Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2016

9 ιστοσελίδες γεμάτες δωρεάν γνώσηΗ γνώση είναι ανεκτίμητη. Και στην περίπτωση των παρακάτω ιστοσελίδων αυτό ισχύει και κυριολεκτικά: Όσα μαθαίνουμε δεν θα έπρεπε να μετρούνται σε ευρώ, αλλά να είναι δωρεάν. Και αυτά τα sites φροντίζουν να μας μάθουν ένα σωρό πράγματα – από ξένες γλώσσες και ζωγραφική μέχρι προγραμματισμό υπολογιστών ή πώς να ξεκινήσουμε μια εταιρία – χωρίς να μας ζητήσουν χρήματα.

KhanAcademy.org 
Μαθηματικά, επιστήμες, προγραμματισμός υπολογιστών, Ιστορία, Τέχνη, Οικονομικά… Δεκάδες δωρεάν μαθήματα για πολλούς και διαφορετικούς τομείς θα βρείτε στην Ακαδημία Khan, που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, γονείς αλλά και οποιονδήποτε έχει όρεξη για γνώση.

Ted.com
Χιλιάδες video και οδηγούς επιτυχίας για νέα ξεκινήματα και επιχειρηματικές ιδέες θα βρείτε στα αρχεία της ιστοσελίδας των γνωστών συνεδρίων ανά τον κόσμο, το απόσταγμα σοφίας των οποίων συγκεντρώνεται εδώ.

CodeAcademy.com
Θέλετε να μάθετε να φτιάχνετε μόνοι σας ιστοσελίδες ή να δουλεύετε με την γλώσσα των υπολογιστών; Αυτή η ιστοσελίδα αναλαμβάνει να σας το μάθει, βήμα-βήμα.

OpenCulture.com 
Τα ονλάιν μαθήματα μετατρέπονται εδώ σε Audio books και video tutorials, για θέματα που καλύπτουν κάθε γούστο, από αρχαιολογία και αρχιτεκτονική μέχρι αστρονομία, οικολογία και πολιτικές επιστήμες.

Zooniverse.org
Σε αυτό το δίκτυο θα βρουν την χαρά τους όσοι ενδιαφέρονται για θέματα περιβάλλοντος και είναι ευαισθητοποιημένοι για τον πλανήτη. Μάλιστα, δεν θα μάθουν μόνο πράγματα για αυτόν, αλλά θα μπορέσουν να βοηθήσουν, αν το επιθυμούν, στις έρευνες και τις δράσεις του δικτύου.

VideoLectures.net
Το λέει και το όνομα της ιστοσελίδας: Εδώ θα βρείτε διαλέξεις σε video για να μαζέψετε γνώσεις σε τομείς όπως οι Τέχνες, οι σύγχρονες επιστήμες, ο αθλητισμός, η τεχνολογία, ενώ θα έχετε και ενημέρωση για τα διάφορα συνέδρια, events και θεματικά προγράμματα που διοργανώνονται ανά τον κόσμο.

Drawspace.com
Θέλετε να μάθετε να ζωγραφίζετε ή να βάλετε το παιδί σας στον μαγικό κόσμο του σχεδίου; Αυτή η interactive ιστοσελίδα αναλαμβάνει να σας διδάξει και να σας μετατρέψει στους νέους Πικάσο.

Saylor.org
Η Ακαδημία Saylor είναι μία online κοινότητα με δεκάδες μαθήματα σε κάθε τομέα, τα οποία μπορείτε να παρακολουθείτε με τον δικό σας ρυθμό. Περιλαμβάνει δε και forum με μεγάλη συμμετοχή για να λύνετε απορίες και να ανταλλάσσετε απόψεις με άλλα μέλη αυτού του διαδικτυακού… φροντιστηρίου-πανεπιστημίου.

Duolingo
Καλοσχεδιασμένο, σύγχρονο και άκρως χρηστικό, αυτό είναι ένα από τα καλύτερα online εργαλεία για να μάθετε ξένες γλώσσες μέσα από ασκήσεις, παιχνίδια και πρωτότυπους τρόπους εξάσκησης και βαθμολογίας. Θα βρείτε μαθήματα σε πάνω από δέκα ξένες γλώσσες.
VW Tiguan: Δεν παίζεται!Το VW Tiguan, έχει την τύχη να είναι το πρώτο SUV του γερμανικού ομίλου που εκμεταλλεύθηκε τις δυνατότητες της καινοτομικής πλατφόρμας MQB. Στην εξωτερική σχεδίαση, η ακρίβεια και η καθαρότητα των γραμμών, καθώς και η δυναμική και έντονη προσωπικότητα, αντικατοπτρίζονται με τον καλύτερο τρόπο. Ιδιαίτερα, στη πλευρική σχεδίαση κυριαρχεί το «ζεύγος» των σχεδιαστικών νεύρων (shoulder & tornado line) που διατρέχει πλήρως το αμάξωμα.

Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ζάντες αλουμινίου (17’’ ή 18’’), πίσω φώτα LED και διακοσμητικά χρωμίου. Το εσωτερικό έχει  επανασχεδιαστεί πλήρως και διακρίνεται για τον σπορτίβ και SUV χαρακτήρα του. Η οδηγοκεντρική αντίληψη στο εσωτερικό, ενισχύεται και από το ταμπλό που είναι προσανατολισμένο προς τον οδηγό προσφέροντας αυξημένη εργονομία. 

