Δευτέρα, 13 Απριλίου 2015


Βαρύ τίμημα πληρώνουν οι νεαροί ενήλικες που αρέσκονται να κάθονται με τις ώρες μπροστά στα κομπιούτερ ή τις οθόνες της τηλεόρασης, καθώς ο ένας στους τρεις πάσχει από επίμονο πόνο στη μέση, σύμφωνα με μία νέα έρευνα.

Η εταιρεία ερευνών Mintel ανακάλυψε ότι το ποσοστό των νέων ηλικίας έως 24 ετών που υποφέρουν από οσφυαλγία είναι παρόμοιο με αυτό μεταξύ των... συνταξιούχων!

Στην πραγματικότητα, η έρευνά της έδειξε ότι ο πόνος στη μέση αποτελεί πλέον επίμονο σύντροφο για το 34% των νέων ηλικίας 16-24 ετών και για το 38% των ατόμων ηλικίας άνω των 65 ετών.

Σε ολόκληρο το ηλικιακό φάσμα, η οσφυαλγία κάνει δύσκολη τη ζωή σε τέσσερις στους δέκα ενήλικες.

«Η υψηλή συχνότητα της οσφυαλγίας στις νεαρές ηλικίες είναι ιδιαιτέρως ανησυχητική», δήλωσε η κυρία Μισέλ Στράτον, εκπρόσωπος της Mintel.

«Πολλοί νέοι διάγουν καθιστική ζωή και δεν γυμνάζονται καθόλου – και οι παράγοντες αυτοί αποδεδειγμένα συμβάλλουν στην οσφυαλγία αλλά και στην κακή στάση του σώματος».

Πηγή: tanea.gr

Την προηγούμενη φορά που μία κλιματική αλλαγή μείωσε τα επίπεδα οξυγόνων στους ωκεανούς και αποδεκάτισε ένα ευρύ φάσμα της ζωής του βυθού, τα οικοσυστήματα χρειάστηκαν περίπου χίλια χρόνια για να ανακάμψουν, σύμφωνα με νέα μελέτη που προσφέρει σύγκριση για τις συνέπειες τις σύγχρονης παγκόσμιας υπερθέρμανσης.

Η έρευνα του Πανεπιστημίου Ντέιβις στην Καλιφόρνια αποκάλυψε πως η ανάκαμψη των βιολογικών κοινοτήτων των βυθών από την τελευταία περίοδο των παγετώνων ήταν πολύ πιο αργή και σκληρή από ό,τι προηγουμένως πίστευαν οι επιστήμονες.

Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα μετά την ανάλυση ενός πυρήνα θαλάσσιων ιζημάτων διαμέτρου δέκα μέτρων, τα οποία εξάχθηκαν από τα ανοιχτά της νότιας Καλιφόρνια και περιείχαν περισσότερα από 5.000 απολιθώματα με ηλικία έως και 13.000 ετών.

«Η ανάκαμψη δε συμβαίνει σε κλίμακα αιώνα αλλά χιλιετίας», δήλωσε η Σάρα Μόφιτ, επικεφαλής της μελέτης.

«Εάν δούμε στο εγγύς μέλλον παρόμοια δραματική μείωση του οξυγόνου στα βάθη των ωκεανών, δε θα συμβεί ανάκαμψη για εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες χρόνια», πρόσθεσε.

Προηγούμενες μελέτες έχουν ήδη καταγράψει μειώσεις των επιπέδων διαλυμένου οξυγόνου σε ορισμένες περιοχές των ωκεανών της Γης.

Τέτοιες συνθήκες υποξίας μπορούν να εξαπλωθούν, καθώς η θερμοκρασία των ωκεανών αυξάνεται και οι κύκλοι που μεταφέρουν οξυγόνο σε βαθύτερες περιοχές διακόπτονται.

Οι κλιματικές αλλαγές που απεικονίζονται στη μελέτη προέκυψαν από φυσικούς κύκλους της τροχιάς της Γης από τον Ήλιο και η μείωση του οξυγόνου που ακολούθησε ήταν πιο ακραία από αυτές που έχουν συμβεί στη σύγχρονη εποχή.

