Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Γιατί νέοι άνθρωποι αποκαλύπτουν στο διαδίκτυο τι μισθό παίρνουν
Το ενδιαφέρον για τη διαφάνεια των μισθών δεν είναι καινούριο, αλλά το κίνητρο γι 'αυτήν εξελίσσεται.
Το περιοδικό Parade διοργανώνει την ετήσια έκδοση "Τι κερδίζουν οι άνθρωποι" εδώ και περισσότερα από 30 χρόνια, προσελκύοντας γνήσιο ενδιαφέρον για τα ποσοστά αμοιβών για διάφορα είδη εργασίας.
Στη Νορβηγία, είναι δυνατό να ανακαλύψετε τι κερδίζει ο καθένας στη χώρα με το πάτημα ενός ποντικιού από το 2001, όταν η κυβέρνηση έβαλε online όλα τα μισθολογικά και φορολογικά στοιχεία. Στόχος ήταν να αυξηθεί η εμπιστοσύνη των ανθρώπων στο φορολογικό και κοινωνικό σύστημα, καθώς οι Νορβηγοί πληρώνουν υψηλούς φόρους εισοδήματος.

Screen-Shot-2018-08-30-at-19.00.51.jpg
Η Ελβετία φιλοξενεί πλέον μια εκστρατεία για τη διαφάνεια των αμοιβών με διαφορετικό στόχο. Η καμπάνια Zeig Deinen Lohn ("Show your income") προσπαθεί να εξαλείψει την παραδοσιακή επιφυλακτικότητα της χώρας, αναφέροντας τους μισθούς και προτρέποντας τους ανθρώπους να μοιράζονται δημόσια και να αναρτούν online όσα βγάζουν.
Πέρα από το «σπάσιμο» του ταμπού γύρω από τη συζήτηση των μισθών, οι διοργανωτές θέλουν να ωθήσουν τους εργοδότες να αντιμετωπίσουν τις μισθολογικές διακρίσεις. Ήδη, περισσότεροι από 350 νέοι άνθρωποι «ανέβασαν» μια φωτογραφία αποκαλύπτοντας τους μισθούς τους.

Τιμές έκπληξη από Ryanair για πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού.
Φθηνά αεροπορικά εισιτήρια από 10 ευρώ για πασίγνωστους και ιδιαίτερα αγαπημένους προορισμούς.
Δείτε περισσότερα ΕΔΩ

Η αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ανακοίνωσε απόψε ότι θα σταματήσει οριστικά την παραγωγή των θρυλικών «σκαραβαίων» το 2019, αφού ρίξει στην αγορά δύο τελευταία μοντέλα για «να τιμήσει την πλούσια κληρονομιά» ενός οχήματος που συνδέθηκε άρρηκτα με την ιστορία του αυτοκινήτου.
«Η απώλεια του σκαραβαίου μετά από τρεις γενιές και σχεδόν επτά δεκαετίες θα προκαλέσει πολλά συναισθήματα στους πολυάριθμους αφοσιωμένους οπαδούς του», παραδέχτηκε ο Χίνριχ Βέκμπεν, ο πρόεδρος-γενικός διευθυντής της Volkswagen Βόρεια Αμερικής.
Η εταιρεία σκοπεύει να επικεντρωθεί στο μέλλον στα μεγαλύτερα, οικογενειακού τύπου αυτοκίνητα καθώς και στα ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Ο Νεϊμάρ κατάφερε να συνδυάσει την φιγούρα του, γνωστή σε όλο τον κόσμο με το πάθος του για σχέδια, σε μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας πολυμέσων σχεδιασμένη για όλους τους οπαδούς του, που φέρει τον τίτλο: «Η τέχνη κερδίζει τη ζωή».
Τα κόμικς αφηγούνται τη ζωή του «Τζούνιορ», ενός χαρακτήρα που βασίζεται στον ίδιο τον Νειμάρ. Ποιος έχει τη δυνατότητα να δώσει ζωή στα τατουάζ του χάρη σε ένα μαγικό μελάνι, αλλά και ποιος θα προσπαθήσει να σώσει την αδελφή του, που έχει απαχθεί; Είναι σενάριο του Τζέισον Μ. Μπαρνς, διάσημου μυθιστοριογράφου σκίτσων και  συγγραφέα μπεστ σέλερ των New York Times.
«Όπως πολλά παιδιά, όταν μεγάλωσα, είχα δύο όνειρα: να είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και υπερήρωας. Ήμουν ευλογημένος αρκετά για να παίξω ποδόσφαιρο στο υψηλότερο επίπεδο», είπε ο Νεϊμάρ Τζούνιορ. «Τώρα έχω την ευκαιρία να δώσω στους οπαδούς μου ένα νέο, σύγχρονο και ισχυρό τρόπο αφήγησης ιστοριών μέσα από τα κόμικς και τα γραφικά. Αυτή η μοναδική ψηφιακή πλατφόρμα θα δημοσιευθεί ταυτόχρονα σε διάφορες γλώσσες», πρόσθεσε.
Τα κόμικς διατίθενται σε τέσσερις γλώσσες (πορτογαλικά, ισπανικά, αγγλικά και γαλλικά). Όσοι θέλουν να απολαύσουν το Neymar Jr. Comics, το οποίο θα διανεμηθεί μόνο σε ψηφιακή μορφή, θα πρέπει να μεταβούν στον ιστότοπο που δημιουργήθηκε για το σκοπό αυτό: www.neymarcomics.com.
 Ένα μέρος των χρημάτων που εισπράττονται με τις πωλήσεις θα μεταβεί στο Ινστιτούτο Projecto Neymar Jr. (INJR), για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο εγχείρημα, που περιλαμβάνει ιστορίες επιστημονικής φαντασίας, αλλά και επικεντρώνεται στη ζωή του  διάσημου Βραζιλιάνου. Κάτι που αναμένεται να αυξηθεί, με τηλεοπτικές  συμβάσεις, κινούμενα σχέδια και βιντεοπαιχνίδια.