Χάρη στην άριστη εκμετάλλευση των χώρων, προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Οι τρείς επιβάτες στο πίσω κάθισμα, έχουν στη διάθεσή τους 29 χλστ. περισσότερο χώρο για τα γόνατα. Αυξημένη επίσης είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κατά 50 λίτρα (συνολικά 420 λίτρα), ενώ σε όλες τις εκδόσεις, η ρεζέρβα ασφαλείας είναι βασικός εξοπλισμός. 

Διαθέτει όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες που μέχρι σήμερα προσφέρονται σε αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Το πλέον σημαντικό όμως είναι ότι πολλές από αυτές αποτελούν βασικό εξοπλισμό από την πρώτη κιόλας έκδοση.

Επιπλέον, όλες οι εκδόσεις του μοντέλου με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion, φέρουν στο βασικό εξοπλισμό το σύστημα οδηγικών προφίλ 4Motion Active Control το οποίο αυξάνει τις ικανότητες κίνησης του αυτοκινήτου.

Το νέο Tiguan εισάγει τη νέα εποχή της VW και στον τομέα της συνδεσιμότητας (connectivity). Διαθέτει, πλατφόρμα Car-Net, App Connect διασύνδεση του αυτοκινήτου με το smartphone, Guide & Inform, on Line υπηρεσίες ραδιοπλοήγησης,  υπηρεσιες Security - Service. Οι υπηρεσίες Security - Service αφορούν δυνατότητες άμεσης (ή κατ΄επιλογήν) σύνδεσης του αυτοκινήτου με την VW (emergency call σε περίπτωση ατυχήματος), τον εξουσιοδοτημένο επορο (προγραμματισμός ραντεβού για service) και το smartphone του πελάτη (ένα πλήθος υπηρεσιών κατάστασης του αυτοκινήτου).

Διαθέτει μία πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ με γνώμονα την βέλτιστη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, παρουσιάζουν τα σύνολα 1.4 TSI και 1.6 TDI, ενώ εισάγονται και οι κινητήρες 2.0 TSI 180 ίππων και τους 2.0 TDI 190 ίππων είτε 240 ίππων. Ειδικότερα, 1.4 TSI 125 ίππων, 1.6 TDI 115 ίππων, 1.4 TSI 150 ίππων ACT (DSG6), 2.0 TDI 150 ( DSG7), 1.4 TSI 150 ACT 4Motion, 2.0 TDI 150 4Motion (DSG7), 1.4 TSI 150 4Motion DSG6, 2.0 TDI 190 4Motion DSG7, 2.0 TSI 180 DSG7 και 2.0 Bi TDI 240 ίππων 4Motion DSG7.

Προσφέρεται σε 3 επίπεδα εξοπλισμού, Active, Advance και Exclusive. Ήδη, από την έκδοση Active ο βασικός εξοπλισμός   είναι αναβαθμισμένος: προβολείς ομίχλης εμπρός, πίσω φώτα LED,  ζάντες Αλουμινίου 17", επτά αερόσακους, Multi-collision Brake, Pre-Crash, ενεργό καπό, Front Assist με City Emergency Braking & Pedestrian protection, Lane Assist,  ηλεκτρικό χειρόφρενο με Auto Hold, Composition Color με οθόνη αφής 5'' και σύνδεση Bluetooth.

Η έκδοση Advance εμπλουτίζεται ακόμη περισσότερο με χαρακτηριστικά άνεσης και λειτουργικότητας: Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, Fatigue Detection, Cruise Control, Light Assist, Park Pilot, Air Care Climatronic 3-ζωνών, Coming Home - Leaving Home, αισθητήρα φωτός και βροχής, αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέφτη, Composition Color με οθόνη αφής 5''  8'', Car-Net App Connect.

Η κορυφαία έκδοση Exclusive προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες, όπως: προβολείς LED με φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED με 3D εφέ, ACC - Adaptive Cruise Control, Active Info Display (Οθόνη TFT 12,3"), Progressive Steering Wheel, Discover Media 8'' με Car-Net Guide & Inform.

Το νέο VW Tiguan προσφέρεται σε μία ευρεία γκάμα συνδυασμών εκδόσεων και κινητήρων. Η τιμή εκκίνησης είναι 24.950 ευρώ. Η χρέωση του κιβωτίου DSG κυμαίνεται από 1.300 - 1.550 ευρω (ανάλογα των κυβισμό) όπως και της τετρακίνησης 4Motion από 800 - 1.000 ευρώ.


Τα βασικά τα ξέρετε: Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία, σε αφήνουν όμως ήσυχο να την κυνηγήσεις χωρίς να ανησυχείς για άλλα πράγματα, και ο φίλος δεν φαίνεται μόνο στην ανάγκη, αλλά και στις μεγάλες χαρές, που μερικές φορές είναι δύσκολο να μοιραστείς. Καιρός να περάσουμε σε μερικές πιο «ψαγμένες», αλλά όχι λιγότερο αληθινές, συμβουλές ζωής. Θα φτάσει κάποια στιγμή που θα μας ευχαριστείτε.

Αν έπρεπε να προσδιορίσουμε με μία μόνο λέξη τον λόγο για τον οποίο η ανθρωπότητα δεν έχει καταφέρει, και δεν θα καταφέρει ποτέ, να φτάσει στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων της, αυτή η λέξη θα ήταν «συσκέψεις».

Η γραμμή ανάμεσα στο «χόμπι» και την «ψυχική ασθένεια» είναι πολύ λεπτή.

Οι άνθρωποι που θέλουν να μοιραστούν μαζί σου τις θρησκευτικές τους απόψεις, σχεδόν ποτέ δεν θέλουν να μοιραστείς κι εσύ μαζί τους τις δικές σου.

Μην συγχέεις την καριέρα σου με τη ζωή σου.

