Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2015

Μόνικα Μπελούτσι: Γίνεται 51 και βάζει κάτω 20άρες
Το απόλυτο θηλυκό, η αισθαντική «Μαλένα» γίνεται σήμερα 51 ετών αλλά εξακολουθεί να επισκιάζει με τη λάμψη και την ομορφιά της πολλές νεότερες συναδέλφους της. Απόδειξη: Η Μόνικα Μπελούτσι είναι η μεγαλύτερη σε ηλικία ηθοποιός που θα γίνει το κορίτσι του Τζέιμς Μποντ στην πολυαναμενόμενη νεότερη ταινία του «007», υπό τον τίτλο «Spectre».
Σε συνέντευξη της στην εφημερίδα Guardian η Ιταλίδα με την αξεπέραστη ομορφιά εξηγεί γιατί δεν αποδέχεται τον όρο «Bond girl».
«Δεν μπορώ να πω ότι είμαι το «κορίτσι του Μποντ» διότι είμαι πολύ ώριμη για αυτό. Είμαι μάλλον μια Bond lady ή μια Bond woman».
Η 51χρονη Μόνικα δηλώνει περήφανη που θα γίνει «κυρία του Μποντ»: «Ο Τζέιμς Μποντ είναι ο τέλειος άνδρας. Ξέρετε γιατί; Γιατί δεν υπάρχει…».
Η Μόνικα Μπελούτσι γεννήθηκε στην Ούμπρια στις 30 Σεπτεμβρίου του 1964. Μέχρι σήμερα, άνδρες και γυναίκες τη θεωρούν μια από τις πιο όμορφες και ερωτικές γυναίκες στον πλανήτη ενώ η ίδια έχει δηλώσει πως πρότυπά της - ως γυναίκες και ως ηθοποιοί - είναι οι μεγάλες ντίβες του ιταλικού κινηματογράφου, Σοφία Λόρεν και η Κλαούντια Καρντινάλε. Τυχαία;
news.gr
Σπανούλης: Γιατί έφυγα από την Εθνική
Σχεδόν δύο εβδομάδες μετά το "αντίο" του από το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα, ο Βασίλης Σπανούλης εξηγεί το σκεπτικό του. Πότε πήρε την απόφασή του, πως τη βιώνει και τι πιστεύει ότι λείπει από την Εθνική. 
Η κουβέντα, όπως ήταν λογικό, είχε αφετηρία τη νέα προσπάθεια των "ερυθρολεύκων" και αρχικά εκεί περιστράφηκε, άλλωστε ο 33χρονος αρχηγός του Ολυμπιακού μπαίνει στον 6ο του χρόνο στον Πειραιά και ως αδιαφιλονίκητος ηγέτης των πρωταθλητών Ελλάδας και δευτεραθλητών Ευρώπης, είναι το πρόσωπο με την μεγαλύτερη επιρροή στο παιχνίδι της ομάδας. Χωρίς να έχει συμπληρώσει εβδομάδα μαζί με τους συμπαίκτες του και χωρίς να έχει αγωνιστεί ακόμη σε κάποιο φιλικό παιχνίδι (λόγω των υποχρεώσεων του στο Eurobasket), ο Βασίλης Σπανούλης ήταν συγκρατημένος στο λόγο του όσον αφορά στο νέο αγωνιστικό πρόσωπο των Πειραιωτών, αλλά σαφής και περιεκτικός στις απόψεις γύρω από τον τρόπο της δουλειάς και της πνευματικής προετοιμασίας για την επίτευξη των υψηλών στόχων που έχει πάντα ο σύλλογος.
Έχοντας καλύψει όλη την πορεία του με την Εθνική ανδρών, από το 2004 έως και τον τελευταίο αγώνα του με τη Λετονία, πριν από 12 ημέρες, η συζήτηση δεν θα μπορούσε βέβαια να μην καταλήξει και στην απόφασή του να αποχωριστεί την "επίσημη αγαπημένη", αλλά και στην αποτυχία της ελληνικής ομάδας να προκριθεί στα ημιτελικά και να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο. Ο "Kill-Bill" άνοιξε την καρδιά του, είπε αυτά που αισθάνεται, εξωτερίκευσε συναισθήματα και εξήγησε γιατί η περήφανη διαδρομή από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας μέχρι το πρόσφατο Eurobasket, τον χαροποιεί περισσότερο από το για πολλούς "άδοξο αντίο" του στην Εθνική Ελλάδας.
Μια νέα χρονιά αρχίζει και από τις κινήσεις που έκανε ο Ολυμπιακός (Χάκετ, Στρόουμπερι, Αθηναίου, Τολιόπουλος, Γιανγκ και Μιλουτίνοβιτς) φαίνεται ότι θα είναι πιο γεμάτος τόσο στην περιφέρεια, όσο και μέσα στην ρακέτα... Ποια είναι η δική σου άποψη;
«Ακόμη δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, γιατί έχω δεν έχω μία εβδομάδα μαζί με την ομάδα! Ο coach ξέρει καλύτερα απ' όλους πως σκέφτεται την εφετινή ομάδα, πως θα "δέσει" την χημεία και πως θέλει να παίξουμε... Όπως είπε και στην τοποθέτησή του, ήθελε να κρατήσει τους δύο παίκτες που έφυγαν, αλλά από τη στιγμή που αυτό δεν κατέστη δυνατόν, το πιο σημαντικό απ' όλα είναι ότι όσοι ήρθαν, ήταν οι πρώτες επιλογές του Ολυμπιακού. Αυτό δείχνει ότι η συνεργασία διοίκησης-προπονητή λειτούργησε άψογα εν μέσω της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης που έχουμε στην Ελλάδα! Από 'κει και πέρα, χρειάζεται κάποιος χρόνος για να εγκλιματιστούν στα νέα δεδομένα και θα βοηθήσουμε όλοι σ' αυτό, έτσι ώστε να αφομοιώσει ο καθένας σωστά το ρόλο του και να μπορέσουμε να μπούμε στον σωστό δρόμο.»
Μπαίνετε στην αφετηρία της νέας σεζόν με μία βαριά κληρονομιά. Είστε φιναλίστ της Ευρωλίγκα και πρωταθλητές Ελλάδας, ενώ στην Α1 Κατηγορία, είστε αήττητοι κόντρα στον βασικό σας αντίπαλο από τον Ιούνιο του 2014, όταν χάσατε στους τελικούς των πλέϊ-οφ. Αυτό το στοιχείο, αυτή η κληρονομιά, σας προσδίδει μεγαλύτερο βάρος;
«Θα έλεγα ότι αισθανόμαστε κάποιο επιπλέον βάρος! Εμείς θα πάμε να παίξουμε το μπάσκετ που ξέρουμε και που μας ταιριάζει, για να είμαστε πετυχημένοι... Θεωρώ ότι αρχίζουμε τη χρονιά με καλύτερη ψυχολογία κι αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στον αθλητισμό, αλλά αν δεν είμαστε σοβαροί και αν δεν δουλέψουμε όπως πρέπει μέσα στο γήπεδο, αυτά τα δεδομένα θα αλλάξουν πολύ γρήγορα. Πρέπει να είμαστε πολύ συνειδητοποιημένοι γι' αυτό που θέλουμε να κάνουμε, να έχουμε δίψα και να βάζουμε πάντα ψηλότερα τον πήχη.»
Το γεγονός ότι μπαίνεις και σε χρονιά συμβολαίου, σου δίνει έξτρα κίνητρο;
«Δεν το βλέπω έτσι! Κάθε χρονιά θέλω να παρουσιάζομαι καλύτερος και ανταγωνιστικός και μαζί με τους συμπαίκτες μου να προσπαθώ να πετύχω τους στόχους που θέτει η ομάδα.»
Μετά από τόσα χρόνια στην Ευρωλίγκα και ειδικότερα έτσι όπως έχει διαμορφωθεί και το σύστημα της διοργάνωσης τα τελευταία χρόνια, που όλα κρίνονται στο Top-16, πόσο δύσκολο είναι να είσαι συγκεντρωμένος και σωματικά και ψυχολογικά έτοιμος από την αφετηρία ενός τέτοιου "μαραθωνίου";
«Για μένα προσωπικά, καθόλου! Θεωρώ εαυτόν ευλογημένο επειδή ασχολούμαι με κάτι το οποίο υπεραγαπώ, το κάνω με μεγάλο ζήλο και νιώθω πανέτοιμος να βοηθήσω την ομάδα μου στο ρόλο που μου έχει αναθέσει.»
Αυτή κι αν ήταν απάντηση "πάρε-βάλε" για την επόμενη ερώτηση! Γνωρίζοντας πόσο αγαπάς το μπάσκετ, πόσο δεμένος είσαι μ' αυτό που κάνεις, αναρωτιέμαι αν όλες αυτές τις μέρες που ακολούθησαν από το τελευταίο ματς του Ευρωμπάσκετ με τη Λετονία, έχεις πιστέψει ότι σταμάτησες από την Εθνική ομάδα; Το βρίσκω ανθρώπινο να έχει κάνει κάποιος δεύτερες σκέψεις και μιλώντας με τον εαυτό του να έχει πει: "Δηλαδή τώρα εγώ σταμάτησα;"... Το 'χεις κάνει;
«Όχι (σ.σ.: χωρίς δισταγμό)!! Το έχω πιστέψει απόλυτα! Είμαι έτσι σαν άνθρωπος, που όταν φτάνω στο σημείο να πάρω μία τόσο σημαντική απόφαση, σημαίνει ότι είναι οριστική και έχει ληφθεί συνειδητά μετά από πολλή σκέψη. Το σκεφτόμουν αρκετά πριν αρχίσουν οι προπονήσεις της Εθνικής και κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας κατέληξα στο συμπέρασμα ότι πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και για μένα και πρέπει να δώσω τη σκυτάλη σε κάποια άλλα παιδιά.»
Πόσο δύσκολη διαδικασία ήταν, από πλευράς ψυχολογίας πιο πολύ, το ματς με τη Λετονία; Τι σκεφτόσουν, τι αισθανόσουν;
«Όταν καταλαβαίνεις και ο ίδιος ότι πλέον δεν μπορείς να βοηθήσεις την Εθνική ομάδα, δεν έχεις άλλη επιλογή... Πρέπει να αποσυρθείς για να δώσεις τη θέση σου σε κάποιον άλλον... Κανείς δεν είναι "αιώνιος" αθλητής στην Εθνική, ο καθένας πρέπει να συνειδητοποιεί πότε μπορεί να βοηθήσει και πότε όχι!»
Κατά την άποψή σου τι λείπει από την Εθνική ομάδα και επί σειρά ετών, από το 2009, ενώ διαθέτει παίκτες με μεγάλη ποιότητα και εμπειρία, δεν μπορεί να επιστρέψει στις επιτυχίες στις διεθνείς διοργανώσεις; Τα τελευταία δύο χρόνια ειδικότερα, φτάνει μία ανάσα από την πηγή αλλά νερό δεν πίνει...
«Το πιο σημαντικό που μας λείπει είναι η χημεία, αλλά αυτό δεν είναι κι εύκολο να βρεθεί μέσα σε σχεδόν δύο μήνες προπονήσεων και αγώνων!»
Δηλαδή εκτιμάς ότι η Εθνική ομάδα δεν πρέπει να απαρτίζεται από δώδεκα πρωταγωνιστές, αλλά πρέπει να έχει και παίκτες που έχουν συνηθίσει να επιτελούν μικρότερους ρόλους;
«Δεν υπάρχει πρέπει... Αν υπάρχει κάποιο είναι ότι πρέπει να καλούνται όσοι πραγματικά το αξίζουν! Από 'κει και πέρα, στην Εθνική ομάδα δεν πρέπει να μετράει περισσότερο η επιτυχία ή η αποτυχία, όσο η αφοσίωση και η πίστη που δείχνει κάποιος για την εκπροσώπηση της πατρίδας, που για μένα αποτελεί υπέρτατη τιμή! Άλλες φορές θα πετύχεις, άλλες όχι! Προσωπικά αισθάνομαι ευλογημένος που κατέκτησα τρία μετάλλιο με το εθνόσημο στο στήθος και πολύ τυχερός γιατί οι Εθνικές ομάδες είναι πολύ δύσκολες ομάδες... Πρέπει να έχεις τη super ταλαντούχα γενιά που είχαν οι Ισπανοί ή τη χημεία που έχει αυτή τη στιγμή η Σερβία, που κι αυτή δεν πέτυχε τον στόχο της... Για παράδειγμα, οι Γάλλοι έκαναν δέκα χρόνια για να βρουν αυτή τη χημεία και αυτόν τον χαρακτήρα που τους έχει ανταγωνιστικούς και σκληρούς και τους έχει φέρει στα μετάλλια... Πιστεύω ότι κι εμείς, όταν είμαστε λίγο πιο τυχεροί και βρούμε αυτή τη χημεία που χρειάζεται και μας πάνε και όλα από λίγο καλύτερα, τότε θα ξαναγυρίσουμε στις επιτυχίες...»
Στενοχωρήθηκες που μία 12ετής λαμπρή καριέρα με την Εθνική ομάδα, δεν έκλεισε όπως ιδανικά θα ήθελες και θα σου άξιζε;
«Σίγουρα! Επειδή όμως είμαι πολύ περήφανος για αυτά τα χρόνια, για μένα μετράει πιο πολύ το ότι φόρεσα τη φανέλα της Εθνικής ομάδας της χώρας μου και εκπροσώπησα τους συμπατριώτες μου απ' ότι με στενοχωρεί ή με χαροποιεί το όποιο αρνητικό ή θετικό αποτέλεσμα. Στενοχωρήθηκα, αλλά από την άλλη είναι αθλητισμός, είναι παιχνίδι και δεν μπορεί να σε ρίχνει και πάρα πολύ...»
πηγή: gazzetta.gr

