Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016


Νέα διάσταση στην υπόθεση της ληστείας σε βάρος της Κιμ Καρντάσιαν φέρνει η αποκάλυψη ότι ο σωματοφύλακάς της, ο Γερμανός Πασκάλ Ντουβιέρ, πριν από δέκα εβδομάδες είχε υποβάλει αίτηση πτώχευσης για την εταιρεία παροχής ασφαλείας που διαθέτει καθώς τα χρέη της είχαν ξεπεράσει το 1 εκατ. ευρώ.
Η αίτηση υποβλήθηκε σε δικαστήριο της πόλης Χαϊδελβέργης στις 22 Ιουλίου καθώς τα χρέη της εταιρείας του Ντουβιέρ έφτασαν τα 1.093.518 ευρώ.

«Υπάρχουν πολλά χρέη. Υπάρχουν πολλοί που ζητούν χρήματα. Δεν μπορώ να πω πόσοι ακριβώς, είναι πολλοί» είπε ο δικηγόρος του Ντουβιέρ στη Daily Mail.

Η αποκάλυψη έρχεται να προστεθεί στα ερωτήματα που έχουν δημιουργηθεί για τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη η ληστεία καθώς παραμένει αναπάντητο το πώς κατάφεραν οι ληστές να παραβιάσουν την πόρτα ασφαλείας του ξενοδοχείου που έμενε η τηλεπερσόνα την ώρα που ο Ντουβιέρ δεν ήταν στο χώρο καθώς συνόδευε την αδερφή της Καρντάσιαν σε νυχτερινή έξοδό της στο Παρίσι.

Ο 43χρονος μπόντιγκαρντ έφτασε στο χώρο του ξενοδοχείου δύο λεπτά μετά την αποχώρηση από το ξενοδοχείο των ληστών που διέφυγαν με ποδήλατα.

Εντωμεταξύ η αστυνομία η οποία εξετάζει το υλικό που έχει συγκεντρωθεί από τις κάμερες ασφαλείας πλέον αναζητά πληροφορίες για μια μαύρη λιμουζίνα που καταγράφηκε να περνάει μπροστά από το ξενοδοχείο τρεις φορές σε διάστημα 20 λεπτών τα ξημερώματα της Δευτέρας λίγα λεπτά μετά την εισβολή των ληστών στο δωμάτιο του ξενοδοχείου που έμενε η Καρντάσιαν.

Ξυπνάτε κάθε μέρα το πρωί και σκέφτεστε: «Τι να φάω σήμερα για πρωινό»; «Τι να δώσω στα παιδιά μου για πρωινό;».

Και η αλήθεια είναι ότι στο μυαλό σας έρχονται συνήθως οι πιο κλασικές επιλογές: γάλα με δημητριακά, φρυγανιές με μέλι ή μαρμελάδα και τοστ.

Τι άλλες επιλογές, όμως, μπορείτε να κάνετε, ώστε να μην σας κουράζει το πρωινό γεύμα και ταυτόχρονα, να επωφελείστε από τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και να απολαμβάνετε τη γευστικότητα των πιο… παραδοσιακών πρωινών;

