Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016


Ο βοηθός διευθυντή σε ένα γυμνάσιο του Τέξας, κατηγόρησε τα ρούχα των κοριτσιών για την χαμηλή απόδοση του σχολείου -συγκεκριμένα, την απόδοση των αγοριών μαθητών.
Σύμφωνα με το Fusion, κατά τη διάρκεια μιας συνέλευσης στο Clements High School στο Sugar Land, Τέξας, ο βοηθός διευθυντή, Phil Morgante, είπε πως τα κορίτσια δεν θα έπρεπε να φοράνε crop tops ή στενά ρούχα, γιατί αποσπά την προσοχή των αγοριών. “Κορίτσια, ξέρω πως γυμνάζετε τους κοιλιακούς σας μετά τους Ολυμπιακούς, σωστά; Αλλά οι μπλούζες σας δεν μπορούν να φτάνουν μέχρι εκεί πάνω. Πρέπει να καλύπτει όλο το στομάχι. Οπότε, καλυφθείτε”, είπε ο Morgante. To The Odyssey αναφέρει πως η ομιλία ηχογραφήθηκε από μία μαθήτρια η οποία αργότερα την ανέβασε στο Soundcloud.
Ο Morgante δεν σταμάτησε εκεί όμως. “Κορίτσια, σας κατηγορώ όλες για τους χαμηλούς βαθμούς των αγοριών, εξαιτίας των στενών ρούχων. Αν φοράτε στενά ρούχα θα σας ζητήσουμε να αλλάξετε.”
Πολλές μαθήτριες σχολίασαν το γεγονός ως σεξιστικό και πως υπονοούσε οτι η εκπαίδευση των αγοριών στο σχολείο ήταν πιο σημαντική από των κοριτσιών. Σύμφωνα με δήλωση του Fort Bend Independent School District, τα σχόλια του Morgante υποτίθεται πως ήταν ένα αστείο και “μια αποτυχημένη προσπάθεια για χιούμορ” και “δεν θα έπρεπε ποτέ να είχαν ειπωθεί”. Η απολογία του Morgante δεν δημοσιεύθηκε αλλά στη δήλωση το Fort Bend ISD έγραψε πως “η κατάσταση αντιμετωπίζεται και θα ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα.”
Οι μαθητές παρ’ όλα αυτά, δεν πιστεύουν πως ο Morgante θα έπρεπε να χάσει τη δουλειά του, απλά έκανε ένα λάθος.
ΠΗΓΗ: ladylike.gr

