Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2019


Οι αγρότες… ξεσαλώνουν στο κρεβάτι καθώς, σύμφωνα με βρετανική έρευνα, είναι οι επαγγελματίες που κάνουν περισσότερο σεξ από οποιουσδήποτε άλλους.
Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (33%) επαίρονται για τις σεξουαλικές τους επιδόσεις τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Την ίδια ώρα, το 67% βαθμολόγησε την απόδοσή του στο κρεβάτι ως απίστευτη, σύμφωνα με την έρευνα που διενήργησε η κατασκευάστρια εταιρεία ερωτικών παιχνιδιών «Lelo».
Η βρετανική εταιρεία ζήτησε από δύο χιλιάδες άνδρες και γυναίκες στο Ηνωμένο Βασίλειο να μιλήσουν για τη σεξουαλική τους ζωή .
Η εμπειρογνώμονας για το σεξ, Κέιτ Μόιλ, έσπευσε να εξηγήσει το φαινόμενο. Όπως υποστηρίζει στη βρετανική εφημερίδα «Mirror», ένας από τους πιθανούς λόγους που οι αγρότες κάνουν καθημερινά σεξ, είναι γιατί βρίσκονται μακριά από την πόλη κι έχουν περισσότερες αντοχές απ’ ό,τι οι υπάλληλοι γραφείου.
«Ακόμα και μέσα σε ομάδες, όπως τα επαγγέλματα όπου υπάρχουν πολλές ομοιότητες, πρέπει να σκεφτούμε ότι υπάρχουν τεράστιες διαφορές που επηρεάζουν τη σεξουαλικότητα και τη σεξουαλική ζωή των ανθρώπων», επισημαίνει η εμπειρογνώμονας Κέιτ Μόιλ στην βρετανική εφημερίδα. «Ωστόσο, αυτό που αναμένουμε είναι μερικές τάσεις. Για παράδειγμα, το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας σ΄έναν επαγγελματία , όπως είναι ο αγρότης, και όχι κάποιος που κινείται σε περιβάλλον γραφείου, μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα φυσικής αντοχής και ενέργειας», προσθέτει.
Μετά τους αγρότες, στη δεύτερη θέση έρχονται οι αρχιτέκτονες, με το 21% να δηλώνει ότι κάνει σεξ μία φορά την ημέρα. Την τρίτη θέση στη λίστα καταλαμβάνουν οι κομμωτές με ποσοστό 17%.
Κι ενώ οι αγρότες του δίνουν και καταλαβαίνει στο κρεβάτι, οι δημοσιογράφοι κάνουν σεξ όποτε το θυμούνται. Καταλαμβάνοντας την τελευταία θέση στη λίστα της έρευνας, το 1/5 των δημοσιογράφων ισχυρίζεται ότι κάνει σεξ μόνο μία φορά το μήνα.
Οι δικηγόροι, επίσης, αντιμετωπίζουν προβλήματα στην κρεβατοκάμαρα – το 27% προσποιούνται ότι έχουν οργασμό κάθε φορά που κάνουν σεξ.
«Οι παράγοντες του τρόπου ζωής της δουλειάς μας, όπως η ευελιξία των ωρών εργασίας και το περιβάλλον, είναι επίσης πιθανό να έχουν αντίκτυπο στη ζωή μας και βεβαίως στη σεξουαλική μας ζωή», επισημαίνει η Βρετανή εμπειρογνώμονας.

Το Ινστιτούτο Παρατήρησης της Γης (Earthwatch Institute) ανακήρυξε τις μέλισσες ως τα πιο σημαντικά έμβια όντα στον πλανήτη.
Οι αποδείξεις και η ανακοίνωση έγιναν στην τελευταία συνάντηση της Βασιλικές Γεωγραφικής Εταιρείας στο Λονδίνο.
Η «διάκριση» αυτή έρχεται σε μια εποχή που οι μέλισσες ανήκουν στα πλέον απειλούμενα είδη του πλανήτη.
Οι πρόσφατες μελέτες αποκαλύπτουν μια δραματική μείωση στην αριθμό των μελισσών, έως και το 90% του πληθυσμού τους λέγεται ότι θα έχει εξαφανιστεί σε λίγα χρόνια. Η ανεξέλεγκτη χρήση εντομοκτόνων και φυτοφαρμάκων, η αποψίλωση και η έλλειψη λουλουδιών είναι οι κύριοι λόγοι γι’ αυτή την εξαφάνιση.
Γιατί το σημαντικότερο πλάσμα
Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι απλούστατη. Από τις μέλισσες εξαρτάται απολύτως ούτε λίγο ούτε πολύ το 70% της παγκόσμιας γεωργίας.
Η εργασία των μελισσών είναι η επικονίαση. Αν αυτή δεν συμβεί, τα φυτά δεν θα μπορούσαν να αναπαραχθούν, με αποτέλεσμα την εξαφάνιση της χλωρίδας.
Εκτός από αυτό, μια έρευνα που διεξήχθη από το Κέντρο Επιχειρήσεων Γεωργίας του Universidad Mayor (CeapiMayor) και της Ένωσης Μελισσοκόμων της Χιλής με τη στήριξη της Ένωσης Αγροτικής Καινοτομίας συμπέρανε ότι οι μέλισσες είναι το μόνο έμβιο ον που δεν μεταφέρει κάποιο είδος παθογόνου μικροοργανισμού.
Στον Άλμπερτ Αϊνστάιν αποδίδεται άλλωστε η εξής φράση: «Αν οι μέλισσες εξαφανιστούν, οι άνθρωποι θα έχουν άλλα 4 χρόνια ζωής»…

