Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016




Μέσα σε λίγο καιρό η κεντρική πλατεία της Τρίπολης θα αποκλειστεί και μηχανήματα θα αρχίσουν να σκάβουν με την άδεια του Δήμου και των αρμόδιων υπηρεσιών του Κράτους. Ένας 65χρονος, του οποίου η ταυτότητα δεν έχει αποκαλυφθεί, έχει όλα τα απαραίτητα έγραφα για νόμιμη ανασκαφή στο πιο κεντρικό σημείο της αρκαδικής πρωτεύουσας.


Μοιάζει απίστευτο, αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό, όπως επιβεβαίωσε στην εφημερίδα Freddo ο Δήμαρχος της Τρίπολης Δημήτρης Παυλής ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά πως “είναι ίσως η πρώτη φορά που δίδεται άδεια για κάτι σχετικό, αλλά πρέπει να ξέρετε πως δεν θα σκάβει χωρίς επίβλεψη”.

Αν και στην πόλη υπάρχει εδώ και καιρό ... σούσουρο, είναι η πρώτη φορά που η είδηση επιβεβαιώνεται.
Η ταυτότητα του κυνηγού του θησαυρού δεν έχει αποκαλυφθεί, ωστόσο, σύμφωνα με τον Δήμαρχο πρόκειται για “έναν πολύ σοβαρό κύριο, περίπου 65 χρόνων ο οποίος δεν ζει στην Τρίπολη, αλλά σε άλλη πόλη της Πελοποννήσου”.
Μάλιστα ως προς το χρόνο της ανασκαφής και τον άνθρωπο που θα την κάνει ο κ. Παυλής είναι αποκαλυπτικός λέγοντας “πλησιάζει η ώρα και θα τον δείτε”.
Πως προέκυψε λοιπόν όλη αυτή η υπόθεση;
Ο 65χρονος φαίνεται ότι έχει χάρτες, πληροφορίες, αλλά και κάποια στοιχεία για θαμμένο θησαυρό στην περιοχή της πλατείας Ηρώων. Πρόκειται σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες για χρυσό, πολύτιμα μέταλλα και αντικείμενα από την εποχή της τουρκοκρατίας.
Σύμφωνα με τη διαδικασία ο επίδοξος “Ιντιάνα Τζόουνς” ζήτησε και πήρε τη σχετική άδεια, εάν υπάρξουν ευρήματα θα φορολογηθεί από το κράτος με βάση την αξία του θησαυρού, ενώ τα κέρδη θα τα μοιραστεί στη μέση με το Δήμο.
apple_iphone7_162957217
Το iPhone 7 των 4,7 ιντσών, το νέο smartphone της Apple, μετά από μήνες διαρροών και φημών έκανε την εμφάνισή του μαζί με τον μεγάλο του αδελφό το iPhone 7 Plus των 5,5 ιντσών.
Δεν αποτέλεσε έκπληξη ότι τα νέα μοντέλα της Apple τελικά δεν διαθέτουν κυρτές οθόνες, δυνατότητα ασύρματης φόρτισης ή κάποιον νεωτερισμό σε ότι αφορά το home button. Πρακτικά, πρόκειται για μία βελτιωμένη, μία σαφώς καλύτερη έκδοση των περυσινών iPhone 6s και iPhone 6s Plus. Ουσιαστικά ο μόνος… νεωτερισμός ήταν η απαλοιφή της υποδοχής των 3,5 χιλιοστών για την τοποθέτηση ενσύρματων ακουστικών.
Κρατώντας το iPhone 7, που μας διέθεσε η Cosmote, συνειδητοποιείς ότι, εμφανισιακά, πρακτικά δεν ξεχωρίζει από τα μοντέλα του 2014 (iPhone 6) και του 2015 (iPhone 6S) με εξαίρεση όπως ήδη είπαμε την απουσία του 3,5mm jack αλλά και τη διαφορετική διάταξη των γραμμικών κεραιών στην πλάτη της συσκευής.
apple_iphone7_163016819
Οι βελτιώσεις όμως που φέρνει το iPhone 7 είναι αυτές που δεν «φαίνονται». Καταρχήν διαθέτει ανθεκτικότητα στη σκόνη και στο υγρό στοιχείο. Άλλα νέα στοιχεία που ενσωματώνει το 7άρι και που το κάνουν να ξεχωρίζει από τους προκατόχους του είναι η καλύτερη κάμερα (το 7 Plus διαθέτει dual lens κάμερα αλλά δεν ήταν αυτό το μοντέλο της δοκιμής μας), μεγαλύτερη διάρκεια μπαταρίας ενώ διαθέτει επίσης ταχύτερο επεξεργαστή και περισσότερη μνήμη RAM.