Αυτός κι αν είναι τρόπος για να σταματήσει κανείς την κυκλοφορία! Μια εξωφρενική ιδέα μετατράπηκε σε πιλοτική εκστρατεία για την οδική ασφάλεια και πραγματοποιείται τις τελευταίες ημέρες στην επαρχία Nizhny Novgorod της Ρωσίας, στην είσοδο του χωριού Severny, σε ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του επαρχιακού οδικού δικτύου της χώρας, με εντυπωσιακά αποτελέσματα! Το πείραμα απλό: γυμνόστηθες γυναίκες μεταφέρουν πινακίδες ορίου ταχύτητας στα… hotspots του δρόμου, στα σημεία όπου έχουν καταγραφεί δεκάδες δυστυχήματα. Τα αποτελέσματα εκτός πάσης πρόβλεψης: ο ρυθμός καταγραφής ατυχημάτων επιβραδύνθηκε σημαντικά από την πρώτη ημέρα του “πειράματος”. Οι ιθύνοντες της εκστρατείας δηλώνουν πως τα στατιστικά δείχνουν ότι κύρια αιτία των δυστυχημάτων είναι η αυξημένη ταχύτητα, ενώ βασικοί πρωταίτιοι οδηγοί είναι συνήθως άνδρες. Όλοι τους τώρα “κόβουν ταχύτητα για να θαυμάσουν τα μοντέλα κι ενστικτωδώς συνεχίζουν με την ταχύτητα που αναγράφεται στις πινακίδες”…
rosia1 rosia4
Το πλούσιο μπούστο και τα σφριγηλά οπίσθια των γυναικών είναι τα δύο σημεία στα οποία καρφώνεται η προσοχή των ανδρών, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύει η γερμανική εφημερίδα “Bild.  “Ενώ οι άνδρες κοιτούν με αυτοπεποίθηση τα μάτια των γυναικών, ασυνείδητα προσέχουν το στήθος και τους γλουτούς τους!  Οι γυναίκες με μεγάλο στήθος διεγείρουν άμεσα το αναπαραγωγικό ένστικτο των ανδρών. Υποσυνείδητα οι άνδρες πιστεύουν πως οι γυναίκες αυτές ευχαριστιούνται περισσότερο το σεξ.  Τα μεγάλα στήθη έχουν επίσης ενδιαφέρον για άλλους λόγους, όπως το οιδιπόδειο σύμπλεγμα .Θυμίζουν σε ορισμένους άνδρες την αγκαλιά της μανούλας … Υπάρχει όμως και μία κατηγορία ανδρών που κοιτούν μόνο στα μάτια τις γυναίκες. Είναι αυτοί που δεν μπορούν να αντισταθούν στο στρογγυλό σχήμα των ματιών τους αλλά και αυτές που επιλέγουν συχνά να φορούν ρούχα στο χρώμα της φωτιάς…”
Η έρευνα που δημοσιεύει η γερμανική εφημερίδα “Bild” δείχνει, επίσης, πως κατά την επιλογή του συντρόφου προσπαθούμε να βρούμε ομοιότητες με τους γονείς μας, καθώς διάφορες μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι πιο συχνά αναζητούν συντρόφους με τα ίδια μαλλιά και το ίδιο χρώμα ματιών με αυτά των γονιών τους.