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr
Η επιστήμη μίλησε: Η ζωή τελειώνει στα 115
Ο γηραιότερος άνθρωπος που πέθανε στη Γη -τουλάχιστον με βάση τα αποδεδειγμένα στοιχεία- ήταν η γαλλίδα Ζαν Καλμάν, η οποία απεβίωσε το 1997 σε ηλικία 122 ετών, έχοντας γεννηθεί προτού κτισθεί ο πύργος του 'Αϊφελ.
Παρόλο που το προσδόκιμο ζωής εμφανίζει τάση ανόδου, η πιθανότητα να φθάσει κανείς -και πολύ περισσότερο να ξεπεράσει- τα χρόνια της είναι μηδαμινή.
Σύμφωνα με μια νέα -επίμαχη για μερικούς- επιστημονική έρευνα, η ανθρωπότητα πιθανώς έχει «πιάσει ταβάνι», όσον αφορά τη διάρκεια της ανθρώπινης ζωής. Για τη συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων αυτή η «οροφή» σήμερα είναι τα 115 χρόνια. Η πιθανότητα ενός ανθρώπου να ζήσει έως την ηλικία των 125 ετών, είναι μικρότερη από μία στις 10.000.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Γιαν Βιγκ του Τμήματος Γενετικής του Κολλεγίου Ιατρικής 'Αλμπερτ Αϊνστάιν της Νέας Υόρκης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Nature", ανέλυσαν τα παγκόσμια δημογραφικά δεδομένα και μετά εστίασαν σε ορισμένες χώρες (Ιαπωνία, Γαλλία, ΗΠΑ, Βρετανία), όσον αφορά τις μέγιστες ηλικίας θανάτου που έχουν καταγραφεί στη Διεθνή Βάση Δεδομένων Μακροζωΐας. Οι τέσσερις αυτές χώρες έχουν αναλογικά τον μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων άνω των 110 ετών.
Η ανάλυση αποκαλύπτει ότι τόσο το προσδόκιμο της ανθρώπινης ζωής όσο και η μέγιστη ηλικία θανάτου εμφάνισαν σταθερή αύξηση κατά τον 19ο και τον 20ό αιώνα, χάρη στα εμβόλια, τα αντιβιοτικά, τις καλύτερες συνθήκες διατροφής και υγιεινής κ.α, ενισχύοντας έτσι την θεωρία ότι η διάρκεια της ζωής μας μπορεί να μην έχει κάποιο εγγενές φυσικό όριο.
Όμως, η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι αυτή η σταδιακή βελτίωση στην επιβίωση έχει εμφανίσει μια επιβράδυνση κατά τις τελευταίες δεκαετίες (το αποκορύφωμα ήταν περίπου το 1980). Ακόμη, ενώ καταγράφεται μια διαχρονική βελτίωση στο προσδόκιμο ζωής του μέσου ανθρώπου από τα 70 έως τα 100 (δηλαδή όλο και περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο ζουν τόσα χρόνια), μετά τα 100 η βελτίωση μειώνεται πλέον δραστικά. Οι άνθρωποι που φθάνουν σήμερα τα 110, δεν έχουν μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής από όσους έφθαναν στην ίδια ηλικία το 1970.
Από την άλλη, η μέγιστη ηλικία θανάτου αυξήθηκε σταδιακά μετά το 1970 (περίπου κατά 0,15 χρόνια ανά έτος) και φαίνεται να έφθασε διεθνώς σε ένα μέγιστο κατά το τέλος του 20ού αιώνα, περίπου όταν πέθανε η Ζαν Καλμάν. Αλλά έκτοτε, στη διάρκεια του 21ού αιώνα, δεν φαίνονται περαιτέρω βελτιώσεις στη μέγιστη διάρκεια της ζωής. Γι' αυτό, άλλωστε, έχουν περάσει σχεδόν 20 χρόνια από το θάνατο της υπεραιωνόβιας Γαλλίδας, αλλά στο μεταξύ κανείς άλλος άνθρωπος στη Γη δεν πέθανε σε μεγαλύτερη ηλικία από αυτήν (τουλάχιστον με βάση τα επίσημα αρχεία), πράγμα που καθιστά την ίδια μια εντυπωσιακή στατιστική εξαίρεση.
