Κυριακή, 7 Μαΐου 2017


Μπορείτε να μη δίνετε ιδιαίτερη σημασία στο «δρομολογητή» (router) του σπιτιού και του γραφείου σας, ο οποίος αναλαμβάνει να λάβει και να στείλει ενσύρματα ή ασύρματα δεδομένα μέσω του διαδικτύου, όμως η εν λόγω μικρή συσκευή είναι σε θέση να αποκαλύψει πράγματα για την ιδιωτική ζωή σας.

Γερμανοί ερευνητές έδειξαν για πρώτη φορά ότι είναι δυνατό να χρησιμοποιήσει κάποιος τα ραδιοκύματα της ασύρματης μετάδοσης (Wi-Fi) για να δημιουργήσει μια τρισδιάστατη εικόνα με μορφή ολογράμματος ενός αντικειμένου, που βρίσκεται μέσα σε ένα κλειστό χώρο κοντά στο router.

Όπως προειδοποίησαν οι φυσικοί Φίλιπ Χολ και Φρίντεμαν Ράινχαρτ του Τεχνικού Πανεπιστημίου του Μονάχου, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό φυσικής "Physical Review Letters", σύμφωνα με το "Science", η τεχνική αυτή θα μπορούσε μελλοντικά να αξιοποιηθεί από οποιονδήποτε τρίτο (π.χ. κατάσκοπο) για να «δει» μέσα σε ένα δωμάτιο, χρησιμοποιώντας μόνο τα σήματα Wi-Fi που προέρχονται από αυτό.

Συνήθως ένα ολόγραμμα παράγεται με τη χρήση ακτίνων λέιζερ. Οι γερμανοί ερευνητές χρησιμοποίησαν, αντί για λέιζερ, ραδιοκύματα Wi-Fi από ένα router, καταφέρνοντας να δημιουργήσουν το ολόγραμμα ενός αλουμινένιου λεπτού σταυρού πλάτους ενός μέτρου, ο οποίος βρισκόταν μέσα σε ένα κλειστό δωμάτιο και απείχε περίπου ένα μέτρο από το «δρομολογητή» που έστελνε τα κύματα Wi-Fi.

Προς το παρόν, τα αντικείμενα-ολογράμματα δεν είναι πολύ καθαρά και σαφή, αλλά μπορεί να καταλάβει κανείς τι αφορούν. Η τεχνική, σύμφωνα με τους ερευνητές, επιδέχεται βελτίωσης, αν και άλλοι επιστήμονες εμφανίσθηκαν επιφυλακτικοί κατά πόσο όντως θα μπορούσε να λειτουργήσει καλά σε ένα περιβάλλον γεμάτο αντικείμενα.

Όλοι πάντως φαίνεται να συμφωνούν ότι σε πέντε έως δέκα χρόνια η ακτινοβολία Wi-Fi δεν θα χρησιμοποιείται μόνο για την επικοινωνία, αλλά και για τον εντοπισμό πραγμάτων και ανθρώπων μέσα στο χώρο.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η Παγκόσμια Ημέρα Γέλιου ξεκίνησε να εορτάζεται στην Ινδία το 1998 με πρωτοβουλία του δρος Μαντάν Κατάρια, που πιστεύει στις θεραπευτικές ιδιότητες του γέλιου. Στη συνέχεια εξαπλώθηκε στις αγγλοσαξονικές χώρες, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ουγγαρία, τις σκανδιναβικές χώρες και έκτοτε εορτάζεται την πρώτη Κυριακή κάθε Μαΐου.
Μία τυπική Παγκόσμια Ημέρα Γέλιου περιλαμβάνει Πορεία Ειρήνης, ασκήσεις γιόγκα με γέλιο και συγκέντρωση των συμμετεχόντων σε ανοιχτό χώρο με δραστηριότητες γέλιου και προσευχή για την Παγκόσμια Ειρήνη.
