταλάβετε κι εσείς οι ίδιοι, ότι ξεπεράσατε το χωρισμό και ότι είστε πάλι διαθέσιμοι για νέες αγάπες. Από την άλλη, με το να είστε δεκτικοί σε νέες προτάσεις δίνετε την ευκαιρία στον εαυτό σας να ξεχάσει ακόμα πιο εύκολα τις παλιές αγάπες, που είναι και το ζητούμενο, άλλωστε.
clickatlife.gr
Υπάρχει μια νοητή γραμμή που χωρίζει αυτούς που αδιαφορούν για τη δημόσια εικόνα τους και είναι ικανοποιημένοι υιοθετώντας ένα δικό τους στιλ που δεν συμβαδίζει με τη μόδα, με αυτούς που φαίνεται να περιφρονούν τους κανόνες της υγιεινής...
Ο Shia LaBeouf δεν ξέρουμε σε πιο στρατόπεδο ανήκει, αν και λόγω της συμπεριφοράς πολλά δημοσιεύματα τον έχουν βαφτίσει ως τον πιο βρωμύλο star του Hollywood. Καi όχι άδικα, τους τελευταίους μήνες κυκλοφορεί μονίμως με ένα άπλυτο καφέ παντελόνι, τα το ίδιο μακό και ένα ταλαιπωρημένο καπέλο του. Τα ρούχα του δείχνουν τσαλακωμένα, σκονισμένα, βρώμικα με στάμπες από λεκέδες και φαγητά. Οι πιο πρόσφατες φωτογραφίες τον δείχνουν με νέο μπλουζάκι που και αυτό όμως είναι λεκιασμένο σε πολύ εμφανές σημείο. Δεν γνωρίζουμε τι προσπαθεί να πετύχει με αυτό το look ο 28άχρονος ηθοποιός αλλά το βραβείο που βρωμερότερου star το έχει ήδη στο τσεπάκι του.







































http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Η πρώτη νόμιμη λέσχη μαριχουάνας ιδρύθηκε στην Ουρουγουάη μετά από τη νομιμοποίηση της καλλιέργειας και της πώλησης του συγκεκριμένου ναρκωτικού βοτάνου στη χώρα.

Σύμφωνα με το σχετικό νόμο, η λέσχη μπορεί να έχει μέχρι 45 μέλη τα οποία δικαιούνται να καλλιεργούν έως 99 φυτά κάνναβης, δήλωσε την Τρίτη η επικεφαλής του συλλόγου Λάουρα Μπλάνκο στην εφημερίδα Ελ Παΐς. Το κόστος εγγραφής θα είναι 300 δολάρια και εγγυάται σε κάθε μέλος 40 γραμμάρια μαριχουάνας ανά μήνα.

Σύμφωνα με το νέο νόμο για τη μαριχουάνα που ψηφίστηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, το ναρκωτικό μπορεί να αγοράζεται στα φαρμακεία από καταγεγραμμένους σε λέσχες καταναλωτές. Οι πωλήσεις στα φαρμακεία αναμένεται να ξεκινήσουν προς το τέλος του τρέχοντος έτους.

Στους κατοίκους της Ουρουγουάης επιτρέπεται να διαθέτουν έως και έξι φυτά κάνναβης. Το κάπνισμα μαριχουάνας σε δημόσιους χώρους ή στο χώρο εργασίας δεν επιτρέπεται όπως επίσης απαγορεύεται η χρήση από ανηλίκους και αλλοδαπούς. Επιπλέον, σε αυτούς που θα συλλαμβάνονται να οδηγούν υπό την επήρεια μαριχουάνας θα τους αφαιρείται η άδεια οδήγησης.

Η Ουρουγουάη είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο που νομιμοποίησε την χρήση κάνναβης με στόχο τη μείωση των δραστηριοτήτων των καρτέλ ναρκωτικών. Η κατοχή κάνναβης για προσωπική κατανάλωση ήταν ήδη ανεκτή στην Ουρουγουάη ακόμη και πριν από την ψήφιση του νόμου. Παρόμοιοι κανόνες υπάρχουν στην Ολλανδία, όπου η χρήση μαριχουάνας είναι ανεκτή παρότι τεχνικά είναι παράνομη.