Σήμερα η μέση μέγιστη ηλικία θανάτου είναι τα 115 έτη και οι επιστήμονες προβλέπουν ότι θα παραμείνει ίδια για αρκετά ακόμη χρόνια. Στην εποχή μας ως γηραιότερος εν ζωή άνθρωπος θεωρείται η ιταλίδα Έμα Μοράνο, 116 ετών.
Αυτές οι δύο σχεδόν παράλληλες εξελίξεις (η επιβράδυνση στη βελτίωση τόσο του μέσου προσδόκιμου ζωής, όσο και της μέγιστης ηλικίας θανάτου), κατά τους ερευνητές, είναι πιθανό -αλλά όχι βέβαιο- ότι υποδηλώνουν πως η ανθρώπινη ζωή έχει τελικά ένα φυσικό όριο στη διάρκειά της. Το όριο αυτό είναι απίθανο να το ξεπεράσει κανείς - τουλάχιστον όχι χωρίς έξωθεν βοήθεια από την επιστήμη και την τεχνολογία.
«Για πρώτη φορά στην ιστορία φαίνεται πως η μέγιστη διάρκεια της ζωής -το ταβάνι,το όριο- είναι περίπου τα 115. Είναι σχεδόν αδύνατο να ζήσει κάποιος πέρα από αυτή την ηλικία. Θα χρειάζονταν 10.000 πλανήτες σαν τον δικό μας για να βρούμε κάποιον που θα ζήσει έως τα 125 - μια πολύ μικρή πιθανότητα. Από εδώ και πέρα, οι άνθρωποι δεν θα ξεπερνάνε τα 115», δήλωσε ο Βιγκ.
Αντίθετα με την μέση διάρκεια ζωής ενός είδους, η οποία μπορεί να εμφανίσει αύξηση, πολλοί βιολόγοι θεωρούν ότι η μέγιστη διάρκεια ζωής είναι ένα σταθερό χαρακτηριστικό. Με την άποψη αυτή όμως δεν συμφωνούν όλοι, καθώς θεωρούν ότι υπάρχουν περιθώρια αύξησης και στην «οροφή» της διάρκειας της ζωής, κυρίως μέσω γενετικών και φαρμακευτικών παρεμβάσεων που θα επιβραδύνουν συνολικά το ρυθμό της γήρανσης.
Οι ερευνητές πάντως επισημαίνουν ότι μολονότι δεν υπάρχει κάποια σοβαρή επιστημονική αιτία για να μην πετύχουν τέτοιες προσπάθειες, το εγχείρημα είναι πολύ δύσκολο, επειδή η διάρκεια της ζωής των ανθρώπων - τόσο η μέση όσο κυρίως η μέγιστη- καθορίζονται από μυριάδες διαφορετικούς γενετικούς παράγοντες.
Elle: Ψυχολογικό θρίλερ με Ιζαμπέλ ΙπέρΑν και το όνομά του ακούγεται “βαρύ”, ο Πολ Βερχόφεν μόνο πολυγραφότατος δεν είναι ως σκηνοθέτης, αφού η τελευταία του μεγάλου μήκους ταινία βγήκε στις αίθουσες το μακρινό 2006. Με το “Elle”, που έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής στις Κάνες, επιστρέφει δυναμικά στις διεθνείς παραγωγές και στην καθοδήγηση ενός μεγάλου ονόματος, της Ιζαμπέλ Ιπέρ, εν προκειμένω. Πότε ψυχολογικό δράμα, πότε θρίλερ και πότε μαύρη κωμωδία, η νέα του ταινία δεν έχει να επιδείξει πολλά πέρα από την εξαιρετική Ιπέρ, η αφήγηση “ερωτοτροπεί” με την ηρωίδα εις βάρος της πλοκής και αδυνατεί να εστιάσει ή να εμβαθύνει σε κάτι απ’ όλα που θα μπορούσε ν’ αγγίξει ή να προβληματίσει, έστω, τον θεατή.

