Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2015


Γυναίκες και πίτσα. Για πολλούς άντρες είναι ο ιδανικός συνδυασμός μιας τέλειας βραδιάς, ο οποίος, όμως, δυστυχώς, τους οδηγεί στην υπερκατανάλωση.
Όπως φαίνεται, οι άντρες δυσκολεύονται να δειπνήσουν με γυναίκες και να μην… πέσουν με τα μούτρα στην πίτσα, είτε αυτή είναι καλή είτε όχι και τόσο. Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Cornell έφτασαν στα συμπεράσματά τους, παρατηρώντας 105 άνδρες και γυναίκες να δειπνούν σε μπουφέ ιταλικής κουζίνας για 2 εβδομάδες, καταγράφοντας τα αποτελέσματα.
Όσοι δειπνούσαν με γυναίκες κατανάλωναν 93% περισσότερη πίτσα από αυτούς που έτρωγαν με άλλους άντρες, ενώ ταυτόχρονα έτρωγαν 86% περισσότερη σαλάτα. Οι γυναίκες, από την άλλη, δεν άλλαζαν τη συμπεριφορά τους ανάλογα με το ποιον είχαν απέναντί τους. Αυτό που έχει εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον είναι, επίσης, ότι οι άντρες ένιωθαν ότι το παράκαναν με το φαγητό όταν βρίσκονταν με άλλους άντρες, με πολλούς, μάλιστα, να παραπονιούνται ότι έτρωγαν βεβιασμένα.
Οι ερευνητές κατέληξαν ότι οι άντρες τρώνε παραπάνω για να κάνουν… τη φιγούρα τους και να εντυπωσιάσουν, σύμφωνα με τον επικεφαλής Kevin Kniffin, Ph.D. του Πανεπιστημίου Κορνέλ. Εντυπωσιάζονται, όμως, στ’ αλήθεια οι γυναίκες;
clickatlife.gr
Η Μίνα Ορφανού, η ηθοποιός που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία «Στρέλλα», έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα Freddo και αποκάλυψε πως πως πολλοί είναι εκείνοι που δεν της δίνουν δουλειά επειδή είναι τρανσέξουαλ, παρόλο που ο ρόλος της στη Στρέλλα της είχε χαρίσει το πρώτο βραβείο στο Διεθνές Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.

Μεταξύ άλλων δε διστάζει να χαρακτηρίσει τους άνδρες βλήματα:

«Οι άνδρες είναι βλήματα, δεν ξέρουν τι θέλουν. Οι άνδρες πλέον είναι τσιγκούνηδες και με τόση ανεργία δεν έχουν καθόλου όρεξη ούτε να την πέσουν σε μία γυναίκα. Περπατάνε στον δρόμο σαν ευνουχισμένοι».

Όσο για τον γάμο, δηλώνει πως δεν είναι καθόλου του χαρακτήρα της, και μάλιστα... καλύτερα να βάλει θηλιά στο λαιμό της:

«Ο γάμος είναι για τις κατίνες και εγώ δεν είμαι. Ήρθα στον πλανήτη για να προσφέρω την τέχνη μου και την τρέλα μου. Όχι για να το παίξω μια παρθένα κυρία που θα παντρευτεί. Άσε τις κυρίες να παντρεύονται».

http://www.thestival.gr

Πριν λίγες μέρες μια ατάκα του Χρήστου Φερεντίνου στους μικρούς διαγωνιζόμενους που συμμετείχαν στα εορταστικά επεισόδια του «Άκου τι είπαν» προκάλεσε αντιδράσεις.

Ποια ήταν αυτή; Ένα απόφθεγμα του Νίκου Καζαντζάκη «Όσο υπάρχουν παιδιά που πεινούν, Θεός δεν υπάρχει».