Ο ιδρυτής της Παγκόσμιας Ημέρας Γέλιου δρ. Μαντάν Κατάρια σημειώνει: «Οι πολεμικές αναμετρήσεις στον κόσμο είναι αντανάκλαση του εσωτερικού πολέμου που διεξάγεται στα μυαλά των ανθρώπων. Η αιτία που δεν γελάμε πολύ σήμερα είναι επειδή δεν κατανοούμαι την αληθινή σημασία του γέλιου. Το γέλιο δεν είναι μόνο διασκέδαση και χαβαλές, αλλά και έκφραση της ευτυχίας, που μπορεί να έλθει μόνο αν κατανοήσουμε τον σκοπό της ζωής».

Την κινητοποίηση της ερευνητικής και ιατρικής κοινότητας ζητούν εσπευσμένα επιστήμονες απ’ όλον τον κόσμο, καθώς το λιώσιμο των πάγων στην Ανταρκτική, εξαιτίας της αύξησης του μέσου όρου θερμοκρασίας της Γης και του φαινομένου του Θερμοκηπίου, είναι πιθανόν να «ξυπνήσει» ιούς και βακτήρια που έδρασαν στον πλανήτη πριν από εκατομμύρια χρόνια, για τα οποία δεν υπάρχουν αντιβιωτικά, ούτε ο σημερινός ανθρώπινος οργανισμός διαθέτει αντισώματα για να τα αντιμετωπίσει.
Οι επιστήμονες μελέτησαν προσεκτικά τα στοιχεία τους, πριν προχωρήσουν σε ένα είδος παγκόσμιου alert, απευθυνόμενοι κυρίως στις μεγάλες δυνάμεις, οι οποίες διαθέτουν τη δύναμη και τα οικονομικά μεγέθη να προετοιμάσουν τον πλανήτη για μία ενδεχόμενη καταστροφική, δίχως προηγούμενο, επιδημία.
Όπως αναφέρει η επιστημονική κοινότητα, το μόνιμα παγωμένο έδαφος είναι το καλύτερο σημείο διατήρησης για μακρά περίοδο των βακτηρίων και των ιών, οι οποίοι παραμένουν σε κατάσταση «χειμερίας νάρκης». Το λιώσιμο των πάγων θα προκαλέσει ένα μεγάλο κύμα νέων ιώσεων, για τις οποίες ο άνθρωπος και η επιστημονική κοινότητα είναι παντελώς απροετοίμαστη, καθώς δεν γνωρίζουν το παραμικρό για τη δράση και τη λειτουργία τους.
Ειδικοί βιολόγοι συνέλεξαν το 2014 δείγματα από πάγους που θα λιώσουν το αμέσως επόμενο διάστημα και αποκαλύφθηκε πως ένας σημαντικός αριθμός από τα βακτήρια και τους ιούς που «κρύβονταν» στον πάγο, μπορούν να αποδειχθούν εξαιρετικά επικίνδυνοι για τον άνθρωπο και την επιβίωσή του στον πλανήτη.
«Οι παθογόνοι ιοί που μπορούν να μολύνουν τους ανθρώπους ή τα ζώα διατηρούνται σε παλαιά στρώματα στον πάγο. Ορισμένα από αυτά είχαν προκαλέσει παγκόσμιες επιδημίες κατά το παρελθόν. Αυτά τα αρχαία στρώματα θα μπορούσαν να εκτεθούν», τόνισε μία βιολόγος και πρόσθεσε ότι η αίσθηση που υπάρχει ότι έχουν εξαλειφθεί είναι εσφαλμένη, καθώς μολυσματικοί ιοί «γίγαντες» θα μπορούσαν να ενεργοποιηθούν και να σηματοδοτήσουν έναν ανεξέλεγκτο κίνδυνο.
