Τρίτη, 23 Αυγούστου 2016

Αύριο, Τετάρτη, θα ανακοινωθούν οι βάσεις εισαγωγής στις σχολές των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, τερματίζοντας έτσι την αγωνία χιλιάδων υποψηφίων. 
Έτσι, από τις 11:00 το πρωί, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας, στην πλατφόρμα http://results.it.minedu.gov.gr, πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό τους και τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο-Όνομα-Πατρώνυμο-Μητρώνυμο).
Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για να εκτυπωθούν ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων, να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους και να αναρτηθούν επίσης αύριο, Τετάρτη.
 Επιπλέον, στην ίδια πλατφόρμα του υπουργείου, από τις 11:00, αύριο, θα ανακοινωθούν και τα αποτελέσματα των εισαγομένων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με τις ειδικές κατηγορίες των αλλοδαπών-αλλογενών (αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ) και των αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών-μελών της ΕΕ, μη ελληνικής καταγωγής.

Εξάλλου, νωρίτερα, στις 10:00 το πρωί, ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκος Φίλης θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου στο υπουργείο, με θέμα τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Σημειώνεται ότι επειδή φέτος ίσχυσε νέο σύστημα εξετάσεων, με λιγότερα μαθήματα (εκτός από ένα μικρό ποσοστό υποψηφίων που επέλεξε να εξεταστεί με το παλιό σύστημα), το πλαίσιο εκτίμησης των βάσεων αποτέλεσε «αχαρτογράφητα νερά», δίνοντας περιθώριο για εκπλήξεις κατά την επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου.

http://www.fpress.gr


Ξέρουμε ότι το φαγητό θέλει μέτρο και ότι μια ισορροπημένη διατροφή με όλες τις τροφές της διατροφικής αλυσίδας θα μας χαρίσει τέλειες αναλογίες και ευεξία.

Ήξερες όμως ότι υπάρχουν και κάποιες συγκεκριμένες τροφές που όσο τις τρώμε (χωρίς υπερβολές πάντα), όχι μόνο δεν παχαίνουμε αλλά αντίθετα… καίμε περισσότερες θερμίδες; Ναι ναι, καλά διάβασες, και μάλιστα τις προτείνουν όλοι οι ειδικοί και διατροφολόγοι παγκοσμίως καθώς τα οφέλη τους είναι επιστημονικά αποδεδειγμένα.

Μάθε λοιπόν ποια είναι αυτά τα 10 super foods:

#1 Γκρέιπφρουτ: επιταχύνει τον μεταβολισμό, άρα βοηθά τον οργανισμό στο να κάψει το λίπος και σε κάνει να νιώθεις χορτάτη για περισσότερο χρόνο.

#2 Σέλινο: το μυστικό του είναι απλό. Περιέχει ελάχιστες θερμίδες, αποτελείται κυρίως από νερό και η σύνθεσή του βοηθά στο να κάψει ο οργανισμός περισσότερες θερμίδες. Ωστόσο φρόντιζε να το συμπληρώνεις και με άλλες τροφές καθώς από μόνο του φυσικά και δεν φτάνει για μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

#3 Δημητριακά ολικής αλέσεως: πολύ πιο υγιεινά από τα επεξεργασμένα βάσει ερευνών, παίρνουν περισσότερο χρόνο να μεταβολιστούν και έτσι κρατούν την πείνα μακριά για περισσότερο.

#4 Πράσινο τσάι: σίγουρα το ξέρεις ήδη πόσο ευεργετικό είναι, καθώς είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, επιταχύνει τον μεταβολισμό και βοηθά σημαντικά στο αδυνάτισμα. Φρόντισε να το καταναλώνεις σκέτο, χωρίς ζάχαρη ή άλλα γλυκαντικά.

#5 Ωμέγα-3 λιπαρά: είναι αποδεδειγμένο πως τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα ενεργούν ως ρυθμιστής του μεταβολισμού και επηρεάζουν την ορμόνη λεπτίνη η οποία ελέγχει το πόσο γρήγορα καίγεται το λίπος. Τα λιπαρά αυτά δεν παράγονται από το σώμα μας άρα πρέπει να τα λαμβάνουμε μέσα από ψάρια (τόνος, σολομός, σκουμπρί, σαρδέλλες) ή με συμπληρώματα διατροφής.

#6 Καφές: κανείς δεν μπορεί χωρίς τον καφέ του, ειδικά το πρωί, οπότε συνεχίστε ό,τι κάνετε, αν και εφόσον αγαπάτε τον καφέ. Η καφεΐνη κάνει την καρδιά να «τρέχει», το αίμα παίρνει περισσότερο οξυγόνο και έτσι καίγονται περισσότερες θερμίδες.