Περίπου δύο φορές περισσότερο νερό από όσο πέφτει συνολικά τον Σεπτέμβριο δέχθηκε σε δύο μέρες η Θεσσαλονίκη, καθώς από τη στιγμή που ξεκίνησαν τα έντονα καιρικά φαινόμενα μέχρι σήμερα το πρωί, στις 11, καταγράφηκαν 45 χιλιοστά νερού και η βροχόπτωση συνεχίζεται.
“Τα 45 χιλιοστά είναι πολλά, δεδομένου ότι ο μέσος όρος του νερού της βροχής για τον μήνα Σεπτέμβριο από το 1961 μέχρι το 1990 διαμορφώνεται σε 26,2 χιλιοστά” εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής του Εργαστηρίου Μετεωρολογίας και Κλιματολογίας του ΑΠΘ, καθηγητής Θεόδωρος Καρακώστας. Ο ίδιος επισημαίνει ότι αυτή η μεγάλη ποσότητα βροχής μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα είχε αποτέλεσμα να μην μπορεί να απορροφηθεί το νερό στον υδροφόρο ορίζοντα.
Παράλληλα, διευκρινίζει ότι η μέτρηση των 45 χιλιοστών αφορά το κέντρο της πόλης, όπου γίνεται η καταγραφή και εκτιμά ότι στην περιοχή της Μηχανιώνας, όπου σημειώθηκαν πλημμυρικά φαινόμενα, έπεσε πολύ περισσότερο νερό καθώς οι καταιγίδες ήταν εντονότερες.
“Τα 45 χιλιοστά βροχής σημαίνουν ότι είναι σαν να ρίχνουμε 45 κιλά νερό σε μια επιφάνεια ενός τετραγωνικού μέτρου. Σε δεδομένα που αφορούν τους αγρότες ή τους καλλιεργητές είναι σαν να πέφτουν 45 τόνοι νερό σε ένα στρέμμα μέσα σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα των δύο ημερών” προσθέτει.
Εκτιμά, άλλωστε, ότι κατά κάποιο τρόπο η ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης στάθηκε τυχερή καθώς αν η ίδια καταιγίδα σημειωνόταν τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο, η ποσότητα της βροχής θα ήταν πολύ περισσότερη, λόγω των θερμοδυναμικών χαρακτηριστικών των αερίων μαζών της εποχιακής αυτής περιόδου.
Εξηγώντας την κατάσταση του καιρού αναφέρει ότι ένα “πολύ καλά οργανωμένο βαρομετρικό χαμηλό επηρέασε την περιοχή μας, προερχόμενο από τη δυτική και βόρεια Ευρώπη. Η κίνησή του ήταν αργή και όταν σταμάτησε στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο, προς τα δυτικά, άρχισε να στροβιλίζεται, προκαλώντας μια σειρά από έντονες καταιγίδες που περνούσαν μέσα από το Αιγαίο και εμπλουτίζονταν με υδρατμούς. Το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε πολύ βροχή”.
Ο κ. Καρακώστας γνωστοποιεί ότι δεν προβλέπεται να αλλάξει το σκηνικό του καιρού για το υπόλοιπο της ημέρας, παρά το γεγονός ότι τα μετεωρολογικά μοντέλα δείχνουν βελτίωση από το απόγευμα. Αύριο, Πέμπτη, ο καιρός θα είναι άστατος και κατά διαστήματα μπορεί να υπάρξουν βροχοπτώσεις, όχι όμως τόσο έντονες. Την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή αναμένεται μια βελτίωση, αλλά γενικά ο καιρός θα είναι άστατος, γεγονός που ευνοεί την ανάπτυξη καταιγίδων οι οποίες θα είναι διάσπαρτες.
Sully: Η επιστροφή του Κλιντ ΊστγουντΟ γερόλυκος πια Κλιντ Ίστγουντ (αισίως στα 86 του) επιστρέφει στις οθόνες μας με ακόμη ένα βιογραφικό δράμα από εκείνα που γνωρίζει πολύ καλά και, συνήθως, πετυχαίνει. Το “Sully” είναι βασισμένο στο βιβλίο του πιλότου των αμερικάνικων πολιτικών αερογραμμών Τσέσλι Σαλενμπέργκερ κι εξιστορεί την “επόμενη μέρα” της, ιστορικής πια, αναγκαστικής προσθαλάσσωσής του στον ποταμό Χάντσον. Με το σύνηθες λιτό στιλ του και την ισορροπημένη του προσέγγιση, ο Ίστγουντ μας δίνει μία ακόμη ευχάριστη ταινία, ενώ ο Τομ Χανκς μας δίνει έναν ακόμη συμπαθή χαρακτήρα, έναν γνήσιο ήρωα της καθημερινής ζωής.

Η υπόθεση

Μετά την, αναπάντεχα επιτυχημένη και χωρίς απώλειες, αναγκαστική προσγείωση του αεροπλάνου τους σ' ένα ποτάμι στη μέση της Νέας Υόρκης, ο κυβερνήτης Τσέσλι “Σάλι” Σαλενμπέργκερ και ο συγκυβερνήτης του Τζεφ Σκάιλς αντιμετωπίζουν την προβλεπόμενη έρευνα γύρω απ' το αν η επιλογή τους ήταν η καλύτερη δυνατή για το επιβατικό κοινό τη στιγμή που ο πρώτος πήρε την εν λόγω απόφαση...



Η κριτική

Στην πλούσια φιλμογραφία του και ξεκινώντας απ' το “Bird” του 1988, ο Κλιντ Ίστγουντ έχει καταπιαστεί κάπου κάπου και με αληθινά πρόσωπα, δίνοντάς μας μερικές απ' τις πιο αξιοπρεπείς κινηματογραφικές βιογραφίες εκεί έξω. Λέγοντας “αξιοπρεπείς” εννοώ ότι, δείχνοντας σεβασμό για τα θέματα και τη φύση της δουλειάς του, επιλέγει, συνήθως, να τις προσεγγίσει αφηγηματικά χωρίς, όμως, να νοθεύσει την πραγματικότητα παρά με ελάχιστες δραματουργικές υπερβολές από εκείνες που “επιβάλλει” το εμπορικό σινεμά. Δουλεύει με ό,τι υλικό του δίνουν τα γεγονότα και γι' αυτό φλερτάρει με το αντίθετο του συναρπαστικού, γέρνοντας πότε από εδώ και πότε από εκεί, αλλά πάντα σε υψηλό επίπεδο, κινηματογραφικά.