Κάποιοι διασχίζουν τον κόσμο για να απολαύσουν συγκεκριμένα γεύματα σε εστιατόρια κι άλλοι επιλέγουν τις χώρες προορισμού με βάση τις τοπικές γεύσεις και την κουζίνα. Με βάση αυτή τη λογική και για να βρει τις πιο δημοφιλείς κουζίνες, το cnn ζήτησε από τους αναγνώστες του να ψηφίσουν τον αγαπημένο τους προορισμό σε ένα poll στο facebook.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ασιατική κουζίνα είναι από τις αγαπημένες, αλλά και ότι η Ιταλία και η Ελλάδα είναι οι μόνες 2 χώρες ανάμεσα στις πρώτες, εκτός ασιατικής ηπείρου, με την καλύτερη κουζίνα του κόσμου.
Ας δούμε ποιες είναι οι αγαπημένοι γευστικοί προορισμοί σύμφωνα με τη συγκεκριμένη δημοσκόπηση, ρίχνοντας μια ματιά και στα υπέροχα πιάτα του καθενός, τσιμπώντας ένα κομματάκι… μουσακά.

WWW.WIKIPEDIA.COM/J. SAMUEL BURNER
baozi
1. Ταιβάν 8,242 ψήφοι
Η μαγειρική φιλοσοφία στην Ταιβάν είναι απλή: τρώτε συχνά και καλά, κάτι που σημαίνει ότι τα μικρά και συχνά γεύματα κυριαρχούν. Η τοπική κουζίνα αποτελεί μίξη από τις κουζίνες των κινέζικων κοινοτήτων των Min Nan, Teochew και Hokkien, μαζί με τη γιαπωνέζικη μαγειρική. Στο Taipei, μάλιστα, υπάρχουν περίπου 20 δρόμοι αφιερωμένοι στα σνακ, ενώ γαστρονομική πρωτεύουσα θεωρείται η Tainan, η πιο παλιά πόλη. Ανάμεσα στα διάφορα πιάτα, η σούπα με νουντλ και μοσχάρι και τα baozi που είναι αχνιστά ψωμάκια γεμιστά με κρέας ή λαχανικά είναι –μεταξύ άλλων- από τα πιο δημοφιλή.
2. Φιλιππίνες 1.528 ψήφοι
Με αρκετές χιλιάδες ψήφων διαφορά από την Ταιβάν, οι Φιλιππίνες βρίσκονται στη 2η θέση με την πληθώρα σε θαλασσινά, τροπικά φρούτα και δημιουργικά πιάτα, αποδεικνύοντας ότι έχουν πολύ περισσότερα να προσφέρουν από το balut (έμβρυο πάπιας). Μπορεί η κουζίνα τους να μην είναι τόσο διάσημη όσο άλλες της λίστας, αλλά με περισσότερα από 7 χιλιάδες νησιά, σίγουρα διαθέτουν πιάτα που δεν ξεχνιούνται εύκολα. Ένα από αυτό είναι το adobo, το οποίο είναι μεξικάνικης προέλευσης, και στις Φιλιππίνες ουσιαστικά είναι το μαγείρεμα του κρέατος σε ξίδι, αλάτι, σκόρδο, πιπέρι, σάλτσα σόγιας και άλλα μπαχαρικά, αλλά και το lechon, δηλαδή ένα ολόκληρο γουρούνι το οποίο ψήνεται στα κάρβουνα και σερβίρεται με σάλτσα συκωτιού.