Η υπόθεση

Η Μισέλ Λεμπλάνκ είναι κόρη ενός κατά συρροήν δολοφόνου και το παιδί στη φωτογραφία που σημάδεψε κάποτε την υπόθεση, το “κοριτσάκι με τις στάχτες”. Τώρα πια, είναι μία σιδηρά κυρία, μία επιτυχημένη επιχειρηματίας στο χώρο των βίντεο-γκέιμς με έναν ενήλικο γιο που φλερτάρει με την αποτυχία και έναν πρώην άντρα με τον οποίο αγαπιούνται ακόμη. Ένα βράδυ, μόνη καθώς είναι στο σπίτι, ένας μασκοφόρος εισβολέας την βιάζει κι εξαφανίζεται. Εκείνη, δεν αναφέρει το περιστατικό, αλλά μιας και ο δράστης αφήνει σημάδια ότι μπορεί να το επαναλάβει επιχειρεί να τον βρει στο περιβάλλον της. Το ένστικτό της αποδεικνύεται εύστοχο, η αντίδρασή της όμως δεν είναι η αναμενόμενη...



Η κριτική

Είσαι ένα κοριτσάκι δέκα ετών και αφού ο θρήσκος πατέρας σου παίρνει ανάποδες και καθαρίζει τη μισή γειτονιά (μαζί με τα σκυλιά και τα γατιά), επιστρέφει στο σπίτι και σου ζητά να τον βοηθήσεις να το κάψετε. Κατόπιν, για μήνες και για χρόνια, ίσως, πρέπει ν’ αντιμετωπίζεις αστυνομικούς, δικηγόρους, δικαστές, δημοσιογράφους και απλούς ανθρώπους ως το πρόσωπο πλάι στη φρίκη με τις υπόνοιες ότι ήσουν συνεργός να πλανώνται στον αέρα. Στην πορεία, τα καταφέρνεις στη ζωή, κάνεις οικογένεια και χτίζεις μία υπολογίσιμη καριέρα, ζεις καλά σε ένα υπέροχο σπίτι, σε μία προστατευμένη γειτονιά με τους φίλους, τους συνεργάτες και τους εραστές σου. Και όμως, όλο αυτό δεν μπορεί να μη σου έχει αφήσει κάτι…

Η ηρωίδα του Βερχόφεν είναι ένας άνθρωπος αποστασιοποιημένος, κυνικός, σκληρός με τους άλλους, αλλά και με τον εαυτό του. Απ’ την άλλη πάλι, οι άλλοι δεν χολοσκάνε γι’ αυτό, της φέρονται καλά, γοητεύονται κιόλας απ’ το κέλυφος που κουβαλά και την πιθανότητα να το διαπεράσουν. Η Μισέλ έχει πολλά “ανοιχτά μέτωπα” στη ζωή της, αυτά όμως είναι που την κρατούν σε εγρήγορση και τους άλλους σε μόνιμη άμυνα απέναντί της. Ο βιαστής της επιτίθεται απ’ το σκοτάδι κι έρχεται να σπάσει βίαια (όπως τα παιχνίδια που κατασκευάζει εκείνη) αυτό το κέλυφος κεντρίζοντας, κάπως, την “μουδιασμένη” συναισθηματικά και ερωτικά γυναίκα.

Η αφήγηση ξεκινά απ’ τον βιασμό και σταδιακά μας αποκαλύπτει όλη τη ζωή της Μισέλ, τις σχέσεις της με τους κοντινούς ανθρώπους και τους συνεργάτες της, αλλά και τα τραύματα που της άφησε το περιστατικό που σημάδεψε την παιδική της ηλικία. Εκείνη, το κοριτσάκι με τις στάχτες, έχει αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο στα πράγματα, σε σημείο που να μην πανικοβάλλεται από έναν βιασμό, την ώρα που οι υπόλοιποι είναι έρμαια των παθών και των λαθών τους. Τη βλέπουμε καθώς αποφασίζει να παραδοθεί κι εκείνη στο πάθος, να το δοκιμάσει έστω, πριν ανακτήσει και πάλι τα ηνία.

Απολαμβάνουμε, ουσιαστικά, την Ιζαμπέλ Ιπέρ, σε ακόμη μία εξαιρετική ερμηνεία, την απόδοση ενός χαρακτήρα με πολύπλοκο ιστορικό και έναν συνδυασμό εξωστρεφούς και εσωστρεφούς συμπεριφοράς που ακροβατεί ανάμεσα στην μισανθρωπία και την ανάγκη να σώσει τους άλλους απ’ τον εαυτό τους.

Οι δημιουργοί, όμως, δεν μπορούν ν’ αποφασίσουν τι είναι αυτό που βλέπουμε. Από τη μία, η Μισέλ θέλει να βρει τον δράστη και ν’ αποτρέψει μία επανάληψη του βιασμού της, υποπτευόμαστε μαζί της άτομα του κύκλου της και προσπαθούμε να καταλάβουμε ποιος είναι από τα κίνητρα και τις εκφράσεις τους, διερωτώμενοι πώς θα τον αντιμετωπίσει. Από την άλλη, βλέπουμε τη Μισέλ να προσπαθεί να διορθώσει τα δικά της λάθη και να συμπονέσει εκείνους που μοιραία πληγώνει με την σκληρότητά της, την κολλητή της, τον γιο της, τον άντρα της και τη μητέρα της. Για ένα διάστημα ο βιασμός ξεχνιέται κι η ταινία εστιάζει στον τρόπο που η Μισέλ διαχειρίζεται το παρελθόν της που, μέσω ενός ντοκιμαντέρ που επαναπροβάλλεται, επιστρέφει να την ξαναπληγώσει. Μετά, βλέπουμε μία άλλη Μισέλ που θέλει ν’ αλλάξει τρόπους πριν “ξαναπέσει” στους δικούς της, κινείται με τάσεις αυτοκαταστροφής και, παρ’ όλ’ αυτά, δε “σπάει” ποτέ και η καθημερινότητά της δεν επηρεάζεται στο παραμικρό.

