Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2018


Οι χαμηλότερες θερμοκρασίες στη Γη έχουν καταγραφεί στην ανατολική Ανταρκτική, κοντά στον νότιο πόλο. Όμως, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι μπορούν να πέσουν ακόμη πιο χαμηλά από ό,τι νόμιζαν έως τώρα.

Τον Ιούλιο 1983 καταγράφηκε με επίγειες μετρήσεις στον σοβιετικό Σταθμό Βοστόκ της Ανταρκτικής η χαμηλότερη επιφανειακή θερμοκρασία που έχει μετρηθεί ποτέ στη Γη, στους μείον 89,2 βαθμούς Κελσίου. Το 2010, με τη βοήθεια δορυφόρων, καταγράφηκε ρεκόρ χαμηλής θερμοκρασίας μείον 93 βαθμών του παγωμένου αέρα ακριβώς πάνω από την επιφάνεια, στο οροπέδιο της αν. Ανταρκτικής ανάμεσα στους θόλους Άργκους και Φούτζι, σε υψόμετρο 3.800 μέτρων.

Τώρα, μια νέα ανάλυση στοιχείων της περιόδου 2004-2016 δείχνει ότι σε αυτή την περιοχή, υπό ορισμένες συνθήκες, η θερμοκρασία του αέρα πάνω από την επιφάνεια του εδάφους τον χειμώνα μπορεί να πέσει στους μείον 98 βαθμούς. Μάλιστα τόσο χαμηλές θερμοκρασίες δεν παρατηρήθηκαν μόνο σε ένα συγκεκριμένο σημείο, αλλά τουλάχιστον σε 100 στην ευρύτερη περιοχή του ανταρκτικού οροπεδίου.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον γεωεπιστήμονα Τεντ Σκάμπος του Εθνικού Κέντρου Δεδομένων Χιονιού και Πάγου του Πανεπιστημίου του Κολοράντο των ΗΠΑ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό γεωφυσικής «Geophysical Research Letters», δήλωσαν ότι αυτή η θερμοκρασία είναι κατά πάσα πιθανότητα η χαμηλότερη που μπορεί να υπάρξει στον πλανήτη μας.

Με βαρύ κατηγορητήριο βρίσκεται αντιμέτωπη μια 19χρονη γυναίκα από τη Μοντάνα των ΗΠΑ, η οποία – τυφλωμένη από το ερωτικό πάθος – εισέβαλε παράνομα στο διαμέρισμα του πρώην της και τον βίασε απειλώντας τον με μια ματσέτα.
Σύμφωνα με την κατάθεση του νεαρού Αμερικανού, η Samantha Ray Mears (με την οποία είχε χωρίσει πρόσφατα) διέρρηξε το διαμέρισμά του ενώ έλειπε, και όταν γύρισε από την έξοδό του τη βρήκε να τον περιμένει στο κρεβάτι με τη ματσέτα στο χέρι. Η 19χρονη, που είχε εμφανώς άγριες διαθέσεις, τον διέταξε να γδυθεί και να ξαπλώσει στο κρεβάτι για να κάνουν έρωτα. Φοβούμενος ότι θα του έκανε κακό, ο πρώην της κοπέλας συμμορφώθηκε και εκείνη γδύθηκε και ανέβηκε πάνω του, χωρίς να αφήνει στιγμή από το χέρι το μεγάλο μαχαίρι.
Όταν ο καταγγέλλων προσπάθησε να τη σταματήσει, εκείνη νευρίασε και τον δάγκωσε στο χέρι. Στη συνέχεια η πράξη συνεχίστηκε κανονικά.
Όταν ολοκληρώθηκε ο βιασμός, η νεαρή γυναίκα σηκώθηκε και άρχισε να κάνει βόλτες γύρω από το κρεβάτι, κραδαίνοντας τη ματσέτα. Σε εκείνο το σημείο, το θύμα της κατάφερε να τη φωτογραφίσει προσποιούμενος ότι κοίταζε κάτι στο κινητό του και κατόπιν παρέδωσε στις Αρχές τις φωτογραφίες ως αποδεικτικά στοιχεία. Λίγη ώρα αργότερα, η 19χρονη και ο πρώην της άρχισαν πάλι να λογομαχούν και εκείνη άρχισε να καταστρέφει με το μαχαίρι τον τοίχο του, ενώ στη συνέχεια ούρησε στο κρεβάτι του.
Ο τρομαγμένος νεαρός κατάφερε τελικά να αποδράσει προφασιζόμενος ότι έπρεπε να πάει στην τουαλέτα. Αμέσως μόλις βγήκε από το σπίτι τηλεφώνησε στην αστυνομία, που κατέφθασε για να συλλάβει την εισβολέα.
Σύμφωνα με τοπική εφημερίδα, η Mears είχε συλληφθεί ξανά στο παρελθόν για επίθεση στον πρώην εραστή της. Την προηγούμενη φορά τον είχε χτυπήσει με δύναμη στο πρόσωπο και είχε προσπαθήσει να τον στραγγαλίσει, όμως τότε ο ερωτευμένος νεαρός την είχε συγχωρέσει.