Ωστόσο, αυτές οι απότομες διακυμάνσεις προσφέρουν μια συγκριτική ματιά στη διάρκεια των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής από τις ανθρώπινες δραστηριότητες και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, σύμφωνα με τη Μόφιτ.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Μια ενδιαφέρουσα λίστα με τους σταρς πρώτης γραμμής και τους μισθούς που παίρνουν για κάθε ταινία τους δημοσίευσε το Hollywood Reporter.

Αν και οι αμοιβές δεν έχουν καμία σχέση με το παρελθόν, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κακοπληρωμένοι και αδικημένοι.

Έρευνα σε παραγωγούς, ατζέντηδες και στελέχη εταιριών παραγωγής αποκάλυψε ότι 6 διάσημοι ηθοποιοί του Χόλιγουντ κερδίζουν τουλάχιστον 20 εκατομμύρια ανά ταινία, ποσό που παραπέμπει σε παλιές εποχές, τότε που το ποσό αυτό έπαιρναν πολύ εμπορικοί ηθοποιοί όπως: ο Κέβιν Κόστνερ, ο Μελ Γκίμπσον και ο Τομ Κρουζ.

Πλέον, στο club των 20 εκατομμυρίων συναντάμε τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ, τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο, τη Σάντρα Μπούλοκ, την Αντζελίνα Τζολί, τον Ντένζελ Ουάσινγκτον και τον Ματ Ντέιμον, ανάλογα με το είδος της ταινίας όπου πρωταγωνιστούν.

Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, ο οποίος πήρε 25 εκατομμύρια δολάρια για την ταινία «Ο λύκος της Γουόλ Στριτ».

Μετά την επιτυχία του American Sniper και την τρίτη υποψηφιότητά του για Α’ Ανδρικό ρόλο, ο Μπράντλεϊ Κούπερ αναμένεται να αυξήσει τις απολαβές του, για πάνω από 15 με 20 εκατομμύρια ανά ταινία. Θυμίζουμε ότι πήρε 15 εκατ. για το τρίτο Hangover.

Η μάγισσα Αντζελίνα Τζολί πήρε πάνω από 15 εκατομμύρια για το Maleficent, ενώ πηγές αναφέρουν ότι θα πάρει 20 εκατομμύρια δολ. για το σίκουελ της ταινίας, ποσό που έχει κερδίσει μία ακόμα φορά στο παρελθόν για την ταινία Salt.

Στην κορυφή των γυναικείων αμοιβών παραμένει η Σάντρα Μπούλοκ, κυρίως μετά την αστρονομική συμφωνία που πέτυχε για το Gravity, το οποίο την έκανε κατά 70 εκατομμύρια (και πλέον) πλουσιότερη.

Πήρε 20 εκατομμύρια προκαταβολή και τα υπόλοιπα ως ποσοστά επί των εισπράξεων (έξυπνη κίνηση). Σημειώνεται ότι για το The Heat είχε πάρει 10 εκατομμύρια δολάρια.

Η Τζένιφερ Λόρενς κέρδισε 10 εκατομμύρια δολάρια για το «The Hunger Games: Catching Fire», ενώ οι ειδικοί αναφέρουν ότι για την επόμενη ταινία της εύκολα θα πάρει ποσό που θα ξεπερνά τα 15 εκατομμύρια δολάρια.

ΠΗΓΗ: tff.gr
Τρεις παρεμβάσεις στο ν/σ για τις επαναπροσλήψεις ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Γ. Κατρούγκαλος.

Συγκεκριμένα, μετά από αιτήματα που ήρθαν στο τέλος της διαβούλευσης και μετά την κατάθεση του ν/σ, προέκυψαν τα εξής:

-Στο άρθρο 19 παρ. 4 η περίπτωση αυτοδίκαιης μετάταξης δημοτικών αστυνομικών μετατρέπεται από αναγκαστική σε εθελοντική.