WWW.WIKIPEDIA.COM
arancini
3. Ιταλία 810 ψήφοι
Χωρίς αμφιβολία, η ιταλική κουζίνα έχει κυριαρχήσει σε διάφορα μέρη του κόσμου εδώ και αιώνες, με τις νόστιμες σάλτσες ντομάτας της, τα τιραμισού, τις πίτσες και τα ζυμαρικά της. Παρ’ όλ’ αυτά, πολλοί Ιταλοί δεν δέχονται την έννοια της ενιαίας ιταλικής κουζίνας και μιλούν για επιμέρους, τοπικές κουζίνες, όπου τα πράγματα μπορεί να διαφέρουν από αυτά που γνωρίζουμε. Όπως και να’χει, όμως, είτε πάτε στη Σικελία για τα καλύτερα arancini (γεμιστοί, τηγανητοί ρυζοκεφτέδες), είτε στη Νάπολη για την καλύτερη πίτσα ή στη Μόντενα για την καλύτερη παρμεζάνα του κόσμου, το σίγουρο είναι ότι δεν θα φύγετε απογοητευμένοι.
4. Ταϊλάνδη 470 ψήφοι
Ένα από τα πρώτα πράγματα που ρωτούν οι Ταϊλανδέζοι ο ένας τον άλλον όταν συναντιούνται είναι «έφαγες;» επιβεβαιώνοντας το πάθος τους για το φαγητό -πώς να μην έχουν πάθος άλλωστε, με μια κουζίνα που έχει επιρροές από την Κίνα, τη Μαλαισία, την Ινδονησία και το Μιανμάρ; Η ταϊλανδέζικη κουζίνα συνδυάζει πολλά βότανα και μπαχαρικά δίνοντας μοναδικές γεύσεις και καταφέρνοντας συχνά να δημιουργήσει πιάτα που είναι ταυτόχρονα πικάντικα, ξινά, αλμυρά, γλυκά, τραγανά και μαλακά. Πιάτα όπως το πράσινο κάρυ και το κοτόπουλο stir-fry με κάσιους είναι ιδιαιτέρως δημοφιλή, ενώ εξαιρετική γεύση έχει και η κουζίνα από τα βορειοανατολικά της χώρας, γνωστή ως Isaan, με νόστιμα πιάτα όπως το som tom (σαλάτα παπάγιας), larb moo (χοιρινός κιμάς με χυμό lime, σάλτσα ψαριού, φύλλα μέντας, κρεμμύδια και τσίλι) και το ko moo yang (χοιρινός λαιμός στο γκριλ).

5. Ιαπωνία 443 ψήφοι
Οι Ιάπωνες δείχνουν στο φαγητό τους την ίδια ακρίβεια που τους χαρακτηρίζει και στην τεχνολογία, πηγαίνοντας την κουζίνα τους ένα βήμα παραπέρα από τις υπόλοιπες, κάτι που σημαίνει ότι είναι ακατόρθωτο να φάει κανείς άσχημα στην Ιαπωνία. Τόσο το σούσι, όσο και γιαπωνέζικο γεύμα kaiseki που αποτελείται από πολλά πιάτα, αποτελούν χαρακτηριστικά της κουζίνας, ενώ οι τοπικές σπεσιαλιτέ, γνωστές ως kyōdo ryōri αποτελούν από μόνες τους ατραξιόν, με κάθε μεγάλη πόλη να έχει το δικό της πιάτο-σήμα κατατεθέν.   
6. Μαλαισία 265 ψήφοι
Με επιρροές από την κινέζικη και την ινδική κουζίνα, η μαλαισιανή μοιάζει αρκετά με την κουζίνα της Ινδονησίας, με τα 2 έθνη να μοιράζονται πολλά ίδια πιάτα. Ένα από τα πιο διάσημα πιάτα, η πικάντικη σούπα laksa με νουντλς, αρκεί για να σας κάνει να σκέφτεστε συνεχώς πότε θα ξαναέρθει η ώρα να φάτε.
7. Χονγκ Κονγκ 236 ψήφοι
Στην πόλη αυτή θα βρείτε μερικούς από τους πιο παθιασμένους ανθρώπους με το φαγητό, ενώ τα πιάτα της κουζίνας του Χονγκ Κονγκ ποικίλλουν από παραδοσιακά, μέχρι fusion και πιο προχωρημένα, κάτι που καθρεφτίζεται και στο πλήθος των εστιατορίων. Από θορυβώδη στέκια, μέχρι ήσυχα εστιατόρια όπου οι σερβιτόροι παρακολουθούν την κάθε σου κίνηση, το Χονγκ Κονγκ μοιάζει πραγματικά να τα έχει όλα.

8. Ινδία 205 ψήφοι
Όταν μια κουζίνα χρησιμοποιεί τόσα πολλά μπαχαρικά, που το κρέας και τα λαχανικά παίζουν δεύτερο ρόλο, τότε ξέρετε ότι έχετε να κάνετε με πιάτα αφιερωμένα στη γεύση και το άρωμα. Όσον αφορά τη χρήση τους, δεν υπάρχουν περιορισμοί, αρκεί το αποτέλεσμα να παραμένει νόστιμο, ενώ συχνά συμβαίνει κάποια μπαχαρικά να καταναλώνονται και μόνα τους, όπως ο μάραθος στο τέλος του γεύματος για καλύτερη πέψη και αναπνοή. Οι τοπικές σπεσιαλιτέ είναι πολλές και γευστικές, όπως τα θαλασσινά της Goa, το wazwan (γεύμα πολλών πιάτων) της κουζίνας των Kashmir, η πλούσια αίσθηση καρύδας της Kerala κ.ά. Να σημειώσουμε ότι κάθε χώρα που καταφέρνει να δημιουργήσει χορτοφαγικά πιάτα που είναι πιο… λιγουρευτά από τα κλασικά, αξίζει βραβείο Νόμπελ!
9. Ελλάδα 167 ψήφοι
Με τις ελιές της Καλαμάτας, τη φέτα, την πολύχρωμη χωριάτικη, τα ψητά κρέατα και το μουσακά, η ελληνική κουζίνα καταφέρνει να κερδίσει μια θέση στη δεκάδα ως γαστρονομικός προορισμός και ως η δεύτερη χώρα εκτός Ασίας. Με το ελαιόλαδο σε πρωταγωνιστικό ρόλο, τα ελληνικά πιάτα δεν είναι μόνο γευστικά, αλλά κάνουν το γύρο του κόσμου και ως υγιεινά, πετυχαίνοντας τον πολύ δύσκολο συνδυασμό απόλαυσης και υγιεινής διατροφής, τουλάχιστον στις περισσότερες των περιπτώσεων.