Κανείς δεν νοιάζεται για το πόσο καλά (ή πόσο κακά) χορεύεις. Αρκεί να χορεύεις.

Έρχεται κάποια στιγμή η ώρα που πρέπει να σταματήσεις να περιμένεις από τους ανθρώπους να θεωρούν σπουδαίο πράγμα τα γενέθλιά σου. Αυτή η ώρα είναι η ηλικία των 11.

Υπάρχει ένα και μοναδικό πράγμα που ενώνει όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, θρησκείας, οικονομικής κατάστασης και εθνότητας: Ότι βαθιά μέσα μας, όλοι μας πιστεύουμε πως είμαστε καλύτεροι οδηγοί από τον μέσο όρο.

Ποτέ, για κανένα λόγο, μην πάρεις υπνωτικά και καθαρτικά την ίδια νύχτα. Το αποτέλεσμα θα είναι, για να το θέσουμε κομψά, καταστροφικό.

Ένας άνθρωπος που είναι καλός μαζί σου, αλλά όχι και με τον σερβιτόρο, δεν είναι καλός άνθρωπος.

Οι φίλοι σου σ’ αγαπάνε όπως και να ‘χει.

Κάθε φορά που φοβάσαι να δοκιμάσεις κάτι καινούριο, θυμήσου ότι ένας μοναχικός ερασιτέχνης έφτιαξε την Κιβωτό, και μια μεγάλη και τρανή ομάδα επαγγελματιών τον Τιτανικό.

Έπειτα από δεκάδες ταινίες που τον καθιέρωσαν ως έναν από τους μεγαλύτερους σταρ ταινιών πολεμικών τεχνών, ο Τζάκι Τσαν είδε το Χόλυγουντ να «υποκλίνεται» στην ιστορία του, καθώς απέσπασε τιμητικό Όσκαρ για την προσφορά του στον χώρο της έβδομης τέχνης.
Με επιμονή και σιγουριά για τον εαυτό του, ο Τσαν κατάφερε να καθιερωθεί πρώτα ως καλτ φιγούρα στα χρόνια της δεκαετίας του ’80 και του ’90, πριν γίνει ο ίδιος παραγωγός και σκηνοθέτης, στις αρχές της επόμενης χιλιετίας, και «χτυπήσει» με τα ακροβατικά του και το Χόλυγουντ, που πλέον ήταν αδύνατον να του αντισταθεί.

«56 χρόνια στη βιομηχανία του σινεμά, με περισσότερες από 200 ταινίες, έχοντας σπάσει τόσα πολλά κόκαλα, επιτέλους αυτό είναι δικό μου» δήλωσε συγκινημένος ο 62χρονος Κινέζος ηθοποιός, παραλαμβάνοντας το Όσκαρ στην τελετή των «Governors Awards».

Τον Τζάκι Τσαν προλόγισε ο Τομ Χανκς, ενώ το τιμητικό Όσκαρ στον διάσημο Ασιάτη ηθοποιό απένειμε ο Σιλβέστερ Σταλόνε.
 
Στην τελετή των «Governors Awards», βραβεύτηκαν, επίσης, η 90χρονη Αγγλίδα μοντέρ Αν Κόουτς («Ο Λόρενς της Αραβίας», «Ο άνθρωπος ελέφαντας»), ο 86χρονος υπεύθυνος κάστινγκ Λιν Σταλμάστερ (West Side story) και ο επίσης 86χρονος ντοκιμαντερίστας Φρέντερικ Γουάιζμαν (Titicut follies) - αληθινοί πρωτοπόροι και θρύλοι στους τομείς τους.

Σε κυκλοφορία αναμένεται να τεθούν την 1η Δεκεμβρίου τα παπούτσια τα οποία δένονται μόνα τους, επαναφέροντας στη μνήμη την κωμική σειρά ταινιών της δεκαετίας του 1980 «Επιστροφή στο Μέλλον» («Back to the Future»).
Πάντως, για να αποκτήσει κανείς τα «HyperAdapt 1.0» της Nike, θα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, καταβάλλοντας ποσό 720 δολαρίων (ή 668 ευρώ), σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, τον οποίο επικαλείται ο ιστότοπος Mashable.
Όπως είχε εξηγήσει το στέλεχος της Nike, Τίφανι Μπιρς, τον Μάρτιο -κατά την παρουσίαση της νέας σειράς υποδημάτων- «παίρνεις το παπούτσι, βάζεις μέσα το πόδι σου και όταν η φτέρνα χτυπάει τον αισθητήρα, κλείνουν αυτόματα και προσαρμόζονται για να νιώθεις άνετα».
Η ίδια είχε διευκρινίσει επίσης ότι, εάν θέλει κάποιος καλύτερη προσαρμογή, με ένα κουμπί μπορεί να σφίξει ή να χαλαρώσει τα κορδόνια του.
Αυτό που πάντως δεν θα πρέπει να ξεχνούν όσοι επιλέξουν το συγκεκριμένο παπούτσι, είναι να το φορτίζουν περίπου κάθε δύο εβδομάδες για τρεις ώρες, καθώς ο μηχανισμός λειτουργεί με μπαταρίες.
Η νέα σειρά παπουτσιών θα είναι σύμφωνα με πληροφορίες διαθέσιμη σε τρία χρώματα, ενώ ο πρώτος που τα δοκίμασε, ήταν ο Πορτογάλος αστέρας της Ρεάλ Μαδρίτης, Κριστιάνο Ρονάλντο, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος.
naftemporiki.gr

