Τρίτη, 31 Μαΐου 2016

Γιατί δεν πρέπει να φορτίζουμε το κινητό από τον υπολογιστή
Κάποια στιγμή, έχει συμβεί σε όλους: το κινητό μας μένει από μπαταρία ενώ είμαστε στο γραφείο και αυτόματα το συνδέουμε στον υπολογιστή μας κι όχι σε κάποια πρίζα για να το φορτίσουμε, ακόμα και αν έχουμε μαζί μας τον φορτιστή του.
Οι ειδικοί σε θέματα ασφάλειας όμως προειδοποιούν: η σύνδεση με τον υπολογιστή είναι μια απλή πράξη που όμως θα μπορούσε να ανοίξει την πόρτα για τα προσωπικά μας δεδομένα στους χάκερς.
Σύμφωνα με τους ερευνητές στο Kaspersky Lab0, συνδέοντας ένα iPhone ή ένα Android σε έναν υπολογιστή, έχει ως αποτέλεσμα τη μεταφορά πολλών δεδομένων από τη μια συσκευή στην άλλη. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει το όνομα του τηλεφώνου, τον κατασκευαστή, τον τύπο της συσκευής, το σειριακό αριθμό, πληροφορίες του λειτουργικού συστήματος και του συστήματος αρχείων. Η ποσότητα των δεδομένων που αποστέλλεται ποικίλλει ανάλογα με τη συσκευή, αλλά κάθε κινητό μεταφέρει το ίδιο βασικό σύνολο πληροφοριών όπως το όνομα της συσκευής, τον κατασκευαστή και τον σειριακό αριθμό.
Κι ενώ αυτές οι πληροφορίες μπορεί να φαίνονται εντελώς ακίνδυνες, είναι αρκετές για έναν χάκερ για να «σπάσει» ένα smartphone και να πάρει τον έλεγχο, σύμφωνα με το Kaspersky. Οι ερευνητές έκαναν δοκιμές για να δουν πόσο εύκολο είναι να υποκλαπούν πληροφορίες και τελικά όπως αναφέρει το δημοσίευμα της Mirror δεν ήταν και τόσο δύσκολο. Οι χάκερς βρίσκουν τρόπους να παρακάμπτουν τη δήθεν ασφαλή ανταλλαγή δεδομένων και να αποκτούν πρόσβαση σε όσα στοιχεία θέλουν, χωρίς να το γνωρίζει βέβαια ο χρήστης.
Οι ειδικοί προειδοποιούν αφενός να προτιμάται η φόρτιση από κανονικές πρίζες, αφετέρου να χρησιμοποιούνται μόνο αξιόπιστες συσκευές USB για τη φόρτιση μέσω υπολογιστή. Βασική είναι επίσης η εγκατάσταση κάποιου είδους λογισμικού προστασίας από ιούς που είναι ικανό να ανιχνεύσει malware.
news.gr
Πραγματοποιείται για πρώτη φορά και στην Ελλάδα, ο διαγωνισμός φωτογραφίας «Wiki Loves Earth», που θα διαρκέσει έως τις 15 Ιουνίου.

Είναι ένας διεθνής ετήσιος διαγωνισμός φωτογραφίας και συνεισφοράς περιεχομένου, ο οποίος απευθύνεται σε φωτογράφους, ερασιτέχνες και μη, που θα φωτογραφίσουν μνημεία της φύσης και προστατευόμενους τόπους και θα τα επιφορτώσουν με ελεύθερη άδεια στην Wikipedia (Βικιπαίδεια), στο αποθετήριο εικόνων Wikimedia Commons.

Οι εικόνες θα παρέχονται με ελεύθερη πρόσβαση σε όλα τα ενδιαφερόμενα φυσικά και νομικά πρόσωπα. Με την παραχώρηση ελεύθερης άδειας χρήσης, οι φωτογραφίες καθίστανται ιδιοκτησία της ανθρωπότητας. Θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε για οποιονδήποτε σκοπό, χωρίς να ξεχνούν να αναφέρουν τον φωτογράφο και την πηγή από όπου ανακτήθηκε η φωτογραφία.