Όσο η ιστορία της Μισέλ γίνεται πιο πολύπλοκη, τόσο οι απιθανότητες του σεναρίου γίνονται πιο χτυπητές και όσο εκείνη γίνεται το σημείο εστίασης τόσο οι υπόλοιποι χαρακτήρες γίνονται χάρτινοι, μαριονέτες στην υπηρεσία των επιλογών της. Ο Βερχόφεν δείχνει να γοητεύεται και ο ίδιος απ’ την ηρωίδα του (και την πρωταγωνιστριά του, ίσως), σε σημείο που σκηνοθετεί την αποθέωσή της αντί να την ξεγυμνώσει πραγματικά μπροστά στα μάτια μας, να δούμε πως πραγματικά την έχει πλάσει η ζωή που της έλαχε. Και ας μην υπερβάλλουμε, προφανείς αντιφάσεις, όπως το ότι πουλάει παιχνίδια με αλόγιστη βία ενώ είναι η αλόγιστη βία που πήγε να της καταστρέψει τη ζωή, μόνο “έξυπνες” δεν είναι, παρά υπονομεύουν το θέμα που καλούνται να υπηρετήσουν.

Το “Elle” είναι μία ταινία που, μοιραία, χαρακτηρίζεται από την κεντρική της ερμηνεία που δε σηκώνει κριτική. Κατά τ’ άλλα, όμως, είναι υπερβολικά στημένη, ένα συνονθύλευμα διαστροφής και συντηρητισμού που, τελικά, ούτε προκαλεί ούτε αποδομείται ποτέ.

Βγαίνουν ακόμη:
Το γαλλικό θρίλλερ “A Perfect Man”, το δράμα εποχής “Indignation”, η ταινία μυστηρίου “The Girl on the Train”, οι ταινίες τρόμου “Don’t Breathe” και “The Neon Demon”, η ταινία κινουμένων σχεδίων “Storks” και τα ντοκιμαντέρ “The Last Resort” και “Un Condor”.
in2life.gr
10 απίθανα κόλπα του οργανισμού σας
Αν το θέταμε με όρους πληροφορικής, θα λέγαμε ότι το ανθρώπινο σώμα έχει τις δικές του «συντομεύσεις» (shortcuts) για να κάνει την ζωή του ευκολότερη. Δυστυχώς, γεννιόμαστε χωρίς εγχειρίδιο. Τα παιδιά στο I love positive society να είναι καλά, που τις συγκέντρωσαν όλες σε μια χρηστική λίστα, από την οποία αντιγράφουμε τα καλύτερα κόλπα για κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Όταν δεν σας παίρνει ο ύπνος, ανοιγοκλείστε γρήγορα τα μάτια σας για ένα λεπτό.

Αν χρειάζεστε επειγόντως να ουρήσετε, και δεν υπάρχει τουαλέτα γύρω σας, σκεφτείτε κάτι σεξουαλικό. Λειτουργεί πάντα σαν αντιπερισπασμός για το μυαλό σας.

Γυρίστε το νερό στο κρύο όταν τελειώνετε το ντους σας. Το παγωμένο νερό «σφραγίζει» τους πόρους του δέρματος, εμποδίζοντας σκόνη και βακτήρια να εισχωρήσουν σε αυτό, επομένως μας κρατά καθαρούς –και απαλλαγμένους από σπυράκια– για περισσότερο.

Το δεξί σας αυτί αντιλαμβάνεται καλύτερα λέξεις και ομιλία, ενώ το αριστερό μουσική και λοιπούς ήχους.

Ζαλιστήκατε και ξαπλώσατε για να συνέλθετε, αλλά εξακολουθείτε να ζαλίζεστε; Βάλτε το ένα πόδι στο πάτωμα, για να βοηθήσετε τον εγκέφαλό σας να επανακαθορίσει την θέση σας.

Βάλτε αποσμητικό σε τσιμπήματα κουνουπιών για να σταματήσετε την φαγούρα.

Νυστάζετε; Κρατήστε την ανάσα σας όσο περισσότερο μπορείτε, και μετά εκπνεύστε. Θα νιώσετε καλύτερα.

Τσιμπήστε τον εαυτό σας, όταν δεν μπορείτε να σταματήσετε να γελάτε.