Ο παρουσιαστής απάντησε στο περιοδικό People για το περιστατικό, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν κατάλαβα γιατί έγινε θέμα. Ένα παιδάκι βρήκε τη δύναμη να πει στην εκπομπή «δεν θα 'θελα να υπάρχουν παιδάκια που πεινάνε» και πιάστηκα από αυτό λέγοντας την ατάκα του Καζαντζάκη «όσο υπάρχουν παιδιά που πεινούν, Θεός δεν υπάρχει». Ο Καζαντζάκης δεν το έγραψε αυτό για να πει πως δεν υπάρχει Θεός, αλλά για να τονίσει πόσο άσχημο είναι να πεινάνε παιδιά. Αυτό ανέφερα και μου την έπεσαν, στη λογική «κοίτα τι είπε στα παιδάκια!». Αυτοί που το είδαν έτσι «δεν έχουν τον Θεό τους». Φυσικά και δεν σημαίνει πως είμαι άθεος. Άλλωστε και ο Καζαντζάκης είχε βαθιά σχέση με τον Θεό. Τη ρήση του Καζαντζάκη την είπα για να προβληματιστούν κάποιοι. Πιο πολύ το είπα για να αφυπνίσω και να κινητοποιήσω».

http://www.thestival.gr

Τα μέλη των υπηρεσιών επιβολής του νόμου των ΗΠΑ τραυμάτισαν θανάσιμα σχεδόν 1.000 πολίτες φέτος, σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσίευσε η εφημερίδα The Washington Post.

Τουλάχιστον 965 άνθρωποι σκοτώθηκαν από πυρά αμερικανών αστυνομικών μέσα στο 2015, από τους οποίους οι 564 οπλοφορούσαν, όπως αποκάλυψε η έρευνα της Ουάσινγκτον Ποστ η οποία δημοσιεύθηκε χθες Σάββατο.

Κατά την εφημερίδα, περίπου τα 100 από τα θύματα δεν έφεραν απολύτως κανένα όπλο όταν βρέθηκαν αντιμέτωπα με την αστυνομία.

Σύμφωνα με την έρευνα της Ποστ, η φυλή συνεχίζει να συνδέεται άρρηκτα με τα κρούσματα αστυνομικής βαρβαρότητας: στο 40% των επεισοδίων κατά τα οποία αστυνομικοί άνοιξαν πυρ και σκότωσαν πολίτες, στο στόχαστρο βρίσκονταν άοπλοι μαύροι.
Γενικά πολλά από τα πρόσωπα που έχασαν τη ζωή τους από σφαίρες αστυνομικών οπλοφορούσαν, είχαν αυτοκτονικό ιδεασμό, ψυχολογικά προβλήματα, αρνήθηκαν να σταματήσουν παρά τις εντολές αστυνομικών ή προσπάθησαν να διαφύγουν, κατέδειξε η έρευνα.
Πέρυσι στις ΗΠΑ σημειώθηκαν πολλές διαδηλώσεις έπειτα από κρούσματα αστυνομικής βαρβαρότητας που είχαν ευρεία κάλυψη από τα ΜΜΕ σε όλη τη χώρα. Οι θάνατοι πυροδότησαν, εκτός από κινητοποιήσεις, έντονο διάλογο για τις ανισότητες μεταξύ των φυλών αλλά και τον ρατσισμό στις τάξεις της αστυνομίας, ειδικά σε βάρος της κοινότητας των αφροαμερικανών.

http://www.seleo.gr


Την ώρα που στο πληγωμένο από την τρομοκρατία Παρίσι οι πιο εξειδικευμένοι επιστήμονες κατέθεταν τις απόψεις τους για την προστασία του περιβάλλοντος, εγώ βρισκόμουν στο ένα άκρο της Ευρώπης, στην Πορτογαλία.

Απέναντι από την Αμερική και με τη φρεσκάδα που φέρνει ο Ατλαντικός ωκεανός, οδήγησα ένα μοντέλο που έχει αποστολή του τον περιορισμό των επιβλαβών συνεπειών στο πολύτιμο περιβάλλον.