«Θέλω να πιστεύω ότι τα γούστα μου είναι πλατιά, αλλά πολύς κόσμος σκέφτεται “θα κάνει οτιδήποτε αρκεί να έχει άλογο μέσα”» διαμαρτυρήθηκε ο Κέβιν Κόστνερ. Ο οποίος βρέθηκε στο Cannes Lions για να μιλήσει για το καινούργιο του show, το «Yellowstone» της Paramount όπου παίζει έναν ραντσέρη που η ιδιοκτησία του δέχεται επίθεση.

«Δεν είναι αλήθεια» τόνισε ο σταρ του «Χορεύοντας με τους Λύκους». «Κατάφερα να κάνω καριέρα μέσα από πολιτικά θρίλερ ή δικαστικά δράματα ή ακόμη και υποδυόμενος κατά συρροή δολοφόνο. Αν έχω τύχη, το να κάνεις γουέστερν είναι πολύ δύσκολο γιατί νομίζουμε ότι είναι ένα λευκό καπέλο (σ.σ. οι καλοί) κι ένα μαύρο καπέλο (σ.σ. οι κακοί), αλλά είναι πολύ πιο περίπλοκο» πρόσθεσε.

Αγαπάει τη δουλειά του, ο Κόστνερ. «Πρέπει να καλπάσω δίπλα στα βουβάλια, έχω, μέσα στις ταινίες, προσπαθήσει να σώσω τον κόσμο, κερδίζω το κορίτσι, πρέπει να φιλήσω την Γουίτνεϊ Χιούστον... πρέπει να κάνω πολλά πράγματα» είπε.

«Έχω μάθει πολλά από τις ταινίες. Βλέπω την αρχιτεκτονική ενός τύπου που έχει να χάσει πολλά, και κάνει το σωστό. Τρώω το ποπκόρν μου και σκέφτομαι “θέλω να είμαι αυτός ο άντρας”. Μου φαίνεται ότι τα μεγαλύτερα μαθήματα της ζωής υπάρχουν μέσα σε ταινίες» εξομολογήθηκε.

Ένα νέο Μουσείο James Bond ανοίγει τις πύλες του φέτος το καλοκαίρι και όπως είναι συνηθισμένο για τον ήρωα της κινηματογραφικής σειράς, τον Βρετανό μυστικό πράκτορα 007, έτσι και οι επισκέπτες του πρέπει να ταξιδέψουν σε απομονωμένη, παγωμένη τοποθεσία για να το εντοπίσουν.

Το 007 Elements Μuseum είναι φωλιασμένο στις Αυστριακές Άλπεις, στην κορυφή του όρους Γκάισλαχκογκλ στο χωριό Ζέλντεν και είναι προσβάσιμο μόνο με τελεφερίκ, σύμφωνα με το CNN.

Η κορυφή των Άλπεων είναι σημαντικό σημείο για τον Bond, καθώς εκεί γυρίστηκαν σκηνές της ταινίας Spectre του 2015 με τον Ντάνιελ Κρεγκ να συναντά στην Hoffler Klinik την Dr. Madeleine Swann.

