Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014

Προφυλάξτε την τωρινή σας σχέση από τη διάλυση, αλλά και τον εαυτό σας από μια νέα περίοδο μοναξιάς και περιορίστε τις παρακάτω συνήθειες που περισσότερο ζημιώνουν, παρά ωφελούν τη σχέση.
1. Μην «κατασκοπεύετε»
Δεν είστε η ηρωίδα βιβλίου της Αγκάθα Κρίστι, ούτε έχετε να κάνετε με την εξιχνίαση δολοφόνου στο CSI. Μην ψάχνετε στα κρυφά το κινητό του αγαπημένου σας και μη μελετάτε με ακρίβεια μικροσκοπίου τις αναρτήσεις του στα κοινωνικά δίκτυα. Η εμπιστοσύνη είναι μια από τις θεμέλιες λίθους σε μια σχέση και η διατάραξη αυτής, βλάπτει σοβαρά τη σχέση και στην τελική, εσάς την ίδια.
2. Προσοχή στις εμμονές
Μπορεί να είστε στις αρχές της σχέσης και να θέλετε και οι δυο να περνάτε ολόκληρα 24ωρα ο ένας με τον άλλο, αλλά κάτι τέτοιο δεν είναι καλό να γίνεται συνήθεια πέραν της πρώτης μελιστάλαχτης περιόδου. Και οι δυο χρειάζεστε το χώρο σας και το χρόνο σας με τον εαυτό σας και με τους φίλους σας. Δε σημαίνει ότι δεν αγαπιέστε πια. Σημαίνει ότι παραμένετε ολοκληρωμένες προσωπικότητες που έχουν και άλλα ενδιαφέροντα πέρα του ερωτικού τους συντρόφου.
3. Αποδεχτείτε τον
Μπορεί να μη σας αρέσουν πολύ τα ρούχα του και μπορεί να μην αντέχετε να ακούτε τη μουσική που εκείνος ακούει, αλλά για κάποιο λόγο τον ερωτευτήκατε. Το ότι είστε διαφορετικοί δε σημαίνει ότι πρέπει να τον αλλάξετε για να συνεχίσετε να είστε μαζί.
Είστε μεν διαφορετικοί σε κάποια πράγματα, αλλά σε κάποια άλλα μοιάζετε και αν προσπαθήσετε να αλλάξετε αυτά που δεν σας αρέσουν, τότε είναι πιθανό να αλλάξουν και εκείνα που... σας αρέσουν. Αποδεχτείτε τον, όπως κι εκείνος αποδέχεται εσάς, καθώς ούτε κι εσείς είστε η τέλεια σύντροφος, όπως κανείς μας δεν είναι. 4. Φοβάστε την αντιπαράθεση
Δεν είναι καλό να κρατάτε τα αρνητικά συναισθήματα σας για εσάς, όταν ειδικά αναφέρονται σε εκείνον ή έχουν προκληθεί από εκείνον. Όταν κάτι σας στενοχωρήσει ή αναστατώσει, μιλήστε με εκείνον γι’ αυτό που σας πείραξε και λύστε την παρεξήγηση πριν εξελιχθεί. Όσο συσσωρεύονται μέσα σας οι αρνητικές σκέψεις και δεν τις εκδηλώνετε επειδή φοβάστε την αντιπαράθεση, τόσο το χειρότερο για την πορεία της σχέσης, αφού αργά ή γρήγορα θα «σκάσετε» και η έκρηξη δεν θα είναι μερική, αλλά μάλλον σαρωτική.
5. Μην το παρακάνετε με τη ζήλεια
Είναι φυσιολογικό να πέφτει το μάτι του σε άλλες κοπέλες και είναι φυσιολογικό κι εσείς να ζηλεύετε ελαφρώς, όταν το κάνει αυτό. Αρκεί να διατηρήσετε τη ζήλια στο επίπεδο του «ελαφρώς» και να μην περάσετε -από τη μια στιγμή στην άλλη- στο επίπεδο του «παράφορα».