Πιέστε δυνατά τη γλώσσα σας στο πίσω μέρος των δοντιών σας, για να αποφύγετε ένα φτάρνισμα.

Τρίψτε ένα παγάκι ανάμεσα στον αντίχειρα και τον δείκτη σας, για να μετριάσετε τον πονόδοντο.


Ο νονός της μαφίας της Καλαβρίας, Ντράγκετα, Αντόνιο Πέλλε, 54 ετών, συνελήφθη σήμερα από την αστυνομία της πόλης Ρήγιο της Καλαβρίας.
Ο Πέλλε, αρχηγός της μαφιόζικης φατρίας του Σαν Λούκα, εντοπίσθηκε σε μικρό κρησφύγετο, με ένα δωμάτιο και κουζίνα, στο οποίο είχε πρόσβαση διαμέσου της ντουλάπας του γιου του.
Σε βίντεο που μαγνητοσκόπησαν οι αστυνομικοί, ο Πέλλε εμφανίζεται, ξαφνικά, στο πάνω μέρος της ντουλάπας, φωνάζοντας και προπηλακίζοντας τα όργανα της τάξης.
Μετά από λίγο, αναγκάσθηκε να κατέβει και να παραδοθεί.
Ο νονός αυτός της Ντράγκετα έχει καταδικασθεί σε 20 χρόνια φυλάκισης για μαφιόζικη δράση, εμπόριο όπλων και ναρκωτικών. Η φυγοδικία του είχε ξεκινήσει πριν πέντε χρόνια και ολοκληρώθηκε σήμερα, στο Μποβαλίνο της Καλαβρίας. Σύμφωνα με το υπουργείο Εσωτερικών της Ρώμης, ήταν ένας από τους εκατό πιο επικίνδυνους φυγόδικους της Ιταλίας.

Από σήμερα όλοι οι χρήστες του Facebook Messenger θα έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιούν και να απενεργοποιούν κατά βούληση τη λειτουργία κρυπτογράφησης end-to-end της εφαρμογής.

Αυτό είναι εφικτό μέσω του χαρακτηριστικού “Secret Conversations” [Μυστικές Συζητήσεις], το οποίο άρχισε να δοκιμάζεται σταδιακά στην δημοφιλή πλατφόρμα ανταλλαγής άμεσων από τον περασμένο Ιούλιο.

Εάν λοιπόν δεν έχετε ήδη τη δυνατότητα χρήστης της συγκεκριμένης λειτουργίας του Facebook Messenger, αναμείνατε για update της εφαρμογής, που θα την ενεργοποιήσει και για εσάς.

Πηγή: e-pcmag.gr

Καλό να το έχετε υπόψη: το ουίσκι προκαλεί χειρότερο χανγκόβερ από τη βότκα. Γενικώς, τα πιο σκουρόχρωμα οινοπνευματώδη θα σας ταλαιπωρήσουν την επομένη περισσότερο από ό,τι τα πιο ανοιχτόχρωμα, το κόκκινο κρασί περισσότερο από ό,τι το λευκό.

Ωστόσο, είτε το οινοπνευματώδες που ήπιατε είναι ανοιχτόχρωμο είτε σκουρόχρωμο, οι επιδόσεις σας την επομένη στη δουλειά θα είναι εξίσου κακές.

Αυτό διαπίστωσαν Αμερικανοί ερευνητές του Πανεπιστημίου Μπράουν- και μπορεί να οφείλεται σε χημικά μόρια που αποκαλούνται συγγενή (ακετόνη, ακεταλδεΰδη, μεθανόλη, τανίνες κ.ά.) και είναι πολύ περισσότερα στο ουίσκι από ό,τι στη βότκα και στα σκουρόχρωμα ποτά από ό,τι στα ανοιχτόχρωμα.

Το μπέρμπον, αμερικανικό ουίσκι από καλαμπόκι, βρέθηκε ότι έχει 37 φορές περισσότερα από όσα η βότκα. Αυτά τα βλαβερά χημικά παραπροϊόντα είναι μέρος της αιτίας για την οποία οι άνθρωποι αισθάνονται άρρωστοι έπειτα από μεγάλη κατανάλωση οινοπνευματωδών.