Το “Sully” είναι μία από εκείνες τις βιογραφίες του που γέρνουν προς τη θετική πλευρά, κυρίως λόγω του τρόπου που εκείνος και ο σεναριογράφος του, Τοντ Κομαρνίτσκι, επιλέγουν να την αφηγηθούν.

Ο Τσέσλι Σαλενμπέργκερ είναι ένας αναμφισβήτητος ήρωας των καιρών μας, με όση υπερβολή περιέχει ένας τέτοιος χαρακτηρισμός, μιας και κατάφερε να προσθαλασσώσει ένα αεροπλάνο με 155 επιβάτες στη μέση του ποταμού που διαπερνά τη Νέα Υόρκη, στην καρδιά του χειμώνα, χωρίς να “χάσει” κανέναν τους. Επειδή, όμως, οι διαδικασίες που προβλέπονται απ' το νόμο δεν εξαιρούν τους ήρωες λόγω κοινής γνώμης, πρέπει να περάσει με στωικότητα απ' τον γολγοθά της εξεταστικής επιτροπής μαζί με τον, λιγότερο στωικό, συγκυβερνήτη του.

Οι δημιουργοί μας περνούν βήμα βήμα από όλα τα στάδια της εξέτασης, εστιάζοντας στον τρόπο που τη βιώνει ο κεντρικός χαρακτήρας, ψύχραιμα και χωρίς εξάρσεις, παράλληλα με την εσωτερική μάχη με τις δικές του αμφιβολίες για το αν διακινδύνευσε τις ζωές 155 και βάλε ανθρώπων ενώ υπήρχε κάποια καλύτερη επιλογή.

Στο μεταξύ, βλέπουμε τμήματα της εν λόγω προθαλάσσωσης ξανά και ξανά από διαφορετικές προοπτικές (του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, του προσωπικού και των επιβατών, καθώς και των εξομοιωτών) ώσπου φτάνουμε στην ολοκληρωμένη εκδοχή μέσα στο πιλοτήριο, εκείνη του ίδιου του Σάλι και του Τζεφ Σκάιλς. Είναι η στιγμή που ο Σαλενμπέργκερ έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του στο κοινό κι έτσι η γνωστή εκ των προτέρων επιτυχία αποκτά τόνο πανηγυρικό. Όσα συμβαίνουν πέριξ των κρίσιμων λεπτών, όμως, ακόμη και η επιχείρηση διάσωσης καταμεσής του παγωμένου Χάντσον, αποδίδονται με τρόπο μουντό, που υποδεικνύει ότι ήταν μία μέρα σαν όλες τις άλλες κι ο καθένας έκανε αυτό που ήταν να κάνει. Εκτός απ' τον Σάλι, βέβαια, που έκανε το κάτι παραπάνω, όπως το απαιτούσαν οι συνθήκες.

Στο ερμηνευτικό κομμάτι, χωρίς να δώσει κάτι περισσότερο από ότι συνήθως, ο Τομ Χανκς μεταμορφώνεται για ακόμη μία φορά με επιτυχία σε έναν υπαρκτό χαρακτήρα και αποδίδει με αληθοφάνεια την προσωπική του εμπειρία απέναντι στα συντριπτικά γεγονότα. Η ταινία, άλλωστε, είναι στημένη επάνω του και απόλυτα βασισμένη σ' αυτή του την, πολλάκις διαπιστευμένη, ικανότητα.

Το “Sully” είναι ένα αρκούντως απολαυστικό βιογραφικό δράμα, πιο γοητευτικό, τελικά, απ' ότι υποψιάζεται κανείς απ' την περιγραφή του.