Σε εξαιρετικά μεγάλο κίνδυνο βρίσκονται το κινητό και το πορτοφόλι όσων έχουν εγκαταστήσει τη δημοφιλή εφαρμογή VidMate. Σύμφωνα με τα εργαστήρια της Upstream, της κορυφαίας ελληνικής εταιρείας τεχνολογίας mobile internet, η εφαρμογή εμφανίζει ύποπτη δραστηριότητα. Μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής ενεργοποιείται λογισμικό που προβάλει κρυφά online διαφημίσεις, κάνει ψεύτικα κλικ και πραγματοποιεί εγγραφές σε υπηρεσίες, εγκαθιστά άλλες ύποπτες εφαρμογές και συλλέγει προσωπικά δεδομένα των χρηστών χωρίς τη γνώση ή συγκατάθεσή τους.
Ως αποτέλεσμα, καταναλώνει τα data των χρηστών και «φουσκώνει» τους λογαριασμούς με ανεπιθύμητες χρεώσεις.
Με πάνω από 500 εκατομμύρια downloads παγκοσμίως, το VidMate αποτελεί μία δημοφιλή Android εφαρμογή για streaming, αλλά και κατέβασμα βίντεο και τραγουδιών, από πλατφόρμες όπως το Dailymotion, το Vimeo και το YouTube. Δεν διατίθεται στο Google Play Store, αλλά διανέμεται μέσω app stores, όπως το CNET και το Uptodown. Σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία, το VidMate δημιουργήθηκε από θυγατρική εταιρεία της UC Web, η οποία ανήκει στον κινεζικό όμιλο Alibaba.

Το μεγαλύτερο μέρος της ύποπτης δραστηριότητας του VidMate, η οποία μάλιστα συνεχίζεται και σήμερα, εντοπίζεται σε 15 χώρες.
43 εκατομμύρια ύποπτες συναλλαγές εντοπίστηκαν στην Αίγυπτο, 27 εκατ. στη Μιανμάρ, 21 εκατ. στη Βραζιλία, 10 εκατ. στο Κατάρ και 8 εκατ. στη Νότια Αφρική. Άλλες αγορές που επηρεάστηκαν σημαντικά είναι η Αιθιοπία, η Νιγηρία, η Μαλαισία και το Κουβέιτ. Σημειώνεται, στις χώρες αυτές οι online πληρωμές μέσω λογαριασμού κινητής τηλεφωνίας είναι αρκετά δημοφιλείς και, συχνά, αποτελούν και το μοναδικό τρόπο για την πραγματοποίηση πληρωμών και άλλων οικονομικών συναλλαγών καθώς οι περισσότεροι χρήστες δεν έχουν πρόσβαση σε τραπεζικές υπηρεσίες.
Οι εργαστηριακές δοκιμές του Secure-D κατέδειξαν, επίσης, ότι το VidMate ευθύνεται για τη μικρή διάρκεια ζωής της μπαταρίας και τη μείωση της εμβέλειας του κινητού, ενώ καταναλώνει πάνω από 3GB δεδομένων τον μήνα. Αυτό μεταφράζεται σε έως και 100 δολάρια επιπλέον τον χρόνο σε χρεώσεις data, ποσό που σε μια χώρα, όπως για παράδειγμα η Βραζιλία, ισοδυναμεί με μισό μήνα δουλειάς με τον κατώτατο μισθό.
Συλλογή προσωπικών στοιχείων
Τέλος, η έρευνα του Secure-D διαπίστωσε ότι το malware πίσω από το VidMate συλλέγει προσωπικά στοιχεία των χρηστών, όπως τη διεθνή ταυτότητα κινητού εξοπλισμού (IMEI) και τη διεθνή ταυτότητα φορέων κινητής τηλεφωνίας (IMSI) ή τη διεύθυνση IP, και τις μεταφέρει σε servers της κινεζικής εταιρείας Nonolive στη Σιγκαπούρη, που χρηματοδοτείται από την Alibaba σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία.
«Το VidΜate αποτελεί μια και μόνο περίπτωση. Η υπηρεσία ασφάλειας Secure-D της Upstream εντοπίζει περίπου 170 νέες κακόβουλες εφαρμογές κάθε μέρα», προσέθεσε ο Krief. «Η ψηφιακή απάτη μπορεί να στοχεύει κυρίως στους διαφημιζόμενους, επηρεάζει, όμως σημαντικά και τους χρήστες: καταναλώνει τα δεδομένα τους, χρεώνει το λογαριασμό τους, επηρεάζει την απόδοση του κινητού τους, υποκλέπτει και συλλέγει προσωπικά τους δεδομένα. Καθώς το φαινόμενο παίρνει πλέον διαστάσεις επιδημίας είναι επιτακτική ανάγκη η ψηφιακή ασφάλεια στην κινητή τηλεφωνία να ανέβει άμεσα στις προτεραιότητες του κλάδου».
Οι ειδικοί των εργαστηρίων του Secure-D συνιστούν στους χρήστες που έχουν κατεβάσει την εφαρμογή VidMate να τη διαγράψουν αμέσως.
πηγή: pagenews.gr