apple_iphone7_163048350_hdr
Ξεκινώντας με το θέμα της αδιαβροχοποίησης, το iPhone 7 διαθέτει πιστοποίηση IP67 κάτι που μεταφράζεται σε ικανότητα βύθισης σε βάθος έως και ενός μέτρου για 30 λεπτά, ενώ η συσκευή έχει και πλήρη ανθεκτικότητα στη σκόνη. Η Apple αποκαλεί όλη αυτή την ικανότητα «splash and water resistant» ενώ προειδοποιεί ότι η συσκευή δεν θα πρέπει να βυθίζεται σε αλμυρό νερό και ότι αν κάτι τέτοιο συμβεί θα πρέπει να ακολουθήσει πλύση με φρέσκο νερό. Επιπλέον, η κατασκευάστρια αναφέρει ότι αν το iPhone 7 κάνει «βουτιά» αφήστε το να στεγνώσει για τουλάχιστον δύο ώρες πριν το φορτίσετε…
Η οθόνη της συσκευής, θεωρητικά, είναι από τις καλύτερες που έχουν τοποθετηθεί σε smartphone συγκρινόμενη, σύμφωνα με την Apple, μόνο με τις οθόνες των iPad Pro 9.7 και του iMac 5K. Πρόκειται για μία καλή οθόνη με την οποία ίσως αντιμετωπίσετε κάποια προβλήματα σε πολύ φωτεινό υπαίθριο περιβάλλον. Ωστόσο σε άμεση σύγκριση με τα προγενέστερα μοντέλα της Apple η διαφορά είναι ολοφάνερη: εντονότερη απόδοση των χρωμάτων και εξαιρετική φωτεινότητα. Αν και τεχνολογίας LCD και όχι OLED η απόδοση της οθόνης κρίνεται κάτι παραπάνω από ικανοποιητική.
apple_iphone7_163142734_hdr
Σημαντική βελτίωση έχει επέλθει σε επίπεδο ηχείων. Τα ηχεία έχουν τοποθετηθεί πλέον στα αριστερά και δεξιά της συσκευής σε αντίθεση με το παρελθόν που υπήρχε ένα ηχείο τοποθετημένο κάτω από το home button. Με τον απλό αυτό τρόπο έχει επιτευχθεί σημαντικά καλύτερη απόδοση κυρίως σε ότι αφορά στην ένταση του ήχου αλλά χωρίς σημαντική βελτίωση στην καθαρότητα του ήχου.
Στο «φλέγον» θέμα της απουσίας θύρας αποκλειστικά για ακουστικά η κατάσταση είναι λίγο άβολη καθώς η ποιότητα των παρεχόμενων ακουστικών σύνδεσης Lightning από την Apple κινούνται στα όρια του επάρκειας.
apple_iphone7_163555714
Η Apple έχει αναβαθμίσει επίσης την Taptic Engine του iPhone 7 με αποτέλεσμα οι δονήσεις να είναι πιο έντονες και πιο ακριβείς. Το νέο home button του iPhone 7 αναγνωρίζει τα διαφορετικά επίπεδα χρήσης χωρίς ωστόσο να αλλάζει ο τρόπος χρήσης του πλήκτρου.
apple_iphone7_163102889_hdr
Σημαντικότερη βελτίωση έχει επέλθει στην κάμερα της συσκευής. Πλέον η συσκευή έρχεται εξοπλισμένη με ευρύτερης λήψης φακό f1.8 που επιτρέπει την είσοδο περισσότερου φωτός. Επιπλέον, το OIS (σύστημα οπτικής σταθεροποίησης) επιτρέπει στον φακό να έχει καλύτερη απόδοση ανεξάρτητα από την ώρα και τις συνθήκες φωτισμού που πραγματοποιείται η λήψη.
Ο ενσωματωμένος αισθητήρας έχει ανάλυση 12 Megapixel ενώ το συνοδευτικό φλας των τεσσάρων σημείων LED είναι φωτεινότερο και βοηθάει σημαντικά κατά τις λήψεις σε εσωτερικούς χώρους. Η εμπρόσθια FaceTime κάμερα διαθέτει αισθητήρα ανάλυσης 7 Megapixel.