Στη χώρα μας το «Wiki Loves Earth» διοργανώνεται υπό την επίβλεψη της ελληνικής κοινότητας χρηστών Wikimedia. Οποιοσδήποτε μπορεί να συμμετάσχει στο διαγωνισμό «Wiki Loves Earth», αφού πρώτα εγγραφεί στο Wikimedia Commons, ώστε να μπορεί να «ανεβάσει» φωτογραφίες από τις προστευευόμενες περιοχές ‘Natura 2000' στην Ελλάδα.

Για περισσότερες λεπτομέρειες στη διεύθυνση: http://wle.wikimedia.gr/.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μία φράση από το νέο βιβλίο του Γιάνη Βαρουφάκη, εντόπισε ο πολιτικός επιστήμονας Kristian Niemietz, στην οποία ο πρώην υπουργός Οικονομικών, «πεθαίνει» τον πρώην Γερμανό Καγκελάριο, Χέλμουτ Κολ.

Σε μήνυμά του στο Twitter, ο Kristian Niemietz, ανέβασε υπογραμμισμένη τη φράση από το βιβλίο του κ.Βαρουφάκη, η οποία λέει: «Ο Μιτεράν και ο Κολ θα τριγυρνούν στον τάφο τους».



Αυτή η αναφορά του κ. Βαρουφάκη επισημάνθηκε από τον πολιτικό επιστήμονα, ο οποίος σημείωσε: «Αμφιβάλλω, δεδομένου ότι ο Κολ είναι ακόμη ζωντανός», έγραψε.

ΠΗΓΗ: enikos

Το μεγάλο έργο συντήρησης και αποκατάστασης του Ιερού Κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου στο Ναό της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα έχει ξεκινήσει, ακολουθώντας τα σχέδια διεπιστημονικής ομάδας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που είχε παρουσιάσει το έργο τον Μάρτιο στο Ζάππειο σε εκδήλωση διοργανωμένη από τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλο.
Η τελευταία παρέμβαση στο χώρο έγινε πριν από 70 χρόνια, όταν Βρετανοί επιστήμονες πρόσθεσαν σιδερένια κλωβό για την αντιμετώπιση της προϊούσας παραμόρφωσης τού Ιερού Κουβουκλίου. Το μεταλλικό πλαίσιο υποστηρίζει το μνημείο εδώ και αρκετές δεκαετίες, αλλά οι μαρμάρινες πλάκες του Τάφου έχουν χαλαρώσει με τα χρόνια, εν μέρει λόγω των καθημερινών επισκέψεων από χιλιάδες προσκυνητές και τουρίστες.
Το διεθνές μνημείο χτίστηκε στις αρχές του 19ου αιώνα πάνω από το χώρο της σπηλιάς που θεωρείται ότι είχε ταφεί ο Ιησούς. Το μνημείο θα αποσυναρμολογηθεί με ιδιαίτερη φροντίδα και θα επανασυναρμολογηθεί σε εργασίες που σύμφωνα με τα σχέδια θα κρατήσουν οκτώ μήνες. Τα σπασμένα ή εύθραυστα μέλη θα αντικατασταθούν ενώ οι μαρμάρινες πλάκες που μπορούν να συντηρηθούν θα καθαριστούν, και το πλαίσιο που τις στηρίζει θα ενισχυθεί.
Οι εργασίες χρηματοδοτούνται από τις τρεις κύριες χριστιανικές κοινότητες του Παναγίου Τάφου – Ελληνική Ορθόδοξη, Φραγκισκανική και Αρμενική – καθώς και από κρατικές και ιδιωτικές πηγές.