-Επίσης, στο άρθρο 2 παρ. 3 διευκρινίζεται ρητά ότι το όριο ηλικίας των μελών του ΑΣΕΠ είναι το εβδομηκοστό, γιατί με τις ενδιάμεσες παραπομπές σε διατάξεις δημιουργούνται θέματα.

-Τέλος, στο άρθρο 3 παράγραφος 6, ορίζεται ότι οι «αποδοχές αργίας είναι το ήμισυ» γιατί εκεί θα υπάρχει μια αντίφαση ανάμεσα στην Αιτιολογική Έκθεση και το νομοσχέδιο.

http://www.aftodioikisi.gr 
Η συζήτηση του ν/σ για τις επαναπροσλήψεις στο Δημόσιο θα συνεχιστεί στις 20 Απριλίου και ώρα 17.00 στην αίθουσα της Γερουσίας. Θα περιλαμβάνει διάλογο με 19 φορείς: ΑΔΕΔΥ, ΠΟΕ – ΟΤΑ, Πανελλήνιο Σωματείο Οργανισμών Βιβλιοθηκών, Σύλλογο Αδιορίστων ΑΣΕΠ του 1998, ΕΝΠΕ,  Σύλλογο Αποφοίτων Δημόσιας Διοίκησης, ΕΚΔΔΑ, Σύλλογο Σπουδαστών Δημόσιας Διοίκησης, Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών, Ένωση Δικαστικών Λειτουργών Ελεγκτικού Συνεδρίου, Σωματείο Εργαζομένων Μουσικών Εκτελεστών Έργων και Οργάνων / Καλλιτεχνικό Προσωπικό σε Μουσικά Σύνολα ΟΤΑ, Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα ΚΕΠ, Σωματείο Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού ΙΔΑΧ Δημοσίου, Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.), Σύλλογο Απολυμένων Καθαριστριών πρώην ΟΕΚ και ΟΑΕΔ, Σωματείο Πρώην Δημοτικών Αστυνομικών ΕΛ.ΑΣ., Σύλλογο Δημοτικών Αστυνομικών Σχολικών Φυλάκων, Σύλλογο Αδιορίστων Α.Σ.Ε.Π. και ΟΛΜΕ.

http://www.aftodioikisi.gr 
NASA: Θα βρούμε εξωγήινους μέσα στην επόμενη δεκαετία
Οι πρώτες σαφείς ενδείξεις για την ύπαρξη εξωγήινης ζωής, είτε πρόκειται για αρειανά μικρόβια είτε για πράσινα ανθρωπάκια, δεν θα αργήσουν να έρθουν, προβλέπει η επιστημονική διευθύντρια της NASA.

«Πιστεύω ότι θα έχουμε ισχυρές ενδείξεις για την ύπαρξη ζωής πέρα από τη Γη εντός μιας δεκαετίας, και πιστεύω ότι θα έχουμε οριστικές αποδείξεις εντός 20 έως 30 ετών» δήλωσε η Έλεν Στόφαν σε συνάντηση της NASA με θέμα την αναζήτηση φιλόξενων κόσμων.

«Γνωρίζουμε πού να κοιτάξουμε. Γνωρίζουμε πώς να κοιτάξουμε. Στις περισσότερες περιπτώσεις διαθέτουμε την τεχνολογία, και βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για την εφαρμογή της» είπε η Στόφαν, όπως αναφέρει το Space.com.

Εξωγήινη ζωή θα μπορούσε να ανακαλυφθεί πρώτα στο δικό μας Ηλιακό Σύστημα. Απέραντοι ωκεανοί πιστεύεται ότι κρύβονται κάτω από την επιφάνεια της Ευρώπης και του Γανυμήδη, δύο δορυφόρων του Δία, καθώς και στο φεγγάρι του Κρόνου Εγκέλαδο.

Η NASA ήδη προγραμματίζει μια αποστολή στην Ευρώπη, η οποία θα μπορούσε να εκτοξευτεί το 2022 με κόστος 2,1 δισ. δολαρίων.