Αν από την άλλη φτάσει κι εκείνος στο σημείο να φλερτάρει με μια άλλη γυναίκα μπροστά σας, τότε συζητήστε το μαζί του και δείξτε του να καταλάβει, με ωραίο τρόπο, ότι αυτό που κάνει σας πληγώνει. Και η ζήλια ακόμα θέλει τον τρόπο και τη διπλωματία της. 6. Φροντίστε να μη βαριέστε
Είναι καλό να ακολουθείτε συγκεκριμένες ρουτίνες με τον καλό σας, καθώς αυτό θα βοηθήσει στο μεταξύ σας δέσιμο, αρκεί η σχέση σας να μην είναι μονάχα αυτές οι ρουτίνες. Φροντίστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα να προτείνετε κάτι διαφορετικό, να πάτε μια φορά για ποτό σε ένα πιο ιδιαίτερο μέρος ή να μαγειρέψετε μαζί κάτι πιο πολύπλοκο.
Δε χρειάζονται μεγάλες αλλαγές για να κάνετε τα πράγματα λίγο πιο πικάντικα και ενδιαφέροντα. Ειδικά για τους άντρες, ακόμα και ένα διαφορετικό άρωμα, αν φορέσετε, θα κάνει τη διαφορά.
7. Μη θεωρείτε τίποτα δεδομένο
Ακόμα κι αν είστε πολλά χρόνια με τον αγαπημένο σας, μην επαναπαύεστε όσον αφορά τα συναισθήματα του, αλλά και τα δικά σας. Να δείχνετε πάντα την ευγνωμοσύνη σας όταν σας κάνει τα χατίρια και μην ξεχνάτε να κάνετε κοπλιμέντα ο ένας στον άλλο, όπως κάνατε όταν τα είχατε πρωτοφτιάξει. Μπορεί να το ξέρετε ότι σας αγαπάει, όπως και εκείνος ξέρει, αλλά αν το ακούει από τα χείλη σας σε συχνή βάση κιόλας, ακόμα καλύτερα...
  clickatlife.gr
Οι γιορτές πλησιάζουν και μαζί τους η διάθεση όλων για χαλάρωση, ξεκούραση, διακοπές….και φαγητό! Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, δίπλες, κουλουράκια, και διάφορα παραδοσιακά εδέσματα κυκλοφορούν στα σπίτια μας αλλά και στον χώρο εργασίας αυτές τις γιορτινές ημέρες. Τι συμβαίνει όμως με εκείνη την δίαιτα που ξεκινήσατε λίγους μήνες πριν και υποσχεθήκατε στον εαυτό σας ότι θα την ολοκληρώσετε; Μήπως κινδυνεύει η σιλουέτα σας από την κατανάλωση εορταστικών εδεσμάτων;
Η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα είναι η λέξη: μέτρο . Η κατανάλωση  γλυκισμάτων και φαγητών αυτές τις ημέρες πρέπει να γίνεται με μέτρο. Ο άνθρωπος από την αρχαιότητα ακόμη γιορτάζει σημαντικά γεγονότα της ζωής του πάντα με την συνοδεία φαγητού και ποτού. Ιδιαίτερα δε, την περίοδο των Χριστουγέννων, όπου η συνάντηση των περισσότερων μελών της οικογένειας επιβάλλεται στο γιορτινό τραπέζι, τα εδέσματα είναι πολλά και… πολλές φορές πλούσια σε θερμίδες .
Φυσικά οι παραδόσεις μας πρέπει να τηρούνται, αλλά υπάρχουν λύσεις και συμβουλές για να απολαύσετε τις γιορτές χωρίς … επιπλέον κιλά και τύψεις! 