Στην πραγματική ζωή η κλινική είναι το εστιατόριο ice Q, δίπλα στο νέο κτίριο που στεγάζει το Μουσείο.

Η ιδέα για το Μουσείο γεννήθηκε, όταν γυριζόταν η ταινία Spectre το 2015, αλλά χρειάστηκαν τρία χρόνια για να υλοποιηθεί, ανέφερε ο Νιλ Κάλοου καλλιτεχνικός διευθυντής στις τέσσερις τελευταίες ταινίες James Bond (Casino Royale, Quantum of Solace, Skyfall και Specter) και στην επερχόμενη Bond 25, καθώς και διευθυντής δημιουργικού του 007 Elements Μuseum.

Το Μουσείο εκτείνεται σε δύο επίπεδα και στα εκθέματά του περιλαμβάνονται ψηφιακές και διαδραστικές εγκαταστάσεις – με δεδομένη την προτίμηση του Bond για gadgets υψηλής τεχνολογίας. Καθώς οι επισκέπτες θα περιηγούνται στις αίθουσες με τα κατάλληλα ονόματα Bond («Barrel of the Gun», «Briefing Room», «Hall of Action»), μπορούν να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικές ταινίες σχετικά με την ιστορία, τα σενάρια και τα στούντιο του κινηματογραφικού franchise. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να διεισδύσουν στα αρχεία παραγωγής του 007 με διαδραστικές οθόνες αφής.

Τα ψηφιακά εκθέματα μπορεί να έχουν κεντρικό ρόλο στο νέο μουσείο, αλλά στο 007 Elements φιλοξενείται και πιο παραδοσιακή συλλογή – όπως το αεροσκάφος κανονικού μεγέθους που εμφανίστηκε στην ταινία Spectre.

Οι επισκέπτες έχουν ακόμη τη δυνατότητα να απολαύσουν το όμορφο σκηνικό των Άλπεων που προβλήθηκε στην ταινία χάρη σε ένα διάδρομο από γυαλί και μια υπαίθρια πλατεία με πανοραμική θέα στα γύρω βουνά.

Οι Αυστριακές Άλπεις, εκτός από τη σύνδεσή τους με την ταινία Spectre, συνδέονται με την ιστορία του Ίαν Φλέμινγκ, συγγραφέα της σειράς μυθιστορημάτων κατασκοπείας που ενέπνευσε το franchise του James Bond. Σε νεαρή ηλικία ο Φλέμινγκ μετακόμισε από την Αγγλία στο Κιτζμπούχελ, θέρετρο στα βουνά της Αυστρίας.

Ο Κάλοου διευκρίνισε ότι η ομάδα έπρεπε να ολοκληρώσει πολλές περιβαλλοντικές μελέτες για να διασφαλίσει ότι δεν θα προκληθεί καμία ζημιά στη γύρω περιοχή και για να βρει τα υλικά ώστε να χτιστεί το κτίριο σε permafrost- μόνιμα παγωμένο υπέδαφος- και να είναι συμβατό με τον αλπικό όγκο.

Θέλαμε να διασφαλίσουμε μια διαφορετική εμπειρία από εκείνη ενός παραδοσιακού μουσείου, θέλαμε να διδάξουμε στους ανθρώπους πώς γίνονται όλες οι ταινίες μας και να τους εμπνεύσουμε να εισέλθουν στην κινηματογραφική βιομηχανία, τόνισε.

Σε αρμονία με την αποστολή αυτή, καθεμιά από τις εννέα γκαλερί του 007 Elements είναι αφιερωμένη σε μια πτυχή της κινηματογραφίας. Υπάρχει χώρος για την εγγραφή τίτλων και μουσικής, για τους χαρακτήρες, τους διαλόγους και τη σκηνοθεσία, και άλλοι χώροι για τα σκηνικά, τις τοποθεσίες και τα storyscapes. Όλες οι αίθουσες είναι κινηματογραφικά σχεδιασμένες, με σκοτεινό φωτισμό και εξοπλισμένες με καθρέφτες, οθόνες αφής και εγκαταστάσεις βίντεο – οι επισκέπτες ίσως να βλέπουν ακόμη και εικόνες των αγαπημένων τους χαρακτήρων να παραμονεύουν στις σκιές, σύμφωνα με τον Κάλοου.

