Κυριακή, 10 Μαΐου 2015

Ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν τον θησαυρό του θρυλικού πειρατή Γουίλιαμ Κιντ
Αρχαιολόγοι στη Μαδαγασκάρη ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν τον θησαυρό του διαβόητου σκωτσέζου πειρατή Γουίλιαμ Κιντ.

Πρόκειται για μία ράβδο από ασήμι, βάρους 50 κιλών, την οποία έφεραν στην επιφάνεια δύτες.

Σύμφωνα με το BBC, ο δύτης Μπάρι Κλίφορντ πιστεύει ότι το ασήμι χρονολογείται από τον 17ο αιώνα και ότι προέρχεται από ναυάγιο του πλοίου του πειρατή.

Η ράβδος φυλάσσεται από στρατιώτες στο νησί Σεντ Μαρί, ενώ πραγματοποιήθηκε και ειδική τελετή στην οποία ήταν παρόντες ο πρόεδρος της Μαδαγασκάρης, καθώς και βρετανοί και αμερικανοί διπλωμάτες.

Ο Κάπτεν Κιντ υπήρξε πραγματικό πρόσωπο και ήταν ένας από τους αγαπημένους παράνομους των βρετανών λογοτεχνών, οι οποίοι πολύ συχνά εμπνεύστηκαν από αυτόν και τις θρυλικές περιπέτειές του.

Ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο, έφερε στο φως πολλούς θησαυρούς γύρω από τους οποίους πλέχτηκε μια μοναδική μυθολογία, και έγινε γνωστός από τις επιθέσεις και τις συμπλοκές με άλλα καράβια, παράνομα και μη.

Εκτελέστηκε το 1701 για πειρατεία, έχοντας μόλις επιστρέψει από ένα ταξίδι στον Ινδικό Ωκεανό.

Ο Γουίλιαμ Κιντ αναφέρεται στην πασίγνωστη περιπετειώδη νουβέλα Το Νησί των Θησαυρών του σκωτσέζου συγγραφέα Ρόμπερτ Λούις Στίβενσον, στην οποία αφηγείται μία ιστορία «πειρατών και θαμμένου χρυσού».
tanea.gr
Ολοκληρώθηκε το πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας, με τον Λεβαδειακό να είναι τελικά η ομάδα που θα ακολουθήσει τη Νίκη Βόλου, τον ΟΦΗ και τον Εργοτέλη στη δεύτερη κατηγορία. Αν και οι Βοιωτοί επικράτησαν στο Ηράκλειο 2-0 του Εργοτέλη, από τα υπόλοιπα αποτελέσματα προέκυψε τετραπλή ισοβαθμία στους 43 βαθμούς με Πανθρακικό, Πανιώνιο και Βέροια, από την οποία χαμένος βγήκε ο Λεβαδειακός που υποβιβάζεται στη Φούτμπολ Λιγκ.



http://www.enikos.gr 

Η νέα «τάση της μόδας» στα κινητά τηλέφωνα επιβάλει το χρυσό να είναι το νέο μαύρο. Αυτό είναι το πόρισμα σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων που ανακοίνωσε η Samsung, αφού έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση στη ζήτηση smartphones σε χρώμα χρυσό.

Όπως αναφέρεται συγκεκριμένα, 1 στους 4 καταναλωτές προτιμά την έκδοση Gold Platinum των Galaxy S6 και S6 Edge, τα οποία κυκλοφόρησαν τον περασμένο μήνα στην ελληνική αγορά.

Όπως δήλωσε ο Ρόρι Ο'Νιλ, αντιπρόεδρος του Mobile τμήματος της Samsung στην Ευρώπη, για πολλά χρόνια το μαύρο και το λευκό χρώμα ήταν οι δημοφιλέστερες επιλογές για τα smartphones, ωστόσο βάσει των νέων στοιχείων οι καταναλωτές γίνονται ολοένα και πιο εξωστρεφείς στις χρωματικές τους επιλογές.

Η Αμερικανίδα ψυχολόγος Ντόνα Ντόσον υποστηρίζει ότι μετά από μια μακρά περίοδο οικονομικής ύφεσης ο καταναλωτής στρέφεται σε ένα χρώμα που αντιπροσωπεύει τον πλούτο και τα υψηλά ιδανικά.

«Το χρώμα του χρυσού αντιπροσωπεύει τον πλούτο, τα υψηλά ιδανικά, την αισιοδοξία και τη σοφία», δήλωσε η Ντόσον.