Χριστουγεννιάτικα Γλυκά
Είναι γνωστό ότι τα περισσότερα γλυκά είναι πλούσια σε ζάχαρη και λιπαρά, γεγονός το οποίο τους προσδίδει αρκετές θερμίδες. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν θα δοκιμάσουμε τα παραδοσιακά μελομακάρονα, ούτε πως θα παχύνουμε εάν καταναλώσουμε ένα κομμάτι Βασιλόπιτας. Η μέτρια κατανάλωση γλυκισμάτων είναι επιτρεπτή αρκεί να μην αγγίζει τα όρια του υπερκαταναλωτισμού. Ένα από τα συχνότερα λάθη που κάνουμε αυτό το διάστημα σχετίζεται με την παράδοξη νοοτροπία που μας διέπει για τις γιορτές. Ζούμε την ψευδαίσθηση ότι τα γλυκά αυτά δεν μπορούμε να τα δοκιμάσουμε σε άλλη περίοδο του χρόνου και σαν τον «χαμένο θησαυρό» που ανακαλύψαμε μετά από κόπο, προσπαθούμε να τα χαρούμε. Παραινέσεις του τύπου «Τα Χριστούγεννα είναι μία φορά το χρόνο ας το γιορτάσουμε τρώγοντας» οι οποίες  μεταφέρονται από τις παλαιότερες γενιές είναι ίσως ένα από τα αίτια. Ξεκαθαρίζοντας λοιπόν την έννοια του μέτρου στην κατανάλωση των χριστουγεννιάτικών γλυκισμάτων, προτείνεται η κατανάλωση 1-2 γλυκισμάτων ημερησίως στην περίοδο των γιορτών. Αυτό το μέτρο βέβαια απέχει από το να παίρνουμε το κουτί με τα μελομακάρονα μπροστά μας ή να τρώμε 3 δίπλες μαζεμένες, ή κάθε φορά που περνούμε από την κουζίνα να τσιμπολογούμε ένα χριστουγεννιάτικο μπισκοτάκι επειδή …Χριστούγεννα είναι!
Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα γλυκά μας δίνουν μία στιγμιαία απόλαυση χωρίς να προκαλούν κορεσμό. Μην ξεχνάτε επομένως ότι μία μικρή ποσότητα γλυκού αρκεί!

Γαλοπούλα
Η γαλοπούλα έχει την τιμητική της αυτές τις ημέρες. Ως τρόφιμο ανήκει στα κρέατα με μειωμένα λιπαρά. Οι θερμίδες της εξαρτώνται από τα συστατικά της γέμισης. Κατά προσέγγιση λοιπόν, μια μερίδα γαλοπούλας (παραδοσιακή συνταγή) με 150 γρ.γαλοπούλας και γέμιση από ρύζι, κουκουνάρι, σταφίδες και κάστανο έχει περίπου 700-800 θερμίδες και μαζί με μια σαλάτα αποτελεί μια ισορροπημένη διατροφική πρόταση για το εορταστικό τραπέζι. Δεν χρειάζεται όμως υπερβολή στην κατανάλωση με δικαιολογία του τύπου ότι τρώμε μια φορά το χρόνο και συνεπώς ας φάμε πολύ! Η λανθασμένη αυτή διατροφική συμπεριφορά είναι που πρέπει να αλλάξει.
Ας μην είμαστε λοιπόν διστακτικοί στο να δοκιμάσουμε τις ιδιαίτερες γεύσεις των Χριστουγέννων, αλλά ούτε και υπερβολικοί στην ποσότητα!
Μπορούμε να απολαύσουμε τις όμορφες αυτές ημέρες και την διατροφική ιδιαιτερότητα που έχουν χωρίς να φτάνουμε σε σημείο έντονης δυσπεψίας από την υπερφαγία. Προσοχή χρειάζεται μόνο στην ποσότητα και στον τρόπο παρασκευής τους. Ας ελαττώσουμε το βούτυρο, τα  ολόπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα, την μαργαρίνη. Ας αντικαταστήσουμε τα λιπαρά με το ελαιόλαδο και σε μικρή πάντα ποσότητα. Έτσι θα είμαστε σίγουροι ότι και στις γιορτές μπορούμε να ζούμε χωρίς στερήσεις και χωρίς να επιβαρύνουμε τo σώμα μας.
Οι παρακάτω οδηγίες είναι για ένα πιο υγιεινό χριστουγεννιάτικο – εορταστικό τραπέζι, χωρίς στερήσεις:
  • Προτιμήστε άσπρο κρέας (κοτόπουλο, γαλοπούλα) αντί για κόκκινο κρέας(μοσχάρι,χοιρινό,αρνί)
  • Να συνοδεύετε πάντα τα γεύματα από σαλάτες λαχανικών χωρίς λιπαρές σως και ντρέσινγκ
  • Αποφύγετε γλυκά που περιέχουν πολλά λιπαρά (π.χ. πάστες, γλυκά με κρέμες, σοκολάτα).