Ενδείξεις αρχαίας μικροβιακής ζωής δεν αποκλείεται επίσης να εντοπιστούν στον Άρη, ο οποίος πρέπει να διέθετε κάποτε ωκεανούς. Το ρομπότ Curiosity της NASA ανακάλυψε πρόσφατα οργανικά μόρια, βασικό υλικό της ζωής, και η πρώτη επανδρωμένη αποστολή της NASA στον Άρη, η οποία προγραμματίζεται για τη δεκαετία του 2030, θα μπορούσε να εντοπίσει μικροαπολιθώματα, είπε η Στόφαν.

Πέρα από τη δική μας κοσμική γειτονιά, οι αστρονόμοι έχουν ανακαλύψει χιλιάδες πλανήτες από τη δεκαετία του 1990 ως σήμερα. Μικροί εξωπλανήτες στο μέγεθος της Γης είναι ακόμα δύσκολο να εντοπιστούν, σύμφωνα όμως με δεδομένα της αποστολής Kepler σχεδόν όλα τα άστρα στον ουρανό διαθέτουν πλανήτες, και οι βραχώδεις πλανήτες σαν τη Γη είναι περισσότεροι από τους αέριους γίγαντες όπως ο Δίας ή ο Κρόνος.

Το Kepler έχει μάλιστα εντοπίσει δυνητικά φιλόξενους πλανήτες που μπορεί να διαθέτουν νερό, βασικό συστατικό της ζωής όπως την γνωρίζουμε.

Ο Γαλαξίας μας «είναι μουσκεμένο μέρος» δήλωσε στη συνάντηση ο Πολ Χερτζ, επικεφαλής του Τμήματος Αστροφυσικής της NASA. «Μπορούμε να δούμε νερό στα διαστρικά σύννεφα από τα οποία σχηματίζονται πλανητικά συστήματα. Μπορούμε να δούμε νερό στους δίσκους σκόνης που θα γίνουν κάποτε πλανητικά συστήματα» είπε.

Η ανίχνευση ζωής, ωστόσο, είναι μακράν πιο δύσκολη από τον εντοπισμό κατοικήσιμων πλανητών. Τη λύση θα μπορούσε να δώσει το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb, το οποίο προγραμματίζεται να εκτοξευτεί το 2018.

Ο διάδοχος του Hubble θα μπορεί να εξετάσει τις ατμόσφαιρες εξωπλανητών αναζητώντας τη φασματική υπογραφή αερίων που θα μπορούσαν να έχουν παραχθεί από ζωντανούς οργανισμούς. Η μέθοδος που θα εφαρμόσει, που ονομάζεται φασματοσκοπία διέλευσης, αναλύει το αστρικό φως που περνάει μέσα από την ατμόσφαιρα του εξωπλανήτη.

Το James Webb είναι ωστόσο απίθανο να μπορεί να αναζητήσει τη φασματική υπογραφή της ζωής σε πλανήτες στο μέγεθος της Γης. Όπως ανέφερε ο Χερτζ, αυτό θα απαιτούσε την άμεση παρατήρηση αυτών των μακρινών κόσμων με τηλεσκόπια που δεν έχουν ακόμα σχεδιαστεί.
in.gr
Νέο i20: Αναβαθμισμένο το best-selling της Hyundai
Με την έλευση του νέου i20, συνεχίζεται η παρουσία της Hyundai στην κατηγορία Β, έχοντας ήδη διαθέσει σχεδόν ένα εκατομμύριο οχήματα από το 2002. Η δημοτικότητα του πρωτότυπου i20 κατέστησε το μοντέλο ένα από τα best-selling αυτοκίνητα της εταιρείας στην Ευρώπη.
Οι βασικοί στόχοι του νέου μοντέλου είναι να προσελκύσει ευρύτερο κοινό, να αναβαθμίσει περαιτέρω την εικόνα της μάρκας και να επιβεβαιώσει τη στρατηγική της Hyundai στην Ευρώπη.
Το i20 νέας γενιάς έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στην Ευρώπη και διαθέτει τρία βασικά χαρακτηριστικά, τα οποία υπογραμμίζουν το πόσο ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών: Κορυφαίο εσωτερικό χώρο, Χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας και άνεσης καθώς και Εκλεπτυσμένη σχεδίαση.
Το όχημα της Hyundai στην κατηγορία Β αναδεικνύει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την εταιρεία από το 2002, όταν το Getz εισήχθη για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Το νέο i20 παραμένει πιστό στις αρχές της εταιρείας να προσφέρει ποιοτικά χαρακτηριστικά πέρα από τις προσδοκίες των καταναλωτών. Η έλευση του νέου αυτού τρίτου κατά σειρά οχήματος σηματοδοτεί ότι κάθε μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη έχει ανανεωθεί μέσα στα τελευταία πέντε χρόνια.