«Οι περισσότεροι ιοί απενεργοποιούνται ταχέως εκτός των κυττάρων-ξενιστών, λόγω του φωτός, της αποξήρανσης ή της αυθόρμητης βιοχημικής αποικοδόμησης. Όχι όμως όλοι και όχι εκείνοι που έχουν διατηρηθεί στα βαθιά στρώματα πάγου που αρχίζουν να λιώνουν», πρόσθεσε.
«Η πιθανότητα να μολυνθούμε από έναν ιό που έπληξε τους ανθρώπους του Νεάντερταλ είναι σημαντική και αποδεικνύει ότι δεν είμαστε όσο ασφαλείς πιστεύουμε. Εάν ένας παθογόνος παράγοντας, που έχει να εκδηλωθεί για χρόνια, έρθει σε επαφή με τον άνθρωπο, το ανοσοποιητικό μας σύστημα δεν θα είναι έτοιμο να αντιδράσει», τόνισε η εκπρόσωπος των βιολόγων, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου.

Όποιος έχει υπηρετήσει την στρατιωτική του θητεία ξέρει καλά την «Καλλιόπη», όχι φυσικά τη Μούσα της επικής ποίησης, αλλά τις τουαλέτες που δεν φαίνεται να καθαρίζουν με τίποτα
Κάθε πρωί λοιπόν που αναθέτει ο επιλοχίας τις αγγαρείες καθαριότητας του λόχου, η «Καλλιόπη» είναι η λέξη που δεν θες να ακούσεις με τίποτα μετά το όνομά σου, καθώς δεν συγκρίνεται ούτε με το «γόπινγκ» ούτε με το πασάλειμμα στο πάτωμα που κάποιοι αποκαλούν με θράσος σφουγγάρισμα.
Πώς έφτασε όμως η πιο σπουδαία από όλες τις Μούσες να συνδηλώνει στη στρατιωτική αργκό την απολύτως χειρότερη οδύσσεια του στρατεύσιμου; Τι της συνέβη και εξέπεσε της περίβλεπτης θέσης της;
Αν πρέπει να το πούμε με δυο λέξεις: Πλατεία Ομονοίας!
Βλέπετε η Ομόνοια ήταν ανέκαθεν χώρος κοινωνικών εξελίξεων και μεγάλων ιστορικών γεγονότων. Εκεί συγκεντρώθηκε το χαρμόσυνο πλήθος το απομεσήμερο της 14ης Οκτωβρίου 1862 για να πανηγυρίσει την έξωση του βαυαρού βασιλιά Όθωνα δύο μέρες πρωτύτερα και εκεί έδωσαν οι Αθηναίοι τον ιερό όρκο επαναλαμβάνοντας εν χορώ τα λόγια του προέδρου της προσωρινής κυβερνήσεως, Δημητρίου Βούλγαρη («Τζουμπέ»): «Ας ορκισθώμεν επί της πλατείας ταύτης, της λαβούσης ήδη το ωραίον της ‘‘Ομονοίας’’ όνομα, και ας είπη έκαστος εξ ημών: ‘‘Ορκίζομαι πίστιν εις την πατρίδα και υπακοήν εις τας εθνικάς αποφάσεις’’».
Η πιο παλιά πλατεία της Αθήνας διαμορφώθηκε το 1846 ως Πλατεία Ανακτόρων αρχικά και Πλατεία Όθωνος κατόπιν, πριν πάρει το 1862 το όνομα με την οποία θα τη μάθαιναν έκτοτε όλοι. Κατά τη βασιλεία του Γεωργίου Α’ μάλιστα η Ομόνοια εξωραΐστηκε και δεντροφυτεύτηκε, την ίδια ώρα που έστησαν και μια μαρμάρινη εξέδρα όπου παιάνιζε τις Κυριακές η στρατιωτική μπάντα προς τέρψη των περαστικών.
Τώρα η Ομόνοια ήταν το κέντρο της κοσμικής ζωής των Αθηνών, μέχρι τον Ιούνιο του 1930 όλα αυτά, όταν ο Ελευθέριος Βενιζέλος εγκαινιάζει τον υπόγειο σταθμό του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου Πειραιώς-Αθηνών, για τις ανάγκες του οποίου είχε σκαφτεί η Ομόνοια μέχρι τα θεμέλιά της.
