Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2018


Ο Ρώσος δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας Ρομάν Αμπράμοβιτς, ο οποίος κατέχει την 11η θέση με περιουσιακά στοιχεία 10,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων στον τελευταίο κατάλογο του αμερικανικού περιοδικού Forbes «οι 200 πιο πλούσιοι επιχειρηματίες της Ρωσίας», θα χρηματοδοτήσει τον ρωσικό κινηματογράφο, γράφει η εφημερίδα RBK επικαλούμενη τρεις πηγές από τον χώρο του κινηματογράφου.
Σύμφωνα με τις εν λόγω πηγές, ο επιχειρηματίας δημιουργεί ένα ίδρυμα το οποίο θα χρηματοδοτεί παραγωγές ρωσικών κινηματογραφικών ταινιών. Πηγή που έχει γνώση των διαπραγματεύσεων που γίνονται, διευκρίνισε ότι το σχέδιο αυτό συζητείται ως πρόταση. «Υπάρχει μια τέτοια πρόταση, όμως στην παρούσα στιγμή δεν υπάρχουν λεπτομέρειες ή αποφάσεις», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο Τζον Μαν, εκπρόσωπος της Millhouse Capital η οποία διαχειρίζεται τα περιουσιακά στοιχεία του Ρομάν Αμπράμοβιτς, αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες αυτές. Ωστόσο όπως δήλωσε μια από τις πηγές στην RBK, ο γενικός προϋπολογισμός του ιδρύματος του Ρομάν Αμπράμοβιτς ο οποίος θα διατεθεί για να στηριχθεί ο ρωσικός κινηματογράφος ενδέχεται να φθάσει το 2019 το 1 δισεκατομμύριο ρούβλια (13,3 εκατομμύρια ευρώ). Το ίδρυμα, συνέχισε, θα επενδύει στην παραγωγή της κινηματογραφικής ταινίας κατά το τελικό στάδιο, ενώ οι παραγωγοί μπορούν να διεκδικούν τη χρηματοδότηση της ταινίας τους που θα αναλογεί στο 20-50% του συνολικού κόστους παραγωγής της.
Ο επενδυτής, σύμφωνα με μια από τις πηγές που γνωρίζει τα σχέδια του επιχειρηματία, δεν θα απαιτεί την επιστροφή των χρημάτων, αλλά σε περίπτωση που η ταινία θα έχει εμπορική επιτυχία θα απαιτεί ένα μέρος των κερδών. Με έναν προϋπολογισμό ενός δισεκατομμυρίου ρουβλίων το ίδρυμα θα μπορεί να χρηματοδοτήσει 10-15 ταινίες.
Όλες οι ταινίες θα αξιολογούνται, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το ίδρυμα θα χρηματοδοτεί μόνο τις ταινίες που θα έχουν εν δυνάμει επιτυχία, δήλωσε μια από τις πηγές, προσθέτοντας ότι κατά την αξιολόγηση των ταινιών δεν θα υπάρχουν περιορισμοί ως προς την υπόθεση της ταινίας.
Σύμφωνα με τις πηγές της εφημερίδας, ως πρόεδρος του ιδρύματος προτάθηκε ο Αντόν Μάλισεφ (πρώην εκτελεστικός διευθυντής του Ομοσπονδιακού Ιδρύματος Κοινωνικής και Οικονομικής υποστήριξης του ρωσικού κινηματογράφου- Ίδρυμα Κινηματογράφου). Ο Μάλισεφ δεν θέλησε να προβεί σε κανένα σχετικό σχόλιο.
Το ποσό των συνολικών κρατικών επιδοτήσεων για κινηματογραφικές παραγωγές που διατέθηκε το 2017 ανήλθε στα 6 δισεκατομμύρια ρούβλια (80,3 εκατομμύρια ευρώ) με βάση τα στοιχεία της έρευνας με τίτλο «Ρωσική κινηματογραφική βιομηχανία-2017» Το 50% του εν λόγω κονδυλίου διατέθηκε μέσω του Ιδρύματος Κινηματογράφου , ενώ το άλλο 50% μέσω του ρωσικού υπουργείου Πολιτισμού.

Οι σχεδιαστές μόδας Ντομένικο Ντόλτσε και Στέφανο Γκαμπάνα, ζήτησαν επίσημα συγγνώμη από τους Kινέζους, με ειδικό βίντεο, στο οποίο οι δυο σχεδιαστές μόδας εμφανίζονται με εμφανώς θλιμμένη έκφραση.
Αιτία της επίσημης αυτής συγγνώμης (το βίντεο έχει υπότιτλους στα κινέζικα), ήταν τρία τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα του οίκου μόδας, στα οποία μια κινέζα κοπέλα, προσπαθεί -με μεγάλη δυσκολία- να φάει πίτσα, μακαρόνια και παραδοσιακό γλυκό της Σικελίας, χρησιμοποιώντας ξυλάκια.