  • Αφαιρείτε το ορατό λίπος από το κρέας (πέτσα)
  • Μην επιβαρύνετε τη γέμιση με επιπλέον θερμίδες και λιπαρά (συκώτι, εντόσθια)
  • Αποφεύγετε να έχετε πολλά πιάτα στο τραπέζι και να «τσιμπάτε» με το χέρι.
  • Χρησιμοποιείτε μαχαιροπήρουνα και σερβίρετε στο πιάτο σας την ποσότητα του φαγητού που πρόκειται να καταναλώσετε.
  • Προτιμήστε την κατανάλωση κόκκινου κρασιού που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, αντί για άλλα αλκοολούχα ποτά
  • Πίνετε άφθονο νερό, τουλάχιστον 8 – 10 ποτήρια ημερησίως.
  • Αυξήστε την φυσική σας δραστηριότητα ακόμη και την περίοδο των εορτών (π.χ. 30 λεπτά περπάτημα 5 φορές/εβδομάδα)
Απολαύστε τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς με την οικογένεια και τους φίλους σας, και με συνοδεία νόστιμα και υγιεινά μαγειρεμένα παραδοσιακά φαγητά και γλυκίσματα. Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2015 με υγεία!
boro.gr
Ο τρόπος ζωής, η καλή διατροφή και ένα πολύ καλό ασφαλιστικό σύστημα, είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για ένα υψηλό προσδόκιμο ζωής.
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ, έχει σημειωθεί αύξηση στον μέσο όρο του προσδόκιμου ζωής στις χώρες της Ε.Ε. σε σύγκριση με τη δεκαετία του 1990.
Κατά μέσο όρο το προσδόκιμο ζωής αγγίζει τα 79,2 έτη, περισσότερο κατά 5,1 χρόνια σε σχέση με το 1990.
Η παραπάνω έρευνα αποτελεί μια προσπάθεια να αποτυπωθεί η ποιότητα ζωής για τους ανθρώπους άνω των 60 ετών στις χώρες της Ευρώπης, με βάση διάφορα κριτήρια όπως η παροχή υπηρεσιών υγείας, η εισοδηματική ασφάλεια και το γενικότερο περιβάλλον για την τρίτη ηλικία.
Παρά τη γενική αύξηση στο προσδόκιμο ζωής στην Ε.Ε. εξακολουθούν να υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των χωρών.
Οι ευρωπαϊκές χώρες με το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής είναι η Ισπανία με 82,5 χρόνια, η Ιταλία με 82,3 χρόνια και η Γαλλία με 82,1 χρόνια, ενώ η χώρα μας βρίσκεται κοντά με μέσο όρο που φτάνει τα 80,7 χρόνια.
Στις τελευταίες θέσεις βρίσκονται οι χώρες της Βαλτικής και της ανατολικής Ευρώπης, με την Βουλγαρία, την Λετονία και την Ρουμανία να καταγράφουν μέσο όρο κάτω από τα 75 χρόνια. Οι μοναδικές χώρες της περιοχής που κατάφεραν να αυξήσουν το προσδόκιμο ζωής περίπου 7 χρόνια από το 1990, είναι η Εσθονία και η Τσεχία.
Οι γυναίκες εξακολουθούν να ζουν περισσότερα χρόνια από τους άνδρες σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, παρά το γεγονός ότι η διαφορά μεταξύ των δύο φύλων μειώθηκε από τα 7,2 χρόνια όπου ήταν το 1992 στα 6,1 χρόνια.
Στην παγκόσμια κατάταξη η Ελλάδα βρίσκεται στην 31η θέση, ενώ στην τελευταία θέση βρίσκεται το Τσαντ όπου κατά μέσο όρο, οι κάτοικοί του ζουν μόλις 48,69 χρόνια!
echoes.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!