Δύο μέλη του σύμπαντος του Bond, τα ονόματα των οποίων δεν αποκαλύπτονται, θα παρουσιάσουν τη συγκεκριμένη εγκατάσταση, όταν εγκαινιαστεί το 007 Elements Museum στις 12 Ιουλίου.

Στον πρόσφατο Διαγωνισμό Κομψότητας – Concorso d' Eleganca Villa d' Este 2018 – ο πολύς Μαρκ Νιούσον παρουσίασε ένα από τα σπανιότερα αυτοκίνητα του κόσμου, το οποίο και κέρδισε το βραβείο στην κατηγορία A: μία Bugatti 59 του 1934. Είχαν κατασκευαστεί μόνον οκτώ και το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν το τελευταίο από τα αυτοκίνητα που σχεδίασαν στην Bugatti για αγώνες αυτοκινήτων, τη δεκαετία του '30.

Τη χρυσή κούπα κέρδισε μία Alfa Romeo 33/2 Stradale (το βραβείο δίνεται κατόπιν ψηφοφορίας του κοινού). «Γλύπτης» αυτού του κουπέ ήταν – ποιος άλλος; – ο Σκαλιόνε.

«Πιο χαριτωμένο» αυτοκίνητο – δεν πρόκειται για επίσημο βραβείο του Διαγωνισμού – ψηφίστηκε ένα Fiat 500 Spiaggia. Μοντέλο του 1958, δια χειρός Spiaggina, βασίζεται στο 500αράκι της Φίατ, αλλά είναι μια πιο «παραλία» εκδοχή. Κατασκευάστηκαν μόλις δύο, και το συγκεκριμένο που επιδείχθηκε ήταν στους δρόμους έως το 1973 (και ήταν σε φόρμα).


Στην κατηγορία G, νικητής αναδείχθηκε μια Lancia Stratos του 1970.


Αντιθέτως, στην κατηγορία B, το βραβείο πήγε στην Rolls-Royce Phantom του 1929, την οποία κάποτε οδήγησε ο Νέλσον Ροκφέλερ, διοικητής της πολιτείας της Νέας Υόρκης και μετέπειτα αντιπρόεδρος των ΗΠΑ.


Το Instagram, που ανήκει στο Facebook, ανακοίνωσε ότι θα επιτρέπει πλέον την ανάρτηση βίντεο διάρκειας έως μιας ώρας, κάτι που θα το καταστήσει ανταγωνιστή του YouTube της Google, ιδίως μεταξύ των νέων σε ηλικία χρηστών. Έτσι, θα απομακρυνθεί ακόμη περισσότερο από την αρχική λειτουργία του, που ήταν οι χρήστες να μοιράζονται τις φωτογραφίες τους.

Επίσης, το Instagram έκανε γνωστό ότι ξεπέρασε πλέον το ένα δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως, ενώ πέρυσι το Σεπτέμβριο είχε περίπου 800 εκατομμύρια χρήστες.

Είναι η τέταρτη πλατφόρμα δικτύωσης του Facebook που ξεπερνά το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών, καθώς κάτι τέτοιο έχουν ήδη κάνει -εκτός από το ίδιο το Facebook- το WhatsApp και το Messenger. Το Instagram αναπτύσσεται με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι το Twitter και το Snapchat, κερδίζοντας ολοένα περισσότερους έφηβους και γενικότερα χρήστες νεότερης ηλικίας, τους οποίους χάνει το Facebook.

Η νέα κινητή εφαρμογή IGTV του Instagram θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να «ανεβάζουν» βίντεο μεγάλης διάρκειας, κάτι που θα επιτρέψει, μεταξύ άλλων, σε καλλιτέχνες και άλλες διασημότητες με εκατομμύρια «ακολούθους» να τροφοδοτήσουν το κοινό τους με άφθονο υλικό, ενώ σήμερα τα βιντεοκλίπ τους στο Instagram δεν ξεπερνούν το ένα λεπτό.