Ο ιταλικός τύπος αναφέρει ότι τα διαφημιστικά αυτά μηνύματα, στην Κίνα θεωρήθηκαν ρατσιστικά και σεξιστικά, με αναφορά σε μια εικόνα η οποία, σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί να αναφέρεται σε μια οικονομική υπερδύναμη του αιώνα μας.
Παράλληλα, κινεζικός ιστότοπος μόδας, αναδημοσίευσε απαντήσεις που φέρεται να έδωσε ο Στέφανο Γκαμπάνα μέσω του διαδικτύου. Απαντήσεις στις οποίες περιέχονται βαριές και προσβλητικές κρίσεις επί της Κίνας και των πολιτών της. Ο Γκαμπανα, όμως, δήλωσε ότι το προφίλ του παραβιάστηκε από «χάκερς».
«Αυτές τις ημέρες σκεφθήκαμε πάρα πολύ και με μεγάλη στενοχώρια τα όσα συνέβησαν», λένε οι Ντόλτσε και Γκαμπάνα, στο «βίντεο της συγγνώμης».
«Οι οικογένειές μας, μας έμαθαν να σεβόμαστε πάντα τους διάφορους πολιτισμούς όλου του κόσμου και για τον λόγο αυτό θέλουμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη, για αν ερμηνεύσαμε τον δικό σας πολιτισμό με λάθος τρόπο», προσθέτουν οι δυο μόδιστροι. Παράλληλα, «ζητούν συγγνώμη από όλους τους κινέζους οι οποίοι ζουν στο εξωτερικό» και δηλώνουν ότι «ήταν πάντα ερωτευμένοι με την Κίινα, αγαπούν τον πολιτισμό της και έχουν ακόμη πολλά να μάθουν σχετικά με το περιεχόμενό του».
Ο συγκεκριμένος οίκος μόδας έχει ανοίξει 25 μπουτίκ στην Κίνα, με ετήσιο τζίρο ο οποίος αγγίζει τα 72 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Η κλιματική αλλαγή θα κοστίσει στην αμερικανική οικονομία εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια έως το τέλος του αιώνα, καταστρέφοντας τα πάντα, από την υγεία ως τις υποδομές και την αγροτική παραγωγή, περιγράφει μια κυβερνητική έκθεση που δημοσιεύτηκε.
Η έκθεση, που συντάχθηκε με εντολή του Κογκρέσου, με τη βοήθεια περισσότερων από 12 κυβερνητικών υπηρεσιών και οργανισμών στις ΗΠΑ (από το υπουργείο Γεωργίας έως τη NASA) και τουλάχιστον 300 επιστημόνων, υπογραμμίζει τον αντίκτυπο, όπως προβλέπεται, του φαινομένου της υπερθέρμανσης του πλανήτη σε κάθε γωνιά της αμερικανικής κοινωνίας, σε μια επιτακτική έκκληση για λήψη δράσης που βρίσκεται σε αντίθεση με την ατζέντα της διοίκησης Τραμπ, υπέρ των ορυκτών καυσίμων.
«Με τη συνεχιζόμενη αύξηση στις εκπομπές αερίων σε ιστορικά υψηλά, οι ετήσιες ζημίες σε ορισμένους οικονομικούς τομείς προβλέπεται να ανέλθουν σε δισεκατομμύρια δολάρια έως το τέλος του αιώνα, άνω του τωρινού ΑΕΠ πολλών αμερικανικών πολιτειών», σημειώνεται στην έκθεση, όπως σημειώνει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Επιπλέον, αναφέρεται ότι η υπερθέρμανση του πλανήτη θα πλήξει δυσανάλογα τους φτωχούς, θα υπονομεύσει την ανθρώπινη υγεία, θα καταστρέψει τις υποδομές, θα περιορίσει τη διαθεσιμότητα του νερού, θα μεταβάλλει τις ακτογραμμές και θα αυξήσει το κόστος στις βιομηχανίες, από τη γεωργία στην παραγωγή ενέργειας.
Την ίδια ώρα, όπως τονίζεται στην έκθεση, ενώ οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, μεταξύ αυτών συχνότερες και ισχυρότερες καταιγίδες, ξηρασίες και πλημμύρες, βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, οι προβλέψεις για επιπλέον ζημιές θα μπορούσαν να αλλάξουν εάν οι εκπομπές αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου μειωθούν δραστικά: «Οι μελλοντικοί κίνδυνοι από την κλιματική αλλαγή εξαρτώνται πρωτίστως από τις αποφάσεις που λαμβάνουμε σήμερα» σημειώνεται.