Στο εσωτερικό του iPhone 7 βρίσκεται επίσης ένας νέος επεξεργαστής. Πρόκειται για τον A10 Fusion ο οποίος θα πρέπει να θεωρείται υπεύθυνος για την μεγαλύτερη ταχύτητα απόκρισης που έχει αποκτήσει η φετινή συσκευή της Apple. Ο νέος επεξεργαστής συνοδεύεται από 2GB μνήμης RAM (3GB στο iPhone 7 Plus).
apple_iphone7_163242562_hdr
Σε επίπεδο μπαταρίας έχει επίσης επέλθει βελτίωση σε ότι αφορά την αυτονομία χωρίς να μπορούμε να πούμε ότι αυτή η βελτίωση είναι κάτι το εντυπωσιακό. Απλά ίσως βοηθά τη συσκευή να ανταπεξέλθει στις ανάγκες μιας «ημέρας», ουσιαστικά δηλαδή για τις ώρες που ο χρήστης βρίσκεται εν κινήσει.
apple_iphone7_163614471
Η Apple έχει αναβαθμίσει και τον αποθηκευτικό χώρο των συσκευών ξεκινώντας από τα 32GB, περνώντας στα 128GB και καταλήγοντας στα 256GB. Λογική εξέλιξη αν αναλογιστούμε ότι έχει βελτιωθεί σημαντικά η ποιότητα των καμερών με αποτέλεσμα να απαιτείται και μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος. Μόνο «δυσάρεστο» ότι πλέον δεν υπάρχει η ενδιάμεση χωρητικότητα των 64GB.
Κρίνοντας συνολικά το iPhone 7 θα μπορούσαμε να πούμε ότι αποτελεί μία «νέα» συσκευή σε «παλιό» περίβλημα: εξωτερικά δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά τίποτα, η αίσθηση παραμένει η ίδια, οι βασικές λειτουργίες παραμένουν οι ίδιες. Όμως, η αναβάθμιση στα σημεία επιτρέπει σε όλα τα παραπάνω να γίνονται ταχύτερα και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
pestaola.gr
Πλούσιο είναι το κινηματογραφικό μενού αυτής της εβδομάδας, με τα θρίλερ να κρατούν τα ηνία, συνοδευόμενα από δράματα, ντοκιμαντέρ και την κωμική ιστορία ενός χαριτωμένου πελαργού.
«Το κορίτσι του τρένου» Δημιουργώντας ένα δυνατό ψυχολογικό θρίλερ μυστηρίου, ο Τέιτ Τέιλορ μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το ομώνυμο διεθνές μπεστ σέλερ της Πόλα Χόκινς, που σόκαρε εκατομμύρια αναγνώστες σε όλο τον κόσμο. Με τους Έμιλι Μπλαντ, Χέιλι Μπένετ, Λιουκ Έβανς, Ρεμπέκα Φέργκιουσον, Λίζα Κουντρό, Άλισον Τζένι, Τζάστιν Θερού και Έντγκαρ Ραμίρεζ, μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους. Όταν η άγνωστή της κοπέλα εξαφανίζεται, νομίζει ότι, με κάποιον τρόπο, σχετίζεται με αυτό το συμβάν.
«The neon demon» Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν; Με τους Ελ Φάνινγκ, Τζένα Μαλόουν, Μπέλα Χίθκοουτ, Άμπεϊ Λι, Καρλ Γκλούσμαν, Κιάνου Ριβς, Κριστίνα Χέντρικς και Ντέσμοντ Χάρινγκτον, και υπό τους ήχους του Κλιφ Μαρτίνεζ, ένα 16άχρονο επίδοξο μοντέλο ξεκινά ένα εφιαλτικό ταξίδι στον σαρκοβόρα ανταγωνιστικό κόσμο της μόδας. Τα νιάτα και η ζωντάνια της καταβροχθίζονται από μια ομάδα γυναικών, που χρησιμοποιούν κάθε μέσο, για να πάρουν αυτό που έχει.
«Μην ανασαίνεις» Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία. Όμως, ο απομονωμένος άνδρας, εκτός από χρήματα, κρύβει και πολλά άλλα. Πρωταγωνιστούν οι Τζέιν Λέβι, Στίβεν Λανγκ, Ντίλαν Μινέτ, Ντάνιελ Ζοβάτο και Σεργκέι Ονόπκο.
Με σκοπό να κάνει μια ταινία με σασπένς, αλλά όχι με αιματοχυσία, ο σκηνοθέτης εξηγεί: «Ο τρόμος είναι ένα κινηματογραφικό είδος, που μου αρέσει πολύ. Αλλά ήθελα κάτι πιο πολύπλοκο. Οι τρομάρες έχουν να κάνουν με κάτι, που θα μπορούσε πραγματικά να συμβεί. Για μένα, αυτό είναι πιο τρομακτικό».