- Μέσα στον Ιούνιο η ρύθμιση για τις μετατάξεις στο Δημόσιο
- Όλοι οι υπάλληλοι ανεξάρτητα από το που υπηρετούν θα έχουν το δικαίωμα αλλαγής θέσης
- Κίνητρα για όσους επιλέξουν θέσεις που θεωρούνται παραμεθόριες

Σε τέσσερις άξονες θα κινηθεί η ρύθμιση που έρχεται από το υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης και που αφορά στις μετατάξεις των Δημοσίων Υπαλλήλων. Όλα δείχνουν ότι η ρύθμιση έρχεται στη Βουλή μέσα στον Ιούνιο και έχει στόχο σε πρώτη φάση την κάλυψη των κενών θέσεων.

Πλεονάζον προσωπικό, υποστελέχωση υπηρεσιών αλλά και έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού είναι κάποιοι από τους πρώτους στόχους του προγράμματος.

Οι κύριοι άξονες του νέου συστήματος:
Η κινητικότητα μεταξύ φορέων αφορά στην κάλυψη κενών θέσεων και θα έχει πλήρως εθελοντικό χαρακτήρα.
Η κινητικότητα εντός του ίδιου φορέα θα έχει την μορφή απόσπασης του υπαλλήλου με προσωρινό χαρακτήρα για την κάλυψη αναγκών.
Θα παρέχονται κίνητρα σε όσους επιλέξουν παραμεθόριες περιοχές και νησιά. Τα κίνητρα θα έχουν σχέση με την μισθολογική και την βαθμολογική εξέλιξη των υπαλλήλων.
Μετά το διορισμό ή τη μετάταξη στη νέα θέση θα υπάρχει υποχρέωση παραμονής για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (τουλάχιστον τρία χρόνια).


Για την κινητικότητα μεταξύ ομοειδών φορέων (δήμοι, νοσοκομεία κλπ) θα προβλέπεται απλουστευμένη και ενιαία διαδικασία που θα ενεργοποιούνται από τους εποπτεύονται φορείς (υπουργείο Υγείας, Εσωτερικών κλπ).

Το πρόγραμμα κινητικότητας δεν θα σταματά, θα είναι συνεχές, ωστόσο για λόγους πρακτικούς θα εφαρμόζεται σε τρεις κύκλους κάθε χρόνο (για παράδειγμα Φεβρουάριο, Ιούνιο, Οκτώβριο) ανάλογα με τα αιτήματα φορέων και εργαζομένων για κάλυψη κενών και μετακίνηση αντίστοιχα.
newsit.gr

Όσοι καταφέρνουν να διαχειρίζονται τις ώρες εργασίας τους, ενδέχεται να είναι πιο υγιείς, σωματικά και ψυχικά, σε σύγκριση με όσους έχουν λιγότερο ελαστικά ωράρια, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

Η νεότερη ανάλυση που συνοψίζει τα ευρήματα 10 προηγούμενων μελετών με τη συμμετοχή συνολικά 16.603 εργαζομένων, καταδεικνύει πως οι συνθήκες εργασίας που δίνουν κάποιο ποσοστό ελευθερίας στο ωράριο των εργαζομένων συνδέονται με χαμηλότερη αρτηριακή πίεση, καλύτερη ποιότητα ύπνου και μειωμένο αίσθημα κόπωσης.

Σύμφωνα με τη δρ Κλερ Μπάμπρα από το Πανεπιστήμιο του Ντάραμ της Βρετανίας, τα οφέλη στην υγεία ίσως προέρχονται από το μειωμένο στρες λόγω του ελέγχου του ωραρίου από τον ίδιο τον εργαζόμενο.

Οι γιατροί θεωρούν ως ιδιαίτερα επιβαρυντική για την υγεία την εργασία που είναι πολύ απαιτητική, χωρίς να προσφέρει στον εργαζόμενο καμία επιλογή ως προς τον τρόπο που διαχειρίζεται τον χρόνο εργασίας του.