Βγαίνουν ακόμη:
Το συμπαθητικό πυγμαχικό βιογραφικό δράμα “Hands of Stone”, ότι πρέπει για τους μύστες του είδους, η αχρείαστη περιπέτεια εποχής “Ben Hur”, το βραζιλιάνικο δράμα “The Violin Teacher”, το δραματικό “My Golden Days” του Αρνό Ντεπλεσέν και το ντοκιμαντέρ “One More Time with Feeling”.
in2life.gr

Μια σημαντική έκθεση για ένα εξαιρετικό εύρημα, εγκαινιάζεται την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016 στο Κρατικό Μουσείο Αρχιτεκτονικής της Μόσχας, στο πλαίσιο του αφιερωματικού Έτους Ελλάδας-Ρωσίας 2016.

Τίτλος της «Μηχανισμός των Αντικυθήρων: ο αρχαιότερος Υπολογιστής και το αρχαιότερο Μηχανικό Σύμπαν - 2ος αιώνας π. Χ.» και κύριο έκθεμά της ένα ακριβές αντίγραφο του Μηχανισμού από ορείχαλκο σε φυσικό μέγεθος (32x12x20 cm). Επίσης, θα παρουσιαστούν κι άλλα αντίγραφα (ένα του Μηχανισμού σε τετραπλάσιο μέγεθος, καθώς και μερικών ακόμα αρχαίων αστρονομικών οργάνων), διαδραστικά μοντέλα υπολογιστών, τρισδιάστατες εικόνες, καθώς και βίντεο και 21 πλακάτ που σχετίζονται με τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων, την ιστορία της ανακάλυψης και της μελέτης του.

Ο Ξενοφώντα Μουσάς, καθηγητής Φυσικής Διαστήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών, επιστημονικός υπεύθυνος και «ψυχή» της έκθεσης, όπως και εκατοντάδων άλλων που έχουν γίνει στο παρελθόν για τον αρχαιότερο υπολογιστή του κόσμου (που δουλεύει με γρανάζια), μίλησε για ο παλαιότερο γνωστό πολύπλοκο αστρονομικό όργανο και πιθανότατα, όπως υποστηρίζει ο ίδιος, αστρονομικό ρολόι και πλανητάριο.

«Μας διακατέχει μεγάλος ενθουσιασμός. Είναι πολύ σημαντική έκθεση και για εμάς πολύ τιμητικό που πραγματοποιείται εκεί, σε ένα μουσείο το οποίο βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, απέναντι σχεδόν από το Κρεμλίνο», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ίδιος, πληροφορώντας παράλληλα για τα εκθέματα που περιλαμβάνει:

«Εκτός από τα πολύ καλά ομοιώματα αρχαίων αστρονομικών οργάνων, θα έχουμε και δυο ομοιώματα του Μηχανισμού, το ένα σε φυσικό μέγεθος, όσο πιστεύουμε ότι ήταν, δηλαδή 31 εκατοστά, ένα βασιλικό ελληνικό πόδι όπως λέγεται, περίπου όσο και η μονάδα μήκους που έχουν οι Άγγλοι. Και ένα άλλο αντίγραφο, τέσσερις φορές μεγαλύτερο, για να μπορεί κανείς να βλέπει καλύτερα τη δομή του», εξηγεί.

Επίσης, θα υπάρχει μια αίθουσα με επτά υπολογιστές με διάφορα αλληλεπιδραστικά μοντέλα. «Σημειώστε ότι ένα από αυτά τα μοντέλα μπορείτε να το βρείτε στις εφαρμογές του τηλεφώνου σας, αν έχετε Android. Αν πάτε στα ups και βάλτε Antikythera Mechanism, θα σας βγουν δυο μοντέλα. Το ένα από αυτά το έχει φτιάξει ο Φοίβος Ασημακόπουλος και είναι περίπου το ίδιο με αυτό που έχουμε στην έκθεση, επίσης από τον κ. Ασημακόπουλο και τον καθηγητή του», ενημερώνει.