Επίσης, δύο πολιτείες των ΗΠΑ, η Ουάσιγκτον και το Κολοράντο, έχουν εγκρίνει νομικά την χορήγηση μαριχουάνας σε ενήλικες αν και η παραγωγή της εξακολουθεί να είναι παράνομη σύμφωνα με την αμερικανική ομοσπονδιακή νομοθεσία.
tanea.gr
Οι Disney Theatrical Productions, NETworks, Broadway Entertainment Group και το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν ότι το αυθεντικό Broadway show Disney Beauty and The Beast έρχεται στην Θεσσαλονίκη στα πλαίσια της διεθνούς περιοδείας για τον εορτασμό των 20 χρόνων του έργου στη σκηνή. Η παραγωγή θα ανέβει στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης στην Αγγλική γλώσσα από τις 12 έως τις 23 Νοεμβρίου ως μέρος της περιοδείας που περιλαμβάνει την Τουρκία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Καζακστάν, τις Φιλιππίνες, την Ταϋλάνδη, την Σιγκαπούρη και την Ινδονησία.

Σε αυτήν την διεθνή περιοδεία, η πρωτότυπη δημιουργική ομάδα του Broadway Disney Beauty and the Beast ενώνεται ξανά για να φέρει αυτό το μουσικοχορευτικό αριστούργημα στη ζωή. Ο σκηνοθέτης του μιούζικαλ είναι ο Rob Roth και χορογράφος ο Matt West, ενώ τα κουστούμια είναι δημιουργίες της Ann Hould-Ward (βραβείο Tony Award® για το έργο της στο Disney's Beauty and the Beast), ο φωτισμός από την Natasha Katz, τα σκηνικά από τον Stanley A. Meyer, ο ήχος από τον John Petrafesa Jr. και επίβλεψη της μουσικής από τον Michael Kosarin.

Ο Μιχάλης Μικρόπουλος, Country Manager της The Walt Disney Company Greece σχολιάζει: "Μετά την εκπληκτική ανταπόκριση της θεατρικής εκδοχής του έργου Disney's Beauty and the Beast τα τελευταία 20 χρόνια, είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε την ευκαιρία να φέρουμε αυτή την κλασική παραγωγή στο Ελληνικό κοινό. Αυτό το γεγονός σηματοδοτεί το πιο πρόσφατο βήμα της εταιρείας σε μια συνεχή παράδοση να παρέχουμε ψυχαγωγία υψηλής ποιότητας σε παιδιά και οικογένειες και ελπίζουμε ότι αυτό το διαχρονικό αριστούργημα θα μαγέψει και το Ελληνικό κοινό ."

Ο Γιώργος Εμμανουήλ Λαζαρίδης, Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, προσθέτει: "Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης συνεχίζει να σχεδιάζει και να υλοποιεί πολυσυλλεκτικούς και σύνθετους καλλιτεχνικούς προγραμματισμούς διεθνών προδιαγραφών, με συνέπεια και αφοσίωση στον ρόλο του ως "πρεσβεία" πολιτισμού για την Βόρεια Ελλάδα. Αυτή η μεγάλη, ιστορική παραγωγή, που θα συγκινήσει μικρούς και μεγάλους, συμπληρώνει με ιδανικό τρόπο τον πλούσιο καλλιτεχνικό προγραμματισμό της φθινοπωρινής περιόδου. Παρουσιάζεται αποκλειστικά στην Θεσσαλονίκη και σηματοδοτεί μία σύμπραξη κομβικής σημασίας ανάμεσα στον Οργανισμό και την Walt Disney Company."

Βασισμένο στην βραβευμένη με OSCAR® (1991) ταινία κινουμένων σχεδίων, η Πεντάμορφή και το Τέρας της Disney, το μιούζικαλ ανέβηκε για πρώτη φορά στο Broadway το 1994, όπου κέρδισε 9 υποψηφιότητες στα βραβεία Tony και συνέχισε επιτυχημένα για 13 χρόνια. Ακόμα και σήμερα βρίσκεται στην λίστα των πιο μακρόβιων και επιτυχημένων εμπορικά show του Broadway όλων των εποχών. Από την πρεμιέρα του, η απήχηση και η επιτυχία του show άγγιξαν το παγκόσμιο κοινό με πολλές άλλες παραγωγές να ακολουθούν σε όλο τον κόσμο. Από την πρώτη χορήγηση άδειας μεταφοράς του έργου το 2004, έχουν πραγματοποιηθεί παραγωγές σε 22 χώρες, με πάνω από 35 εκατομμύρια θεατές, σε 8 διαφορετικές γλώσσες και πάνω από 28 χιλιάδες παραστάσεις – που ισοδυναμούν με περιοδεία 67 χρόνων, και εισπράξεις πάνω από $ 1.7 δις.