«Αν η αντίσταση στα αντιβιοτικά δεν περιοριστεί, είναι σε θέση να γυρίσει την ιατρική 100 χρόνια πίσω» τόνισε ο Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Υγεία και την Ασφάλεια, με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα κατά της κατάχρησης των Αντιβιοτικών (18 Νοεμβρίου) κ. Vytenis Andriukaitis.
Όπως είπε ο κ. Andriukaitis, «δουλεύουμε μαζί με τα κράτη μέλη και τους διεθνείς εταίρους μας για να διασφαλίσουμε ότι θα ενισχυθεί στο άμεσο μέλλον η πρόληψη και ο έλεγχος της μικροβιακής αντοχής σε όλους τους τομείς, στο πλαίσιο μιας ενιαίας πολιτικής υγείας ώστε να εξασφαλισθεί η διαθεσιμότητα νέων αντιμικροβιακών φαρμάκων».
Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα κατά της κατάχρησης των Αντιβιοτικών, παρουσιάστηκε έρευνα που έγινε από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων (ECDC), αναφορικά με τη χρήση των αντιβιοτικών στα κράτη – μέλη και σύμφωνα με τα αποτελέσματά της η αντίσταση των μικροβίων στα αντιβιοτικά συνεχίζει να αυξάνει.
Συγκεκριμένα, οκτώ χώρες αναφέρουν διαπεριφερειακή εξάπλωση και τρεις χώρες ενδημική κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι σε αυτές τις τρεις χώρες συνεχώς περισσότερα νοσοκομεία δέχονται επανειλημμένα ασθενείς που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν ούτε με αντιβιοτικά τελευταίας γενιάς.
Αναφερόμενος στο τι συμβαίνει στην Ελλάδα αυτή στιγμή, ο Καθηγητής Κλινικής Φαρμακολογίας Δημήτρης Κούβελας τόνισε ότι ένα μεγάλο ποσοστό ασθενών, με γρίπη, κρυολόγημα ή κάποια εποχιακή ίωση παίρνει αντιβίωση χωρίς αυτή να είναι απαραίτητη και το χειρότερο είναι ότι δεν λαμβάνει τη γνώμη ενός ειδικού, δηλαδή ενός γιατρού ή ενός φαρμακοποιού.
Όπως είπε ο κ. Κούβελας, η χρήση αντιβιοτικών γίνεται για λάθος λόγους και αυτό μπορεί να επιφέρει ανεπιθύμητες ενέργειες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Οι επιστήμονες κρούουν για μία ακόμη φορά των κώδωνα του κινδύνου και προτρέπουν τους πολίτες να είναι φειδωλοί με τη χρήση και κατανάλωση αντιβιώσεων, αν δεν έχουν προηγουμένως επισκεφθεί έναν ειδικό.

Το σημερινό ΦΕΚ περιλαμβάνει αποφάσεις σχετικά με την:
1 Άσκηση αρμοδιοτήτων από τη Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Αθηναίων.
2 Άσκηση αρμοδιοτήτων από τη Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Μαραθώνος.
3 Άσκηση αρμοδιοτήτων από τη Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Νέας Ιωνίας.
4 Άσκηση αρμοδιοτήτων από τη Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Νέας Σμύρνης

Δείτε περισσότερα ΕΔΩ
aftodioikisi.gr
Θεσσαλονίκη: ''Τιμωρία'' οδηγού για το παρκάρισμα που έκανε - Δείτε πως βρήκε το αυτοκίνητό του [pics]
Ακόμα ένας οδηγός πάρκαρε παράνομα, εκεί που τον βόλευε. Αυτή τη φορά όμως οι περαστικοί αντέδρασαν με τον δικό τους τρόπο...
Σύνηθες φαινόμενο έχει καταντήσει η απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί με το παράνομο παρκάρισμα στην Θεσσαλονίκη. Όπως θα δείτε στις επόμενες φωτογραφιες, αυτή τη φορά, οδηγός πάρκαρε πάνω σε διάβαση σχολείου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται στην οδό Συγγρού απένταντι από δημοτικό σχολείο. Όχι μόνο πήρε κλήση από τροχονόμους που κλήθηκαν και έσπευσαν στο σημείο, αλλά κάποιοι Θεσσαλονίκεις θέλησαν να δώσουν ένα μάθημα για το απαράδεκτο παρκάρισμα, πετώντας πάνω στο καπό του αυτοκινήτου σκουπίδια. Δείτε τις φωτογραφίες...
ΦΩΤΟ από seleo.grΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.grΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.grΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.grΦΩΤΟ από seleo.gr
Πηγή: seleo.gr

Mπορεί τον τελευταίο καιρό να ακούμε μόνο καλές ειδήσεις για την Jennifer Aniston και για την υπέροχη σχέση της με τον Justin Theroux, αλλά έρχεται η στιγμή που όλοι, ακόμα και οι stars έχουν τις πολύ κακές τους στιγμές.

Σύμφωνα, λοιπόν, με ξένα δημοσιεύματα, η διάσημη ηθοποιός τις τελευταίες μέρες ζει έναν εφιάλτη μιας και η υγεία του πατέρα της John Aniston έχει επιδεινωθεί σημαντικά.



Η ηθοποιός, η οποία ως γνωστόν έχασε πριν λίγο καιρό την μητέρα της, με την οποία βέβαια είχε πολύ κακές σχέσεις, φοβάται πολύ για τη ζωή του αγαπημένου της πατέρα, ενώ του έχει ζητήσει επανειλημμένως να μετακομίσει στην έπαυλή της στο Los Angeles, λαμβάνοντας μονίμως την άρνησή του.