«Σε ό,τι έχει να κάνει με τον Ήλιο και τη Σελήνη θα μπορούσα να πω ότι έχουν ανασυσταθεί σχεδόν όλα, νομίζω ότι θα συμφωνούσαν και οι συνάδελφοί μου σε αυτό. Αλλά για τους πλανήτες δεν έχουμε παρά μόνον ένα γρανάζι, που υποστηρίζω ότι είναι του Δία. Στην πραγματικότητα είναι δυο γρανάζια, ένα θηλυκό κι ένα συνηθισμένο, το 'κιβώτιο ταχυτήτων' του Δία δηλαδή, που έδειχνε τις θέσεις του. Και αυτό το παρουσιάζουμε πολύ ωραία στη Μόσχα», απαντά ο κ. Μουσάς, ο οποίος πιστεύει ότι στον βυθό της θάλασσας πρέπει να βρίσκονται κι άλλα γρανάζια, αν δεν έχουν καταστραφεί. Και όχι μόνον αυτά.

«Σίγουρα και πάνω από το 70% του εγχειριδίου χρήσης, γραμμένο σε σελίδες χαλκού με πολύ ωραία και μικρά γράμματα γύρω στα 2 χιλιοστά. Από αυτή τη 'γραμματοσειρά' οι αρχαιολόγοι προσδιορίζουν το πότε πιθανότατα γράφτηκε το κείμενο, δηλαδή μεταξύ 150 με 100 π. Χ., ενώ το πλοίο που το μετέφερε βυθίστηκε πιθανότατα μεταξύ 80 και 62 π.Χ.», συμπληρώνει. «Εγώ πιστεύω ότι θα εντοπίσουν κι άλλα τμήματα του Μηχανισμού οι αρχαιολόγοι, οι οποίοι βρίσκονται πάλι εκεί τώρα, όπως και λίγο καιρό πριν. Το γεγονός ότι βρήκαν πρόσφατα ένα δόρυ σχεδόν στην επιφάνεια του βυθού σημαίνει ότι δεν έχουν κατακλέψει το ναυάγιο και αυτό είναι πολύ σημαντικό», τονίζει.

Στη Μόσχα έκθεση για τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων

Όσο για τα γρανάζια που λείπουν, ο ίδιος πιστεύει ότι αυτά είχαν να κάνουν με τους υπόλοιπους πλανήτες.

«Είμαι βέβαιος -και οι συνάδελφοί μου συμφωνούν- ότι ο Μηχανισμός περιλάμβανε όλους τους τότε γνωστούς πλανήτες, δηλαδή τον Δία, τον Κρόνο, τον Ερμή, την Αφροδίτη και τον Άρη. Αυτό το στηρίζουμε κατά κύριο λόγο από τα κείμενα αυτού καθεαυτού του εγχειριδίου χρήσης που μας δίνει πάρα πολλές λεπτομέρειες για τις κινήσεις των πλανητών. Ό,τι δηλαδή κάνει ένα προγραμματάκι στον υπολογιστή ή στο τηλέφωνό σας σήμερα, όπως για παράδειγμα το Google Sky, με το οποίο βλέπει κανείς τον ουρανό όπου κι αν βρίσκεται. Κάτι παρόμοιο μπορούμε φανταστούμε ότι ήταν αυτό το μηχάνημα», σημειώνει.

Και τα καινούργια στοιχεία της έρευνας, με τα οποία έχει εμπλουτιστεί η έκθεση στη Μόσχα; «Όπως ανακοινώθηκε τον Ιούνιο, η δική μου ερμηνεία των νέων δεδομένων είναι πως τα γραπτά κείμενα του Μηχανισμού αποδεικνύουν ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούσαν αυτό που σήμερα λέμε 'Νόμους της Φυσικής'. Το ότι ήταν γνωστό αυτό, το ξέραμε ήδη από τον Πυθαγόρα ή από τους Πυθαγόρειους, είναι όμως διαφορετικό να το βλέπεις και στο μηχάνημα», επισημαίνει και εξηγεί.

«Ο Πυθαγόρας έλεγε ότι όταν κάνεις μια θεωρία πρέπει να είναι η απλούστερη από τις απλούστερες των υποθέσεων. Αυτό που σήμερα ονομάζεται το 'Ξυράφι του Occam'. Ο Occam πίστευε ακριβώς το ίδιο πράγμα, ότι όταν κανείς φτιάχνει υποθέσεις, αυτές πρέπει να είναι οι απλούστερες. Αυτό τηρείται στον Μηχανισμό, είναι δηλαδή απλός χωρίς απλοποιήσεις, ακριβής στον βαθμό που μπορούσε να είναι», τονίζει.