Ποιος θα περίμενε ότι αυτό θα ήταν το αρχιμήδειο σημείο της «Καλλιόπης»; Σίγουρα όχι η ίδια η Μούσα Η ένατη Μούσα που δεν χώρεσε στην πλατεία
Ο υπόγειος σταθμός του ΗΣΑΠ, ένα έργο πνοής για την Αθήνα που είχε ξεκινήσει λίγα χρόνια πρωτύτερα, χρειαζόταν οπωσδήποτε αεραγωγούς για τον εξαερισμό του, κι έτσι το 1931 εμφανίστηκαν στο στολίδι της Αθήνας κάτι λευκές και πελώριες τσιμεντένιες κολόνες περιμετρικά της Ομόνοιας. Οι Αθηναίοι τα έχασαν!
Δεν φτάνει που για τις ανάγκες της τεχνολογικής προόδου είχαν ξεριζώσει τα ωραία λουλούδια και τους φοίνικες της πλατείας, τώρα την είχαν κάνει κυκλική και «ευρωπαϊκή», με μαρμάρινα κιγκλιδώματα στις εισόδους του υπόγειου σιδηρόδρομου και κάτι καμινάδες-εκτρώματα να χαλούν την αισθητική. Ω ναι, είχαν καταστρέψει την αγαπημένη πλατεία των πρωτευουσιάνων και ο κόσμος δεν ήταν φυσικά διατεθειμένος να το αφήσει να περάσει έτσι εύκολα αυτό.
Τα νέα για την οργή των Αθηναίων από την πρωτόγνωρη ασχήμια της πλατείας έφτασαν κάποια στιγμή στα αυτιά του δημάρχου Σπύρου Μερκούρη, ο οποίος σκέφτηκε με τους συμβούλους του να επιστρατεύσουν τις εννιά Μούσες για να ομορφύνουν και πάλι την Ομόνοια, δίνοντας στις κολόνες μια αρχαιοελληνική αύρα.
Περιμετρικά της πλατείας στέκονταν τώρα μεγαλόπρεπες οι εννιά Μούσες της αρχαιότητας, που στην πραγματικότητα ήταν βέβαια οχτώ, όσοι και οι αεραγωγοί του ΗΣΑΠ! Οι «Μούσες της Ομόνοιας», όπως τις ήξεραν όλοι μέχρι το 1934, έντυναν καθιστές και εντυπωσιακές καθώς ήταν τους ψηλούς τσιμεντένιους κίονες με τις καπνοδόχους στην κορφή τους, κάνοντας τον δήμαρχο να αγαλλιάσει από το θέαμα.
Οι Αθηναίοι βέβαια δεν το χάρηκαν καθόλου, αποκαλώντας περιπαικτικά την Ομόνοια «τούρτα», καθώς ήταν στρογγυλή και είχε αυτά τα υπερμεγέθη οχτώ κεράκια περιμετρικά της! Αφήνοντας τις αισθητικές έριδες του καιρού κατά μέρος, οι εννιά Μούσες που ήταν οχτώ έζησαν τη δική τους ζωή πάνω στην πλατεία, αφήνοντας την ένατη, τη σπουδαιότερη και ευγενέστερη όλων, την Καλλιόπη, στα αζήτητα.
Αυτή τοποθετήθηκε, κόντρα λες στην ίδια της την ξακουστή ιστορία, κάτω στον σταθμό, δίπλα στα δημόσια ουρητήρια του ΗΣΑΠ. Κανείς δεν ξέρει αν ήταν η παροιμιώδης ελληνική προχειρότητα που της επιφύλαξε τέτοια ντροπιαστική θέση ή άλλοι λόγοι. Γεγονός είναι πάντως ότι η ατιμωτική αυτή κίνηση θα σφράγιζε στην καθομιλουμένη τη μοίρα της Καλλιόπης: όταν οι ταξιδιώτες ρωτούσαν τους υπαλλήλους του ΗΣΑΠ πού ήταν οι τουαλέτες, έπαιρναν την κατατοπιστική απάντηση «κάτω, στην Καλλιόπη!», εννοώντας πως τα ουρητήρια ήταν τοποθετημένα δίπλα στη Μούσα που δεν χώρεσε στην Ομόνοια.