#7 Αβοκάντο: το θαυματουργό αυτό φρούτο έχει πολλαπλή δράση. Περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά που επιταχύνουν το μεταβολισμό και προστατεύουν το κομμάτι αυτό των κυττάρων που παράγει ενέργεια. Επίσης, χαμηλώνει τα επίπεδα χοληστερόλης, επουλώνει τις πληγές, μειώνει το ρίσκο καρδιοπάθειας και κάνει καλό σε μάτια και μαλλιά. Μπορεί το ίδιο το αβοκάντο να έχει πολλές θερμίδες (ένα μέτριο αβοκάντο έχει 320 kcal!), όμως πρόκειται για "καλές" θερμίδες που τελικά βοηθούν τον οργανισμό να κάψει λίπος. Aρκεί να καταναλώνεται με μέτρο.

#8 Καυτερά: οτιδήποτε έχει καυτερή, πικάντικη γεύση βοηθά στο να κάψεις γρηγορότερα θερμίδες. Μπορεί να είναι πιπέρι καγιέν ή κάποια καυτερή σάλτσα, απλά φρόντισε να κοιτάξεις όλα τα συστατικά του πριν το αγοράσεις -να μην περιέχει ζάχαρη, λιπαρά και άλλα συστατικά που μας επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες.

#9 Σπόροι Chia: πλούσιοι σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βοηθούν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού, μειώνουν το αίσθημα της πείνας και ενεργοποιούν την γλυκαγόνη, την ορμόνη που βοηθά τον οργανισμό στο να κάψει λίπος.

#10 Ξηροί καρποί Βραζιλίας: Tα γνωστά ως brazilian nuts είναι πεντανόστιμοι και λαχταριστοί ξηροί καρποί, που -όταν καταναλώνονται με μέτρο και κατά προτίμηση ανάλατοι- κάνουν τον μεταβολισμό να τρέχει, καταπολεμούν την κυτταρίτιδα και προστατεύουν το ανοσοποιητικό. Επισημαίνουμε πως τα 100 γρ έχουν 650 θερμίδες, οπότε καλό είναι να τους εντάξουμε στη διατροφή μας σε πολύ συγκεκριμένες ποσότητες.

ΠΗΓΗ: faysbook
Πώς να αποκτήσεις πολλούς followers στα social mediaΔεν είναι μόνο η ικανοποίηση του να βλέπεις έναν μεγάλο αριθμό να "συνοδεύει" το username σου στο Instagram, το Twitter ή το Facebook. Ο αριθμός των ακολούθων σας μπορεί να αποτελέσει ένα καλό εφόδιο στο βιογραφικό σας – ποια εταιρία δεν θέλει έναν «social media guru» στο ενεργητικό της ή έναν άνθρωπο που με ένα του ποστ φτάνει στα χέρια χιλιάδων ανθρώπων; Μπορεί επίσης να κάνει την επιχείρηση ή την επιχειρηματική σας ιδέα πιο αποτελεσματική, επιτρέποντάς σας στην ουσία να κάνετε δωρεάν διαφήμιση σε μαζικό κοινό ή να μπείτε στο «παιχνίδι» του πολυπόθητου virality.

Ωραία όλα αυτά. Πώς όμως θα καταφέρετε να κάνετε τους λογαριασμούς σας στα δημοφιλέστερα social media να εκτιναχθούν από τη μετριότητα στη μαζική απήχηση και την προσέλκυση ολοένα και περισσότερων followers; Ιδού οι «χρυσοί» κανόνες:

*Κάντε ενδιαφέροντα ποστ
Μην περιμένετε να αυξηθούν οι followers, χωρίς να ποστάρετε τίποτα ή επειδή δημοσιεύσατε ένα παλιό τραγούδι των Πυξ Λαξ.

*Χρησιμοποιήστε hashtags
Κι όμως, οι μετρήσεις λένε ότι το σύστημα «δουλεύει» και μπορεί να φέρει περισσότερα μάτια προς το περιεχόμενό σας.

*Διασυνδέστε το blog ή την ιστοσελίδα σας με τα social media σας
Τοποθετήστε ένα ή περισσότερα καλοσχεδιασμένα widgets που να οδηγούν στους λογαριασμούς σας στα social media που σας ενδιαφέρουν

*Ασχοληθείτε με τους άλλους χρήστες
Κάντε κι εσείς like για να σας κάνουν. Ακολουθήστε άλλους λογαριασμούς, για να σας ακολουθήσουν. Ο social δρόμος είναι… διπλής κυκλοφορίας.

*Σκεφθείτε… share
Προτού δημοσιεύσετε κάτι, σκεφθείτε τρόπους να κάνετε πιο δελεαστικό το κουμπάκι του share για τους χρήστες. Κάντε, με άλλα λόγια, το περιεχόμενό σας… πιο shareable. Και πάλι, μιας και είμαστε στον ίδιο, διπλής κυκλοφορίας δρόμο, κάντε κι εσύ reshare το περιεχόμενο άλλων που βρίσκετε ενδιαφέρον.