Στις Η.Π.Α, το Disney Beauty and the Beast έχει μεταφερθεί σε πάνω από 6,000 διαφορετικά θέατρα συμπεριλαμβανομένου επαγγελματικές, κοινοτικές και σχολικές παραγωγές. Για τα τελευταία πέντε χρόνια, είναι η πρώτη επιλογή μιούζικαλ για τα γυμνάσια και λύκεια στις Η.Π.Α. Η δύναμη του έργου το έχει δώσει την δυνατότητα να μπει και σε αγορές με μικρή παράδοση στην παραγωγή των Broadway show. Ήταν το πρώτο έργο της Disney Theatrical Productions σε Σκανδιναβικές χώρες, στην Λατινική Αμερική, στην Ανατολική Ευρώπη και την Ρωσία μεταξύ άλλων. Και πέρα από τις επαγγελματικές παραγωγές, η Πεντάμορφη και το Τέρας έχει την μεγαλύτερη ζήτηση διεθνώς για περιφερειακές κοινοτικές και ερασιτεχνικές παραγωγές.

Αυτή την περίοδο, υπάρχουν πέντε παραγωγές Disney Beauty and The Beast που παίζονται σε όλο τον κόσμο όπως στο Παρίσι, την Βόρεια Αμερική, την Ισπανία, την Ιαπωνία και την Γερμανία.

Η Πεντάμορφη και το Τέρας της Disney είναι η κλασική ιστορία με την Μπελ, την όμορφη κοπέλα που ζει σε μια μικρή επαρχιακή πόλη, και το Τέρας, τον νεαρό πρίγκιπας που έχει μεταμορφωθεί σε άσχημο τέρας από τα ξόρκια μιας μάγισσας. Αν το Τέρας μάθει να αγαπά και να αγαπιέται τότε τα μάγια θα λύσουν και θα γίνει ξανά ο πραγματικός του εαυτός.. Αλλά ο χρόνος τελειώνει. Αν το Τέρας δεν πάρει το μάθημά του σύντομα, αυτός και όλο του το προσωπικό είναι καταδικασμένοι να χαθούν στην αιωνιότητα.

Η μουσική του μιούζικαλ είναι του Alan Menken (Μικρή Γοργόνα, Αλαντίν, Μαλλιά Κουβάρια) και οι στίχοι από τον Howard Ashman (Μικρή Γοργόνα, Αλαντίν, Μαλλιά Κουβάρια), με επιπλέον τραγούδια με μουσική από τον Menken και στίχους από τον Tim Rice (Βασιλιάς των Λιονταριών, Jesus Christ Superstar). Το βιβλίο είναι γραμμένο από την Linda Woolverton (σεναριογράφο των Βασιλιάς των Λιονταριών, Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων και Maleficent).

Τιμές εισιτηρίων 70, 60, 50, 35 και 20 € ενώ τα παιδικά-μαθητικά – φοιτητικά 45-40,35 και 25€

Πληροφορίες – εισιτήρια 2310895938-9, εκδοτήρια Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, εκδοτήρια πλατείας Αριστοτέλους. Καταστήματα Public και www.tch.gr

http://www.thestival.gr
Στις 25 Ιουλίου θα επιστρέψει η ΔΕΗ στο υπουργείο Οικονομικών όλα τα ανεξόφλητα ποσά ΕΕΤΑ 2013 (τέλος ακινήτων), σύμφωνα με ανακοίνωση της επιχείρησης.
Παράλληλα, η ΔΕΗ διευκρίνισε ότι:
- Όποιος πελάτης εξοφλήσει μετά την 25η Ιουλίου 2014 λογαριασμό που έχει λήξει, τυχόν ανεξόφλητο ποσό ΕΕΤΑ που περιλαμβάνεται σε αυτόν, δεν θα αποτελεί πλέον οφειλή στη ΔΕΗ, καθώς αυτό θα έχει μεταφερθεί στην Εφορία. Το ποσό αυτό δεν θα χαθεί, καθώς θα πιστωθεί στον αμέσως επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί από τον Αύγουστο 2014 και μετά. Το πιστωτικό ποσό θα εμφανίζεται διακριτά στον λογαριασμό αυτό και πιο συγκεκριμένα με το λεκτικό «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΕΤΑ ΔΟΥ».
- Αν από την παραπάνω πίστωση προκύψει επιστροφή ποσού για τον πελάτη και επιθυμεί την άμεση καταβολή του, τότε μπορεί να μεταβεί σε οποιοδήποτε κατάστημα της ΔΕΗ, προσκομίζοντας ένα πρόσφατο λογαριασμό και την αστυνομική του ταυτότητα – ο ίδιος ή εξουσιοδοτημένο από αυτόν άτομο. Για τη διευκόλυνσή τους οι ανωτέρω πελάτες – πριν από τη μετάβασή τους σε κατάστημα της ΔΕΗ – είναι προτιμότερο να έχουν σχετική ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα, καλώντας στο 11770.
Το 2013 ήταν η τελευταία χρόνια που εισπράχθηκε το τέλος ακινήτων μέσω των λογαριασμών ρεύματος καθώς από εφέτος εφαρμόζεται ο Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων.
aftodioikisi.gr
Στα γραφεία του ΑΣΕΠ για έγκριση βρίσκεται το αίτημα της ΔΕΗ για την κάλυψη 600 θέσεων τακτικού προσωπικού με δύο προκηρύξεις.