10. Βιετνάμ 162 ψήφοι
Για μια τόσο μικρή χώρα, το εύρος των πιάτων της βιετναμέζικης κουζίνας είναι αρκετά μεγάλο, με κάθε πόλη –ή και χωριό- να έχει τη δική του λίστα τοπικών σπεσιαλιτέ και ακόμη και εθνικά πιάτα να διαφέρουν δραματικά στο πως τα ετοιμάζει η κάθε κοινότητα. Ο πιο φθηνός τρόπος να δοκιμάσει κάποιος όσο το δυνατόν περισσότερες γεύσεις της κουζίνας του Βιετνάμ γίνεται, είναι σε παραδοσιακές, ανοιχτές αγορές, με πάγκους φαγητού και περίτεχνες συνταγές που έχουνε περάσει από πολλές γενιές για να φτάσουν στο σήμερα.
clickatlife.gr


Η ρομποτική σημειώνει αλματώδη πρόοδο, και αργά ή γρήγορα ρομπότ καθημερινής χρήσης- που σε κάποιες περιπτώσεις θα είναι και ανθρωπόμορφα, κερδίζοντας τον χαρακτηρισμό του «ανδροειδούς»- αναμένεται να είναι διαθέσιμα σε λογικές τιμές στο ευρύ κοινό.
Ωστόσο, αυτή η πρόοδος αξιοποιείται και σε τομείς όπως η βιομηχανία του σεξ, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την περίπτωση της Roxxxy, της ρομποτικής κούκλας του σεξ. Σε αυτό το πλαίσιο, η ιαπωνική SoftBank, που κατασκευάζει το Pepper- το πιο γνωστό ανθρωποειδές ρομπότ της χώρας, που άρχισε να πωλείται νωρίτερα μέσα στο έτος- περιλαμβάνει στους όρους χρήσης (user agreement) το εξής κομμάτι: «Ο κάτοχος δεν πρέπει να προβεί σε σεξουαλική πράξη» με το ρομπότ ή σε άλλη «ανάρμοστη συμπεριφορά».
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Guardian, το ανεπιθύμητο...σεξ δεν είναι ο μόνος κίνδυνος που αντιμετωπίζει το Pepper, καθώς νωρίτερα μέσα στον μήνα ένας άνδρας συνελήφθη στο Τόκιο μετά από...οργισμένη επίθεση εναντίον του ρομπότ. Ο Κιίτσι Ισικάβα, ο οποίος είχε καταναλώσει αλκοόλ, φέρεται να είπε στην αστυνομία ότι επιτέθηκε στο ρομπότ επειδή είχε ενοχληθεί από το μη ικανοποιητικό επίπεδο εξυπηρέτησης που παρείχαν οι άνθρωποι συνάδελφοί του. Επίσης, μερικές εβδομάδες νωρίτερα, το Hitchbot – ένα ρομπότ το οποίο είχε γίνει γνωστό για τα ταξίδια του με ωτοστόπ- ανακηρύχθηκε «νεκρό» μετά από επίθεση βανδάλων ενώ ταξίδευε στις ΗΠΑ.
Τα ρομπότ χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ιαπωνία, με το Pepper, κόστους 198.000 γιεν (1.650 δολαρίων) να έχει γίνει δημοφιλές από τον Ιούνιο, που άρχισαν οι πωλήσεις του, καθώς είναι ικανό να αντιλαμβάνεται τα ανθρώπινα συναισθήματα, να κάνει συζήτηση και να κινείται αυτόνομα.
Στους υπόλοιπους όρους χρήσης του 120 εκατοστών ρομπότ αναφέρεται ότι δεν θα έπρεπε να απομακρυνθεί από τον χώρο του ιδιοκτήτη του ή να χρησιμοποιηθεί για να βλάψει ανθρώπους, να αποστελεί spam emails ή να παραβιαστεί το λογισμικό του για να αποκτήσει πιο...σέξι φωνή. Επίσης, η εταιρεία προειδοποιεί ότι η διενέργεια άσεμνων πράξεων στο ρομπότ θα μπορούσε να «τιμωρηθεί» (χωρίς να διευκρινίζεται τι είδους τιμωρία θα ήταν αυτή ή πώς θα εντοπίζονταν οι δράστες).
naftemporiki.gr

Χωρίς τους... γείτονες λογάριαζαν ο Τζορτζ Κλούνι και η Αμάλ Αλαμουντίν, οι οποίοι έχουν προκαλέσει την μήνιν των κατοίκων του Οξφορντσάιρ, στην προσπάθειά τους να ανακαινίσουν την πολυτελή κατοικία που αγόρασαν στις όχθες του Τάμεση.

Το εννέα δωματίων «παλάτι» του 17ου αιώνα, αλλάζει ολοκληρωτικά - υπό τις οδηγίες του ζεύγους - για να προστεθεί πισίνα, ιδιωτικός κινηματογράφος 12 θέσεων, τζακούζι, γήπεδα τένις και πολλές κάμερες ασφαλείας.

Η αγορά του σπιτιού κόστισε περίπου 13,5 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, οι παρατεταμένες εργασίες έχουν δημιουργήσει μπελάδες στο ζευγάρι.

Οι γείτονες διαμαρτύρονται ότι οι αλλαγές θα έχουν αρνητική επίδραση στην περιοχή και κάποιοι από αυτούς έκαναν ήδη καταγγελία στο δημοτικό συμβούλιο.

Ισχυρίζονται ότι οι σκαλωσιές τους ενοχλούν, τα φορτηγά που μεταφέρουν διαρκώς υλικά «καταστρέφουν την ηρεμία του χωριού», οι εργαζόμενοι κάνουν υπερβολικό θόρυβο και οι εργασίες καθυστερούν.

Το διάσημο ζεύγος δεν έχει, μέχρι στιγμής, απαντήσει στις αιτιάσεις των γειτόνων. Πριν από λίγους μήνες, ο Τζορτζ Κλούνι δήλωσε για τις εργασίες ανακατασκευής: «Περνάμε καλά μαζί, φτιάχνουμε το σπίτι μας στην Αγγλία και περνάμε πολύ χρόνο έξω από το Λονδίνο».
tanea.gr
Google: Νέα τηλέφωνα Nexus, νέα ταμπλέτα Pixel και νέο Chromecast
Η Google παρουσίασε μια νέα σειρά «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων Nexus, καθώς και τον νέο υπολογιστή-ταμπλέτα της Pixel, σε μια ακόμη προσπάθεια να κόψει μερίδια αγοράς από την Apple.
Τα νέα smartphones είναι το Nexus 6P και το μικρότερο Nexus 5Χ, σύμφωνα με πρακτορείο Ρόιτερς και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης». Το πρώτο τηλέφωνο είναι σχεδόν τόσο λεπτό όσο και το iPhone 6 της Apple, έχει πλήρως μεταλλικό περίβλημα, κάμερα 12,3 μεγαπίξελ και βελτιωμένη οθόνη σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα.
Τα νέα τηλέφωνα -που θα βγουν στην αγορά τον επόμενο μήνα- διαθέτουν, επίσης, το καινοτομικό χαρακτηριστικό Nexus Imprint, που επιτρέπει την ταυτοποίηση του δακτυλικού αποτυπώματος του χρήστη, ώστε να μπορεί να κάνει ασφαλείς χρηματικές συναλλαγές μέσω της συσκευής του.
Το Nexus 5X 16 GB (που κατασκευάζεται από την κορεατική LG Electronics για λογαριασμό της Google) θα κοστίζει 379 δολάρια και το Nexus 6P 32 GB (που κατασκευάζεται από την κινεζική Huawei Technologies) θα έχει αρχική τιμή 499 δολάρια.
Το νέο tablet Pixel C διαθέτει ισχυρότερο επεξεργαστή, μνήμη 3 GB και προαιρετικό έξτρα πληκτρολόγιο, ενώ «τρέχει» το νέο λειτουργικό σύστημα Android Marshmallow. Η τιμή του θα αρχίζει από τα 499 δολάρια και θα κυκλοφορήσει στην αγορά την περίοδο των Χριστουγέννων.
Η Google επίσης παρουσίασε μια νέα έκδοση της συσκευής Chromecast (με τιμή 35 δολάρια), που επιτρέπει την αποστολή (streaming) και προβολή περιεχόμένου από τα κινητά τηλέφωνα στην τηλεόραση μέσω του διαδικτύου.
Επίσης παρουσίασε μια αντίστοιχη συσκευή, το Chromecast Audio, που προσαρμόζεται στα ηχεία του χρήστη και δίνει νέες δυνατότητες ακρόασης μουσικής, καθώς στέλνει στα ηχεία μουσική από ένα κινητό τηλέφωνο, ενώ επίσης μετατρέπει το παραδοσιακό Hi-Fi σε ψηφιακό ασύρματο Wi-Fi.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Google Σουντάρ Πιντσάι δήλωσε ότι υπάρχουν πλέον 1,4 δισεκατομμύρια συσκευές παγκσομίως που «τρέχουν» το λειτουργικό σύστημα Android, έναντι ενός δισεκατομμυρίου πριν από ένα έτος.
news.gr