Στο κείμενό τους, το οποίο αναρτήθηκε στον ιστότοπο του ολλανδόφωνου περιοδικού τέχνης recto:verso, αυτοί οι πρώην συνεργάτες και οι ασκούμενες καταγγέλλουν συστηματικές «παρενοχλήσεις» από την πλευρά του φλαμανδού καλλιτέχνη.
Οι είκοσι συνυπογράφοντες, στην πλειονότητά τους γυναίκες --οκτώ από τις οποίες αναφέρουν το όνομά τους-- υποστηρίζουν πως «η ταπείνωση ήταν καθημερινό ψωμί» στους κόλπους του θιάσου Troubleyn.
Εξηγούν πως ο Γιαν Φαμπρ προσκαλούσε στο σπίτι του καλλιτέχνες με πρόσχημα παραστάσεις αναπαραστατικής τέχνης και επιχειρούσε τότε μια «σεξουαλική προσέγγιση».
Σε ορισμένους συνεργάτες προσφέρθηκε ένα σημαντικό ποσό μετά τις συναντήσεις αυτές. Αυτοί που αρνούνταν τα χρήματα, έβλεπαν τον ρόλο τους να περιορίζεται στις παραστάσεις.
Ο Γιαν Φαμπρ κατηγορείται επίσης στο εν λόγω κείμενο ότι ταπείνωσε γυναίκες σε πρόβες κάνοντας ανοικτά σεξιστικές παρατηρήσεις για το σώμα τους. Μερικοί από τους υπογράφοντες αναφέρουν πως υπήρξαν θύματα και άλλοι μάρτυρες τέτοιων συμπεριφορών.
Στο ίδιο περιοδικό, το recto:verso, ο Γιαν Φαμπρ απαντά αρνούμενος τις κατηγορίες σε βάρος του.
«Εδώ δεν υποχρεώνουμε κανέναν και καμία να κάνει πράγματα που θεωρεί πως υπερβαίνουν τα όριά του», γράφει.
Εκφράζει επίσης τη λύπη του για το γεγονός ότι η εκστρατεία αυτή γίνεται στα μέσα ενημέρωσης, χωρίς να έχει πραγματικά τη δυνατότητα να υπερασπισθεί τον εαυτό του, ενώ αμφισβητεί επίσης κάθε ανάρμοστη συμπεριφορά.
Ο Γιαν Φαμπρ, γεννημένος τον Δεκέμβριο 1958 στην Αμβέρσα, χορογράφος, καλλιτέχνης των πλαστικών τεχνών και θεατρικός σκηνοθέτης, είναι γνωστός για την προκλητική τέχνη του που περιλαμβάνει θεάματα τα οποία θίγουν ανοικτά το θέμα της σεξουαλικότητας.
Οι υποστηρικτές του τον πιστώνουν με τη ριζική ανανέωση της σκηνής, ενώ οι επικριτές του τον κατηγορούν για προκλήσεις άνευ λόγου. Είχε προκαλέσει σκάνδαλο το 2005 στο Φεστιβάλ της Αβινιόν με δύο θεάματα με τίτλο «Η ιστορία των δακρύων» και «Είμαι αίμα».

"Τελικά αποφασίσαμε ότι το Τελ Αβίβ διαθέτει τις καλύτερες εγκαταστάσεις για την φιλοξενία του μεγαλύτερου ψυχαγωγικού σόου στον πλανήτη. Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε την Eurovision σε μία νέα πόλη", δήλωσε ο επικεφαλής επιβλέπων για την διοργάνωση, ο Νορβηγός, Γιον Όλα Σαντ.
Οι ημιτελικοί θα γίνουν στις 14 και 16 Μαΐου και ο τελικός στις 18 Μαΐου.
«Είμαι χαρούμενη που καταφέραμε να δημιουργήσουμε έναν λόγο για να χαρούμε σε μία χώρα στην οποία δεν υπάρχουν πολλοί λόγοι για να γιορτάσουμε» δήλωσε κατά την επιστροφή της στο Ισραήλ, μετά τη νίκη της στην Eurovision, η Νέτα Μπαρζιλάι που κέρδισε με το τραγούδι "Toy".
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!