ΠΗΓΗ: queen.gr
Βρίσκει την θέση για το παρκάρισμα
Ποιος οδηγός δεν έχει ταλαιπωρηθεί για να βρει μια ελεύθερη θέση για να παρκάρει το αυτοκίνητο του στην πόλη; Αυτό σκέφθηκαν οι Ισπανοί και αναζήτησαν μια καλή λύση. Η Seat παρουσιάζει το Ateca με Smart City Connectivity για εύκολο εντοπισμό ελεύθερων θέσεων στάθμευσης.

Αποκαλύπτει ένα έξυπνο concept αυτοκίνησης στο Smart City Expo World Congress που πραγματοποιείται στη Βαρκελώνη από σήμερα έως την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου. To Ateca Smart City συλλέγει πληροφορίες που χρησιμοποιεί για τον εντοπισμό θέσης στάθμευσης με τη χρήση του Seat Parkfinder app.

Σήμερα η Seat θα παρουσιάσει ένα μελλοντικό concept του Ateca με Smart City Connectivity, με την ονομασία Ateca Smart City Car, το οποίο συλλέγει πληροφορίες από το ευρύτερο περιβάλλον χρησιμοποιώντας αισθητήρες εντοπισμού που τις μοιράζεται με άλλους χρήστες μέσω της εφαρμογής Parkfinder, η οποία δημιουργήθηκε από την εταιρεία και το Carnet, ένα κέντρο έρευνας και πρωτοπορίας με έδρα τη Βαρκελώνη.

Μέσω συμφωνίας που επετεύχθη με το Συμβούλιο της Βαρκελώνης και την Cellnex Telecom, αυτό το πρωτοποριακό έργο επιτρέπει στο Ateca Smart City Car να διαβιβάζει πληροφορίες για διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης στη πόλη μέσω της Barcelona iCity platform. Την ίδια στιγμή, ο διακομιστής παρέχει την πληροφορία στην εφαρμογή Parkfinder app και έτσι οι θέσεις στάθμευσης εμφανίζονται στον ψηφιακό χάρτη.

Υπάρχουν τρία δυνατά οδηγικά προφίλ για θέσεις στάθμευσης – κοντά στο σπίτι, κοντά στην εργασία και μία τρίτη εξατομικευμένη επιλογή. Για κάθε ένα από αυτά τα προφίλ, ο χρήστης μπορεί να οργανώσει τις προτιμήσεις του ανάλογα με την απόσταση, το κόστος και την πιθανότητα για γρήγορο εντοπισμό θέσης στάθμευσης. Επιπλέον, περιλαμβάνονται λειτουργίες όπως το “Find my car”, που εμφανίζει του βρίσκεται σταθμευμένο το αυτοκίνητο, και το “Last Mile Routing”, που χαρτογραφεί την απόσταση με τα πόδια προς το τελικό προορισμό.

Οι επισκέπτες του Smart City Expo World Congress, που πραγματοποιείται στη Βαρκελώνη από σήμερα έως 17 Νοεμβρίου, μπορούν να γνωρίσουν τη μελλοντική δυναμική του Smart City Connectivity στο Ateca. Σύκφωνα με τον Fabian Simmer, SEAT Chief Digital Officer «σχεδόν το 30% του κυκλοφοριακού προβλήματος στις μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις αφορά οδηγούς που αναζητούν χώρο στάθμευσης.

Το Ateca Smart City Car και η εφαρμογή Parkfinder εμφανίζει τη πιο βολική διαδρομή για να ακολουθήσει ο οδηγός και έτσι να μειώσει το χρόνο που δαπανά για αναζήτηση θέσης στάθμευσης, με επακόλουθη μείωση εκπομπών ρύπων, θορύβου και κυκλοφοριακής συμφόρησης στις πόλεις».

Στο περίπτερο 2C της έκθεσης στις εγκαταστάσεις της Barcelona Fair’s Gran Vía, η εταιρεία θα αποκαλύψει τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες με τη παρουσίαση της εφαρμογής Smart City Connectivity στο Ateca, πιστή στο γενικότερο πνεύμα του Seat Easy Mobility για λύσεις που κάνουν τη ζωή και την οδήγηση πιο εύκολη μέσα στο αστικό περιβάλλον.

Επιπλέον, η ισπανική μάρκα ως χορηγός στο Smart City Congress,θα παρουσιάσει την εφαρμογή Digital Sharing που λειτουργεί ως ένα ψηφιακό κλειδί που επιτρέπει το car sharing σε ιδιωτικά και εταιρικά περιβάλλοντα.

Τη πρώτη ημέρα του συνεδρίου, η Seat θα συμμετάσχει σε μία από τις προγραμματισμένες συζητήσεις με την συμμετοχή του Προέδρου της Luca de Meo και του Ιταλού αρχιτέκτονα, μηχανικού και διευθυντή του Massachusetts Institute of Technology (MIT) Senseable City Lab, Carlo Ratti.

Με τον τίτλο “The future of urban mobility” (Το μέλλον της αστικής αυτοκίνησης), οι δύο συμμετέχοντες θα αναφερθούν στις προκλήσεις που συνδέονται με την μελλοντική αστική αυτοκίνηση, λαμβάνοντας υπόψη την επίδραση της κουλτούρας “sharing”, η οποία κερδίζει συνεχώς δημοτικότητα μεταξύ των καταναλωτών.

Η συμμετοχή της Seat  σε αυτή την σημαντική διεθνή εκδήλωση, εδραιώνει τη δέσμευση της για την ανάπτυξη νέων λύσεων αυτοκίνησης όπου το συνδεδεμένο αυτοκίνητο βελτιώνει και καθιστά πιο εύκολη και πιο ευέλικτη την οδηγική εμπειρία.

Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η ισπανική μάρκα είναι πρόθυμη να γίνει μάρκα ηγέτης στον τομέα της συνδεσιμότητας και ψηφιοποίησης, ένας τομέας με πολύ σημαντικές εξελίξεις μέσα στην επόμενη δεκαετία.

«Το φιλί» του Γκούσταβ Κλιμτ είναι ένα από τα πιο διάσημα ζωγραφικά έργα του κόσμου. Βρίσκεται στο παλάτι Μπελβεντέρε της Βιέννης, που λειτουργεί πλέον ως μουσείο.

Το εμβληματικό έργο είναι πλέον προσβάσιμο και στους τυφλούς ή τα άτομα που έχουν κάποιο σοβαρό πρόβλημα όρασης, χάρις σε ένα ειδικό πρότζεκτ που χρηματοδοτήθηκε από την Ε.Ε. και αφορά τρισδιάστατα ανάγλυφα έργων.

Η Ντομίνικα Ράντις ήταν από τις πρώτες τυφλές, που μπόρεσαν να ακουμπήσουν το αντίγραφο. Έχασε την όρασή της στα τέσσερά της, εξαιτίας μιας σοβαρής μόλυνσης που παρουσιάστηκε στα μάτια της:

«Αυτό που ψηλαφώ, είναι κατά κάποιο τρόπο στρογγυλό. Είναι περίπλοκο. Μπορείς να το αισθανθείς. Και σε κάποια σημεία, είναι τόσο απαλό. Και σκέφτομαι: μπορεί να λάμπει κιόλας. Δεν μπορώ να το δω, αλλά αυτό πιστεύω. Σου διεγείρει τη φαντασία».

Ο Αντρέας Ράιχινγκερ δουλεύει σ’ αυτά τα ανάγλυφα, εδώ και πέντε χρόνια σε ένα κέντρο εικονικής πραγματικότητας και οπτικοποίησης στη Βιέννη.

Χρησιμοποιώντας ένα σκανάρισμα υψηλής ανάλυσης του πρωτότυπου έργου, στη συνέχεια το μεταφέρει, το χαράσσει πάνω σε ένα κομμάτι πλαστικού, χρησιμοποιώντας ένα μηχάνημα τελευταίας τεχνολογίας:

«Έχω κάνει έρευνα από το 2010 για το πώς μετατρέπονται ζωγραφικά έργα σε τρισδιάστατα ανάγλυφα, ειδικά για τυφλούς, αλλά και άτομα που έχουν άλλα προβλήματα όρασης. “Το Φιλί” ήταν για μένα το πιο δύσκολο εγχείρημα μέχρι σήμερα. Υπάρχουν αρκετά αναπαραστατικά και φυσικά μέρη. Από την άλλη πλευρά, δεν λείπουν οι επίπεδες και οι διακοσμητικές περιοχές».

Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ονομάζεται AMBAV, δηλαδή Πρόσβαση στα Μουσεία για τυφλούς και άτομα με προβλήματα όρασης.

Το μουσείο Μπελβεντέρε σε συνεργασία με το πρότζεκτ ετοιμάζει τώρα και έναν διαδραστικό ακουστικό πρόγραμμα ξενάγησης.

Κάμερες και ειδικοί αισθητήρες θα χρησιμοποιηθούν για να παράσχουν στους επισκέπτες αυτούς, πληροφορίες για το σημείο του ανάγλυφου που αγγίζουν.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Οι Aμερικανοί ρόκερς Aerosmith ανακοίνωσαν ότι θα αποχαιρετήσουν τη Ευρώπη με μια περιοδεία το 2017, χωρίς όμως να αναφέρουν ότι είναι πρόκειται για τις τελευταίες τους συναυλίες.

Κατά τη διάρκεια των σχεδόν 50 χρόνων ύπαρξης, το hard-rock συγκρότημα που ερμήνευσε κλασικά κομμάτια όπως "Back in the Saddle", "Dream On", "Walk This Way" ή ακόμη "Janie's Got a Gun", προγραμματίζει να αρχίσει την περιοδεία του "Aero-Vederci Baby" -λογοπαίγνιο με την ιταλική λέξη "arrivederci"- που σημαίνει "εις το επανιδείν", στις 17 Μαΐου με σειρά συναυλιών στο Τελ-Αβίβ και να την ολοκληρώσει στις 5 Ιουλίου στη Ζυρίχη έπειτα από σταθμούς σε διάφορα φεστιβάλ στην Ευρώπη.

Ο τραγουδιστής Στίβεν Τάιλερ, οι κιθαρίστες Τζο Πέρι και Μπραντ Γουίτφορντ, ο ντράμερ Τζόι Κράμερ και ο μπασίστας Τομ Χάμιλτον θα εμφανιστούν στις 17 Ιουνίου στο φεστιβάλ Hellfest του Κλισόν στη περιφέρεια Λίγηρα-Ατλαντικού της δυτικής Γαλλίας.

Θα μετάσχουν επίσης στο Sweden Rock στο Σόλβεσμποργκ, στο Download Festival στη Βρετανία, ενώ προγραμματίζουν εμφανίσεις στη Ρωσία και τη Γεωργία.

Τα βραβευμένα "The Bad Boys from Boston" όπως επίσης συστήνονται τιμώντας την πόλη όπου σχημάτισαν το 1970 ένα από τα μεγαλύτερα ροκ συγκροτήματα στις ΗΠΑ, μόλις τελείωσαν σειρά συναυλιών στη Λατινική Αμερική.