Στον νέο γύρο φημών που κυκλοφόρησαν στο Ίντερνετ (μέσω δημοσιεύσεων-hoax σχετικά με αλλαγές στα privacy settings και χρεώσεις) απάντησε το Facebook, μέσω δημοσίευσης από τον επίσημο λογαριασμό του.
Σύμφωνα με τις εν λόγω φήμες, η εταιρεία σχεδιάζει να επιβάλει χρεώσεις για να κρατά ένα προφίλ «private».
Η απάντηση είναι εμπνευσμένη από την επιστημονική επικαιρότητα, υποστηρίζοντας, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι πιο πιθανό είναι να βρεθεί ζωή στον Άρη παρά το Facebook να αρχίσει να χρεώνει: «Ενώ μπορεί να υπάρχει νερό στον Άρη, μην πιστεύετε όλα όσα διαβάζετε στο Ίντερνετ σήμερα. Το Facebook είναι δωρεάν, και πάντα θα είναι. Και αυτό με την αντιγραφή και την επικόλληση μιας “ανακοίνωσης νομικού περιεχομένου” (legal notice) είναι απλά φάρσα, hoax. Προσοχή εκεί έξω, Γήινοι».
Σημειώνεται πως παρόμοια posts κάνουν τον γύρο του Facebook («δηλώνω ότι…») εδώ και χρόνια, αλλά τις τελευταίες ημέρες δείχνουν να έχουν αποκτήσει νέα ώθηση, «προειδοποιώντας» ότι θα αλλάξουν οι ρυθμίσεις, «ανοίγοντας» private λογαριασμούς και ο μόνος τρόπος να κρατηθούν ως έχουν είναι μέσω πληρωμής ή μέσω αντιγραφής/ επικόλλησης του post. Άλλη μία υποτίθεται ότι είναι νομικά δεσμευτική δήλωση, με την οποία ο χρήστης «δηλώνει» πως δεν επιτρέπει στο Facebook να χρησιμοποιεί τις προσωπικές φωτογραφίες και στοιχεία του.
Όλα αυτά προκύπτουν από τον φόβο/ανησυχία που έχει δημιουργηθεί στη διαδικτυακή κοινότητα σχετικά με την εμπλοκή του Facebook σε αντιδικίες για την πολιτική του σε θέματα ιδιωτικότητας/ προστασίας των δεδομένων των χρηστών του, η οποία φαίνεται πολύπλοκη σε αρκετούς.


Ενθουσιασμό έχει προκαλέσει στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας και της τεχνολογίας γενικότερα το λανσάρισμα του πολυαναμενόμενου ηλεκτροκίνητου Model X από την Tesla Motors του Έλον Μασκ. Το επταθέσιο SUV εντυπωσιάζει με τον φουτουριστικό σχεδιασμό του, που περιλαμβάνει «falcon» πόρτες, οι οποίες ανοίγουν κάθετα (προς τα πάνω), και σύστημα «προστασίας από βιολογικά όπλα».
Πρόκειται για το τρίτο όχημα το οποίο κατασκευάζει η εταιρεία, και αποκαλύπτεται δύο χρόνια αργότερα από ό,τι αναμενόταν. Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του BBC, η εταιρεία υποστηρίζει πως περίπου 25.000 πελάτες έχουν προβεί σε προπαραγγελίες, ενώ αναλυτές εκτιμούν ότι το Model X θα γίνει επιτυχία, καθώς θα θεωρείται σύμβολο status.
Ο ίδιος ο Μασκ, κατά την παρουσίαστη στο Φρέμοντ της Καλιφόρνια είπε ότι «παρασυρθήκαμε λίγο με το Model X», καθώς υπάρχουν πολύ περισσότερα από αυτά που είναι απαραίτητα για να πωληθεί ένα αυτοκίνητο. «Και κάποια από αυτά είναι τόσο δύσκολα, που κάνουν το αυτοκίνητο καλύτερο, αλλά η μηχανολογική δυσκολία αυτών των τμημάτων είναι τόσο υψηλή».
Οι «falcon-wing» πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω και χρησιμοποιούν αισθητήρες για την αποφυγή χτυπημάτων σε εμπόδια (όπως η οροφή ενός γκαράζ). Επίσης, το σύστημα βιολογικής προστασίας ενεργοποιεί σύστημα φιλτραρίσματος του αέρα, γεμίζοντας την καμπίνα με αέρα «ιατρικής ποιότητας». Ακόμη, υπάρχει πανοραμικό παρμπρίζ το οποίο επεκτείνεται και στον ουρανό του αυτοκινήτου, με τον Μασκ να υπογραμμίζει πως πρόκειται για το μεγαλύτερο κομμάτι τζαμιού που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο.

Το Model X διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες και μπορεί να ταξιδέψει 400 χλμ με μία φόρτιση. Διαθέτει ακόμα αυτόματες λειτουργίες, που του προσδίδουν χαρακτηριστικά αυτόνομης λειτουργίας. Επίσης, η εταιρεία πάει ακόμα παραπέρα, αναφέροντας ότι το όχημα θα βελτιώνεται συνεχώς, μέσω λογισμικού που θα μεταδίδεται/ αναβαθμίζεται ασύρματα (!): update που αναμένεται τον επόμενο μήνα θα προσδώσει μια λειτουργία αυτόματου πιλότου.

Το κόστος του ανέρχεται στα 144.000 δολάρια και η εταιρεία αναμένει οι προπαραγγελίες να χρειαστούν μεταξύ οκτώ μηνών και ενός έτους για να καλυφθούν. Επίσης, στο κοντινό μέλλον αναμένεται να κυκλοφορήσει και μια φθηνότερη έκδοση.
Όσον αφορά στις επιδόσεις του, το 4x4 της Tesla μπορεί να πάει από το 0 στα 96 χλμ/ ώρα μέσα σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του είναι 250 χλμ ώρα. Σύμφωνα με τον Guardian, οι αισθητήρες του περιλαμβάνουν κάμερες, ραντάρ και σόναρ, προς εξυπηρέτηση των αυτομάτων συστημάτων του (οδήγηση, φρενάρισμα). Οι πόρτες του μπορούν να ανοίξουν με κενό μόλις 30 εκατοστών σε κάθε πλευρά, ενώ υπάρχει οθόνη αφής 17 ιντσών για τον έλεγχο των συστημάτων του.