«Μετά από χρόνια ύφεσης και οικονομικής λιτότητας, τολμάμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον. Προσμένουμε τα υλικά πράγματα και τις καλές στιγμές που αισθανόμαστε ότι μας έχουν στερήσει για τόσο πολύ καιρό, ψάχνοντας ενστικτωδώς για το χρυσό», πρόσθεσε η ίδια.

Συνέχισε αναλύοντας την ψυχολογία πίσω από την επιλογή αυτού του χρώματος. «Οι άνθρωποι που επιλέγουν ως χρώμα το χρυσό αναζητούν την ευημερία και την οικονομική επιτυχία.

Τείνουν να αγαπούν την πολυτέλεια και να απολαμβάνουν τα καλύτερα πράγματα της ζωής, υποκύπτοντας σε αυτά όποτε μπορούν (μερικές φορές ακόμα κι όταν δεν μπορούν!).

Οι προκλήσεις και η "νίκη" είναι σημαντική για αυτούς, αλλά είναι γενναιόδωροι με τους φίλους και την οικογένειά τους. Το χρυσό είναι ένα χρώμα ζεστό, το οποίο λάμπει και εκπέμπει ζεστασιά παρόμοια με το φως του ήλιου και λάμψη παρόμοια με αυτή που έχουν τα ψήγματα χρυσού.

Το φως του ήλιου είναι απαραίτητο για τη φυσική επιβίωση και το χρυσό μέταλλο είναι σημαντικό για την οικονομική επιτυχία. Για το λόγο αυτό είναι ενστικτώδης η αναζήτηση του ανθρώπου για το χρυσό.

Από όλα τα χρώματα, το κίτρινο (και κατ' επέκταση το χρυσό) προσελκύουν το μάτι όπως κανένα άλλο χρώμα», εξήγησε η ίδια.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Μάχες οι οποίες ξέσπασαν ανάμεσα σε μέλη δύο φυλών του Πακιστάν που διεκδικούν εδάφη σε μια ορεινή περιοχή κοντά στα σύνορα με το Αφγανιστάν είχαν αποτέλεσμα να βρουν τον θάνατο 47 άνθρωποι και να τραυματιστούν άλλοι 25 χθες, ανακοίνωσαν κυβερνητικοί και τοπικοί αξιωματούχοι.

Μια πηγή στις υπηρεσίες ασφαλείας δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι οι φυλές Μάντα Χελ και Παϊπάλι Καμπούλ Χελ, στο Βόρειο Ουαζιριστάν, ενεπλάκησαν σε βίαιες συγκρούσεις από προχθές Παρασκευή για τον έλεγχο της περιοχής.

"Οι μάχες στο χωριό Λαοάρα Μάντι στην περιοχή Ντάτα Χελ έχουν μέχρι στιγμής απολογισμό 47 νεκρούς και 25 τραυματίες", ανέφερε η πηγή αυτή. Σύμφωνα με έναν τοπικό αξιωματούχο, ο απολογισμός είναι 36 νεκροί και 15 τραυματίες. Κάτοικοι επιβεβαίωσαν ότι έχουν ξεσπάσει αιματηρές συγκρούσεις.

Το Βόρειο Ουαζιριστάν είναι μια από τις επτά ημιαυτόνομες περιοχές του Πακιστάν όπου ο στρατός δεν έχει τον έλεγχο και όπου δρουν ένοπλες παραστρατιωτικές ομάδες. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ θεωρεί τις περιοχές αυτές τις πιο επικίνδυνες στον κόσμο και υποστηρίζει ότι αποτελούν εφαλτήριο των Ταλιμπάν και της αλ Κάιντα.

http://www.enikos.gr 
H Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας είναι μέρα εορτασμού της μητρότητας και των ευχαριστιών προς τη μητέρα, μια γιορτή με αρχαιοελληνικές αναφορές στην λατρεία της θεάς Κυβέλης, της μητέρας των θεών, όπως την προσφωνεί ο Πίνδαρος “Κυβέλα, Μάτερ θεών”.

Στη σύγχρονη εποχή, η Αμερικανίδα κοινωνική ακτιβίστρια Άννα Μαρία Τζάρβις (1864-1948) ήταν αυτή που είχε πρώτη την ιδέα να καθιερωθεί μια ιδιαίτερη ημέρα προς τιμή της μητέρας.

Οι προσπάθειές της ευοδώθηκαν τελικά στις 9 Μάιου του 1914, όταν ο τότε Αμερικανός πρόεδρος Γούντροου Ουίλσον υπέγραψε προκήρυξη, σύμφωνα με την οποία η Ημέρα της Μητέρας καθιερωνόταν ως εθνική εορτή τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου.