Η μελέτη δημοσιεύεται στην πλήμνη επιστημονικών δημοσιεύσεων Cochrane Database of Systematic Reviews.

Πηγή: tanea.gr
Ποιο τραγούδι ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία τη χρονιά που γεννήθηκες
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί ποιο τραγούδι ήταν μεγάλη επιτυχία τη χρονιά που γεννηθήκατε; Παρακάτω, δείτε τα χιτ από το 1946 έως το 2015 από τη λίστα κατάταξης του Billboard.
2015: Mark Ronson feat. Bruno Mars, “Uptown Funk!”
2014: Pharrell Williams, “Happy”
2013: Macklemore and Ryan Lewis feat. Wanz, “Thrift Shop”
2012: Gotye feat. Kimbra, “Somebody That I Used To Know”
2011: Adele, “Rolling In The Deep”
2010: Ke$ha, “TiK ToK”
2009: Black Eyed Peas, “Boom Boom Pow”
2008: Flo Rida feat. T-Pain, “Low”
2007: Beyonce, “Irreplaceable”
2006: Daniel Powter, “Bad Day”
2005: Mariah Carey, “We Belong Together”
2004: Usher feat. Lil Jon and Ludacris, “Yeah!”
2003: 50 Cent, “In Da Club”
2002: Nickelback, “How You Remind Me”
2001: Lifehouse, “Hanging By A Moment”
2000: Faith Hill, “Breathe”
1999: Cher, “Believe”
1998: Next, “Too Close”
1997: Elton John, “Candle In The Wind 1997 / Something About The Way You Look Tonight”
1996: Los Del Rio, “Macarena (Bayside Boys Mix)”
1995: Coolio, “Gangsta's Paradise”
1994: Ace Of Base, “The Sign”
1993: Whitney Houston, “I Will Always Love You”
1992: Boyz II Men, “End Of The Road”
1991: Bryan Adams, “(Everything I Do) I Do It For You”
1990: Wilson Phillips, “Hold On”
1989: Chicago, “Look Away”
1988: George Michael, “Faith”
1987: Bangles, “Walk Like An Egyptian”
1986: Dionne and Friends, “That's What Friends Are For”
1985: Wham!, “Careless Whisper”
1984: Prince, “When Doves Cry”
1983: Police, “Every Breath You Take”
1982: Olivia Newton-John, “Physical”
1981: Kim Carnes, “Bette Davis Eyes”
1980: Blondie, “Call Me”
1979: Knack, “My Sharona”
1978: Andy Gibb, “Shadow Dancing”
1977: Rod Stewart, “Tonight's The Night (Gonna Be Alright)”
1976: Wings, “Silly Love Songs”
1975: Captain and Tennille, “Love Will Keep Us Together”
1974: Barbra Streisand, “The Way We Were”
1973: Tony Orlando and Dawn, “Tie A Yellow Ribbon Round The Ole Oak Tree”
1972: Roberta Flack, “The First Time Ever I Saw Your Face”
1971: Three Dog Night, “Joy To The World”
1970: Simon and Garfunkel, “Bridge Over Troubled Water”
1969: Archies, “Sugar, Sugar”
1968: Beatles, “Hey Jude”
1967: Lulu, “To Sir With Love”
1966: Sgt. Barry Sadler, “The Ballad Of The Green Berets”
1965: Sam The Sham and The Pharaohs, “Wooly Bully”
1964: Beatles, “I Want To Hold Your Hand”
1963: Jimmy Gilmer and The Fireballs, “Sugar Shack”
1962: Mr. Acker Bilk, “Stranger On The Shore”
1961: Bobby Lewis, “Tossin' And Turnin'”
1960: Percy Faith, “Theme From 'A Summer Place'”
1959: Johnny Horton, “The Battle Of New Orleans”
1958: Domenico Modugno, “Volare (Nel Blu Dipinto Di Blu)”
1957: Elvis Presley, “All Shook Up”
1956: Elvis Presley, “Heartbreak Hotel”
1955: Perez Prado, “Cherry Pink And Apple Blossom White”
1954: Kitty Kallen, “Little Things Mean A Lot”
1953: Percy Faith, “Song From Moulin Rouge”
1952: Leroy Anderson, “Blue Tango”
1951: Nat King Cole, “Too Young”
1950: Gordon Jenkins and The Weavers, “Goodnight Irene”
1949: Vaughn Monroe, “Riders In The Sky”
1948: Pee Wee Hunt, “Twelfth Street Rag”