Οι περισσότεροι χρήστες θα μπορούν να «ανεβάζουν» έως δεκάλεπτα βίντεο, ενώ αυτοί με το μεγαλύτερο 'ακροατήριο' θα δικαιούνται βίντεο έως μιας ώρας. Το IGTV θα λειτουργεί τόσο ως μέρος του Instagram όσο και ως ανεξάρτητη εφαρμογή. Σε πρώτη φάση δεν θα περιλαμβάνει διαφημίσεις, αλλά αυτό αναμένεται να συμβεί τελικά.

Κάθε χρήστης θα έχει πλέον ένα δικό του «κανάλι» στο IGTV, όπως στο YouTube, όπου θα «ανεβάζει» τα βίντεό του. Όποιος έχει λογαριασμό Instagram, αυτομάτως θα αποκτά και «κανάλι» στο IGTV μετά την ανανέωση της εφαρμογής του.

«Οι έφηβοι βλέπουν σήμερα 40% λιγότερη τηλεόραση από ό,τι πριν από πέντε χρόνια. Είναι η ώρα το βίντεο να προχωρήσει και να εξελιχθεί» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Instagram Κέβιν Σίστρομ, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και το BBC. Δεν απέκλεισε μάλιστα ότι στο μέλλον οι δημιουργοί των πιο δημοφιλών βίντεο θα έχουν και οικονομικό όφελος, παίρνοντας ένα μέρος των διαφημιστικών εσόδων, όπως συμβαίνει ήδη στο YouTube.

Το Instagram θα απαγορεύει την ανάρτηση βίντεο με περιεχόμενο βίαιο, σεξουαλικό ή ρατσιστικό, αν και, όπως παραδέχθηκε ο Σίστρομ, δεν θα υπάρχει κάποιος μηχανισμός που θα εγκρίνει κάθε βίντεο εκ των προτέρων, προτού αυτό «ανέβει» στο IGTV.

Το Instagram ιδρύθηκε το 2010 και εξαγοράσθηκε το 2012 από το Facebook έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων. Το YouTube εξαγοράσθηκε από τη Google πριν σχεδόν 12 χρόνια αντί 1,76 δισεκατομμυρίων δολαρίων και σήμερα, με τους 1,8 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες του, είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα παγκοσμίως για την προβολή και παρακολούθηση βίντεο.

Στο ημίχρονο του αγώνα Νιγηρία-Αργεντινή ο Ντιέγκο Μαραντόνα αποχώρησε από τη θέση του στην κερκίδα υποβασταζόμενος και σε κακή κατάσταση.

Ο Αργεντινός αστέρας δεν μπορούσε να περπατήσει μόνος του και με τη βοήθεια ενός ανθρώπου του περιβάλλοντός του, πήγε στη σουίτα του γηπέδου της Αγίας Πετρούπολης, όπου οι υπεύθυνοι τον κάθισαν σε μία καρέκλα και του έκαναν αέρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Olé» η πίεση του Μαραντόνα έπεσε με τους συνοδούς του να τον συμβουλεύουν να αποχωρήσει από το γήπεδο.

Ο ίδιος φαίνεται να αποκρίθηκε πως «δεν ήθελε να αφήσει την ομάδα» με αποτέλεσμα να του χορηγηθούν ειδικά χάπια τα οποία τον αποδυνάμωσαν.





Με την λήξη του αγώνα τον μετέφεραν στο ξενοδοχείο όπου διαμένει και στην συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Olé» ο Μαραντόνα δεν διατρέχει κάποιο κίνδυνο καθώς η κατάστασή του έχει σταθεροποιηθεί.




Ο 57χρονος θρύλος του παγκοσμίου ποδοσφαίρου έζησε πολύ έντονα τον αγώνα από την αρχή μέχρι τέλους, πανηγυρίζοντας έξαλλα το γκολ του Λιονέλ Μέσι και δείχνοντας μεσαίο δάχτυλο στο γκολ του Μάρκος Ρόχο.


Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!