«Εκείνη» Στην πρώτη του γαλλική ταινία, ο Πολ Βερχόφεν διασκευάζει το βιβλίο του Φιλίπ Ντιζάν, «Oh!», υφαίνοντας ένα θρίλερ με τους Ιζαμπέλ Ιπέρ, Λοράν Λαφίτ, Αν Κονσινί, Σαρλ Μπερλίνγκ και Βιρζινί Εφιρά. Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.
«Ο συγγραφέας» Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν, με τους Πιερ Νινέ, Αν Ζιραρντό και Τιμπό Βενσόν, ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του, με αποτέλεσμα  να εκτοξευτεί η φήμη του. Όμως, κάποιος γνωρίζει τι έχει συμβεί...
«Αγανάκτηση» Στην πρώτη του μεγάλου μήκους σκηνοθετική απόπειρα, ο Τζέιμς Σέιμους, σεναριογράφος του Ανγκ Λι σε ταινίες, όπως η «Παγοθύελλα» και το «Τίγρης και Δράκος», μεταφέρει στον κινηματογράφο το ομώνυμο μυθιστόρημα του Φίλιπ Ροθ. Ήρωας αυτού του δράματος - με τους Σάρα Γκαντόν, Λόγκαν Λέρμαν, Τρέισι Λετς, Λίντα Έμοντ και Μπεν Ρόσφιλντ - είναι ένας ιδεαλιστής φοιτητής, εβραϊκής καταγωγής, που ζει στη συντηρητική κοινωνία των ΗΠΑ, στις αρχές την δεκαετίας του ’50. Ανυποχώρητος στις απόψεις του, αρνείται να υποταχθεί στους πανεπιστημιακούς κανόνες. Σύντομα, θα ανακαλύψει ότι έχει μόνο δύο επιλογές: να υποκύψει ή να συντριβεί.
«24 εβδομάδες» Μέσα από την ιστορία ενός ζευγαριού που καλείται να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλημμα, καθώς το παιδί που περιμένει ενδέχεται να πάσχει από σύνδρομο Down, το γερμανικό δράμα της Αν Ζοχρά Μπερασέντ - με  τους Τζούλια Τζεντς, Μπιαρν Μάντελ και Γιοχάνα Γκάστντορφ - πραγματεύεται το θέμα της έκτρωσης.
«Για μένα, ήταν πολύ σημαντικό να δημιουργήσω έναν γυναικείο χαρακτήρα, που θα πείθει το κοινό, γιατί η έκτρωση είναι δύσκολο ζήτημα, και υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι, λόγω των αρχών τους, είναι αντίθετοι» σημειώνει η σκηνοθέτις.
«Πελαργοί» Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών, η οποία φτιάχνει ένα αξιολάτρευτο, αλλά μη εγκεκριμένο μωρό, στην οικογενειακή κωμωδία κινουμένων σχεδίων των Νίκολας Στόλερ και Νταγκ Σουίτλαντ.
«Η τελευταία παραλία» Αποτελώντας ένα από τα ελάχιστα ντοκιμαντέρ που επιλέχθηκαν φέτος για το επίσημο πρόγραμμα του Φεστιβάλ των Καννών, η ταινία των Θάνου Αναστόπουλου και Νταβίντε Ντελ Ντεγκάν αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.
«Un Condor» Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras, ενός ανθρώπου που, στα 17 του, αναγκάστηκε να φύγει από τη Χιλή της χούντας, να αυτοεξοριστεί και να ζήσει τη δική του μεγάλη περιπέτεια.
«Η Βάση των Νεκρών» Βασισμένο στο μυθιστόρημα του Μάρεκ Χλάσκο, «Επόμενη στάση - Παράδεισος», το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, σκηνοθετημένο από τον Τσέσλαβ Πετέλσκι, εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή. Όταν ξεσπά μια αναστάτωση μεταξύ τους, ένας άνδρας αποστέλλεται εκεί με την πολύ δύσκολη αποστολή να ηρεμήσει τα πνεύματα. Παίζουν οι Ζίγκμουντ Κέστοβιτζ, Εμίλ Κάρεβιτζ και Τερέζα Ιζέβσκα.
naftemporiki.gr