Ένα άλλο καινούργιο δεδομένο είναι οι δυο πολύ μεγάλες περιοδικότητες πλανητών που βρέθηκαν στον Μηχανισμό.

«Πρόκειται για μια περίοδο της Αφροδίτης που είναι 462 έτη (όσο δηλαδή χρειάζεται για να γυρίσει γύρω από τον Ήλιο όπως την βλέπουμε από τη Γη και καθώς η Γη συντονίζεται μαζί της) και μια άλλη περιοδικότητα 422 ετών του Κρόνου. Και επειδή δεν έχουμε βρει αυτές τις περιοδικότητες σε άλλα κείμενα πουθενά, αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για γνώσεις που διατύπωσαν οι Έλληνες. Κι αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό και καινούργιο».

Αυτό συμπληρώνει ο καθηγητής, ο οποίος, παράλληλα, με την έκθεση στο Κρατικό Μουσείο Αρχιτεκτονικής της Μόσχας θα υλοποιήσει μια άλλη, πιο μικρή και σύντομη έκθεση για το ίδιο θέμα, διάρκειας τριών ημερών (7-9 Οκτωβρίου), στο Πανεπιστήμιο Λομονόσοφ, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία νέων συνεργασιών του Πανεπιστημίου Αθηνών και του ρωσικού Πανεπιστημίου σε διάφορα επίπεδα. Εκεί θα δώσει ομιλία που θα μεταδοθεί διαδικτυακά σε περισσότερα από 160 πανεπιστήμια και κέντρα της Ρωσίας. «Κάτι επίσης πολύ τιμητικό για μένα», καταλήγει.

Η έκθεση θα εγκαινιασθεί από τον Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, Αρ. Μπαλτά, ενώ την έναρξή της θα κηρύξει η Περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου, ως διοργανώτρια αρχή.

Η διόργανωση που τελεί υπό την αιγίδα του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Κρατικό Μουσείο Αρχιτεκτονικής της Μόσχας και το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Τμήμα Φυσικής - Τομέα Αστροφυσικής, Αστρονομίας και Μηχανικής. Θα διαρκέσει ως τις 6 Νοεμβρίου 2016.
real.gr

Mε 957 μονίμους υπαλλήλους διαφόρων ειδικοτήτων θα ενισχυθούν μέχρι το τέλος του έτους τέσσερα κορυφαία υπουργεία. Οι σχετικοί διαγωνισμοί βρίσκονται σε ώριμο στάδιο, όπως τονίζει αρμόδιο στέλεχος της Ανεξάρτητης Αρχής, και η έκδοσή τους αναμένει το «πράσινο φως» του υπουργείου Εσωτερικών. Δείτε το δημοσίευμα του Έθνους – Εργασία.
proslipseis ypourgeia dimosieyma

Μετά τις απολύσεις συμβασιούχων στο δήμο Θεσσαλονίκης που αποκάλυψε η aftodioikisi.gr ο Γιάννης Μπουτάρης δείχνει να «ξινίζει» και στις μονιμοποιήσεις συμβασιούχων που προβλέπει το άρθρο 20 του νομοσχεδίου του ΥΠΕΣΔΑ για τους ΟΤΑ.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στον Σκάι ζήτησε «να γίνουν μόνιμοι μόνο αυτοί που βρίσκονται στα υψηλά κλιμάκια, δηλαδή από διευθυντές ή τμηματάρχες και πάνω», ζητώντας για τους υπαλλήλους που βρίσκονται σε κατώτερα βαθμολογικά κλιμάκια «να προβλεφθούν πενταετείς συμβάσεις, ώστε να δίνεται δυνατότητα αξιολόγησης τους.»
Να σημειωθεί ότι ο δήμος Θεσσαλονίκης είναι από τους ΟΤΑ που έχουν προσφύγει στο Εφετείο για συμβασιούχους που δικαιώθηκαν πρωτόδικα.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!