Κυριακή, 7 Οκτωβρίου 2018


Η Aston Martin συνεργάστηκε με τους παραγωγούς της θρυλικής κινηματογραφικής σειράς EON Productions και Sky για να γιορτάσουν την 5η Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Τζέιμς Μποντ
Η Παγκόσμια Ημέρα Τζέιμς Μποντ- γιορτή του franchise τιμάται κάθε χρόνο στις 5 Οκτωβρίου - ημέρα που προβλήθηκε η πρώτη ταινία, Dr.No το 1962. H ξεχωριστή ημέρα γιορτάστηκε πρώτη φορά το 2012, όταν οι ταινίες Μποντ απολάμβαναν τη χρυσή επέτειό τους με εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο και με την κυκλοφορία του τραγουδιού για το Skyfall από την Adele.
Συλλογή από Aston Martins που οδηγούσε ο φανταστικός μυστικός πράκτορας στις ταινίες βγαίνουν στους δρόμους του Λονδίνου για να θυμίσουν εντυπωσιακές κινηματογραφικές σκηνές.
Η σχέση Aston-Bond είναι μία από τις μεγαλύτερης διάρκειας εταιρικές σχέσεις στον κόσμο, αν και παραλίγο να μην είχε συμβεί ποτέ.
Στο στάδιο της προ-παραγωγής της τρίτης ταινίας Μποντ, «Goldfinger» (Τζέιμς Μποντ, πράκτωρ 007 εναντίον Χρυσοδάκτυλου) το 1964, η Άστον Μάρτιν δεν ενδιαφερόταν να προμηθεύει με αυτοκίνητα την ταινία και η ομάδα παραγωγής αναζητούσε εναλλακτικές λύσεις, Jaguar, Jensen και Chevrolet.
Στο τέλος, εκπρόσωποι της ταινίας κατόρθωσαν να πείσουν την εταιρεία να τους δανείσει ένα μεταχειρισμένο DB5 και δαπάνησαν £ 25.000 (σχεδόν £ 500,000 / $ 650,000 σε σημερινά χρήματα) για τον εξοπλισμό του με τα πλέον θρυλικά gadgets. Το 1964 ένα ολοκαίνουργιο DB5 είχε τιμή £4.500 (περίπου £ 87.000 / 113.000 σήμερα).
Ο πράκτορας της βρετανικής μυστικής υπηρεσίας πληροφοριών MI6 από τότε οδήγησε αυτοκίνητα της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε έντεκα από τις 24 ταινίες της σειράς με πιο πρόσφατο το φιλμ Spectre του 2015.
Τέσσερα από αυτά τα αυτοκίνητα, DB10 (Spectre), V8 Vantage (The Living Daylights), DB5 (Goldfinger) και DBS (Quantum of Solace) κυκλοφορούν σε τοποθεσίες, της βρετανικής πρωτεύουσας, στις οποίες έγιναν γυρίσματα των ταινιών.
Επίσης ένα Vanquish που χρησιμοποιήθηκε στο Die Another Day εκτίθεται στην αντιπροσωπεία της Aston Martin στο Park Lane και ένα από τα 12 DBSs που χρησιμοποιήθηκαν στο Quantum of Solace με εμφανείς τις φθορές από τις σκηνές - θα βρίσκεται στον εκθεσιακό χώρο της εταιρείας στη  Dover Street.