Αρκετά συγκινημένη η Κατερίνα Περιστέρη παρουσίασε αναλυτικά στοιχεία της ανασκαφής στον τύμβο Καστά στην Αμφίπολη, τονίζοντας ότι το μνημείο ήταν παραγγελία του Μεγάλου Αλεξάνδρου για τον αδελφικό του φίλο Ηφαιστίωνα.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε στην αίθουσα τελετών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, προκειμένου να παρουσιαστεί η πορεία των ανασκαφών και τα ευρήματα που έχουν βρεθεί στον λόφο Καστά.
Μάλιστα, το μνημείο, είπε η κα Περιστέρη, δημιούργησε ο κορυφαίος αρχιτέκτοντας της εποχής Δεινοκράτης, ενώ τονίστηκε ότι δεν υπάρχει πλέον κανένα περιθώριο αμφισβήτησης ότι το μνημείο είναι της ελληνιστικής εποχής.
Στον επίλογο της ομιλίας της, αποκάλυψε ότι οι αρχαιολόγοι εντόπισαν ευρήματα με την σφραγίδα του προσωπικού αρχιτέκτονα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, του Δεινοκράτη.
Μεταξύ άλλων, η κυρία Περιστέρη ανέφερε ότι βρέθηκε το μονόγραμμα του Αντίγονου του Μονόφθαλμου και του Ηφαιστίωνα. Επισήμανε ότι ο τύμβος έχει υποστεί πολυάριθμες λεηλασίες μέχρι τον καιρό των τελευταίων Μακεδόνων και υπογράμμισε ότι τα στοιχεία αποκαλύπτουν την ύπαρξη λατρευτικού χώρου εντός του μνημείου για μεγάλο ήρωα.
«Υπάρχουν τρεις επιγραφές που αποτελούν συμβόλαια έργου του ταφικού μνημείου. Οι επιγραφές γράφουν: “παρέλαβον” και έχουν το μονόγραμμα του Ηφαιστίωνα» είπε η Κατερίνα Περιστέρη, παρουσιάζοντας μία από τις επιγραφές. «Αυτό δηλώνει ότι πρόκειται για συμβόλαιο κατασκευής έργου και πλούσια εργολαβία» τόνισε.
Επίσης αποκάλυψε ότι κατά τη διάρκεια των ανασκαφών βρέθηκαν νομίσματα σε καλή κατάσταση, όπως για παράδειγμα του Αλέξανδρου και του Κασσάνδρου. Ωστόσο σημείωσε ότι τα περισσότερα νομίσματα που βρέθηκαν είναι καμένα ή κατεστραμμένα.
Όπως αποδεικνύεται, δε, από επιγραφές, οι οποίες βρίσκονταν, μάλιστα, σε κοινή θέα κοντά στον Λέοντα της Αμφίπολης επί 80-90 χρόνια, το ταφικό μνημείο ήταν αφιερωμένο στον αδελφικό φίλο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, τον Ηφαιστίωνα.
Ο Τύμβος Καστά δημιουργήθηκε επί ενός προϋπάρχοντος γηλόφου, αλλά και εντός μιας παλαιότερης νεκρόπολης. Ο Δεινοκράτης περιέκλεισε σε έναν τεράστιο κυκλικό περίβολο τις παλαιότερες ταφές και δημιούργησε ένα μεγαλοπρεπές λατρευτικό μνημείο, αφιερωμένο στον Ηφαιστίωνα.
Κατά τον κ. Λεφαντζή, όπως και την κυρία Περιστέρη, δεν υπάρχει πλέον κανένα περιθώριο αμφισβήτησης ότι το μνημείο της Αμφίπολης είναι της ελληνιστικής εποχής.
ÅÊÄÇËÙÓÇ ÌÅ ÈÅÌÁ "ÅÑÅÕÍÙÍÔÁÓ ÔÏÍ ÔÕÌÂÏ ÊÁÓÔÁ ÁÌÖÉÐÏËÇÓ 2012-2014" ÐÁÑÏÕÓÉÁ ÔÇÓ ÅÐÉÊÅÖÁËÇÓ ÔÙÍ ÁÍÁÓÊÁÖÙÍ ÊÁÔÅÑÉÍÁÓ ÐÅÑÉÓÔÅÑÇ (ÌÏÔÉÏÍÔÅÁÌ/ÔÑÕØÁÍÇ ÖÁÍÇ)

Έως τις 20 Οκτωβρίου παρατείνεται η προθεσμία για τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων στα ΚΤΕΟ, σύμφωνα με σχετική απόφαση της κυβέρνησης.
Η εικοσαήμερη παράταση δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να κάνουν χρήση της ευνοϊκής ρύθμισης για την καταβολή μειωμένου πρόσθετου ειδικού τέλους.
Ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, υπογράμμισε ότι κατεύθυνση της κυβέρνησης είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών, τους οποίους κάλεσε να διεκπεραιώσουν εγκαίρως τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων τους στα ΚΤΕΟ, για να μην υπάρχει ταλαιπωρία, πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση και δυσλειτουργίες της τελευταίας στιγμής.
Τέλος, διευκρίνισε ότι οι εν λόγω ημερομηνίες εμπίπτουν στις δεσμεύσεις της χώρας και επομένως δεν μπορεί να δοθεί νέα παράταση.
Σημειώνεται πως οι προθεσμίες για τον τεχνικό έλεγχο έχουν οριστεί με το νόμο «Κύρωσης του σχεδίου σύμβασης οικονομικής ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας για την υλοποίηση της συμφωνίας χρηματοδότησης».
Η πρώτη εκ των τριών καταληκτικών ημερομηνιών, που είχε οριστεί η 30η Σεπτεμβρίου 2015 και παρατείνεται για τις 20 Οκτωβρίου 2015 αφορά στα οχήματα για τα οποία το χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών από την καταληκτική ημερομηνία εμπρόθεσμης διενέργειας περιοδικού τεχνικού ελέγχου είχε παρέλθει έως τις 30-06-2014.
Οι ενδιαφερόμενοι  αυτής της κατηγορίας, το διάστημα της παράτασης των 20 ημερών μπορούν να κάνουν χρήση της ευνοϊκής ρύθμισης, περί καταβολής μειωμένου  πρόσθετου ειδικού τέλους προσκομίζοντας το όχημα τους σε ΚΤΕΟ για τη διενέργεια περιοδικού τεχνικού ελέγχου. Για την ίδια κατηγορία οχημάτων μέχρι και την ημερομηνία παράτασης της πρώτης καταληκτικής προθεσμίας, δηλαδή στις 20 Οκτωβρίου 2015 θα καταβάλλεται μειωμένο τέλος  (33 ευρώ για ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα και 20 για δίκυκλα ), ενώ μετά την παρέλευση της νέας προθεσμίας, για το διάστημα από 21 Οκτωβρίου 2015 έως 31 Δεκεμβρίου 2015 θα καταβάλλεται το πλήρες (αναλογούν) πρόσθετο ειδικό τέλος (65 ευρώ για ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα και 40 για τα δίκυκλα.
Υπενθυμίζεται ότι ο σχετικός νόμος (ν.4336/2015)  προβλέπει  ότι εφόσον παρέλθει και η προθεσμία της 31 Δεκεμβρίου 2015, τότε από 1η Ιανουαρίου 2016 θα επιβάλλεται  και το πρόστιμο των εκατόν πενήντα (150 ευρώ), το οποίο βεβαιώνεται στη Φορολογική Διοίκηση, εισπράττεται κατά τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων και μετά την προθεσμία καταβολής του, προσαυξάνεται με τον προβλεπόμενο τόκο.
Η δεύτερη καταληκτική προθεσμία είναι μέχρι τις 31 Οκτωβρίου και αφορά όσα οχήματα είναι εκπρόθεσμα από 1/07/14 έως τέλος του ’14, ενώ η τρίτη και τελευταία προθεσμία λήγει στις 30 Νοεμβρίου και αφορά όσους ιδιοκτήτες δεν έχουν καταφέρει να πάρουν το δελτίο ΚΤΕΟ μέσα στο 2015.
Συστάσεις του Πανελληνίου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών
Σε συστάσεις στους ιδιοκτήτες οχημάτων, για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους και προκειμένου να είναι εφικτή η απαλλαγή τους από το πρόστιμο καθυστέρησης κατά 50%, προέβη ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, το 50% των οχημάτων που προσήλθαν στα ΚΤΕΟ την Τετάρτη, ήταν εμβόλιμοι, άνευ προκαθορισμένου ραντεβού, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί συνωστισμός.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι το 70% περίπου των υπόχρεων οχημάτων δεν πρόλαβε τις προθεσμίες, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ συστήνει στους ιδιοκτήτες οχημάτων, για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους και προκειμένου να είναι εφικτή η απαλλαγή τους από το πρόστιμο καθυστέρησης κατά 50%, τα ακόλουθα:
Να σπεύσουν άμεσα να κλείσουν το ραντεβού τους για τις επόμενες ημέρες, τηρώντας πάντα την προ-συμφωνημένη ώρα προσέλευσης.
Για όσους δεν το πράξουν άμεσα, δε θα πρέπει να θεωρείται βέβαιη η εξυπηρέτηση τους από τα ΚΤΕΟ τις τελευταίες μέρες της νέας προθεσμίας, καθώς αυτή συμπίπτει χρονολογικά με την 2η προκαθορισμένη προθεσμία του νέου νόμου (4336/2015) ενώ σε κάθε περίπτωση θα πρέπει  να συνυπολογισθεί ότι στη διάρκεια της παρατάσεως αναμένονται στα ΚΤΕΟ και οι εμπρόθεσμοι έλεγχοι περιόδου.
Λόγω του ότι όλα τα παράβολα υπέρ δημοσίου εκδίδονται πλέον μόνο ηλεκτρονικά, όταν προσέρχονται στα ΚΤΕΟ, θα πρέπει να γνωρίζουν το ΑΦΜ τους προκειμένου να εκδοθεί το αντίστοιχο παράβολο καθυστέρησης υπέρ δημοσίου από το προσωπικό των ΚΤΕΟ.
Θα είναι ο Ντέμιαν Λιούις ο νέος Τζέιμς Μποντ;
Πολλοί είναι οι υποψήφιοι ηθοποιοί για τον ρόλο του Τζέιμς Μποντ και πλέον είναι δύσκολο να παρακολουθήσουμε ποιος τελικά θα πάρει τον ρόλο.
Στους διεκδικητές προστέθηκε ακόμη ένας, ο οποίος έχει πολλές πιθανότητες να είναι αυτός ο επόμενος πράκτορας 007 και ήδη θεωρείτε ως επικρατέστερος.
Πρόκειται για τον πρωταγωνιστή της τηλεοπτικής σειράς Homeland, Ντέμιαν Λιούις.
Σε ρεπορτάζ της η εφημερίδα Sunday Mirror, επικαλείται πηγή σύμφωνα με την οποία αν ο Ντάνιελ Κρεγκ παραιτηθεί από τον ρόλο τότε, είναι ο Ντέμιαν Λιούις ο οποίος θα στεφθεί ως ο νέος Τζέιμς Μποντ.
microsoft vr cardboard
H Microsoft δείχνει να θέλει να ανταγωνιστεί τo Google Cardboard με τη δημιουργία ενός virtual reality κράνος που θα δέχεται Windows Phones. 
To κράνος της Microsoft θα είναι ένα do it yourself αξεσουάρ για τα Windows Phones, το οποίο αναμένεται να δοκιμαστεί πρώτη φορά στις 17 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο ενός Hackathon event στη Μόσχα. Σε ένα site της Microsoft είχε δημοσιευτεί μία εικόνα του κράνους, αλλά άμεσα κατέβηκαν οι εικόνες από το site. Όπως συμβαίνει και στο Google Cardboard, πρόκειται για ένα κιτ virtual reality, το οποίο χρησιμοποιεί το Windows Phone ως οθόνη.
Η λογική του κράνους είναι do it yourself, με σκοπό να είναι προσιτό σε τιμή και εύκολο στην χρήση. Δεν έχει, δηλαδή, καμία σχέση με το Microsoft HoloLens, το οποίο αποτελεί μία εφαρμογή ενισχυμένης και όχι δυνητικής πραγματικότητας, προβάλλοντας εικόνες στο φυσικό περιβάλλον. Το νέο κράνος της Microsoft εκτιμάται ότι θα αποκόπτει τον χρήστη από το φυσικό περιβάλλον.
Δεν έχει γίνει κανένα άλλο επίσημο σχόλιο από την Microsoft αναφορικά με τα σχέδιά της για το εν λόγω αξεσουάρ, ενώ αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ασχολείται με τη δυνητική πραγματικότητα. Είναι γεγονός, πάντως, ότι αρχίζει να σχηματίζεται ανταγωνισμός γύρω από το πεδίο του virtual reality, από τον οποίο η Microsoft δεν θέλει να λείψει.
pestaola.gr
Champions League: Ρεκόρ Ρονάλντο, ανατροπές Μάντσεστερ, άνετα η Γιουβέντους
Ιστορία έγραψε ο Κριστιάνο Ρονάλντο στο παιχνίδι της Ρεάλ Μαδρίτης με τη Μάλμε στη Σουηδία για τη δεύτερη αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Champions League, καθώς με τα δύο γκολ που πέτυχε στο 2-0 της Βασίλισσας έφτασε τα 323 γκολ με τη φανέλα της Ρεάλ και "έπιασε" τον θρύλο των "μερένγκες" Ραούλ, ενώ είναι θέμα χρόνου να τον ξεπεράσει και να γίνει ο πρώτος σκόρερ στην ιστορία της ισπανικής ομάδας.

