Σάββατο, 23 Μαΐου 2020


Μετά το Twitter και το Facebook θα υιοθετήσει μόνιμα το μοντέλο της τηλεργασίας ακόμη και μετά την άρση του lockdown που επιβλήθηκε εξαιτίας τη επιδημίας του κορονοϊού, δήλωσε ο επικεφαλής της Μαρκ Ζάκερμπεργκ, επιταχύνοντας την αποκέντρωση της εταιρείας από τη Σίλικον Βάλεϊ.
Ο Ζάκερμπεργκ εξήγησε ότι ο μεγαλύτερος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως θα αρχίσει “επιθετικά τις προσλήψεις για τηλεργασία” τον Ιούλιο και αναμένει τα επόμενα 5 με 10 χρόνια περίπου οι μισοί του υπάλληλοι να εργάζονται μακριά από τα γραφεία της Facebook .
Η εταιρεία θα υιοθετήσει μια “πιο μετρημένη προσέγγιση” με τους ήδη υπάρχοντες εργαζόμενους βάσει της εργασίας και της προηγούμενης αποδοτικότητάς τους και όρισε την 1η Ιανουαρίου 2021 ως καταληκτική ημερομηνία για να δηλώσουν οι εργαζόμενοι τη νέα τους έδρα.
Η Facebook είναι η πρώτη μεγάλη τεχνολογική εταιρεία που κάνει ένα τόσο μεγάλο βήμα προς την τηλεργασία και προσπαθεί να αναδιαμορφώσει την εργασιακή κουλτούρα στην εποχή μετά τον κορονοϊό.
Νωρίτερα αυτό τον μήνα το Twitter και η εταιρεία πληρωμών Square, με επικεφαλής τον Τζακ Ντόρσι, ανακοίνωσαν ότι επιτρέπουν την τηλεργασία επ’ αόριστον.
Όμως η Facebook, μια πολύ μεγαλύτερη εταιρεία με σχεδόν 50.000 εργαζόμενους, πήγε ένα βήμα παρακάτω παρουσιάζοντας μια νέα δομή για την τηλεργασία. Η απόφασή της αναμένεται να έχει επιπτώσεις στην περιοχή του Σαν Φρανσίσκο, όπου η γρήγορη ανάπτυξη του τεχνολογικού τομέα έχει προκαλέσει προβλήματα στις περιφερειακές υποδομές.
Η Facebook, που έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα προχωρήσει τα σχέδιά της να προσλάβει 10.000 μηναχικούς και εργαζόμενους παραγωγής φέτος, θα χτίσει και νέα “hubs” στην Ατλάντα, το Ντάλας και το Ντένβερ, όπου οι εργαζόμενοι που δουλεύουν από το σπίτι θα μπορούν να συναντώνται όταν χρειάζεται.
Ο Ζάκερμπεργκ τόνισε όμως ότι η εταιρεία θα διατηρήσει όλα της τα γραφεία, ενώ επεσήμανε ότι οι ιδιαίτερα υψηλοί μισθοί που δίνονται στους εργαζόμενους στη Σίλικον Βάλεϊ δεν θα ισχύουν και σε άλλες περιοχές, αλλά θα διαμορφώνονται ανάλογα με το κόστος διαβίωσης.
Εσωτερικές δημοσκοπήσεις έχουν δείξει ότι περίπου το 60% των εργαζόμενων στο Facebook θα προτιμούσαν να έχουν μια πιο ευέλικτη προσέγγιση στην εργασία, συνδυάζοντας την τηλεργασία με την εργασία από το γραφείο, εξήγησε ο Ζάκερμπεργκ.

Το Netflix θα αρχίσει να ρωτά τους πελάτες που δεν έχουν χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα τον τελευταίο χρόνο, αν συνεχίζουν να θέλουν να είναι συνδρομητές του. Αν ο πελάτης δεν απαντήσει, τότε η δημοφιλής πλατφόρμα θα έχει το δικαίωμα να προχωρά σε αυτόματη ακύρωση της συνδρομής.
Όπως σημειώνει το CNBC, η κίνηση αυτή δεν συνηθίζεται μεταξύ των εταιρειών που χρεώνουν ετήσια συνδρομή και δείχνει, μέχρι κάποιο βαθμό, την αυτοπεποίθηση του Νetflix σε ό,τι αφορά την προτίμηση των πελατών του. Μπορεί επίσης να βοηθήσει το netflix να ξεχωρίσει ανάμεσα σε μια πληθώρα νέων ανταγωνιστών, όπως το Disney+, το Peacock της NBCUniversal και το ΗΒΟ Max της WarnerMedia.

«Ρωτάμε όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τίποτα στο Netflix εναν χρόνο μετά την έναρξη της συνδρομής, ώστε να επιβεβαιώσουμε ότι θέλουν να τη διατηρήσουν. Θα κάνουμε το ίδιο για όποιον έχει σταματήσεινα βλέπει για πάνω από 2 χρόνια», αναφέρει ο Eddy Wu, δ/ντής καινοτομίας προϊόντος, σε ανακοίνωσή του
Οι ανενεργοί πελάτες θα αρχίσουν να βλέπουν το σχετικό μήνυμα μέσω ειδοποιήσεων εντός εφαρμογής ή μέσω e-mail από αυτή την εβδομάδα.
Σύμφωνα με το Netflix, οι ανενεργοί λογαριασμοί αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 0,5% της συνολικής βάσης μελών.
Το περασμένο τρίμηνο, η εταιρεία σημείωσε εκτίναξη στις νέες συνδρομές, λόγω του ότι η πανδημία του κορωνοϊού κράτησε τον κόσμο στο σπίτι.
Στα τέλη του α’ τριμήνου, η Netflix ανακοίνωσε 183 εκατ. συνδρομητές.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!