Έκτοτε, πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου.

H Τζάρβις επέλεξε το λευκό γαρύφαλλο ως το λουλούδι-σύμβολο της Ημέρας της Μητέρας, επειδή το "το λευκό του χρώμα συμβολίζει την αλήθεια, την αγνότητα και την φιλευσπλαχνία της μητρικής αγάπης· το άρωμά του, την μνήμη και τις προσευχές της".

http://www.enikos.gr 

Στα μέσα του 2016 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά η εταιρεία εικονικής πραγματικότητας Oculus VR το headset (συσκευή που τοποθετείται στο κεφάλι) Rift.

Μέχρι τώρα, η εταιρεία είχε διαθέσει τη συσκευή μόνο σε δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών, ενώ δεν είχε παρουσιάσει τον τελικό σχεδιασμό αυτής.

Το 2014, το Facebook αγόρασε την Oculus VR προς 2 δισεκατομμύρια δολάρια (περίπου 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ), παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν είχε καν προχωρήσει στη διάθεση κάποιου καταναλωτικού προϊόντος.

Η ανακοίνωση ότι η Oculus VR σκοπεύει να διαθέσει τη συσκευή της στα μέσα του ερχόμενου έτους σημαίνει ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία HTC θα προλάβει να κυκλοφορήσει πρώτη στην αγορά το δικό της headset, το Vive, το οποίο έχει ανακοινώσει ότι θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στις αρχές του 2016.

Επιπλέον, η κυκλοφορία του Rift πιθανόν συμπέσει με τη διάθεση του Morpheus της Sony για το Playstation, το οποίο, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία, θα κυκλοφορήσει μέσα στους πρώτους μήνες του 2016. Σε αντίθεση με το Morpheus, τα Rift και Vive έχουν σχεδιαστεί για χρήση με υπολογιστές και όχι με παιχνιδομηχανές, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο

Οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας θα παρέχουν στους χρήστες τη δυνατότητα να βλέπουν εικόνες ακριβώς μπροστά στα μάτια τους, ενώ θα μπορούν να αλλάζουν την οπτική τους γωνία κουνώντας απλά το κεφάλι τους. Στόχος είναι να έχουν οι χρήστες μεγαλύτερη αίσθηση του βάθους, που θα τούς κάνει να πιστεύουν ότι βρίσκονται μέσα στο χώρο που παρουσιάζεται μπροστά στα μάτια τους, είτε αυτό είναι σε ένα video game, ένα ντοκιμαντέρ ή μια ταινία.

Τις δεκαετίες του '80 και του '90 είχαν γίνει μεγάλες προσπάθειες από εταιρείες να εισάγουν παρόμοιες συσκευές στην αγορά, ωστόσο οι περιορισμοί στην τεχνολογία, αλλά και το υψηλό κόστος, είχαν καταστήσει μηδαμινή τη ζήτηση. Ωστόσο, όταν το 2013 η Oculus κατάφερε να συγκεντρώσει το ποσό των 2,4 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 2,1 εκατομμύρια δολάρια) από δωρεές για την ανάπτυξη μιας νέας συσκευής, το ενδιαφέρον αναζωπυρώθηκε για ακόμη μια φορά.

«Έχουμε αυτές τις εξελιγμένες συσκευές που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην αγορά, ωστόσο δεν έχουμε δει μέχρι στιγμής αντίστοιχο περιεχόμενο», δήλωσε ο Πιρς Χάρντινγκ-Ρολς, υπεύθυνος του τμήματος βίντεο-παιχνιδιών της εταιρείας IHS Technology. «Έχουμε δει μόνο ορισμένα τεχνικά ντέμο.

Ωστόσο, η έκθεση βιντεοπαιχνιδιών E3 αποτελεί την κατάλληλη ευκαιρία για τους εμπλεκόμενους φορείς να παρουσιάσουν το περιεχόμενό τους», πρόσθεσε ο ίδιος.

Η E3 θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στο Λος 'Αντζελες των ΗΠΑ.

«Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα αποκαλύψουμε λεπτομέρειες σχετικά με το hardware, το software, το input, αλλά και πολλά παιχνίδια, ειδικά για το Rift, που δεν έχουμε ακόμα ανακοινώσει», αναφέρει σε ανακοίνωσή που ανήρτησε στο μπλογκ της η εταιρεία.