Η πρώτη προκήρυξη αφορά προσωπικό ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, ενώ η δεύτερη θα περιλαμβάνει θέσεις Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, με μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών, υψηλή εξειδίκευση και εμπειρία.

Οι ειδικότητες που αναμένεται να προσελκύσουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους υποψηφίους είναι, μεταξύ άλλων, των Οικονομολόγων, Τεχνικών Ορυχείων, Τεχνιτών Σταθμών Υποσταθμών, Μηχανοτεχνιτών, Τεχνιτών Επίγειων και Εναέριων Δικτύων, Διοικητικού Οικονομικού, Διοικητικού Λογιστικού και Πληροφορικής.

Οι προκηρύξεις θα εκδοθούν αποκλειστικά μέσω ΑΣΕΠ, το οποίο θα είναι υπεύθυνο για τη συλλογή και αξιολόγηση των αιτήσεων, την αποδοχή των ενστάσεων αλλά και την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων επιλογής.

http://www.seleo.gr 
Την επαναπρόσληψη 10 σχολικών φυλάκων του Δήμου Ξάνθης που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα και μετέπειτα απόλυση – κινητικότητα αποφάσισε το Πρωτοδικείο Ξάνθης.
Πρόκειται για σχολικούς φύλακες που τέθηκαν στις 23 Ιουλίου του 2013 σε διαθεσιμότητα, ενώ ακολούθως προσέφυγαν στη δικαιοσύνη καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα και αγωγή. Η έκβαση της εξέτασης των ασφαλιστικών μέτρων δεν ήταν θετική για τους ίδιους ωστόσο δεν συνέβη και το ίδιο με την εκδίκαση της κύριας αγωγής τους, μιας και το Πρωτοδικείο Ξάνθης με την υπ αριθμ 157/2014 απόφαση του διατάσσει την επιστροφή των σχολικών φυλάκων στις θέσεις εργασίας τους.
Πιο συγκεκριμένα, το δικαστήριο έκρινε πως η θέση σε διαθεσιμότητα των σχολικών φυλάκων αποτελεί μονομερή βλαπτική των όρων εργασίας τους και υποχρεώνει τον Δήμο Ξάνθης να τους απασχολήσει άμεσα με τους ίδιους όρους με τους οποίους τους απασχολούσε μέχρι και τις 23 Ιουλίου, όταν και τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση μάλιστα που δεν πράξει αυτό ο δήμος από την ημέρα που θα του κοινοποιηθεί η απόφαση, που εκδόθηκε τη Δευτέρα, υποχρεούται να καταβάλει στον καθένα 100 ευρώ για κάθε ημέρα που δεν τους απασχολεί.
Η υπόθεση εξετάστηκε στις 7 Μαΐου ενώ η απόφαση κρίθηκε προσωρινή εκτελεστή, κάτι που σημαίνει πως ακόμη και εάν ο Δήμος Ξάνθης ασκήσει Έφεση είναι υποχρεωμένος να εκτελέσει το σκέλος που αφορά την επαναπρόσληψη των σχολικών φυλάκων.  Η απόφαση αυτή του Πρωτοδικείου Ξάνθης έρχεται να προστεθεί στις περίπου 15 αντίστοιχες αποφάσεις που έχουν εκδοθεί πανελλαδικά και είναι θετικές ως προς τις απαιτήσεις των σχολικών φυλάκων.
Σχολιάζοντας την εξέλιξη αυτή ο πρόεδρος των Δημοτικών Υπαλλήλων Ξάνθης Δημήτρης Γαλανόπουλος επισημαίνει πως “είναι θετική η απόφαση, επανέρχονται άμεσα όλοι οι σχολικοί φύλακες στη δουλειά τους έστω και εάν είναι πρωτόδικη. Σηματοδοτεί νέες εξελίξεις για όλους τους σχολικούς φύλακες. Ήταν κάτι το αναμενόμενο για εμάς γιατί ήταν πέρα ως πέρα άδικο να φύγουν από τις δουλείες τους οι εργαζόμενοι και ευτυχώς η δικαιοσύνη λειτουργεί”.
Πηγή: thrakitoday.com