Η Μούσα της ηρωικής ποίησης από την οποία αντλούσε έμπνευση ο Όμηρος ταυτίστηκε στη συνείδηση του Νεοέλληνα με την τουαλέτα, κάτι που μεταφέρθηκε και στον στρατό. Οι φαντάροι πλέον είχαν καθημερινά αυτό το δύσοσμο ραντεβού με την «Καλλιόπη»…
Τι απέγινε η πραγματική Καλλιόπη
Δεν θα έπαιρνε πολύ στις δημοτικές αρχές να ακούσουν το αίτημα του κόσμου περί της νέας ασχήμιας της Ομόνοιας, απομακρύνοντας κακήν κακώς τις Μούσες από την πλατεία. Ο νέος δήμαρχος Κώστας Κοτζιάς επιβεβαίωσε το αντιαισθητικό του πράγματος και έψαχνε την αφορμή για να στείλει τις Μούσες στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας.
Τον Αύγουστο του 1936, κατά τη διάρκεια μεγάλης διαδήλωσης στην Ομόνοια κατά του δικτατορικού καθεστώτος του Μεταξά, μια Μούσα έπεσε από τη θέση της τραυματίζοντας διαδηλωτές. Αυτό ήταν! Τα γλυπτά απομακρύνθηκαν άρον-άρον και κανείς δεν ξανάκουσε κάτι από δαύτα.
Χρόνια αργότερα, οι Μούσες βρέθηκαν και πάλι, διασκορπισμένες ανά την ελληνική επικράτεια. Στη δεκαετία του 1950, ας πούμε, ο δήμαρχος Καρδίτσας έφερε στην πόλη του τέσσερις από αυτές, οι οποίες πρέπει ωστόσο να είναι… τρεις! Κι αυτό γιατί πλάι στη Θάλεια, την Κλειώ και μία ακόμα που δεν διακρίνεται πια το όνομά της, φιγουράρει και η Αγλαΐα, η οποία όπως ξέρουμε δεν ήταν Μούσα αλλά μια από τις τρεις Χάριτες.
Άλλες δύο έκαναν την εμφάνισή τους στις Καρυές Λακωνίας και δύο ακόμα κόσμησαν την Αμοργό.
Η Καλλιόπη όμως, τι απέγινε η Καλλιόπη; Κανείς δεν ξέρει, ίσως γιατί ο θρύλος τη θέλει να κάνει την εμφάνισή της αποκλειστικά μπροστά στα φανταράκια την ώρα της πιο μισητής στρατιωτικής αγγαρείας
Γυναίκα πυροβόλησε έναν 14χρονο που προσπαθούσε να βιάσει τον σκύλο του γείτονα
Μια πάρα πολύ περίεργη υπόθεση εξετάζει η αστυνομία του Άρκνσας των ΗΠΑ. Μια γυναίκα πυροβόλησε έναν 14χρονο, διοτί τον έποιθασε επ αυτοφόρω να προσπαθεί να βιάσει τον σκύλο του γείτονα, όπως αυτή ισχυρίζεται!
Η Κέρι Λένκερντ, η οποία κατηγορείται για τον τραυματισμό του 14χρονου αγοριού, περιέγραψε στην αστυνομία όσα -κατά την κατάθεσή της- συνέβησαν. Η γυναίκα διέκρινε από το παράθυρο του σπιτιού της έναν έφηβο να επιχειρεί τον βιασμό του σκύλου που βρισκόταν στην αυλή του γείτονά της.