1947: Francis Craig, “Near You”
1946: Perry Como, “Prisoner Of Love”
news.gr
Στηρίζει τον Τζόνι Ντεπ η πρώην σύζυγος Παραντί: Δεν υπήρξε ποτέ βίαιος
Την ώρα που η πρώην σύζυγός του Άμπερ Χερντ τον κατηγορεί για ξυλοδαρμό, ο Τζόνι Ντεπ λαμβάνει τη δημόσια στήριξη πολλών συγγενών και φίλων του, μεταξύ αυτών της πρώην συντρόφου του Βανέσα Παραντί και της κόρης του Λίλι Ρόουζ.
«Όλα τα χρόνια που γνωρίζω τον Τζόνι, δεν υπήρξε ποτέ σωματικά βίαιος προς εμένα και όλο αυτό δεν μοιάζει διόλου με τον άνδρα με τον οποίο έζησα για 14 υπέροχα χρόνια» έγραψε η Βανέσα Παραντί σε μια επιστολή που δημοσίευσε ο ιστότοπος TMZ.
Η Λίλι Ρόουζ Ντεπ, 17 ετών, κόρη του διάσημου ηθοποιού με τη Βανέσα Παραντί, ανήρτησε στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Instagram μια φωτογραφία όπου εκείνη απεικονίζεται ενώ είναι παιδί και ο πατέρας της της κρατά τα χέρια για να τη βοηθήσει να περπατήσει.«Ο πατέρας μου είναι ο πιο ήπιος και ο πιο αξιαγάπητος άνθρωπος που έχω γνωρίσει» έγραψε η 17χρονη.
Σήμερα, το πρώην μέλος των Monty Python Τέρι Γκίλιαμ, φίλος του Τζόνι Ντεπ, με τον οποίο έχουν κάνει πολλές ταινίες, έσπευσε επίσης στο πλευρό του. «Όπως πολλοί φίλοι του Τζόνι Ντεπ, ανακαλύπτω ότι η Άμπερ είναι καλύτερη ηθοποιός σε σύγκριση με όσα πίστευα» έγραψε στο Twitter ο σκηνοθέτης του "Brazil".
Το tweet του Γκίλιαμ προστίθεται στη μαρτυρία που δημοσιεύτηκε στον ενημερωτικό ιστότοπο του Χόλυγουντ The Wrap ενός άλλου φίλου του Τζόνι Ντεπ, του Αμερικανού ηθοποιού Νταγκ Στανχόουπ. Ο ηθοποιός υποστήριξε ότι πέρασε χρόνο με τον Ντεπ στην οικία του το Σάββατο 21η Μαίου, λίγο πριν από τον ξυλοδαρμό που φέρεται να διέπραξε εκείνος εναντίον της Χερντ.
«Τον Τζόνι Ντεπ τον χρησιμοποιούσε, τον χειραγωγούσε, τον είχε παγιδεύσει και τον είχε κάνει να εμφανίζεται ως αλήτης. Το είχε προβλέψει, αλλά δεν έκανε τίποτα ή δεν μπορούσε να κάνει τίποτα για να το εμποδίσει» επισήμανε ο φίλος του.
Η 30χρονη Άμπερ Χερντ κατέθεσε αίτηση διαζυγίου την περασμένη εβδομάδα, κατηγορώντας τον διάσημο ηθοποιό ότι της «επιτίθετο λεκτικά και σωματικά» καθ’ όλη «την διάρκεια της σχέσης τους».Η ίδια προσήλθε στο δικαστήριο του Λος Άντζελες την Παρασκευή έχοντας μελανιές στο πρόσωπο.
Μετά τις κατηγορίες σε βάρος του, δικαστής στο Λος Άντζελες εξέδωσε την Παρασκευή περιοριστικά μέτρα βάσει των οποίων ο Τζόνι Ντεπ απαγορεύτεται να προσεγγίσει την πρώην σύζυγο του έως την 17η Ιουνίου σε απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων.
Ο 52χρονος Ντεπ και η Χερντ είχαν γνωριστεί στα γυρίσματα της ταινίας Μεθυσμένο Ημερολόγιο (2011), ενώ εκείνος συζούσε ακόμη με την Βανέσα Παραντί, με την οποία είχε δεσμό από το 1998 έως το 2012 και απέκτησαν δύο παιδιά, τον Τζακ και τη Λίλι Ρόουζ.
Διαμαντίδης: Θα είναι βλακεία να δώσουν το όνομά μου στο ΟΑΚΑ...
Ατάκα και είδηση ήταν οι δηλώσεις που έκανε ο Δημήτρης Διαμαντίδης στη συνέντευξη Τύπου αμέσως μετά το τέλος του τέταρτου και τελευταίου τελικού ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό στον οποίο γράφτηκε ο επίλογος στην ΤΕΡΑΣΤΙΑ καριέρα του. Ο πολύπειρος γκαρντ τόνισε ότι αποχωρεί γεμάτος, αλλά και πως πραγματικά δεν το έχει καταλάβει ότι αυτό ήταν το τελευταίο του παιχνίδι και πως δεν θα υπάρξει άλλο, ενώ επεσήμανε ότι δεν πρόκειται να γίνει προπονητής.