Πιο μακρύ, πιο χαμηλό και πιο φαρδύ από το προηγούμενο μοντέλο, το i20 σχεδιάστηκε στο Κέντρο Σχεδιασμού της Hyundai Motor Europe στο Rüsselsheim της Γερμανίας. Στο i20, βασικό στοιχείο του σχεδιασμού αποτελεί η εξαγωνική μάσκα, σημείο αναφοράς της Hyundai Motor που ρέει μέσα από τους μοντέρνους bi- function προβολείς με LED φώτα ημέρας. Επίσης, διαθέτει ανώτερη ποιότητα κύλισης με μακρύτερο μεταξόνιο και νέες αναρτήσεις.
Τοποθετημένο σε μια νέα πλατφόρμα, το μεταξόνιο έχει επεκταθεί κατά 45 χιλιοστά σε 2.570 χιλιοστά δημιουργώντας περισσότερο χώρο για τους επιβάτες. Ο κορυφαίος εσωτερικός χώρος - 1.892 χιλιοστά (σε συνδυασμό με εμπρός και πίσω χώρο για τα πόδια) κάνει το i20 ένα αληθινό 5θέσιο, ενώ η εξαιρετική χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ των 326 λίτρων αυξάνει την χρηστικότητα του οχήματος.
Η πίσω σειρά καθισμάτων του μοντέλου μπορεί να αναδιπλωθεί σε πλήρως επίπεδο δάπεδο, φθάνοντας τα 1042 λίτρα χωρητικότητας, ιδανικό για νέες οικογένειες και εκείνες που μεταφέρουν μεγαλύτερα αντικείμενα. Διαθέτοντας επίσης διπλό πάτο μπορεί να μετακινηθεί προς τα επάνω ή προς τα κάτω για να δημιουργήσει πρόσθετες επιλογές αποθήκευσης.
Σχεδιασμένη για να μεταφέρει τον οδηγό και τους επιβάτες με μεγάλη άνεση, η καμπίνα του διαθέτει εκτεταμένη χρήση μαλακών υλικών υψηλής ποιότητας καθώς και διακριτικές piano black προσθήκες και λεπτομέρειες χρωμίου, που δημιουργούν ένα σύγχρονο και εκλεπτυσμένο εσωτερικό σύνολο.
Με μια μεγάλη καμπίνα και ένα γενναιόδωρο κατάλογο καινοτόμων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που αποτελούν «πρωτιές» για την Hyundai στη κατηγορία Β, το i20 προσφέρει ένα εκλεπτυσμένο και πολυτελές περιβάλλον επιβατών που θα απευθυνθεί σε νεανικό κοινό.