Η έκθεση, η Τέταρτη Εθνική Αξιολόγηση για το Κλίμα (Fourth National Climate Assessment Volume II), συμπληρώνει την έρευνα που είδε πέρυσι το φως της δημοσιότητας και κατέληγε στο συμπέρασμα ότι ο άνθρωπος είναι ο κύριος οδηγός της υπερθέρμανσης του πλανήτη, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για τις καταστροφικές επιπτώσεις στον πλανήτη.
Περιβαλλοντικές οργανώσεις επισημαίνουν ότι η έκθεση ενισχύει τις εκκλήσεις οι ΗΠΑ να αναλάβουν δράση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
«Αυτή η έκθεση το καθιστά σαφές ότι η κλιματική αλλαγή δεν είναι ένα πρόβλημα του μακρινού μέλλοντος. Συμβαίνει αυτήν την ώρα, σε κάθε γωνιά της χώρας» δήλωσε η Μπρέντα Εκβάρζελ, η διευθύντρια επιστημών του κλίματος στην Union of Concerned Scientists, μία από τις συντάκτριες της έκθεσης.

Οι Αμερικανοί καταναλωτές σχημάτισαν ουρές έξω τα καταστήματα ανήμερα της Black Friday αναζητώντας τις καλύτερες προσφορές σε ρούχα και ηλεκτρονικά, μια ένδειξη ότι η ολοένα και πιο υγιής αμερικανική οικονομία και η αύξηση των μισθών μεταφράζονται σε μεγαλύτερη κατανάλωση.
«Ξοδεύω περισσότερα, η διάθεσή μου, σε γενικές γραμμές, είναι πιο ανεβασμένη» δήλωσε η Σάρον Νάιντερτ, ηλικίας 57 ετών, που επισκέπτεται τη Νέα Υόρκη από το Οχάιο. «Η κόρη μου μετακόμισε φέτος επομένως έχω περισσότερα χρήματα να ξοδέψω», επισήμανε η Αμερικανίδα.
Μία από τις πιο δραστήριες ημέρες αγορών της χρονιάς ξεκίνησε δυναμικά, εξήγησε ο Νιλ Σόντερς της εταιρείας GlobalData Retail.
«Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ήδη ψωνίσει έως αυτή τη στιγμή φέτος και οι δαπάνες τους είναι κατά μέσο όρο υψηλότερες», αυξημένες περίπου 2% στα 407,20 δολάρια, σημείωσε ο αναλυτής που διευκρίνισε ότι οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν ηλεκτρικά είδη ή έπιπλα.
Στα online καταστήματα, οι Αμερικανοί είχαν ξοδέψει 643 εκατομμύρια δολάρια έως τις 10 το πρωί τοπική ώρα (17.00 ώρα Ελλάδας) τη «Μαύρη Παρασκευή». Τα smartphone ηγούνται των προτιμήσεων των αγοραστών κι έδωσαν ώθηση στις συνολικές διαδικτυακές δαπάνες κατά 28% σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με την Adobe Analytics, που καταγράφει την αγοραστική κίνηση σε 80 από τα 100 κορυφαία καταστήματα online λιανικής.
Το ύψος των διαδικτυακών αγορών αναμένεται να ανέλθει στο ποσό των 6,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων σήμερα. Οι διαδικτυακές αγορές την Ημέρα των Ευχαριστιών κατέγραψαν αύξηση 28%, στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
Φρενίτιδα για τις προσφορές
Οι καταναλωτές επέλεξαν να αγοράσουν είδη όπως τηλεοράσεις και iPad, αλλά και τηλέφωνα, παιχνίδια, βιντεοκονσόλες και μαγειρικά σκεύη.
Μεταξύ αυτών η Σαρλότ Τζάκσον, από το Λονδίνο, ταξίδεψε στη Νέα Υόρκη με τη μητέρα της ειδικά για τη Black Friday.
«Η Μαύρη Παρασκευή δεν έχει και τόσες προσφορές στην πατρίδα μου» σημείωσε η 27χρονη Βρετανίδα, ενώ αγόραζε εσώρουχα και πιτζάμες από το Victoria’s Secret.
Στο εμπορικό κέντρο Waterfront στο Πίτσμπουργκ, ο κόσμος είχε κατακλύσει τον χώρο έξω από το κατάστημα Bath & Body Works πριν από τις 6 το πρωί σήμερα, σχηματίζοντας ουρές για να αγοράσει κεριά, σαπούνια και λοσιόν σε έκπτωση.
Την ίδια ώρα, σε άλλες περιοχές της χώρας, ειδικά στα βορειοανατολικά, οι ουρές έξω από τα καταστήματα ήταν μικρότερες σε σχέση με άλλες χρονιές εξαιτίας του τσουχτερού κρύου. Στη Βιρτζίνια, κατάστημα ρούχων προσέφερε ζεστή σοκολάτα με μαρσμέλοους στις γυναίκες που περίμεναν έξω από τα δοκιμαστήρια.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!