Η 40χρονη γυναίκα δήλωσε ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που το αγόρι επιχείρησε να επιτεθεί στον σκύλο. Τότε, όμως, η Κέρι Λένκερντ έβγαλε το πιστόλι που έκρυβε στο ντουλάπι της και έσπευσε στο σημείο. Προτείνοντας το όπλο εναντίον του 14χρονου, τον διέταξε να αφήσει ήσυχο το ζώο, να πέσει στο έδαφος και να μείνει ακίνητος. Όταν το αγόρι επιχείρησε να διαφύγει, η 40χρονη πυροβόλησε στο χορτάρι για να τον τρομάξει.
Σύμφωνα με καταθέσεις των γειτόνων, ακούστηκε ένας πυροβολισμός και είδαν το αγόρι να απομακρύνεται τρέχοντας.
Ο ανήλικος, που εντοπίστηκε, αλλά το όνομά του δεν δόθηκε στη δημοσιότητα, δήλωσε στην αστυνομία ότι η 40χρονη γυναίκα τον απείλησε με το όπλο και του ζήτησε να μείνει ακίνητος και με τα χέρια ψηλά. Όταν διαπίστωσε ότι δεν είναι αστυνομικός, το έσκασε πηδώντας τον φράκτη.
Η 40χρονη Κέρι Λένκερντ
Η Λένκερ κατηγορείται για κακομεταχείριση μετά τη σύλληψή του, καθώς στο Άρκανσας οι πολίτες έχουν δικαίωμα να προβούν σε σύλληψη, αν διαπιστώσουν κάποια εγκληματική ενέργεια. Η 40χρονη συνελήφθη, αλλά αφέθηκε ελεύθερη μετά την καταβολή του ποσού των 5.000 δολαρίων. Η δίκη της ορίστηκε για τις 5 Ιουνίου.
Ακόμη και με ποινή αφαίρεσης βαθμών κινδυνεύουν ΠΑΟΚ και ΑΕΚ!Σοβαρά «θέματα» ενδέχεται να έχουν ΠΑΟΚ και ΑΕΚ την επαύριο του τελικού.
Στο άρθρο 15 του Πειθαρχικού Κώδικα της ΕΠΟ, που αναφέρεται στις ποινές σε βάρος των ομάδων για επεισόδια, υπάρχει το εδάφιο 6 για εκτεταμένα επεισόδια.
Σαν αυτά, δηλαδή, που είχαμε στο Πανθεσσαλικό, πριν την έναρξη της αναμέτρησης στο Πανθεσσαλικό.
Συγκεκριμένα, λοιπόν, το εδάφιο 6 αναφέρει:
- Εκτεταμένα επεισόδια: Ως εκτεταμένα θεωρούνται τα επεισόδια εκείνα στα οποία εμπλέκεται σημαντικός αριθμός προσώπων. Η πρόκληση κατά τη διάρκεια των επεισοδίων αυτών φθοράς ξένης ιδιοκτησίας ή έστω απλής σωματικής βλάβης αποτελεί επιβαρυντική περίπτωση. Σε περίπτωση δημιουργίας εκτεταμένων επεισοδίων προ, κατά την διάρκεια ή μετά την λήξη του αγώνα, επιβάλλονται οι ακόλουθες ποινές:
α) Χρηματική ποινή σαράντα χιλιάδων ευρώ (40.000) έως εκατό (100.000) χιλιάδων ευρώ, εάν τα επεισόδια έγιναν στον εν γένει χώρο του γηπέδου.
β) Χρηματική ποινή πενήντα χιλιάδων ευρώ (50.000) έως εκατόν είκοσι χιλιάδων ευρώ (120.000), εάν τα επεισόδια έγιναν στις κερκίδες ή στα αποδυτήρια.
γ) Στις ανωτέρω περιπτώσεις α. και β. και ανάλογα με την βαρύτητα των επεισοδίων, το δικαστικό όργανο σωρευτικά με την χρηματική ποινή δύναται να επιβάλλει και ποινή διεξαγωγής ενός (1) έως δύο (2) αγώνες χωρίς θεατές.