Εκστασιασμένα στο σύνολό τους τα περισσότερα ξένα ΜΜΕ από την πρόκριση της Ελλάδας, εστιάζουν κυρίως στον τρόπο που αυτή επιτεύχθηκε, δηλαδή χάρις στο πέναλτι του Γιώργου Σαμαρά στο τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων.
Οι κριτικές είναι θετικές και άπαντες αναγνωρίζουν το δίκαιο της ελληνικής επικράτησης, αφού εκτός από το μεστό παιχνίδι των παικτών του Φερνάντο Σάντος εγκωμιάζουν την ψυχή και το πάθος των Ελλήνων παικτών.
Αναλυτικά:
Gazzetta dello Sport (Ιταλία): «Έκπληξη κι ελληνικό θαύμα. Με πέναλτι του Σαμαρά ο Ντρογκμπά έμεινε εκτός»
Globo Esporte (Βραζιλία): «Μυθολογικό»
Ole (Αργεντινή): «Το ελληνικό θαύμα»
Record (Πορτογαλία): «Πέναλτι στις καθυστερήσεις και ο Φερνάντο Σάντος στους ''16''»
Daily Mail (Αγγλία): «Η λέξη είναι Ελλάδα! Ο Σαμαράς έσπασε τις καρδιές των Ιβοριανών με ένα δραματικό πέναλτι την τελευταία στιγμή, που σφράγισε μία ιστορική πρόκριση στους "16"»
Kicker (Γερμανία): «Γερά νεύρα ο Σαμαράς και η Ελλάδα συνεχίζει»
L΄ Equipe (Γαλλία): «Οι ''Ελέφαντες'' έπεσαν από τον Όλυμπο»
A Bola (Πορτογαλία): «Η Ελλάδα νίκησε την Ακτή Ελεφαντοστού και προκρίθηκε στους "16"»
Winsports (Κολομβία): «Με γκολ στις καθυστερήσεις η Ελλάδα έκλεψε την πρόκριση»
Tuttosport (Ιταλία): «Η Ελλάδα πέταξε στους "16"»
BBC (Αγγλία): «Δραματική πρόκριση της Ελλάδας στους ''16''»

Bild (Γερμανία): «Απίστευτο!!! Οι μινιμαλιστές πέρασαν στην επόμενη φάση μόλις με δύο γκολ. Τις καλύτερες ευχές στην Ιταλία που δεν κατάφερε το ίδιο. Οι Έλληνες το έκαναν πιο συναρπαστικό»

O Jogo (Πορτογαλία): «Η Ελλάδα στους "16"!»
Lancenet (Βραζιλία): «Έγραψε ιστορία! Η Ελλάδα στο τέλος του αγώνα πήρε τη νίκη και την πρόκριση στην επόμενη φάση»
Goal.com (Αγγλία): «Το πέναλτι της τελευταίας στιγμής από τον Σαμαρά έδωσε την πρόκριση στην ομάδα του Σάντος. Η χρυσή γενιά της Ακτής Ελεφαντοστού διδάχθηκε ένα μάθημα από τους πανούργους Έλληνες»
Marca (Ισπανία): «Ελληνικό έπος στη Βραζιλία. Ο Σαμαράς έστειλε την Ελλάδα στην επόμενη φάση. Απόλυτα δίκαια επικράτηση, είχε την καρδιά και την πίστη των Σπαρτιατών»
Corriere dello Sport (Ιταλία): «Η Ελλάδα απέκλεισε την Ακτή Ελεφαντοστού. Ο Μπονί ισοφάρισε το γκολ του Σάμαρη, όμως το τέλος ήταν συναρπαστικό με τον Σαμαρά να δίνει την πρόκριση με πέναλτι στο τελευταίο λεπτό»
UEFA: «Ο Σάμαρης κι ο Σαμαράς έδωσαν την πρόκριση στην Ελλάδα»
FIFA: «Το δραματικό πέναλτι της Ελλάδας αποκλείει τους Ιβοριανούς»
naftemporiki.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!