Οι θρυλικοί Rolling Stones ανακοίνωσαν σήμερα ότι το νέο άλμπουμ τους, το πρώτο που ηχογραφούν σε στούντιο έπειτα από έντεκα χρόνια, θα κυκλοφορήσει στις 2 Δεκεμβρίου και θα περιλαμβάνει διασκευές μπλουζ τραγουδιών, σε συνεργασία με τον Eric Clapton.
Με το άλμπουμ αυτό, που θα τιτλοφορείται «Blues & Lonesome», οι Rolling Stones «επιστρέφουν στις ρίζες τους και στο πάθος τους για την μπλουζ που ήταν πάντα στην καρδιά τους», όπως γράφει το συγκρότημα στον επίσημο ιστότοπό του, κάτω από την εικόνα του εξωφύλλου του νέου δίσκου - το πασίγνωστο έμβλημά τους, ένα στόμα με τη γλώσσα έξω.
Ο δίσκος είναι παραγωγής της Polydor Records και θα περιλαμβάνει διασκευές τραγουδιών των Jimmy Reed, Willie Dixon, Eddie Taylor και άλλων. Ο Clapton, που είναι «παλιόφιλος» των Stones, συμμετείχε στην ηχογράφηση δύο τραγουδιών ενώ βρισκόταν σε ένα γειτονικό στούντιο για να ηχογραφήσει το δικό του άλμπουμ. Η ηχογράφηση αυτή έγινε μέσα σε τρεις ημέρες, τον περασμένο Δεκέμβριο, στα στούντιο British Grove του Λονδίνου, στην περιοχή δηλαδή απ' όπου ξεκίνησε το συγκρότημα, παίζοντας σε παμπ και μικρές ντισκοτέκ.