Τι κάνει την Baltia Airlines τον χειρότερο αερομεταφορέα του κόσμου; Το γεγονός ότι για 27 ολόκληρα χρόνια δεν κατάφερε να μεταφέρει ούτε έναν επιβάτη και φυσικά είχε μηδενικά έσοδα αλλά αυξημένο χρέος άνω των 119 εκατομμυρίων δολαρίων σύμφωνα με δημοσιεύματα.
Σύμφωνα με το travel + leisure και την Telegraph, έπειτα από αμέτρητες αποτυχίες, η αεροπορική εταιρεία επιχειρεί την τελευταία της απόπειρα να «απογειωθεί», αυτή τη φορά με το νέο όνομα «USGlobal».
Το ιστορικό
Η Baltia Airlines ιδρύθηκε το 1989 με στόχο να προσφέρει πτήσεις non stop από τη Νέα Υόρκη στην Αγία Πετρούπολη. Ο Igor Dmitrowsky, ένας μετανάστης από την Λετονία, ξεκίνησε την επιχείρησή του αφού πρώτα πούλησε τη βιομηχανία γάλακτος που κατείχε. Εκείνη την περίοδο, είχε πλάνο να προσθέσει και περαιτέρω δρομολόγια προς τη Λευκορωσία, την Ουκρανία και τη Γεωργία, κάτι που δε συνέβη ποτέ.
Η εταιρεία, αφού έλαβε το 1991 τη σχετική άδεια από την αρμόδια υπηρεσία των ΗΠΑ για να πετάξει στην Αγία Πετρούπολη και τη Ρίγα, «κόλλησε» στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA). Έτσι, για περίπου τρεις δεκαετίες, ο αερομεταφορέας δε περνούσε τη βάση από την FAA, καθώς απέτυχε επτά φορές να πάρει το πράσινο φως της αξιολόγησης. Η μετεγκατάσταση της επιχείρησης στο Μίσιγκαν, δε βοήθησε και το Υπουργείο Μεταφορών ανακάλεσε την άδεια το 1998.
Όσον αφορά στο στόλο της, η Baltia διέθετε ένα Boeing 747-200 που κάποτε απέκτησε από την Cathay Pacific, ενώ το 2009 αγόρασε ένα Boeing 747 (με έναν κινητήρα μείον) που αργότερα πήγε για παλιοσίδερα. Τέλος, το 2011, απέκτησε ένα Boeing 747 που ανήκε στο στόλο της Northwest Airlines.
Τον Μάρτιο του περασμένου έτους, η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα αποσύρει το Boeing 747 που πέταξε μόλις μία φορά, το 2015, από το αεροδρόμιο Willow Run, στην Ypsilanti, σε μονάδα συντήρησης στο Oscoda του Μίσιγκαν.
Νέα πορεία
«Η νέα αεροπορική μας εταιρεία έχει προχωρήσει στη διαδικασία της αναδιάρθρωσης, αναδιοργάνωσης και της αναχρηματοδότησης. Ελπίζουμε να πάρουμε τη ρυθμιστική έγκριση από την κυβέρνηση των ΗΠΑ και την πιστοποίηση στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, προκειμένου να εξυπηρετηθούν διεθνή δρομολόγια. Αυτά που σήμερα είναι πιο ανεπαρκή», δήλωσε ο Anthony Koulouris, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της USGlobal Airways.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!