Μην παίρνετε όμως θάρρος: οι Αμερικανοί επιστήμονες διαπίστωσαν επίσης ότι αν πιείτε όλη τη νύχτα βότκα αντί για ουίσκι ή λευκό κρασί αντί για κόκκινο, αυτό δεν σημαίνει ότι θα έχετε καλύτερη απόδοση το επόμενο πρωί στη δουλειά. Η μελέτη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Αlcoholism: Clinical and Εxperimental Research».

Ίδια απόδοση

Σύμφωνα με την καθηγήτρια Νταμάρις Ρόζεναου που ηγήθηκε της έρευνας στο Πανεπιστήμιο Μπράουν, «ενώ το αλκοόλ είναι από μόνο του αρκετό για να κάνει πολλούς ανθρώπους να αισθάνονται την επομένη άρρωστοι, αυτές οι τοξικές χημικές ουσίες μπορούν να επιτείνουν τις αρνητικές συνέπειες καθώς το σώμα μας αντιδρά σε αυτές».

Ωστόσο, «ενώ οι άνθρωποι που ήπιαν μπέρμπον αισθάνονταν χειρότερα, δεν παρουσίασαν χειρότερη απόδοση στη δουλειά τους σε σχέση με αυτούς που ήπιαν βότκα- η απόδοση όλων ήταν εξίσου κακή».

Η έρευνα

Στην έρευνα συμμετείχαν 95 άνδρες και γυναίκες που ήταν υγιείς πότες. Ήπιαν μπέρμπον ή βότκα μέχρι να φτάσουν στο ίδιο σημείο μέθης και το επόμενο πρωί ελέγχθηκαν για τον χρόνο αντίδρασής τους και πώς αισθάνονται. Το ίδιο συνέβη και την επομένη, αφού άλλαξαν ποτά.

«Το μπέρμπον έκανε τους ανθρώπους να αισθάνονται χειρότερα απ΄ ό,τι η βότκα», λέει η δρ. Ρόζεναου. «Το αλκοόλ έκανε τους ανθρώπους να τα καταφέρνουν χειρότερα όταν χρειαζόταν να επιδείξουν προσοχή για μια χρονική περίοδο κάνοντας γρήγορες ακριβείς επιλογές, αλλά δεν τα κατάφερναν χειρότερα μετά το μπέρμπτον απ΄ ό,τι μετά τη βότκα. Γι αυτό, ενώ οι άνθρωποι αισθάνονται χειρότερα, δεν λειτουργούν χειρότερα μετά το μπέρμπον, απ΄ ό,τι μετά τη βότκα».

Η καθηγήτρια Ρόζεναου υπογράμμισε πως οι άνθρωποι που έχουν χανγκόβερ οδηγούν χειρότερα, αλλά δεν το καταλαβαίνουν.

Πηγή: tanea.gr

Πληγές αφήνει πίσω του ένα διαζύγιο σε κάθε οικογένεια και το ίδιο συμβαίνει και στους Μπραντζελίνα!

Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό People, η Αντζελίνα Τζολί και τα έξι παιδιά της ξεκίνησαν ψυχοθεραπεία για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν το διαζύγιο.

Μια πηγή ανέφερε στο περιοδικό ότι «η Αντζελίνα παραμένει δυνατή» για το καλό των παιδιών της, αλλά ότι «πρόκειται σίγουρα για μια τραυματική κατάσταση».

Η 41χρονη ηθοποιός απομάκρυνε την οικογένειά της και μένει με τα παιδιά της σε χλιδάτη βίλα στο Μαλιμπού, όπου μπορούν να περνούν τον καιρό τους βλέποντας ταινίες και να παίζουν στην πισίνα.

Μάλιστα εκεί πηγαίνει μόνο ο αδελφός της, James Haven και ελάχιστοι φίλοι.

«Μένουν στην ενοικιασμένη βίλα τους επί μέρες. Είναι πολύ δύσκολο για όλους τους. Ήταν συνηθισμένοι σε περισσότερες δραστηριότητες και μεγαλύτερη διασκέδαση, οπότε είναι δύσκολο να μένουν απλά στο σπίτι», είπε πηγή στο περιοδικό και πρόσθεσε: «Τα μικρότερα παιδιά δεν καταλαβαίνουν τι ακριβώς συμβαίνει».