H Βραζιλιάνα καλλονή είναι μεταξύ των κορυφαίων μοντέλων και παρά τα 38 της χρόνια συνεχίζει να έχει μία λαμπρή καριέρα στη βιομηχανία της μόδας. «Η συγγραφή του βιβλίου ήταν για μένα μια έντονη διαδικασία με συνεχείς εναλλαγές», δήλωσε η Ζιζέλ, ενώ βρήκε το θάρρος να περιγράψει σ' αυτό ακόμα και ορισμένες σκοτεινές στιγμές της ζωής της, όπως τον πανικό που την είχε καταλάβει στην πρώτη της δουλειά, που ήταν η συμμετοχή της στο ντεφιλέ του Αλεξάντερ ΜακΚουίν, όταν έμαθε ότι έπρεπε να εμφανιστεί στην πασαρέλα ημίγυμνη.
Η Ζιζέλ ήταν τότε 18 χρόνων και θυμάται: «Είχα ξεσπάσει σε κλάματα, ήθελα να φύγω». Ήξερε όμως ότι κάτι τέτοιο θα σήμαινε το τέλος της καριέρας της που δεν είχε ακόμα καλά-καλά ξεκινήσει.
Τότε παρενέβη η make up artist του σόου Βαλ Γκάρλαντ, η οποία ηρέμησε το 18χρονο μοντέλο και έσωσε την κατάσταση.
Ήταν το 1998 κατά την επίδειξη της κολεξιόν άνοιξη-καλοκαίρι και η Ζιζέλ έπρεπε να ολοκληρώσει την εμφάνισή της φορώντας μόνο μία μίντι φούστα. Αυτό σόκαρε το μοντέλο που έβαλε τα κλάματα, η Βαλ όμως είχε την ιδέα να μακιγιάρει το στήθος της Ζιζέλ με λευκό χρώμα και να διατηρήσει τα δάκρυα δίνοντάς τα μαύρο χρώμα, ώστε να φαίνονται σαν παγωμένα πάνω στο πρόσωπό της.
Έτσι ξεκίνησε μία μεγάλη καριέρα στην βιομηχανία της μόδας που οδήγησε την Ζιζέλ Μπούντχεν στην κορυφή.

Η Μπάρμπαρα Μπρόκολι απορρίπτει το ενδεχόμενο αλλαγής φύλου για τον πράκτορα 007, αλλά λέει ότι μια γυναίκα μπορεί μία μέρα να σκηνοθετήσει το franchise.
Σε συνέντευξη στον "Guardian", η εκτελεστική παραγωγός των ταινιών Τζέιμς Μποντ απέκλεισε αλλαγή τύπου- Doctor Who για τον σούπερ κατάσκοπο του Ίαν Φλέμινγκ.
«Ο Μποντ είναι άνδρας» είπε. «Είναι ένας ανδρικός χαρακτήρας. Γράφτηκε για έναν άνδρα και νομίζω πως πιθανότατα θα μείνει άνδρας».
Και αυτό είναι υπέροχο. Δεν χρειάζεται να μετατρέψουμε ανδρικούς χαρακτήρες σε γυναικείους. Ας δημιουργήσουμε περισσότερους γυναικείους χαρακτήρες και να κάνουμε την ιστορία να ταιριάζει με τους γυναικείους χαρακτήρες, συμπλήρωσε.
Η Μπρόκολι, 58 ετών, κόρη του παραγωγού του 007, Άλμπερτ «Κάμπι» Μπρόκολι, είναι επικεφαλής των παραγωγών της Eon και υπογράφει κάθε πρόσληψη και απόλυση στις ταινίες Μποντ. Ήταν εκείνη που μέσω Twitter δημοσίευσε ότι ο Ντάνι Μπόιλ εγκατέλειψε την 25η ταινία λόγω «δημιουργικών διαφορών».
Εκείνη που ανακοίνωσε επίσης ότι θα τον αντικαταστήσει ο Κάρι Φουκουνάγκα. Και είναι ακόμη εκείνη που δελέασε τον Ντάνιελ Κρεγκ να ξαναφορέσει το σμόκιν.
«Οι άνθρωποι τείνουν να έχουν σημείο αναφοράς τις πρώτες ταινίες που γράφτηκαν στη δεκαετία του '50, έτσι υπάρχουν ορισμένα πράγματα στο DNA του Μποντ που πιθανώς δεν θα αλλάξουν» τόνισε.
«Όμως κοίτα πόσο ο κόσμος έχει αλλάξει, νομίζω ότι και ο Μποντ έχει αλλάξει με την πάροδο των χρόνων. Και εγώ προσπαθώ να φέρω αλλαγές και νομίζω ότι περισσότερο με τις ταινίες του Ντάνιελ Κρεγκ έχει γίνει πολύ πιο σύγχρονος όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται οι γυναίκες».
Θα προσλάμβανε μια γυναίκα σκηνοθέτη - ή σεναριογράφο - για την επόμενη ταινία Τζέιμς Μποντ στέλνοντας ισχυρότερο μήνυμα αλλαγής;
«Ναι, απολύτως», λέει η Μπρόκολι. «Ως γυναίκα παραγωγός, φυσικά θα ήθελα να το κάνω αυτό».

