Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2016

Οι νέοι δεν ασχολούνται πια με την κλασική μορφή της τηλεόρασης

Έρευνα αποκαλύπτει ότι οι τηλεοπτικές συνήθειες αλλάζουν και πλέον οι καταναλωτές στρέφονται σε νέες μορφές ψυχαγωγίας πέρα από την κλασική μορφή της τηλεόρασης

Μια βασική διαπίστωση είναι πως οι υπηρεσίες Video-on-Demand (VOD) καταφέρνουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών, επιτρέποντας τους να αλλάξουν τις συνήθειες παρακολούθησής τους. 
Οι καταναλωτές ξοδεύουν πλέον έξι ώρες την εβδομάδα παρακολουθώντας on-demand τηλεοπτικές σειρές, προγράμματα και ταινίες με streaming –έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το 2011. Με περιεχόμενο που εγγράφεται και λαμβάνεται online να προστίθεται στην εξίσωση, το 35% όλης της παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο δαπανάται σήμερα στο VOD.
Περαιτέρω στοιχεία τονίζουν τη σημαντική αύξηση στην παρακολούθηση βίντεο σε φορητές συσκευές από τους καταναλωτές: το 61% σήμερα παρακολουθούν στα smartphones τους, αύξηση 71% σε σχέση με το 2012. Αν λάβουμε υπόψη τα tablets, laptops, και smartphones, σχεδόν τα δύο τρίτα του χρόνου των εφήβων στην παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο δαπανάται σε φορητές συσκευές.
Την ίδια στιγμή, οι πλατφόρμες περιεχομένου που προέρχεται από χρήστες (UGC) αντιπροσωπεύουν ένα αυξανόμενο μερίδιο καταναλωτών που παρακολουθούν τηλεόραση και βίντεο. Σχεδόν 1 στους 10 καταναλωτές παρακολουθούν YouTube περισσότερο από τρεις ώρες την ημέρα, και ένας στους τρεις θεωρούν πλέον πολύ σημαντικό να μπορούν να παρακολουθούν UGC στην τηλεόραση σπίτι τους. Επιπλέον, η έρευνα αποκαλύπτει πως η αυξανόμενη κυριαρχία UGC πλατφόρμων, όπως το YouTube, έχει οδηγήσει στην έκρηξη δημοτικότητας των εκπαιδευτικών βίντεο, με τους καταναλωτές να παρακολουθούν τέτοια βίντεο περίπου 73 λεπτά την εβδομάδα.
Ο Anders Erlandsson, Senior Advisor, του Ericsson ConsumerLab, αναφέρει: «Η συνεχής ανάπτυξη των streamed on demand βίντεο και UGC υπηρεσιών αντικατοπτρίζει τη σπουδαιότητα τριών συγκεκριμένων παραγόντων στους σημερινούς θεατές: εξαιρετικό περιεχόμενο, ευελιξία και υψηλής ποιότητας συνολική εμπειρία. Τα καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα που στηρίζουν αυτές τους τρεις τομείς είναι πλέον σημαντικά στη δημιουργία προσφορών τηλεόρασης και βίντεο που είναι σχετικά και ελκυστικά».
 
Άλλα σημαντικά ευρήματα του Ericsson ConsumerLab TV & Media Report 2015 περιλαμβάνουν:
 
Το Bingeing αλλάζει το παιχνίδι: η παρακολούθηση πολλών επεισοδίων στη σειρά έχει αποτελέσει γρήγορα βασικό κομμάτι της εμπειρίας τηλεόρασης και βίντεο. Αυτή η συνήθεια ξεχωρίζει ανάμεσα στους χρήστες Subscription Video-on-Demand (S-VOD) υπηρεσιών όπως το Netflix, το Amazon Prime, και το HBO, από τους οποίους το 87% παρακολουθεί χωρίς μέτρο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
 
Η δυσκολία εύρεσης περιεχομένου: Οι μισοί καταναλωτές που παρακολουθούν προγραμματισμένη τηλεόραση αναφέρουν πως δεν μπορούν να βρουν κάτι να βλέπουν σε καθημερινή βάση. Οι καταναλωτές νιώθουν πως τα χαρακτηριστικά προτάσεων δεν είναι αρκετά έξυπνα ή προσωποποιημένα.
 