ΠΗΓΗ: star.gr

H Google «έριξε το γάντι» στην Apple, στη Samsung και στις άλλες εταιρείες που παράγουν «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα, παρουσιάζοντας τη δική της σειρά smartphones με τεχνητή νοημοσύνη, με την ονομασία Pixel.
Η χρησιμοποίηση της ονομασίας αυτής αντί για Nexus, δείχνει μια προσπάθεια της εταιρείας να χαράξει μια διαχωριστική γραμμή με το -όχι τόσο πετυχημένο- παρελθόν της στην κινητή τηλεφωνία έως τώρα. Αντί απλώς να τροφοδοτεί με το λογισμικό της τους κατασκευαστές συσκευών ή να τους αναθέτει να φτιάξουν τα τηλέφωνά της (όπως έκανε με τα Nexus από το 2010), η Google φαίνεται πως αυτή τη φορά αποφάσισε να ανακατευτεί για τα καλά με τον σχεδιασμό, την κατασκευή και πώληση των καθαρά δικών της smartphones, «κοντράροντας στα ίσια» τα iPhones και τα Galaxy.
Τα δύο νέα μοντέλα Pixel και Pixel XL, με οθόνες OLED 5 και 5,5 ιντσών αντίστοιχα, θα διαθέτουν οπίσθια κάμερα με ανάλυση 12,3 μεγαπίξελ, θα είναι φτιαγμένα απο αλουμίνιο και γυαλί, ενώ θα διαθέτουν την παραδοσιακή υποδοχή για τα ακουστικά (αντίθετα με το νέο iPhone 7).
Αντίθετα επίσης με τα άλλα τηλέφωνα Android, τα Pixel θα εγκαθιστούν αυτόματα τις νέες ενημερώσεις του λειτουργικού συστήματος και της ασφάλειας, μόλις αυτές είναι διαθέσιμες. Επίσης οι χρήστες θα έχουν απεριόριστο χώρο για δωρεάν αποθήκευση των φωτογραφιών τους στο «νέφος».
Κεντρική θέση στις νέες συσκευές, που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά στις 20 Οκτωβρίου σε τρία χρώματα (μαύρο, ασημί, μπλε), θα κατέχει ένας εικονικός ψηφιακός βοηθός, το “Google Assistant” (κάτι ανάλογο με τη Siri της Apple και την Cortana της Microsoft), που θα μπορεί να πιάνει με φυσικό τρόπο κουβέντα με τον χρήστη, απαντώντας σε ερωτήσεις του, π.χ. «ποιες ταινίες παίζονται στους κοντινούς κινηματογράφους;».
Το Google Assistant προσφερόταν έως τώρα ως μέρος της εφαρμογής Allo, αλλά είχε εγκατασταθεί σε πολύ λίγα τηλέφωνα. Παραμένει πάντως ζητούμενο κατά πόσο οι χρήστες θα πεισθούν να συνομιλήσουν με ένα τέτοιο βοηθό με τεχνητή νοημοσύνη, πιθανώς λόγω ανησυχιών τους για θέματα ιδιωτικότητας. Η Google γνωρίζει ήδη πολλά για τις συνήθειες των χρηστών και δεν είναι βέβαιο ότι οι χρήστες θα ήθελαν να μάθει κι άλλα γι’ αυτούς. Αλλά μπορεί και μην τους πειράζει τελικά…
Εκτός από τα smartphones, η Google παρουσίασε τα «έξυπνα» Wi-Fi ηχεία Home (ανάλογα των Echo της Amazon) που ενεργοποιούνται με φωνητικές εντολές. Επίσης, ένα «κιτ» εικονικής πραγματικότητας (Daydream View) που θα συνεργάζεται με τα Pixel smartphones και το οποίο θα κυκλοφορήσει το Νοέμβριο, αποτελώντας μια βελτιωμένη λύση σε σχέση με το υπάρχον Google Cardboard, καθώς και ένα νέο μοντέλο Chromecast media streamer με ανάλυση 4Κ.
Οι αναλυτές δεν αποκλείουν ότι οι νέες φιλοδοξίες της Google στα κινητά τηλέφωνα, θα την αποξενώσουν σταδιακά από εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται εδώ και χρόνια παρέχοντάς τους το Android και οι οποίες πλέον μπορεί να τη δουν ως σοβαρό ανταγωνιστή τους. ‘Αρα, ίσως να αναζητήσουν διαφορετικό λειτουργικό σύστημα για τις συσκευές τους, κάτι που η Samsung έχει ήδη αρχίσει.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!