Αν μια γυναίκα έχει ξεχασθεί στην παραλία, κάνοντας ηλιοθεραπεία χωρίς
να έχει βάλει αντηλιακό, το μπικίνι της, θα της το θυμίσει.
Μια γαλλική εταιρεία παρουσίασε το πρώτο στον κόσμο «έξυπνο» μπικίνι, το
οποίο διαθέτει έναν μικροσκοπικό ενσωματωμένο αισθητήρα υπεριώδους
ακτινοβολίας.
Όταν η δυνητικά επικίνδυνη ακτινοβολία του ήλιου ξεπεράσει ένα όριο, το
μπικίνι στέλνει μήνυμα προειδοποίησης στο κινητό τηλέφωνο (όπου έχει
εγκατασταθεί η σχετική εφαρμογή) είτε της ίδιας της γυναίκας, είτε του
συντρόφου της, ώστε να της βάλει αντηλιακό ή να μετακινηθούν στη σκιά.
Η εταιρεία Spinali Design, που εδρεύει στη Μιλούζ της ανατολικής
Γαλλίας, δημιουργήθηκε από τη Μαρί Σπιναλί, σύμφωνα με τις βρετανικές
«Τέλεγκραφ» και «Ντέιλι Μέιλ». Το μαγιό, με την ονομασία «διασυνδεμένο
μπικίνι» (bikini connecte), κοστίζει από 150 έως 200 ευρώ, σύμφωνα με το
Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Ο αισθητήρας, που εφαρμόζεται, εκτός από το μπικίνι, και σε ολοόσωμο
μαγιό, λαμβάνει υπόψη τον τύπο του δέρματος κάθε γυναίκας (δηλαδή πόσο
ευαίσθητο είναι στον ήλιο) και ανάλογα την προειδοποιεί με μεγαλύτερη ή
μικρότερη καθυστέρηση. Ο αισθητήρας μπορεί να αφαιρεθεί από το μαγιό,
ενώ είναι πλήρως αδιάβροχος.
Η εταιρεία διαθέτει και μια «έξυπνη» πετσέτα παραλίας με ανάλογες
ικανότητες, ενώ ετοιμάζει κι ένα «έξυπνο» παιδικό μαγιό, που θα
προειδοποιεί τους γονείς ότι το παιδί τους «ψήνεται» στον ήλιο.
Η εταιρεία έχει θέσει ως προτεραιότητα για την προώθηση των προϊόντων
της τις χώρες εκείνες που έχουν μεγάλη ηλιοφάνεια και προσελκύουν
πολλούς τουρίστες. Η Ελλάδα προφανώς είναι ανάμεσα στις υποψήφιες
αγορές.
Τα νέα μαγιό ανήκουν στην ολοένα πιο δημοφιλή τάση τα ρούχα να γίνονται
«έξυπνα» και να ενημερώνουν όσους τα φοράνε, για διάφορα πράγματα,
κυρίως για την υγεία τους.
real.gr