Διαφορετικές δέσμες, διαφορετικές στάσεις: Το 22% των καταναλωτών που δεν είχαν ποτέ συνδρομή τηλεόρασης επί πληρωμή, πληρώνουν ήδη για υπηρεσίες περιεχομένου over-the-top (OTT).
 
Η προγραμματισμένη τηλεόραση παραμένει κλειδί: Η δημοτικότητα της προγραμματισμένης τηλεόρασης παραμένει υψηλή, κυρίως λόγω της πρόσβασης που προσφέρει σε premium προβολή και ζωντανό περιεχόμενο, όπως τα αθλητικά, καθώς και της κοινωνικής του αξίας. Από αυτή την άποψη, η προγραμματισμένη τηλεόραση δρα συχνά ως κλειδί.

newsit.gr

Στο ερώτημα απαντά η ψυχολόγος Όλγα Κωνσταντίνου

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

Τα πεφταστέρια προκαλούν δέος σε κάθε εμφάνιση του φαινομένου, το οποίο μπορεί και να προβλεφθεί πότε θα συμβεί με απόλυτη ακρίβεια.

Αυτές, λοιπόν, είναι οι καλύτερες ημερομηνίες για απολαύσετε αυτή την υπέροχη βροχή αστεριών:

Τεταρτίδες - 4 Ιανουαρίου

Οι Τεταρτίδες (Quadrantids, QUA) είναι μια βροχή μετεώρων έντονη αλλά σύντομη, καθώς η φάση αποκορύφωσης διαρκεί λίγο, περίπου δύο ώρες. Στην πρώτη βροχή αστεριών της χρονιάς, που παρατηρείται καλύτερα στο βόρειο ημισφαίριο, ο ρυθμός πτώσης των μετεώρων υπολογίζεται στους 80 την ώρα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Δυστυχώς, αν και μία από τις μεγαλύτερες του έτους, η συγκεκριμένη βροχή είναι σχετικά δυσδιάκριτη λόγω των κακών καιρικών συνθηκών αυτήν την εποχή.

Λυρίδες - 22 και 23 Απριλίου

Ορατές από το βόρειο ημισφαίριο, οι Λυρίδες είναι τα πρώτα "πεφταστέρια" της άνοιξης και είναι γνωστές για τις μακριές ουρές, οι οποίες παραμένουν ορατές στον ουρανό επί αρκετά δευτερόλεπτα. Το φαινόμενο διαρκεί περίπου μια εβδομάδα, αλλά στο αποκορύφωμά εκτιμάται ότι θα εισέρχονται στη γήινη ατμόσφαιρα και θα πυρακτώνονται έως 20 μετέωρα ανά ώρα. Πηγή προέλευσής τους είναι ο κομήτης C/1861 G1 "Θάτσερ", τον οποίον ανακάλυψε το 1861 ο Αμερικανός Α. Θάτσερ.

Περσείδες- 12 και 13 Αυγούστου

Πρόκειται για τη διασημότερη βροχή διαττόντων αστεριών. Συνήθως στο μέγιστο της βροχής πέφτει ένα μετέωρο το λεπτό. Ονομάζονται Περσείδες, επειδή το ακτινοβόλο σημείο τους προβάλλεται στον αστερισμό Περσέα, φαίνεται δηλαδή σαν να έρχονται από την κατεύθυνση αυτή. Το φαινόμενο είναι ορατό με γυμνό μάτι.

Ωριωνίδες - 21 και 22 Οκτωβρίου

Αν και οι Ωριωνίδες διαρκούν σχεδόν ολόκληρο τον Οκτώβριο, η βροχή αυτών των πεφταστεριών κορυφώνεται αυτές τις δύο ημέρες. Οι Ωριωνίδες οφείλουν το όνομά τους στο ότι φαίνεται να προέρχονται από τον αστερισμό του Ωρίωνα και δημιουργούνται από την "ουρά" που έχει αφήσει πίσω του ο κομήτης του Χάλεϊ. Δεκάδες μετέωρα -συνήθως 20 έως 25 ανά ώρα- εισέρχονται και καίγονται στην ατμόσφαιρα της Γης.