Η Ισπανίδα υψίφωνος Μονσεράτ Καμπαγιέ απεβίωσε σε ηλικία 85 ετών στη Βαρκελώνη, ανακοινώθηκε από το νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν.
Η Καμπαγιέ, το πλήρες όνομα της οποίας ήταν María de Montserrat Viviana Concepción Caballé i Folch, γεννήθηκε στη Βαρκελώνη στις 12 Απριλίου 1933. Αποφοίτησε από το Ωδείο της πρωτεύουσας της Καταλονίας το 1954 και έκανε το επαγγελματικό της ντεμπούτο το 1956 στη Βασιλεία, στην παράσταση της όπερας Μποέμ του Τζάκομο Πουτσίνι.
Στην πρώτη όπερα που έλαβε μέρος επαγγελματικά, το «La serba padrona» του Περγκολέζι είχε μια τραυματική εμπειρία, καθώς τραγουδούσε με την πλάτη γυρισμένη στο κοινό, αφού ντρεπόταν και δεν ήθελε τίποτα να την αποσπά από το έργο της. Ο φόβος αυτός όμως, ύστερα και από ομηρικούς καυγάδες με τον μαέστρο, ξεπεράστηκε. Έκτοτε, η Καμπαγιέ κυριαρχούσε με τη φωνή και την παρουσία της στη σκηνή και εξελίχθηκε σε μία από τις σημαντικότερες σοπράνο του τελευταίου αιώνα.
Συγκαταλέγεται δε ανάμεσα σε εκείνους τους καλλιτέχνες που έφεραν την όπερα κοντά στο ευρύ κοινό, χωρίς ποτέ να φοβηθεί να πειραματιστεί ή να «παντρέψει» την Τέχνη της με άλλα ήδη και τους καλλιτέχνες που τα εκπροσωπούσαν.
Ανεπανάληπτη έχει μείνει η συνεργασία της με τον Φρέντι Μέρκιουρι των Queen στο ντουέτο «Barcelona». Το τραγούδι, αν και κυκλοφόρησε το 1987 έγινε ένα από τα επίσημα τραγούδια των Ολυμπιακών Αγώνων της Βαρκελώνης το 1992 και αποτέλεσε μια τεράστια καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία παγκοσμίως.
Το τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν για θεραπεία χρόνιου προβλήματος στη χοληδόχο κύστη, σύμφωνα με τα ισπανικά ΜΜΕ, που αναφέρουν επίσης ότι η κηδεία της θα τελεστεί τη Δευτέρα.

Δύο αθηναϊκά μπαρ βρίσκονται στη λίστα των 50 καλύτερων μπαρ του κόσμου.
Στην 7η θέση της κατάταξης των «The World’s 50 Best Bars 2018» φιγουράρει το μπαρ «The Clumsies», το οποίο βρίσκεται στην οδό Πραξιτέλους.
Στην 22η θέση της λίστας βρίσκεται το «Baba au Rum», στην οδό Κλειτίου.
Πρώτο στη λίστα αναδείχθηκε το λονδρέζικο «Dandelyan», με τη βρετανική πρωτεύουσα να σαρώνει στην πρώτη δεκάδα με τέσσερις παρουσίες.
Η ετήσια αυτή κατάταξη καταρτίζεται υπό την επιμέλεια της  William Reed Business Media, μέσω ψηφοφορίας στην οποία συμμετέχουν περισσότεροι από 500 ειδικοί από όλον τον κόσμο.
Η πρώτη δεκάδα των «The World’s 50 Best Bars 2018»:
  1. Dandelyan, Λονδίνο
  2. American Bar, Λονδίνο
  3. Manhattan, Σιγκαπούρη
  4. The Nomad, Νέα Υόρκη
  5. Connaught Bar, Λονδίνο
  6. Bar Termini, Λονδίνο
  7. The Clumsies’, Αθήνα
  8. Atlas, Σιγκαπούρη
  9. Dante, Νέα Υόρκη
  10. The Old Man, Χονγκ Κονγκ
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!