Η τέταρτη γενιά του Lexus RX είναι η επιτομή της υβριδικής τεχνολογίας και η απάντηση των πρωτοπόρων Ιαπώνων στις προκλήσεις του ανταγωνισμού.
Το μεγάλο αυτοκίνητο με την επιβλητική σχεδίαση και τις έντονες ακμές δείχνει έτοιμο να αντιμετωπίσει τις αντίστοιχες προτάσεις της αγοράς.

Η δοκιμή ξεκίνησε με την έκδοση που έκανε διάσημο το ιαπωνικό αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου σε όλο τον κόσμο, την 450h.

Το τεχνολογικό του υπόβαθρο δημιουργήθηκε από εμπνευσμένους επιστήμονες και επίμονους μηχανικούς. Οπως μου εξήγησαν στελέχη της μάρκας, ακόμη και η τελευταία βίδα έχει υποστεί τη διαδικασία που προβλέπει το αυστηρό πρωτόκολλο.

Βλέπετε, η αποστολή κάθε μοντέλου της Toyota και της θυγατρικής της Lexus δεν εξαντλείται στην παροχή ενός άριστου προϊόντος, αλλά επεκτείνεται και σε άλλους τομείς που έχουν σχέση με την ποιότητα και την αξιοπιστία. Η γραμμή «δεν σπάει, δεν χαλάει» ακολουθείται και στη Lexus.

Στους ταλαιπωρημένους δρόμους της Λισσαβώνας, το βαρύ αυτοκίνητο άνω των 2.200 κιλών κινήθηκε με χαρακτηριστική άνεση. Στις ανωμαλίες του οδοστρώματος η άριστη κατασκευή έδειξε τις ικανότητές της. Η ησυχία της καμπίνας δεν αλλοιώθηκε ούτε για μια στιγμή. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή.

Το συμπαγές αυτοκίνητο με εντυπωσίασε ακόμη και όταν το ζόρισα. Πάτησα βαθιά το γκάζι και έστησα αυτί για να ακούσω τις αντιδράσεις των τριών κινητήρων και του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων CVT.

Τα μοτέρ πήραν «φωτιά» και το κιβώτιο επιτέλους δεν έκανε το ενοχλητικό σφύριγμα. Οι Ιάπωνες έφτιαξαν και το κιβώτιο όπως το θέλουν οι απαιτητικοί Ευρωπαίοι οδηγοί.

Οι επιταχύνσεις σε όλο σχεδόν το φάσμα λειτουργίας των μοτέρ είναι απολαυστικές. Ενιωσα σαν αστροναύτης, γιατί η πλάτη μου κολλούσε στο κάθισμα και το κοντέρ ανέβαζε ταχύτητα με δαιμονισμένο ρυθμό. Τα πρώτα 80 χλμ./ώρα είναι γεγονός σε 5,8’’, τα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 7,7’’. Τα 200 χλμ./ώρα ήρθαν γρήγορα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

Για την ξεχωριστή εμπειρία στον δρόμο ευθύνονται ο βενζινοκινητήρας V6 3.500 κ.εκ. απόδοσης 262 ίππων και τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα μπροστά και ένα πίσω), τα οποία εκτοξεύουν τη συνολική ισχύ στους 313 ίππους!

Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι μόλις 5,2 λίτρα /100 χλμ., εκπομπές CO2 μόνο 120 γραμ./χλμ. Η λίστα με τα συστήματα ασφάλειας και τον εξοπλισμό άνεσης είναι μεγάλη και πλήρης.

Ο ανταγωνισμός είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των τιμών πώλησης. Η βασική έκδοση με πλούσιο εξοπλισμό κοστίζει πλέον 79.900 ευρώ. Σύντομα θα βρίσκεται στις εκθέσεις της Lexus.
real.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!