Οι Aerosmith δεν διευκρίνισαν αν πρόκειται για την τελευταία τους περιοδεία ή αν θα ακολουθήσει άλλη στη Βόρεια Αμερική. Νωρίτερα φέτος, ο τραγουδιστής Στίβεν Τάιλερ είχε πει ότι οι Aerosmith μπορεί να αρχίσουν μια "τελική" περιοδεία που θα διαρκούσε επ΄αόριστον.

Ο 66χρονος κιθαρίστας Τζο Πέρι και ο 68χρονος Τάιλερ έχουν κάνει λόγο πολλές φορές τα τελευταία χρόνια για αποχώρησή τους από τη μουσική σκηνή. Ο Πέρι είχε νιώσει μια αδιαθεσία τον Ιούλιο κατά τη διάρκεια συναυλίας στη Νέα Υόρκη και ανέβηκε ξανά στη σκηνή δύο εβδομάδες αργότερα.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τα αποτελέσματα της τριετούς δέσμευσής της στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής Πρωτοβουλίας «Nestlé Needs YOUth», η οποία έχει ως στόχο την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων στην Ευρώπη, παρουσίασε σήμερα η Nestlé Ελλάς, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης. Παράλληλα, ανακοινώθηκαν οι δεσμεύσεις της εταιρείας μέχρι το 2020, καθώς οι νέοι στόχοι της για τον πυλώνα της Πρωτοβουλίας «Συμμαχία για τη Νέα Γενιά».
«Η χώρα μας τα τελευταία επτά χρόνια βιώνει μία τεράστια κρίση με υψηλά ποσοστά νεανικής ανεργίας, αλλά και φυγής των νέων επιστημόνων (brain drain)», ανέφερε, σε ομιλία του, ο Λόης Λαμπριανίδης, γγ Στρατηγικών και ιδιωτικών Επενδύσεων στο υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης.
«Από το 2010 μέχρι το 2013, σύμφωνα με τη Eurostat, περίπου 208.000 Έλληνες πολίτες εγκατέλειψαν την Ελλάδα. Σε πρόσφατη μελέτη που πραγματοποιήσαμε, εκτιμήσαμε ότι η συνολική εκροή Ελλήνων μεταναστών από το 2010 μέχρι τα τέλη του 2015 κυμαίνεται μεταξύ 280.000 και 350.000 ατόμων. Σήμερα, εκτιμούμε ότι περίπου 150.000 επιστήμονες ζούνε εκτός Ελλάδος, εκ των οποίων περισσότεροι από τους μισούς μετανάστευσαν μετά το 2010», σημείωσε ο κ. Λαμπριανίδης και πρόσθεσε: «Η διαρροή εγκεφάλων έχει λάβει πολύ σοβαρές διαστάσεις και προκαλεί ανησυχία σχετικά με τις προοπτικές ανάκαμψης μίας χώρας που στερείται όλο και περισσότερο το νεανικό και καλά εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό της. Από τη μία πλευρά, η μετανάστευση του ανθρώπινου δυναμικού υψηλής κατάρτισης και από την άλλη η ύφεση και η λιτότητα δημιουργούν μία συνδυαστική επίδραση και μία αμοιβαία σχέση που ενισχύει τον υφεσιακό φαύλο κύκλο της ελληνικής οικονομίας».
Σύμφωνα με τον κ. Λαμπριανίδη, εδώ και πολλά χρόνια παρατηρείται μία αυξανόμενη μετανάστευση των επιστημόνων της χώρας μας στο εξωτερικό. «Με δεδομένο ότι η συμβολή του επιστημονικού δυναμικού στην οικονομική ανάπτυξη είναι καθοριστική, η διαρροή τους συνιστά μεγάλη πληγή για τη χώρα. Το πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό των Ελλήνων επιστημόνων που εργάζεται στο εξωτερικό, προφανώς, θα θέλαμε να επιστρέψει στην Ελλάδα για να συμβάλλει στην οικονομική, κοινωνική και πολιτική ανάπτυξη της χώρας. Όμως, για να συμβεί αυτό θα πρέπει να εκλείψουν οι λόγοι που οδήγησαν στη φυγή τους, δηλαδή να υπάρξει επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας, κυρίως, όμως, να αλλάξει το πρότυπο της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας και να οδηγηθούμε σε μία οικονομία που θα στηρίζεται στην παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών με υψηλότερη ενσωματωμένη γνώση, που, εκ των πραγμάτων, θα δημιουργήσει πολύ μεγαλύτερη ζήτηση για εξειδικευμένους επιστήμονες», υποστήριξε ο ίδιος.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Λαμπριανίδης τόνισε ότι η Ελλάδα πρέπει να αξιοποιήσει το πολύτιμο ανθρώπινο κεφάλαιο. «Προτείνουμε τη δημιουργία ενός δικτύου που θα μπορούσε να ονομαστεί “Γέφυρες Γνώσης” ή “Γέφυρες Συνεργασίας”. Οι “Γέφυρες” θα ήταν μία πρωτοβουλία της ελληνικής πολιτείας, που θα μπορούσε να ενισχυθεί από ευρωπαϊκά προγράμματα, από διεθνείς οργανισμούς, αλλά και επιχειρήσεις. Είναι μία πρόταση με στόχο οι Έλληνες επιστήμονες που εργάζονται στο εξωτερικό να μεταφέρουν τις γνώσεις και την τεχνογνωσία τους στην Ελλάδα, μέσα από συνεργασίες με πανεπιστήμια, με ερευνητικά κέντρα, αλλά, κυρίως, με ιδιωτικές επιχειρήσεις. Αυτό, ίσως, αποτελέσει τη γέφυρα που αργότερα θα τους φέρει πίσω με αναμφισβήτητα θετικά αποτελέσματα για τους ίδιους, αλλά και για το σύνολο της οικονομίας και της κοινωνίας. Οι “Γέφυρες” θα μπορούσαν να βοηθήσουν και στην συγκράτηση της φυγής των επιστημόνων και στην επιστροφή σημαντικού μέρους αυτών που σήμερα εργάζονται στο εξωτερικό», υπογράμμισε.