Λεοντίδες - Μέσα Νοεμβρίου

Οι Λεοντίδες είναι μία από τις πιο θεαματικές βροχές διαττόντων που οφείλονται στον κομήτη 55P/Tempel-Tuttle και εμφανίζεται κάθε χρόνο στα μέσα Νοεμβρίου (10-20 Νοεμβρίου) με έξαρση τις πρώτες πρωινές ώρες της 17ης Νοεμβρίου. Το θέαμα αυτό είναι αρκετά έντονο με την εμφάνιση περίπου 15 διαττόντων κάθε ώρα.

Διδυμίδες - 13 και 14 Δεκεμβρίου

Οι Διδυμίδες (Geminids, GEM) μαζί με τους Τεταρτίδες είναι οι μόνες σημαντικές βροχές διαττόντων οι οποίες δεν οφείλονται σε κάποιο κομήτη. Σε σκοτεινούς ουρανούς μπορούν να παρατηρηθούν μέχρι και 100 με 120 διάττοντες την ώρα, μπορεί και περισσότεροι, ενώ σε πιο φωτεινούς ουρανούς παρατηρούνται 50 με 60 την ώρα.

Πηγή: thestival.gr
Τουρκία: Οι αρραβωνιασμένοι επιτρέπεται μόνο να μιλούν
Οι αρραβωνιασμένοι μπορούν να μιλούν μεταξύ τους για να γνωριστούν αλλά θα πρέπει να αποφεύγουν να κρατιούνται από το χέρι και, πάνω απ' όλα, να μην φλερτάρουν, συνέστησε σήμερα η Διεύθυνση Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκίας σε όσους σκοπεύουν να παντρευτούν προσεχώς.
"Δεν είναι κακό να συναντιούνται οι αρραβωνιασμένοι για να γνωριστούν, στο βαθμό που δεν θα εκτίθενται δημοσίως" ανέφερε η ανώτατη τουρκική ισλαμική αρχή, η Ντιγιανέτ, απαντώντας στο ερώτημα κατά πόσο είναι σκόπιμο να επιτρέπεται στους μελλόνυμφους να συναντιούνται μεταξύ τους πριν από τον γάμο.
"Όμως οι αρραβωνιασμένοι πρέπει να αποφεύγουν το φλερτ, να μην συζούν, να μην απομονώνονται σε κατ' ιδίαν συναντήσεις που θα μπορούσαν να προκαλέσουν κουτσομπολιά, να μην κρατιούνται από το χέρι και (να αποφεύγουν) κάθε άλλη συμπεριφορά που δεν εγκρίνεται από το Ισλάμ", προσθέτει η Διεύθυνση στην ανακοίνωση που αναρτήθηκε στον ιστότοπό της.
Η Ντιγιανέτ ιδρύθηκε το 1924, έναν χρόνο μετά τη συγκρότηση του νέου τουρκικού κράτους πάνω στα ερείπια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Το έργο της, με βάση το Σύνταγμα, είναι να διαφωτίζει τον λαό σε θρησκευτικά θέματα.
Μολονότι η μεγαλύτερη πόλη της Τουρκίας, η Κωνσταντινούπολη, έχει σε μεγάλο βαθμό υιοθετήσει τον δυτικό τρόπο ζωής, οι Τούρκοι πολίτες, στη μεγάλη πλειονότητά τους, παραμένουν πολύ συντηρητικοί. Στις ανατολικές περιοχές μάλιστα οι σεξουαλικές σχέσεις πριν από τον γάμο αποτελούν ακόμη και σήμερα θέμα ταμπού.
Ο ισλαμοσυντηρητικός πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν κατηγορείται συχνά από τους αντιπάλους του για "εξισλαμισμό" της χώρας και έχει επικριθεί για δηλώσεις που έχει κάνει για τις γυναίκες, οι οποίες χαρακτηρίστηκαν "σεξιστικές".
news.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!