Παράλληλα, είπε ότι θα είναι μεγάλη βλακεία αν ονομαστεί σε Δημήτρης Διαμαντίδης το ΟΑΚΑ, αλλά έριξε και ατάκα «βόμβα» στο φινάλε: «Είπα, δεν το χάνεις ρε Βασιλάρα. Όλος ο κόσμος καταλαβαίνει τι ποιότητα και ικανότητα έχει σαν παίκτης. Όλοι το ξέρουν».

Μετά το τέλος των δηλώσεων του χειροκροτήθηκε από τους δημοσιογράφους για περίπου μισό λεπτό και αποχώρησε από την αίθουσα. 



«Είναι μια περίεργη βραδιά για μένα προσωπικά και για όλη την ομάδα. Από τη μία χάσαμε ένα παιχνίδι κι έναν τίτλο. Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Για μας είναι μια δύσκολη στιγμή. Ο τρόπος που χάθηκε το παιχνίδι με στενοχωρεί, αλλά όταν κάθομαι και σκέφτομαι τα τόσα χρόνια που ήμουν στο μπάσκετ δεν περίμενα να ζήσω τέτοια πράγματα που έζησα μέχρι τώρα. Είμαι ευλογημένος, όλοι μας, που είμαστε μέρος του μπάσκετ. Είναι απίστευτα όσα έζησα πέντε χρόνια στον Ηρακλή, μου έδωσε την ευκαιρία και τον ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ όσους με βοήθησαν.

Αυτά τα δώδεκα χρόνια στον Παναθηναϊκό έζησα απίστευτες στιγμές που εύχομαι κάθε αθλητής αν μπορεί να ζήσει. Ευχαριστώ τον κόσμο του Παναθηναϊκού για την αγάπη που μου έδειξε όλα αυτά τα χρόνια και για την προσήλωση. Ο Παναθηναϊκός είναι ομάδα και συνεχίζει. Έτσι είναι ο αθλητισμός. Πρέπει να περνάμε τα δύσκολα. Σας ευχαριστώ και σας, είναι η τελευταία φορά που σας βλέπω. Δεν ήμουν και ο καλύτερος συνομιλητής σας, αλλά έχω μια φιλοσοφία στο μυαλό μου. Μόνο υγεία», είπε αρχικά.