δ) Χρηματική ποινή εβδομήντα χιλιάδων ευρώ (70.000) έως εκατόν πενήντα χιλιάδων ευρώ (150.000) και ποινή διεξαγωγής δύο (2) έως τρεις (3) αγώνες χωρίς θεατές και αφαίρεση τριών (3) βαθμών από τον βαθμολογικό πίνακα, εάν τα επεισόδια έγιναν μέσα στον αγωνιστικό χώρο.
ε) Σε περίπτωση υποτροπής, των ως περιπτώσεων α , β και δ σε επόμενο αγώνα της ομάδας, έως τη λήξη της μεθεπόμενης αγωνιστικής περιόδου, η χρηματική ποινή που προβλέπεται για κάθε επιμέρους πράξη επιβαρύνεται και μπορεί να ξεπεράσει το ανώτατο προβλεπόμενο για την πράξη αυτή όριο, φθάνοντας μέχρι το ποσό των διακοσίων χιλιάδων (200.000) ευρώ προσαυξανομένου του ποσού αυτού κατά πενήντα χιλιάδες (50.000) ευρώ για κάθε περαιτέρω υποτροπή.
Επιπρόσθετα, επιβάλλονται
ι. ποινή διεξαγωγής αγώνα χωρίς θεατές για τρεις (3) αγωνιστικές στην πρώτη υποτροπή, επαυξανομένου του αριθμού των αγωνιστικών κατά μία (1) για κάθε νέα υποτροπή και
ιι. Ποινή αφαίρεσης τριών (3) βαθμών από τον βαθμολογικό πίνακα για την πρώτη υποτροπή, του αριθμού αυτού επαυξανομένου κατά ένα (1) για κάθε νέα υποτροπή.
στ) Η δίωξη για το πειθαρχικό αδίκημα των εκτεταμένων επεισοδίων γίνεται από το όργανο πειθαρχικής δίωξης του άρθρου 35 του παρόντος.
Στο εδάφιο 4, δε, γίνεται μνεία στις ποινές που αφορούν είσοδο οπαδών στο γήπεδο πριν τη σέντρα.
Είσοδος οπαδών στον αγωνιστικό χώρο:
Α. Πριν την έναρξη του αγώνα
Η είσοδος οπαδών στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου μία ώρα πριν και μέχρι δεκαπέντε (15) λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα, τιμωρείται με χρηματική ποινή από δεκαπέντε (15.000,00) ευρώ έως σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ. Ο διαιτητής κρίνει αν θα προχωρήσει στην έναρξη του αγώνα
με βάση την σοβαρότητα του περιστατικού σύμφωνα με τον κανόνα 5 των κανόνων παιχνιδιού (Low of the games). Αν μέχρι δεκαπέντε (15) λεπτά πριν την καθορισμένη ώρα έναρξης του αγώνα έχει αποκατασταθεί πλήρως η τάξη και ο Αστυνομικός Διευθυντής τον διαβεβαιώσει ότι δεν υφίσταται κίνδυνος, αυτά είναι στοιχεία που αποτελούν σημαντικές παραμέτρους στην λήψη της απόφασής του για την έναρξη του αγώνα, προ της οποίας -εφόσον προχωρήσει- η γηπεδούχος ομάδα απευθύνει προειδοποίηση από τα μεγάφωνα ότι στην περίπτωση νέας εισόδου θα επέλθει οριστική διακοπή του αγώνα.