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, Παύλος Κιόρτσης, στην ομιλία του επεσήμανε: «Μέσα στην Ελλάδα της κρίσης, η δέσμευση αφορούσε 500 νέους από τη χώρα μας, στόχος φιλόδοξος αν λάβει κανείς υπόψη ότι ο Όμιλος απασχολεί γύρω στους 1.000 εργαζόμενους εδώ. Όμως, ακριβώς αυτό το απαιτητικό περιβάλλον και τα υψηλά ποσοστά ανεργίας μάς ώθησαν να ανεβάσουμε τον πήχη και να υλοποιήσουμε την πρώτη συνολική κινητοποίηση για τη νεανική απασχόληση, που συντονισμένα ανοίγει, ενισχύει, ενδυναμώνει και αναπτύσσει τις δυνατότητες απασχόλησης των νέων».
Η Nestlé, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, είχε δεσμευτεί από την Αθήνα πριν από τρία χρόνια να προσφέρει 10.000 θέσεις εργασίας και 10.000 ευκαιρίες κατάρτισης για νέους ανθρώπους μέχρι το τέλος του 2016 σε όλη την Ευρώπη. Μέσα σε αυτήν την τριετία ο στόχος υπερκαλύφθηκε, αφού δόθηκαν 20.000 θέσεις και 12.000 θέσεις μαθητείας και πρακτικής άσκησης. Επιπλέον, το 2014, ενεργοποιώντας τον τέταρτο πυλώνα της πρωτοβουλίας, τη «Συμμαχία για τη Νέα Γενιά», η Nestlé, σε συνεργασία με πάνω από 200 μεγάλες και μικρές εταιρείες, προσέφερε συνολικά 115.000 ευκαιρίες απασχόλησης.
Στην Ελλάδα, η πρωτοβουλία υλοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία. Για την πρώτη τριετία ο στόχος για την Ελλάδα αφορούσε 500 ευκαιρίες απασχόλησης (προσλήψεις και ευκαιρίες για πρακτική άσκηση και μαθητεία). Οι επιδόσεις ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, καθώς μέσα σε αυτό το διάστημα δόθηκαν 558 ευκαιρίες απασχόλησης (412 προσλήψεις, 146 θέσεις πρακτικής άσκησης και μαθητείας). Επιπλέον, μέσα από το πρόγραμμα «Μπορούμε Εδώ», που υλοποιήθηκε από τον Nescafé, η εταιρεία προσέφερε, σε συνεργασία με το ΣΕΒ-ΙΒΕΠΕ (τον εκπαιδευτικό βραχίονα του ΣΕΒ), σε 400 νέους ειδίκευση με πιστοποίηση σε κλάδους που έχουν ζήτηση στη χώρα.
Παράλληλα, υποστηρίχθηκαν περισσότεροι από 3.000 νέοι με συμβουλευτική καριέρας σε 71 συναντήσεις και με την εθελοντική συμμετοχή 285 εργαζομένων της εταιρείας. Τέλος, τον Σεπτέμβριο του 2014 η Nestlé Ελλάς ενεργοποίησε και τη «Συμμαχία για τη Νέα Γενιά» (Alliance for YOUth) με 12 εταιρείες και οργανισμούς να στηρίζουν την πρωτοβουλία, καθώς και σημαντικές συνεργασίες με προγράμματα και αναγνωρισμένους επαγγελματίες του χώρου, ώστε να υποστηριχθούν ακόμη περισσότεροι νέοι στη χώρα μας.
Ο δεύτερος κύκλος του «Nestlé needs YOUth», ο οποίος τίθεται σε άμεση εφαρμογή, βασίζεται σε τέσσερις δεσμεύσεις. Σύμφωνα με αυτές, η Nestlé θα προσλάβει 20.000 νέους ανθρώπους κάτω των 30 ετών-σε όλες τις λειτουργικές θέσεις- σε χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής όπου δραστηριοποιείται. Επιπλέον, το ίδιο διάστημα θα ανοίξει 15.000 θέσεις μαθητείας και πρακτικής άσκησης, ενώ θα εισάγει σχήματα μαθητείας (VET, άτομα χωρίς απολυτήριο, ανώτερη εκπαίδευση) σε όλες τις χώρες.
Η τρίτη δέσμευση της εταιρείας αφορά τη διοργάνωση εργαστηρίων «Readiness for work» (κλινικές βιογραφικών, συμβουλευτική καριέρας) σε συνεργασία με σχολεία και πανεπιστήμι, ενώ η τέταρτη επικεντρώνεται στη δράση της «Συμμαχίας για τη Νέα Γενιά» (Alliance for YOUth), στοχεύοντας σε 230.000 ευκαιρίες απασχόλησης και μαθητείας μέχρι το 2020 μαζί με τους 200+εταίρους της εταιρείας, στηρίζοντας έτσι τη συνεργασία επιχειρήσεων και εκπαιδευτικού συστήματος με το «European Pact for Youth».
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έγιναν, η Ελλάδα ανανεώνει τη δέσμευσή της με 450 νέες ευκαιρίες απασχόλησης (300 προσλήψεις και 150 ευκαιρίες κατάρτισης και μαθητείας) για το διάστημα 2017-2020.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!