Αντίθετα με τη Ρεάλ, η άλλη ομάδα της Μαδρίτης, η Ατλέτικο, δεν τα κατάφερε κόντρα στην Μπενφίκα και ηττήθηκε μέσα στο “σπίτι” της με 1-2, αν και προηγήθηκε στο 23' με τον Κορέα, πριν οι Γκαϊτάν και Γκουέδες “γυρίσουν” το ματς για τους Πορτογάλους, για τους οποίους ο Σάμαρης ξεκίνησε βασικός (και αντικαταστάθηκε στο 73' από τον Φέισα), ενώ ο Μήτρογλου μπήκε ως αλλαγή στο 72'.

Ανατροπή είχαμε και στο παιχνίδι της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη Βόλφσμπουργκ στο Ολντ Τράφορντ, όπου οι Γερμανοί προηγήθηκαν μόλις στο 4ο λεπτό με τον Καλιγκιούρι, όμως οι “Κόκκινοι Διάβολοι” κατάφεραν να πάρουν τη νίκη με πέναλτι του Μάτα στο 34' και προβολή του Σμόλινγκ στο 53'.

Εντυπωσιακή ανατροπή όμως έκανε στη Γερμανία και η άλλη ομάδα του Μάντσεστερ, η Σίτι, καθώς αν και η Γκλάντμπαχ είχε ανοίξει το σκορ στο 54' με τον Στιντλ, ο Οταμέντι ισοφάρισε σε 1-1 στο 65', ενώ ο Αγκουέρο με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι στο 90' έδωσε τη νίκη στους “Πολίτες”.

Πιο εύκολα ήρθε η νίκη για τη Γιουβέντους κόντρα στη Σεβίλλη, καθώς η ιταλική ομάδα επικράτησε με 2-0 στο Τορίνο, με σκόρερ τους Μοράτα και Ζάζα.

Εύκολο έργο είχε η Παρί Σεν Ζερμέν κόντρα στη Σαχτάρ στην Ουκρανία, αφού επικράτησε με 3-0, χάρη σε τέρματα των Οριέ, Νταβίντ Λουίζ και Σρνα (αυτογκόλ).

Εύκολη και η επικράτηση της ΤΣΣΚΑ Μόσχας κόντρα στην Αϊντχόφεν, αν και οι Ρώσοι λίγο έλειψε να... κλωτσήσουν την καρδάρα με το γάλα, αφού αν και βρέθηκαν στο ημίχρονο να κερδίζουν με 3-0, επικράτησαν τελικά με 3-2, αφού ο Λεστιέν σκόραρε για τους Ολλανδούς στο 60' και στο 68'.