*Αλληλεπιδράστε με «μεγάλα ονόματα» των social media
Οι λεγόμενοι «influencers» μπορούν εύκολα με ένα τους share να κάνουν κάποιον γνωστό εν μία νυκτί. Προσοχή: Δεν θέλετε να το παρακάνετε και να γίνετε εκείνοι οι «κόλακες» που κάνουν κοινότυπα εκθειαστικά σχόλια κάτω από κάθε ποστ τους για να τους προσέξουν. Μπορείτε αντ’ αυτού, να κάνετε share τα ποστ τους, ταγκάροντάς τους.

*Μείνετε ενεργοί
Όσο το αφήνει κανείς… τον αφήνει κι αυτό: Το παιχνίδι των social media χρειάζεται υπομονή και επιμονή, χωρίς μεγάλα διαλείμματα. Αν δεν προλαβαίνετε να ασχοληθείτε για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, προγραμματίστε τα μελλοντικά σας ποστ.

*Κάντε δημοσιεύσεις που δεν σχετίζονται με εσάς
Οι ειδικοί των νέων Μέσων χωρίζουν τους χρήστες σε informers και meformers – οι τελευταίοι είναι αυτοί που κάνουν αναρτήσεις που αφορούν μόνο τον εαυτό τους – προσωπικές φωτογραφίες, πώς πέρασαν στις διακοπές, τι κάνουν τώρα κλπ. Προτιμήστε να είστε «κάπου ανάμεσα», δηλαδή να μην κάνετε αποκλειστικά ποστ για τον εαυτό σας.

*Μάθετε τις κατηγορίες των tweets
Όσοι ενδιαφέρεστε περισσότερο για το Twitter, μάθετε ότι οι ειδικοί έχουν χωρίσει τα tweets στις εξής κατηγορίες: Διάδοση πληροφορίας, Αυτοπροώθηση, Γνώμη/Παράπονο, Τυχαίες σκέψεις, Εγώ τώρα, Ερώτηση στους followers, Απλή δήλωση παρουσίας, Ανεκδοτολογικά tweets. Οι informers τείνουν να τουιτάρουν περισσότερο με περιεχόμενη πληροφοριακό, ενώ οι meformers περιεχόμενο της κατηγορίας «Εγώ τώρα».

*Ανεβείτε στην ιεραρχία των social media
Ένας γκουρού των κοινωνικών δικτύων, ο Roy Povarchik, δημιούργησε μια πυραμίδα με τους τύπους χρηστών, από τους πιο αδύναμους προς τους πιο ισχυρούς: Παθητικοί αναγνώστες, άσημοι που γράφουν για τη ζωή τους, διαχειριστές περιεχομένου, τακτικοί δημιουργοί περιεχομένου, επαγγελματίες bloggers με συχνές αποκλειστικότητες και, τέλος, οι άνθρωποι που αποτελούν οι ίδιοι είδηση.

*Αποφύγετε τις εκρήξεις
Μην το παρακάνετε με πολλά ποστ σε μικρό χρονικό διάστημα που φλερτάρουν με το spamming, καθώς και προσβλητικά ή απλώς βαρετά ποστ: Με αυτό τον τρόπο, αποφεύγετε να χάσετε τους followers που έχετε ήδη αποκτήσει. Άλλες κατηγορίες ποστ που μπορούν να οδηγήσουν σε unfollows είναι τα ολοφάνερα αυτοματοποιημένα ποστ, οι πολιτικές τοποθετήσεις, τα συνεχή παράπονα, η συχνή χρήση αργκό και οι αδιάφορες στιγμές της προσωπικής σας καθημερινότητας

*Προσφέρετε κάτι στους νέους followers
Σύμφωνα με έρευνες, 52% των followers σελίδων εταιριών ή προϊόντων, περιμένουν ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις από αυτές. Αν έχετε επαγγελματική σελίδα ή λογαριασμό για την επιχείρησή σας, κάντε μια ειδική προσφορά για τους followers σας.

*Απαντήστε στους followers
Χτίστε σχέσεις οικειότητας απαντώντας στα σχόλια των χρηστών ή στα μηνύματά τους στο inbox, για να δώσετε την εντύπωση ενός ενεργού, φιλικού λογαριασμού.

*Προσέξτε τις ώρες
Μπορεί να έχετε βρει την τέλεια φωτογραφία, αλλά αν την δημοσιεύσετε στις 4 τα ξημερώματα να πάει «χαμένη». Μελετήστε πότε είναι περισσότερο ενεργοί οι ακόλουθοί σας και ποστάρετε περιεχόμενο πάντα στις «ώρες αιχμής».

*Διατηρήστε θετικό προφίλ
Όσοι τείνουν να ποστάρουν αισιόδοξα ή χαρούμενα πράγματα και αναρτήσεις με χιούμορ, έχουν και περισσότερους ακολούθους, λένε οι αριθμοί.

Με πληροφορίες από Fastcompany.com
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!