Παράλληλα, το όχημα είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από νέες τεχνολογίες που προσφέρουν επίπεδα άνεσης και ευκολίας που συνήθως συναντούμε σε οχήματα μεγαλύτερης κατηγορίας. Η προσθήκη του συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης, το αυτόματο σύστημα αποθάμβωσης είναι πρωτιές της Hyundai στην κατηγορία Β καθώς και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Warning System).
Το νέο i20 αποτελεί το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του με πανοραμική ηλιοροφή, σε κλίση και πλήρως ανοικτή, που βελτιώνει την άνεση και την αίσθηση του χώρου για τους επιβάτες, προσφέροντας στην καμπίνα φυσικό φως και φρέσκο αέρα.
Είναι, επίσης, το πρώτο στην κατηγορία με Smartphone Docking Station, μια αποσπώμενη μονάδα στήριξης και φόρτισης smartphones, με ρυθμιζόμενη υποδοχή φόρτισης για συμβατότητα με τις δημοφιλέστερες συσκευές και επιπλέον σύνδεση μέσω Bluetoothμε το ηχοσύστημα του οχήματος.
Επιπλέον, στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου συναντούμε προηγμένης τεχνολογίας συστήματα όπως, Hill Start Assist, Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, Φώτα έκτακτης πέδησης, 6 αερόσακους καθώς και Vehicle Stability Management (προηγμένη συνεργασία ESP και ηλεκτρικής υποβοήθησης τιμονιού, που παρακινεί έγκαιρα και ενεργητικά τον οδηγό να κάνει το σωστό χειρισμό τιμονιού σε δύσκολους ελιγμούς).
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το i20 είναι πιο μακρύ, πιο χαμηλό και πιο φαρδύ. Το αμάξωμα είναι 40 mm μακρύτερο (συνολικό μήκος 4.035 χιλιοστά) και 16 mm χαμηλότερο (συνολικό ύψος 1.474 χιλιοστά). Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 24 mm (συνολικά 1.734 χιλιοστά), καθιστώντας το από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Οι προεξοχές στο μπροστινό μέρος του οχήματος έχουν μειωθεί για να επικοινωνούνται τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος στην οδηγική εμπειρία του οδηγού.
Η νέα, μεγαλύτερη πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται το i20 έχει μεταξόνιο 45 mm μακρύτερο (τώρα 2.570 χιλιοστά), παρέχοντας μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο για να ταιριάζει με την εκλεπτυσμένη του εμφάνιση.
Η ευρωπαϊκή ομάδα της Hyundai έχει δημιουργήσει μια τολμηρή αισθητική στο εμπρός μέρος του οχήματος που πλέον διαθέτει μια διακριτική μάσκα δύο στοιχείων. Η χρώμιο-πλαισιωμένο εξαγωνική μάσκα έχει χαμηλώσει για σχεδιαστούς και μηχανικούς λόγους, ενώ μια λεπτή, οριζόντια γρίλια που συνδέει τους bi-function προβολείς (που ενσωματώνονται τα φώτα ημέρας), τονίζει το πλάτος του οχήματος. Ενισχύοντας τη συγκροτημένη εμφάνιση του οχήματος, οι θόλοι των τροχών ρέουν διακριτικά μέσα στο μακρύ καπό.
Αντίστοιχα στο πίσω μέρος, το i20 Νέας Γενιάς διαθέτει μια χαρακτηριστική σχεδιαστική γραμμή που τρέχει κατά το μήκος του οχήματος και συνδέεται στο πίσω μέρος – περνώντας διακριτικά κάτω από το πίσω παράθυρο - με σκοπό τη βελτίωση της ορατότητας.
Η σχεδιαστική γραμμή της νέας γενιάς i20 τονίζεται από το μακρύ καπό και τη χαμηλή γραμμή οροφής που συνδυάζονται για να επιτευχθεί ένα πιο εκσυγχρονισμένο όχημα, μειώνοντας την αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου σε 0,30 Cd (από 0,32 Cd του προηγούμενου i20 ).