Σε παιχνίδι που διεξήχθη νωρίτερα σήμερα, η Γαλατασαράι έφυγε με τον βαθμό της ισοπαλίας από το Καζακστάν και την έδρα της Αστάνα, μετά από ένα... τρελό ματς με τρία αυτογκόλ (το τελευταίο από τα οποία, στο 89', έδωσε το Χ στους γηπεδούχους) που έληξε 2-2.
Συνοπτικά τα αποτελέσματα της ημέρας:
1ος ΟΜΙΛΟΣ
Σαχτάρ Ντόνετσκ - Παρί Σεν Ζερμέν 0-3
Μάλμε - Ρεάλ Μαδρίτης 0-2
2ος ΟΜΙΛΟΣ
Μάντσεστερ Γ. - Βόλφσμπουργκ 2-1
ΤΣΣΚΑ Σόφιας - Αϊντχόφεν 3-2
3ος ΟΜΙΛΟΣ
Αστάνα - Γαλατασαράι 2-2
Ατλέτικο Μαδρ. - Μπενφίκα 1-2
4ος ΟΜΙΛΟΣ
Γκλάντμπαχ - Μάντσεστερ Σίτι 1-2
Γιουβέντους - Σεβίλη 2-0
BMW ConnectedDrive
Πριν λίγες ημέρες προσκληθήκαμε από την ελληνική αντιπροσωπεία της BMW προκειμένου να μας παρουσιάσει τις νέες τεχνολογίες με τις οποίες εφοδιάζονται πλέον όλα τα μοντέλα της φίρμας. Πρόκειται για τεχνολογίες που ακούγοντας την ανάπτυξή τους σκέφτεσαι πως ο Βερν και ο Όργουελ είναι …παρελθοντολόγοι, σε μια εποχή σαν τη σημερινή, όπου η τεχνολογία τρέχει με χίλια.
Η εκδήλωση έγινε στο κέντρο εκπαίδευσης της BMW στον Ασπρόπυργο, που λειτουργεί από το 2007, όπου εξειδικευμένοι τεχνικοί μας μύησαν στα μυστικά του ConnectedDrive, καθώς και άλλες υπηρεσίες που προσφέρουν τα μοντέλα BMW, που έχουν παραχθεί από τον Ιούλιο (συμβατικά), ή από τον Αύγουστο (σειρές Χ) του 2015.
Στόχος του ConnectedDrive, η BMW είναι να κάνει τη ζωή του οδηγού (και των επιβατών όποιου BMW) πιο εύκολη, πιο άνετη και πιο ασφαλή.

Βασικός εξοπλισμός

Τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από τον Ιούλιο 2015 διαθέτουν όλα το αναβαθμισμένο σύστημα ConnectedDrive με ενσωματωμένες τις επιλογές "Κλήση Έκτακτης Ανάγκης" και "BMW Teleservices".
Με την κλήση έκτακτης ανάγκης το BMW σας μπορεί να συνδεθεί, είτε αυτόματα (αν που ανοίξουν οι αερόσακοι), είτε χειροκίνητα (πατώντας το κόκκινο κουμπί δίπλα στην κεντρική πλαφονιέρα) απευθείας με τον Αριθμό έκτακτης ανάγκης 112. Εάν οι επιβαίνοντες μπορούν να μιλήσουν θα δώσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον εκπρόσωπο του κέντρου 112, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία διάσωσης, ενώ σε περίπτωση όμως που δεν είναι σε θέση να μιλήσουν, τότε ο εκπρόσωπος του κέντρου 112 κινεί άμεσα τη διαδικασία εντοπισμού, που είναι δυνατός με ακρίβεια το πολύ 300 μέτρων από την ακριβή θέση του οχήματος.
Όσον αφορά την υπηρεσία BMW Teleservices, αυτή πραγματοποιείται μέσω ενσωματωμένης κάρτας SIM που διαθέτει το αυτοκίνητο και μπορεί συνδεθεί με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο BMW το οποίο έχει ορίσει ο ιδιοκτήτης, ενημερώνοντας για την απαιτούμενη συντήρηση που χρειάζεται το αυτοκίνητο. Όλες οι πληροφορίες (service, βλάβες, false alarm κλπ.) αποθηκεύονται στο κλειδί του αυτοκινήτου, κάτι που βοηθάει τον μηχανικό να δει το ιστορικό του αυτοκινήτου και να επέμβει αν χρειαστεί.
Επιπλέον, η υπηρεσία Teleservice breakdown call μπορεί να καλέσει την οδική βοήθεια στο σημείο που «εγκατέλειψε» το αυτοκίνητο, καλώντας το κέντρο εξυπηρέτησης της BMW και επιβεβαιώνοντας το πρόβλημα που έχει ο οδηγός.
Μια ακόμα σημαντική υπηρεσία είναι το «battery guard» που ελέγχει συνεχώς το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του οχήματος και σε περίπτωση που αυτό πέσει κάτω από μία καθορισμένη τιμή, ενημερώνει τον αρμόδιο έμπορο, ή εξουσιοδοτημένο επισκευαστή BMW, ο οποίος με τη σειρά του ειδοποιεί τον ιδιοκτήτη του οχήματος.
Προαιρετικός εξοπλισμός
Προαιρετικά ο ιδιοκτήτης μπορεί να αποκτήσει τον επιπλέον εξοπλισμό ConnectedDrive (πάντα με ενεργοποιημένη την κάρτα SIM), που περιλαμβάνει το BMW Online και τις εφαρμογές BMW Apps για τη χρήση συμβατών εφαρμογών για smartphone μέσα από το αυτοκίνητο.
To BMW Online προσφέρει τοπικού χαρακτήρα πληροφόρηση για το δελτίο καιρού και ειδήσεις, ενώ μπορεί να κάνει αναζήτηση στο Google για προκαθορισμένες επιλογές όπως είναι χώροι στάθμευσης, οδηγούς για ταξίδια, αεροδρόμια, σταθμούς εξυπηρέτησης, ξενοδοχεία και άλλα.
Η BMW Apps, είναι υπηρεσία που επιτρέπει να χρησιμοποιήσει κανείς τις εφαρμογές εξελιγμένες από την BMW (EcoPro Analyser, Ραδιόφωνο web, Wikipedia, Twitter, Ημερολόγιο, Ειδήσεις της BMW), αλλά και διάφορες εφαρμογές για συμβατά smartphone απευθείας στο αυτοκίνητό του (GoPro, Glympse, Tune In Radio, Spotify, Napster κ.ά), οι οποίες προβάλλονται μόνο στην περίπτωση ενσύρματης σύνδεσης του κινητού. Σημειώνουμε ότι, όλες οι εφαρμογές BMW Apps χρησιμοποιούν το δίκτυο του smartphone.
Το κόστος για τον προαιρετικό εξοπλισμό είναι 2.200 ευρώ για 3 χρόνια, ενώ μετά το πέρας του συμβολαίου μπορεί με περίπου 200 ευρώ να ανανεωθεί για μια τριετία.
Αυτό πάντως που μας εντυπωσίασε στην παρουσίαση ήταν ο εξ αποστάσεως έλεγχος κάποιων λειτουργιών (κλείδωμα/ξεκλείδωμα, φώτα, κόρνα, on/off εξαερισμού, κ.ά.) του αυτοκινήτου, με τη χρήση του smartphone κινητού σου. Η εταιρία ευελπιστεί ότι οι υπηρεσίες αυτές θα είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα μέσα στο 2016, αφού για να υποστηριχθούν απαιτείται η λειτουργία ενός microsite για την Ελληνική αγορά, όπου καταχωρείται το αυτοκίνητο, δηλαδή απαιτεί registration. Η συνδρομή για το Remote service θα κοστίζει 80 ευρώ άπαξ.
Όσον αφορά υπηρεσίες internet, οι επιβάτες μπορούν να «ταξιδεύουν» στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας την ενσωματωμένη κάρτα SIM, αρκεί το όχημα να είναι σταματημένο. Το κόστος είναι 130 ευρώ/ χρόνο.
Τέλος, το Concierge Service, αφορά το τηλεφωνικό κέντρο της BMW, που δεν θα δέχεται μόνο το στίγμα ώστε να καλέσει την οδική βοήθεια, αλλά θα παρέχει και τηλεφωνική υποστήριξη όλο το 24ωρο, ενώ έχει τη δυνατότητα να στείλει κατευθείαν στον πλοηγό του αυτοκινήτου τις οδηγίες για τον προορισμό που ψάχνετε.
Πάντως μία υπηρεσία που μάλλον δεν θα δούμε ποτέ στην Ελλάδα, είναι η σε πραγματικό χρόνο πληροφόρηση για την κίνηση στους δρόμους, που υπάρχει σε κάποιες χώρες.
Συμπέρασμα: Η τεχνολογία στα αυτοκίνητα τρέχει με τέτοιες ταχύτητες που σύντομα ακόμα και οι πρόσφατες ταινίες επιστημονικής φαντασίας με θέμα την αυτοκίνηση, θα είναι ξεπερασμένες από την πραγματικότητα. 
news.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!