«Η εικονική πραγματικότητα πρόκειται να μεταμορφώσει τον τρόπο που παίζουμε, παρακολουθούμε ταινίες, ψυχαγωγούμαστε και ενημερωνόμαστε. Η Ε3 είναι πολύ κοντά - και αυτό είναι μόνο η αρχή», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
real.gr

Η ψυχολόγος Donna Dawson, με αφορμή την τάση προτίμησης στα χρυσά Samsung Galaxy S6 & S6 Edge στην Ευρώπη, μιλά για την ψυχολογία πίσω από το χρώμα των smartphones.

"Το χρυσό είναι το νέο μαύρο", σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων smartphone της Samsung, τα οποία ανακοίνωσε η εταιρεία. Ένας στους τέσσερις καταναλωτές [23%] προτιμά την έκδοση Gold Platinum των Galaxy S6 και S6 Εdge, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας.

Η ψυχολόγος Donna Dawson εξηγεί γιατί το χρυσό κάνει τόσο δυναμική επιστροφή: "Το χρώμα του χρυσού αντιπροσωπεύει τον πλούτο, τα υψηλά ιδανικά, την αισιοδοξία και τη σοφία. Μετά από χρόνια ύφεσης και οικονομικής λιτότητας, τολμάμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον. Προσμένουμε τα υλικά πράγματα και τις καλές στιγμές που αισθανόμαστε ότι μας έχουν στερήσει για τόσο πολύ καιρό, ψάχνοντας ενστικτωδώς για το χρυσό".

Χρυσό χρώμα και μόδα
Το χρυσό χρώμαέχει περάσει από αρκετές διακυμάνσεις σχετικά με τη μόδα για τους καταναλωτές. Ωστόσο, είναι από το 1980 - την εποχή με τα μεγάλα σκουλαρίκια, τα φανταχτερά χρυσά περιδέραια και τις εμβληματικές χρυσές βάτες- που ο χρυσός είχε την ευκαιρία να λάμψει για τελευταία φορά.

Τώρα, έχοντας περάσει πάνω από δύο δεκαετίες στη σκιά των πιο υποτονικών χρωμάτων, υπάρχουν μια σειρά από ενδείξεις, που σηματοδοτούν πως το χρυσό χρώμα θα επικρατήσει και πάλι. Για παράδειγμα υπάρχει αυξανόμενη παρουσία των χρυσών κοσμημάτων στις διεθνείς πασαρέλες και τα κόκκινα χαλιά των διασημοτήτων.

Η ψυχολογία των χρωμάτων
Τα πλέον πρόσφατα smartphones της Samsung έρχονται σε πέντε διαφορετικά χρώματα όπως πράσινο [Emerald Green], μπλε [Blue Topaz], λευκό [White pearl], μαύρο [Black sapphire] και χρυσό [Gold Platinum]. Η Donna Dawson εξηγεί την ψυχολογία πίσω από κάθε επιλογή χρώματος.

Gold platinum
"Οι άνθρωποι που επιλέγουν ως χρώμα το χρυσό αναζητούν την ευημερία και την οικονομική επιτυχία. Τείνουν να αγαπούν την πολυτέλεια και να απολαμβάνουν τα καλύτερα πράγματα της ζωής, υποκύπτοντας σε αυτά όποτε μπορούν [μερικές φορές ακόμη και όταν δεν μπορούν!]. Είναι εξωστρεφής, ζεστοί και να απολαμβάνουν τη συντροφιά των άλλων. Τείνουν επίσης να έχουν ισχυρή διαίσθηση. Οι προκλήσεις και η "νίκη" είναι σημαντικές γι’ αυτούς, αλλά είναι γενναιόδωροι με τους φίλους και την οικογένειά τους. Το χρυσό είναι το «θερμό» άκρο του χρωματικού φάσματος, και είναι μια θερμότερη έκδοση του κίτρινου - και γι 'αυτό υιοθετεί επίσης τα χαρακτηριστικά του κίτρινου σχετικά με τον ιδεαλισμό και την αισιοδοξία. Το χρυσό είναι ένα χρώμα ζεστό, το οποίο λάμπει και εκπέμπει ζεστασιά παρόμοια με το φως του ήλιου, και λάμψη παρόμοια με αυτή που έχουν τα ψήγματα χρυσού. Το φως του ήλιου είναι απαραίτητο για την φυσική επιβίωση, και το χρυσό μέταλλο είναι σημαντικό για την οικονομική επιτυχία. Για το λόγο αυτό είναι ενστικτώδης η αναζήτηση του ανθρώπου για το χρυσό. Από όλα τα χρώματα, το κίτρινο [και κατ 'επέκταση το χρυσό], προσελκύουν το μάτι όπως κανένα άλλο χρώμα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σε πλήρη φωτεινότητα, το κίτρινο, είναι στο σημείο της μέγιστης προβολής στο φάσμα χρωμάτων".

