Στο όχι και πολύ μακρινό μέλλον, το Netflix θα γνωρίζει ακριβώς τι πρόγραμμα θέλεις να παρακολουθήσεις πριν από σένα.
Ο τηλεθεατής δε θα χρειάζεται να περνάει χρόνο προσπαθώντας να βρει κάτι στην οθόνη της τηλεόρασHς του που να τον ικανοποιεί.
Αυτά τουλάχιστον ισχυρίστηκε, μεταξύ άλλων, ο διευθυντής προγράμματος του Netflix, NeilHunt, στο συνέδριο InternetWeek που έλαβε χώρα στη Νέα Υόρκη.
Μάλιστα, σχεδόν κανείς δε θα εκπλαγεί αν όλα αυτά γίνουν όντως πραγματικότητα, γράφει η Issie Lapowsky στο TheWired.
Αν υπάρχει, άλλωστε, μία εταιρεία που να γνωρίζει για την αλλαγή στον τρόπο που παρακολουθούμε πια τηλεόραση, αυτή είναι το δίκτυο Netflix, που φημίζεται για το videostreaming αλλά και τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου.
Ωστόσο, ο Hunt έχει διαφορετική άποψη. Ο ίδιος πιστεύει ότι δεν υπάρχουν κακά προγράμματα, αλλά "σόου με μικρό, αλλά αφοσιωμένο κοινό".
Καθώς η τεχνολογία εξατομίκευσης θα γίνεται ολοένα και πιο έξυπνη, θα είναι πιο εύκολο γι’ αυτά τα μικρά κοινά να ανακαλύπτουν νέο περιεχόμενο. Αυτό, με τη σειρά του, θα δώσει το πάτημα στους δημιουργούς (σκηνοθέτες και ηθοποιούς) να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο, σε ένα πιο ευρύ πλαίσιο ελευθερίας.
news.gr
Ο τηλεθεατής δε θα χρειάζεται να περνάει χρόνο προσπαθώντας να βρει κάτι στην οθόνη της τηλεόρασHς του που να τον ικανοποιεί.
Αυτά τουλάχιστον ισχυρίστηκε, μεταξύ άλλων, ο διευθυντής προγράμματος του Netflix, NeilHunt, στο συνέδριο InternetWeek που έλαβε χώρα στη Νέα Υόρκη.
Μάλιστα, σχεδόν κανείς δε θα εκπλαγεί αν όλα αυτά γίνουν όντως πραγματικότητα, γράφει η Issie Lapowsky στο TheWired.
Αν υπάρχει, άλλωστε, μία εταιρεία που να γνωρίζει για την αλλαγή στον τρόπο που παρακολουθούμε πια τηλεόραση, αυτή είναι το δίκτυο Netflix, που φημίζεται για το videostreaming αλλά και τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου.
Πώς προβλέπει, λοιπόν, ο Hunt ότι θα είναι η τηλεόραση του 2025;
- Θα υπάρχουν 48 εκατομμύρια τηλεοπτικά κανάλια
- Μεγαλύτερη ελευθερία στη δημιουργία περιεχομένου
Ωστόσο, ο Hunt έχει διαφορετική άποψη. Ο ίδιος πιστεύει ότι δεν υπάρχουν κακά προγράμματα, αλλά "σόου με μικρό, αλλά αφοσιωμένο κοινό".
Καθώς η τεχνολογία εξατομίκευσης θα γίνεται ολοένα και πιο έξυπνη, θα είναι πιο εύκολο γι’ αυτά τα μικρά κοινά να ανακαλύπτουν νέο περιεχόμενο. Αυτό, με τη σειρά του, θα δώσει το πάτημα στους δημιουργούς (σκηνοθέτες και ηθοποιούς) να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο, σε ένα πιο ευρύ πλαίσιο ελευθερίας.
- Πλησιάζει το τέλος των διαφημίσεων
- Όλοι θα έχουν "έξυπνες" τηλεοράσεις
news.gr