Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017

8 καθημερινές συνήθειες που μπορούν να βλάψουν την υγεία μας
Οι καθημερινές μας συνήθειες είναι κάτι που δεν μπορούμε να κόψουμε εύκολα. Ακόμα πιο δύσκολο είναι να σταματήσουμε φαινομενικά αθώα πράγματα που κάνουμε καθημερινά, που όμως βλάπτουν την υγεία μας.
Δείτε 8 πράγματα που σίγουρα δεν ξέρατε ότι μπορούν να κάνουν κακό στην υγεία μας.
1. Χρήση κολόνιας
Οι κολόνιες μπορεί να προκαλέσουν ζαλάδες, ναυτία και ξηρασία του δέρματος. Βλάπτουν το αναπνευστικό, τα μάτια και ίσως το στομάχι.
2. Χρήση κινητού πριν τον ύπνο στο σκοτάδι
Το φως του κινητού εμποδίζει την σωστή παραγωγή της μελατονίνης, της ουσίας που οργανώνει τα στάδια του ύπνου. Η χαμηλή μελατονίνη στον οργανισμό μπορεί να προκαλέσει κατάθλιψη, παχυσαρκία, καρδιαγγειακές παθήσεις, ακόμα και καρκίνο.
3. Βούρτσισμα δοντιών μόλις φάμε
Οι οδοντίατροι συνιστούν να πλένουμε τα δόντια μας τουλάχιστον 30 λεπτά μετά το γεύμα. Το φαγητό και το ποτό επηρεάζουν την αδαμαντίνη στα δόντια και το άμεσο βούρτσισμα μπορούν να σπρώξουν βαθύτερα όξινες ουσίες και να βλάψουν τα δόντια και τα ούλα.
4. Η αποτροπή του φτερνίσματος
Όταν μερικοί άνθρωποι κλείνουν μύτη και στόμα για να μην φτερνιστούν ελεύθερα, αυξάνουν την ενδοκρανιακή πίεση. Με αυτόν τον τρόπο διαταράσσεται η ροή του αίματος στο κεφάλι. Τα νεύρα και οι αρτηρίες πιέζονται, με αποτέλεσμα την έξαρση πονοκεφάλων, βλάβες σε αγγεία και ίσως προβλήματα με την ακοή.
5. Όταν βάζουμε τροφές σε πλαστικές συσκευασίες
Οι συσκευασίες αυτές περιέχουν χημικές ουσίες. Αυτές εισέρχονται στα φαγητά, αν τα βάζουμε μέσα.
6. Πολύ στενά τζιν
Μπορεί να τα φοράνε όλοι για κάποιες περιόδους, όμως η μόδα είναι δευτερεύουσα. Τα στενά τζιν πιέζουν τα νεύρα και το δέρμα. Εκτός από μια άβολη αίσθηση, μπορεί να προκαλέσουν, φαγούρα, βλάβη στο νευρικό και στο κυκλοφορικό σύστημα.
7. Αντιβακτηριδιακά σαπούνια
Κάποια από τα βακτήρια δεν είναι βλαβερά, αλλά αντιθέτως είναι πολύ χρήσιμα. Αυτά δεν πρέπει να φεύγουν από το δέρμα μας. Η συχνή χρήση αντιβακτηριδιακών σαπουνιών, εξαφανίζονται όλα, ακόμα και αυτά που έχουν θετική επίδραση για το ανοσοποιητικό σύστημα.
8. Να πίνουμε φρεσκοστυμμένο χυμό
Αυτό κι αν δεν το περιμέναμε. Οι χυμοί μόλις τους έχουμε στύψει, είναι ευεργετικοί μόνο σε μικρές ποσότητες. Η κατανάλωση σε μεγάλα ποτήρια αυξάνει τις πιθανότητες για την εμφάνιση διαβήτη ή παχυσαρκίας. Θα πρέπει να αποφεύγεται κυρίως από μικρά παιδιά.

 
70χρονη γυναίκα δεν έχει φάει ζάχαρη για 28 χρόνια και ιδού τα αποτελέσματα
Κατά την διάρκεια της ζωής σου, θα εξαρτηθείς εν μέρει από πολλά πράγματα. Με άλλα θα είσαι πιο άνετος και άλλα θα δυσκολεύεσε πολύ να τα κόψεις ή να τα μειώσεις. Ίσως ένα από τα δυσκολότερα πράγματα για έναν άνθρωπο είναι να κόψει την ζάχαρη.
H Carolyn Hartz το έχει καταφέρει. Είναι ιδιοκτήτρια της εταιρείας Sweetlife (που εμπορεύεται γλυκαντικά) και έχει να φάει ζάχαρη 28 χρόνια! Αν της ρίξετε μια ματιά, ίσως σκεφτείτε πως το να κόψεις την ζάχαρη είναι το μυστικό για την αιώνια νιότη!
Η Carolyn ήταν εξαρτημένη από τα γλυκά και την σοκολάτα, αλλά αφότου διαγνώστηκε με προδιαβήτη, τότε αποφάσισε να την κόψει και δεν ξανακοίταξε ποτέ πίσω της. Είναι μητέρα τριών παιδιών, επιχειρηματίας και ζει στην πόλη Perth της Αυστραλίας.
Η εντυπωσιακή εμφάνισή της, όπως αναφέρει η Daily Mail, οφείλεται στην μη χρήση ζάχαρης και στην αντικατάστασή της με άλλα γλυκαντικά όπως η ξυλιτόλη. Φυσικά, γυμνάζεται καθημερινά.
Σήμερα, κοντεύει τα 70 έχει γίνει γιαγιά και μοιάζει τουλάχιστον 20 χρόνια νεότερη. «Γνωρίζουμε ότι ο μεταβολισμός μας δεν λειτουργεί το ίδιο όσο μεγαλώνουμε και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε πιο υγιής επιλογές και να δουλεύουμε το σώμα μας λίγο περισσότερο. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε τι τρώμε. Πρέπει να προσέχουμε τι βάζουμε στο στόμα μας και πρέπει να κινούμαστε πολύ», λέει η 70χρονη Carolyn.

 
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!