Emerald Green
"Οι άνθρωποι που προτιμούν το πράσινο τείνουν να είναι ισορροπημένοι, πιστοί, εργατικοί, τίμιοι, αγαθοί και ενδιαφέρονται για τους άλλους. Τείνουν να είναι [ή φιλοδοξούν να είναι] καλοί πολίτες με μια ιδιαίτερα ανεπτυγμένη αίσθηση ηθικής και μια επιθυμία για απλότητα. Το πράσινο αποτελεί, επίσης, καινούργια ζωή και εκκίνηση, και έτσι εμπνέει "ελπίδα", ζωτικότητα και ενέργεια στους ανθρώπους. Επίσης, αποτελεί ένδειξη φιλικότητας και σύνδεσης με τους άλλους, κυρίως επειδή είναι ένα δροσερό και ήρεμο χρώμα, με διακριτικό τρόπο, όπως το μπλε. Έχει συνδεθεί με το χρώμα των χαρτονομισμάτων, έτσι το πράσινο μπορεί να μεταφέρει ένα αίσθημα οικονομικής επιτυχίας. Το πράσινο μειώνει επίσης το αίσθημα της ανησυχίας - αυτός είναι ο λόγος που όταν οι άνθρωποι είναι αγχωμένοι, συχνά ποθούν ένα καταφύγιο στη φύση".

Blue Topaz
"Οι άνθρωποι που επιλέγουν το συγκεκριμένο χρώμα χαρακτηρίζονται από αυτοπεποίθηση, σχολαστικότητα, οξυδέρκεια, ευαισθησία, απαιτητικότητα, και έντονη διαίσθηση. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν πραγματικά την ανάγκη να αγαπηθούν κυρίως για την προσωπική τους ασφάλεια. Η "φωτεινότητα" του χρώματος θα προσελκύσει τους ανθρώπους που είναι ήδη γεμάτοι αυτοπεποίθηση".

White Pearl
"Οι άνθρωποι που επιλέγουν το λευκό ως το χρώμα τους αναζητούν συνήθως την κοινωνική καταξίωση. Αντιπροσωπεύει τη σοφία, την ειλικρίνεια και την αγνότητα, αλλά επίσης και τη θρασύτητα, τον ανοιχτό χαρακτήρα και την υπερβολική αυτοπεποίθηση. Μετά από το κίτρινο, το λευκό θεωρείται για το μάτι ως το δεύτερο ‘μεγαλύτερο’ χρώμα".

Black Sapphire
"Το μαύρο χρώμα δεν είναι τεχνικά ένα χρώμα, αλλά μια αναπαράσταση της "απουσίας του φωτός". Επειδή στο μαύρο μπορούμε να αισθανθούμε "ανυπαρξία", αυτό το χρώμα γίνεται σύμβολο του απόκρυφου, του συγκαλυμμένου, του αβέβαιου ή του άγνωστου. Το μαύρο αντιπροσωπεύει τόσο το τέλος όσο και την έναρξη των πραγμάτων [ο κόσμος εικάζεται ότι έχει δημιουργηθεί μέσα από το χάος, έτσι όλα τα χρώματα εικάζεται ότι προέρχονται από το μαύρο]. Το γεγονός αυτό καθιστά το μαύρο, όπως το λευκό, ένα χρώμα με διπλή έννοια. Τόσο ιστορικά και πολιτισμικά, το μαύρο σχετίζεται με την επιθετικότητα, και ήταν πάντα το χρώμα της επιλογής του μοναχικού, του επαναστάτη ή του "περιθωριακού". Έχει συνδεθεί με τις θρησκευτικές οργανώσεις, με επαγγέλματα όπως οι δικηγόροι, οι μελετητές και οι έμποροι, με το πένθος, με τη νύχτα και το υπερφυσικό, με το υψηλό δράμα και το ρομαντισμό, όπως και με την απόρριψη της συνήθειας. Και έτσι το άτομο που επιλέγει το μαύρο προσπαθεί να αναγνωριστεί για την ανεξαρτησία και την ικανότητά του να παραμείνει σε απόσταση από το πλήθος, για να ρισκάρει με ασφάλεια, και να είναι ηγέτης".

Πηγή: epcmag.com
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!