Στην περίπτωση που μετά την πρώτη είσοδο των φιλάθλων και την αποχώρηση αυτών παρατηρηθεί νέα είσοδος ή συνεχόμενοι και ανεξέλεγκτοι είσοδοι φιλάθλων ο αγώνας ματαιώνεται οριστικά. Στην περίπτωση αυτή η υπαίτια ομάδα τιμωρείται με χρηματική ποινή από σαράντα χιλιάδες (40.000)
ευρώ έως ενενήντα χιλιάδες (90.000) ευρώ και ποινή διεξαγωγής αγώνα χωρίς θεατές από μια (1) έως δύο (2) αγωνιστικές. Ο αγώνας που δεν άρχισε ή διακόπηκε κατακυρώνεται υπέρ της ανυπαίτιας ομάδας και από την υπαίτια ομάδα αφαιρούνται τρεις (3) βαθμοί από τον βαθμολογικό πίνακα.
Τέλος, στο πειθαρχικό δίκαιο υπάρχει και η διευκρίνιση για τις ευθύνες των ομάδων για τα επεισόδια:


Πηγή: sport-fm.gr
Καίτη Φίνου: Μπήκα στην εντατική κρυφά και είδα τον Στάθη, δεν με άφηναν
Για την σχέση ζωής και τον μεγάλο έρωτα που είχε  με τον Στάθη Ψάλτη μίλησε στην εκπομπή «Σπίτι μου, σπιτάκι μου» η Καίτη Φίνου, δύο εβδομάδες μετά τον θάνατο του δημοφιλούς ηθοποιού.
Η «Κούλα» του Στάθη, όπως έχει μείνει στη συνείδηση του κόσμου, είπε ότι με τον Ψάλτη είχαν 5,5 χρόνια σχέσης, 15 χρόνια φιλίας και είχαν αρραβωνιαστεί 5 φορές, αν και δεν παντρευτήκαν  ποτέ.
Παρά την δυνατή τους σχέση όμως, οι δυο τους είχαν 3,5 χρόνια να μιλήσουν, πριν ο Στάθης αρρωστήσει και μπει στο νοσοκομείο. Επίσης, εξομολογήθηκε ότι της είχε απαγορευτεί η είσοδος στο νοσοκομείο, χωρίς να αποκαλύπτει, ωστόσο, από ποιον. «Απαγορευόταν να μπω στο νοσοκομείο. Το είπαν σε φίλους μου ότι η Φίνου απαγορεύεται, δεν πρέπει να είναι εδώ» είπε χαρακτηριστικά η Καίτη Φίνου
«Όταν έμαθε ότι αρρώστησε πήγα μία φορά και τα είπαμε. Μετά ξαναπήγα άλλη μία φορά όταν ήταν στην εντατική, κρυφά για λίγο, παρακάλεσα τις νοσηλεύτριες γιατί απαγορευόταν η είσοδος. Τελικά μπήκα, τον είδα και τον αποχαιρέτησα» είπε η ηθοποιός.
«Στην κηδεία του ήταν σα να ξεκόλλησε ένα κομμάτι μέσα από την καρδιά μου» συμπλήρωσε.
Ο δημοφιλής ηθοποιός Στάθης Ψάλτης, έφυγε από τη ζωή στις 21 Απριλίου, σε ηλικία 66 ετών, έπειτα από πολύμηνη μάχη με τον καρκίνο.
Ο ΠΑΟΚ πήρε το Κύπελλο του... Βόλου!
Για 5η φορά στην ιστορία του ο ΠΑΟΚ στέφθηκε Κυπελλούχος Ελλάδας, καθώς στον τελικό που διεξήχθη στο Πανθεσσαλικό στάδιο και σημαδεύθηκε από σοβαρά επεισόδια πριν την έναρξη, νίκησε 2-1 την ΑΕΚ.
Ο «Δικέφαλος του Βορρά» προηγήθηκε στο 24' με τον Μπίσεβαρ, η Ένωση ισοφάρισε στο 26' με τον Χριστοδουλόπουλο και ο Ενρίκε στο 81' έδωσε τη νίκη και το τρόπαιο. Είναι η πρώτη φορά που ο ΠΑΟΚ νικά την ΑΕΚ σε έναν τελικό.
Ο Μπίσεσβαρ αναδείχθηκε MVP του τελικού.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!