Η Νέα Γενιά i20 προσφέρει ευρεία γκάμα νέων κινητήρων (δύο κινητήρες βενζίνης «Kappa» και δύο «U-ΙΙ» Diesel) αποκλειστικά Euro 6 αλλά και βελτιωμένα κιβώτια ταχυτήτων. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην προηγμένη πετρελαιοκίνηση, με 6τάχυτο κιβώτιο και μηδενικά τέλη να συντροφεύουν τόσο τον συμπαγέστερο Turbo Diesel της κατηγορίας (μόλις 1,1lt) όσο και τον 1,4lt 90hp με την κορυφαία ροπή 24,5Νm στην κατηγορία. Αντίστοιχα, η προσιτή βενζινοκίνηση προσφέρει εναλλακτικές λύσεις με ατμοσφαιρικούς κινητήρες 1,2lt (75 & 84hp) αλλά και τον ισχυρότερο 1,4lt 100hp με επιλογή ανάμεσα σε αυτόματο και σε 6τάχυτο κιβώτιο.
Οι αγοραστές που προτιμούν ένα βενζινοκινητήρα μπορούν να επιλέξουν τον εξαιρετικό 1,25 λίτρων 4κύλινδρο κινητήρα «Κappa» σε χαμηλή ισχύ (75 PS) ή υψηλή ισχύ (84 PS). Αυτή η μονάδα αποτελείται από αλουμίνιο και συνεργάζεται με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Εναλλακτικά, οι αγοραστές της βενζίνης μπορούν να επιλέξουν έναν1,4-λίτρων 4κύλινδρο κινητήρα με ισχύ 100 ίππων. Ο πιο ισχυρός αυτός κινητήρας συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή ένα 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση κινητήρων Diesel χαμηλών εκπομπών και υψηλής οικονομίας, η Hyundai προσφέρει στους ευρωπαίους καταναλωτές την επιλογή δύο κινητήρων από τη δημοφιλή οικογένεια των «U-ΙΙ»: τον 75 ίππων, κινητήρας 1,1-λίτρων ή τον 90 ίππων 1,4-λίτρων. Και οι δύο κινητήρες εφοδιάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Τα μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι ταχυτήτων που διαθέτει το νέο i20 έχουν δοκιμαστεί εκτενώς με σκοπό μια ομαλότερη, πιο ήσυχη και πιο ανάγλυφη μετάδοση, σύμφωνα και με τις υπόλοιπες βελτιώσεις ποιότητας που πραγματοποιηθήκαν στο μοντέλο. Οι μεταδόσεις διαθέτουν πλέον πολυκωνικά συγχρονιζέ δαχτυλίδια στις δύο πρώτες σχέσεις, έναν συγχρονιζέ δακτύλιο επικαλυμμένο με άνθρακα στην 3η σχέση και ένα μηχανισμό καταπολέμησης της δόνησης τοποθετημένο στην όπισθεν για πρόληψη της «λείανση» του θορύβου.
Στο επίκεντρο του οχήματος βρίσκεται το ισχυρότερο πλαίσιο/αμάξωμα, το οποίο επωφελείται από την εκτεταμένη χρήση του προηγμένου υψηλής αντοχής χάλυβα (42% της συνολικής σύνθεσης συγκρινόμενο με 16% στο προγενέστερο i20) και διασφαλίζει άνω του μέσου όρου αντοχής στην κρούση. Το μακρύτερο μεταξόνιο, ο κατά 81% πιο άκαμπτος νέος κλωβός με την εκτεταμένη σύνθεση χάλυβα υπέρ-υψηλής αντοχής και μικρότερα διάκενα συγκόλλησης, η ειδικά μελετημένη ηχομόνωση, το νέο σύστημα διεύθυνσης και οι νέες αναρτήσεις, συνθέτουν μια εξαιρετικά στιβαρή και ποιοτική αίσθηση οδήγησης που παραμέμπτει σε premium κατηγορία.
Στο i20 επίσης έχουν τοποθετηθεί χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, ως βασικός εξοπλισμός, όπως ηλεκτρονικά συστήματα Ελέγχου ευστάθειας (ESC) και Διαχείρισης Ευστάθειας (VSM), τα οποία λειτουργούν σε συνδυασμό για τη μείωση του σπιναρίσματος των τροχών ή της απώλειας ελέγχου του οχήματος σε οδόστρωμα χαμηλής τριβής.
Στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος συναντούμε επίσης το Σύστημα έκτακτης ανάγκης (ESS) της Hyundai, το οποίο ενεργοποιεί τα αλάρμ εάν ο οδηγός πατήσει ξαφνικά τα φρένα και έτσι προειδοποιεί τους επερχόμενους οδηγούς των αυτοκινήτων για την απότομη επιβράδυνση του αυτοκινήτου.

news.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!