Για το αν η απόφαση ήταν δυσκολότερη όταν την πήρε ή τώρα που συνειδητοποιεί, είπε: «Θα δω τον Αύγουστο, όταν αρχίσει η προετοιμασία κι εγώ δεν θα είμαι. Εκεί όντως θα μου κακοφανεί. Αυτή τη στιγμή δεν έχω καταλάβει ότι σταματάω. Θα το συνειδητοποιήσω με τον καιρό. Η απόφασή μου ήταν συνειδητοποιημένη».

Σχετικά με τις τρεις καλύτερες στιγμές της καριέρας του είπε: «Όταν φοράς τη φανέλα της Εθνικής είναι ό,τι καλύτερο. Οι διακρίσεις με την Εθνική και οι επιτυχίες με τον Παναθηναϊκό φυσικά. Γνώρισα ανθρώπους και έκανα φιλίες από αυτό το χώρο. Συναναστράφηκα με ανθρώπους παγκοσμίου φήμης. Φεύγω γεμάτος και χαρούμενος. Παρότι είναι μια δύσκολη στιγμή σήμερα, φεύγω χαρούμενος και γεμάτος. Πρόφερα όσο μπορούσα».

Το τι θα συμβούλευε ένα παιδί που κάνει τα πρώτα του βήματα τώρα, ανέφερε: «Δεν είμαι ο καλύτερος για να δίνω συμβουλές. Θα έλεγα σε κάθε παιδί να κάνεις προπόνηση και να προσπαθείς να βελτιώνεσαι. Να σκέφτεσαι το μπάσκετ σου και να βάζεις τις προτεραιότητές σου».

Ερωτηθείς για το ποια λέξη σκέφτεται για τον εαυτό του, απάντησε: «Δεν μπορώ να απαντήσω. Αφοσιωμένος, ευλογημένος, τυχερός, χαρούμενος. Θα έλεγα σε όλους να έχουμε υγεία. Να καταλάβουμε πώς είναι η ζωή».

Για το παράδειγμα που έδωσε με τη συμπεριφορά του στην κόντρα των «αιωνίων»: «Ξέρουμε πώς είναι τα πράγματα. Είναι δύσκολα. Το φυσιολογικό είναι να γίνεται αυτό που έγινε στους τελικούς αυτούς. Σαφώς οι ομάδες θέλουν να κερδίσουν. Μπορεί να υπάρχουν προστριβές μέσα στο ματς, αλλά όταν τελειώνει το ματς θα δώσουμε συγχαρητήρια στον αντίπαλο και θα κοιτάξουμε το επόμενο ματς. Έτσι έπρεπε να είναι».

Για το πόσο δύσκολο ήταν να παίζει και όλοι να τον παρακαλούν να μείνει: «Για μένα δεν ήταν δύσκολο. Εγώ έκανα αυτό που μου αρέσει. Έπαιζα. Όταν ανακοίνωσα πως σταματώ δεν τελείωσε εκείνη τη μέρα. Τελείωσα σήμερα. Δεν ένιωθα πίεση. Ήμουν συγκεντρωμένος, έκανα ό,τι έκανα τόσα χρόνια. Δεν είχα δεύτερες σκέψεις. Έκανα τη ρουτίνα μου».

Σε ερώτηση για το αν του λείπει κάτι, απάντησε: «Δεν έχω κανένα παράπονο από την καριέρα μου. Φεύγω γεμάτος, χαμογελαστός. Δεν μπορείς να κερδίζεις πάντα».

Ερωτηθείς για το ποιο ματς θα ξανάπαιζε, απάντησε: «Τον τελικό του Μουντομπάσκετ του 2016».

Για τα συγχαρητήρια της διοίκησης της ΚΑΕ Ολυμπιακός, είπε: «Δεν το φανταζόμουν ποτέ αυτό. Είναι τιμή να υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν πως έχω προσφέρει στο μπάσκετ. Ο κ. Αγγελόπουλος μού έδωσε συγχαρητήρια. Είναι χαρά μου που έβαλα ένα λιθαράκι για το μπάσκετ, που θα συνεχιστεί».

Όσο για το αν θα μείνει κοντά στο μπάσκετ, είπε: «Δεν έχω σκεφτεί για το μέλλον μου, αλλά το μόνο βέβαιο είναι πως δεν θα γίνω προπονητής. Δεν μπορώ να απαντήσω αν θα κάνω κάτι άλλο. Να ηρεμήσω, να είμαι πιο χαλαρός και βλέπουμε».

Σε ερώτηση αν θεωρεί πως σταμάτησε νωρίς, απάντησε: «Όχι, όταν παίρνω μια απόφαση τα βάζω κάτω και τα ζυγίζω όλα».

Για το ενδεχόμενο να ονομαστεί το ΟΑΚΑ «Δημήτρης Διαμαντίδης» είπε: «Συγγνώμη που θα το πω, αλλά αυτό είναι βλακεία».

Όσο για το τι σκέφτηκε όταν ο Σπανούλης επιχειρούσε το τρίποντο: «Είπα, δεν το χάνεις ρε Βασιλάρα. Όλος ο κόσμος καταλαβαίνει τι ποιότητα και ικανότητα έχει σαν παίκτης. Όλοι το ξέρουν».
Πηγή: sport-fm.gr
Πρωταθλητής στο μπάσκετ ο Ολυμπιακός μετά από ματς-θρίλερ στο ΟΑΚΑ
Αυτός ο ΕΠΙΚΟΣ τελικός είναι για να γίνει ταινία!

Μετά από μια μυθική μονομαχία, με δύο παρατάσεις, με εκατέρωθεν «αυτοκτονίες», αλλά και κατάθεση ψυχής, ο τίτλος βάφτηκε ερυθρόλευκος!

Με τον Βασίλη Σπανούλη να πετυχαίνει ΝΕΟ buzzer beater (όπως και στον 2ο τελικό), ο Ολυμπιακός επικράτησε 82-81 του Παναθηναϊκού και κατέκτησε (με 3-1) για πρώτη φορά στην ιστορία του το πρωτάθλημα Ελλάδας μέσα στο ΟΑΚΑ, στο φινάλε του θρύλου Δημήτρη Διαμαντίδη!
Το τρίποντο-πρωτάθλημα του Σπανούλη


Με τη λήξη του αγώνα, ΟΛΟ το γήπεδο αποθέωσε εν χορώ τον τιτάνα 3D, που απόψε έριξε αυλαία σε μια μυθική καριέρα που πολλοί θα ζήλευαν.

Απίθανο το παιχνίδι με τον αρχηγό του Ολυμπιακού να αστοχεί στην κανονική διάρκεια για τη νίκη (63-63), τον Μάντζαρη με τρίποντο (έπειτα από επιθετικό ριμπάουντ) να στέλνει στο 1''(!) το ματς σε νέα παράταση (71-71) κι εκεί το τριφύλλι να «αυτοκτονεί» και να δέχεται ΜΥΘΙΚΟ καλάθι από τον V-Span που έκρινε την αναμέτρηση!

Στους 25 σταμάτησε ο Σπανούλης (6/10 τρίποντα), 14 είχε ο Χάντερ, 13 ο Μάντζαρης, ενώ κομβικός ήταν ο Αγραβάνης με καθοριστικές κερδισμένες μάχες σε άμυνα και επίθεση.
Πηγή: sport-fm.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!