Τις προκαταλήψεις κάποιου μπορεί να αντιλαμβάνεται μέσω κάμερας πρόγραμμα υπολογιστή το οποίο «διαβάζει» τη γλώσσα του σώματος αυτού που παρατηρεί.

Αλγόριθμοι είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται συναισθήματα από τις εκφράσεις προσώπου και τον τρόπο ομιλίας, οπότε Ιταλοί ερευνητές του Università degli Studi di Modena e Reggio Emilia πήγαν ένα βήμα παραπέρα. Σύμφωνα με δημοσίευμα του New Scientist, στο πλαίσιο των ερευνών τους, ζητήθηκε από 32 λευκούς φοιτητές να συμπληρώσουν δύο ερωτηματολόγια: Το ένα είχε να κάνει με τις προφανείς προκαταλήψεις τους ενώ το δεύτερο είχε σκοπό να εντοπίσει υποσυνείδητες τάσεις διακρίσεων που έχουν να κάνουν με τη φυλή.

Ο καθένας συμμετείχε σε δύο συζητήσεις που καταγράφηκαν σε βίντεο: Μία με λευκό και μία με μαύρο. Το ζεύγος περνούσε τρία λεπτά συζητώντας ένα ουδέτερο θέμα και μετά άλλα τρία ένα πιο «ευαίσθητο», όπως η μετανάστευση. Οι κινήσεις τους παρατηρούνταν από κάμερα GoPro και Microsoft Kinect, ενώ αισθητήρες παρακολουθούσαν τον χτύπο της καρδιάς και τις αντιδράσεις του δέρματος.

Αλγόριθμος που αναπτύχθηκε από επιστήμονες υπολογιστών του πανεπιστημίου αναζήτησαν συσχετισμούς μεταξύ των απαντήσεων στα ερωτηματολόγια και της σωματικής συμπεριφοράς/ στάσης τους στις συζητήσεις: Κάποιοι, για παράδειγμα, κρατούσαν μεγαλύτερη απόσταση από τους μαύρους συνομιλητές τους. Από την άλλη, αυτοί που ήταν πιο άνετοι έτειναν να κάνουν περισσότερες παύσεις και να χρησιμοποιούν τα χέρια τους περισσότερο ενώ μιλούσαν.

Ο υπολογιστής στη συνέχεια δοκίμασε τα συμπεράσματά του εξετάζοντας ξανά τα δεδομένα και προσπαθώντας να προβλέψει ποιοι θα σημείωναν υψηλότερα ή χαμηλότερα σκορ στο τεστ των «κρυμμένων» προκαταλήψεων. Πρόβλεψε σωστά στο 82% των περιπτώσεων.

Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν σε συνέδριο στη Χαϊδελβέργη τον προηγούμενο μήνα, και η ομάδα έχει αρχίσει ήδη να εργάζεται σε παρεμφερή προγράμματα, όπως για παράδειγμα με τον εντοπισμό προκαταλήψεων απέναντι σε άτομα που είναι θετικά στον HIV ή έρευνες πάνω στη συμπεριφορά των παιδιών.

Πηγή: naftemporiki.gr

Το διαζύγιο της Αντζελίνα Τζολί και του Μπραντ Πιτ, απασχόλησε τα διεθνή ΜΜΕ και όχι μόνο!

Όπως είδαμε βρέθηκε στο επίκεντρο η Τζένιφερ Άνιστον και κατ’ επέκταση ο σύζυγό της, Τζάστιν Θερού.

Ο διάσημος ηθοποιός, ο οποίος αυτή την περίοδο προωθεί τη νέα του ταινία «The Girl on the Train» μίλησε στο «The Sunday Times Magazine» και μεταξύ άλλων ρωτήθηκε και για το παρατσούκλι του, το οποίο είναι Mr. Aniston.

Ο Θερού έδωσε μια απάντηση που πολλές γυναίκες θα ζήλευαν αν ο σύζυγός τους μιλούσε με τόσο κολακευτικά λόγια

«Δεν με πειράζει καθόλου που με αποκαλούν έτσι. Βασικά θεωρώ ότι είναι και τιμητικό. Η Jennifer έχει περάσει πολλά και είναι σκληρό καρύδι.

Πολλοί θα είχαν λυγίσει αν βίωναν τα ίδια πράγματα αλλά όχι η Jennifer. Οπότε το θεωρώ τεράστια τιμή που τη γνωρίζω και δεν με απασχολεί καθόλου το αν έρχομαι... δεύτερος», είπε.

ΠΗΓΗ: star.gr
Από μανιτάρια μέχρι Πόκεμον: Τι απαγορεύουν διάσημοι προπονητές
Στο πλαίσιο μίας ποδοσφαιρικής ομάδας, αυτός που έχει τον πρώτο λόγο για την διαμόρφωση των προαναφερόμεων παραμέτρων και τον καθορισμό των ορίων, είναι ο προπονητής.
Πρόκειται για τον άνθρωπο, που έχει επιλεχθεί για την συγκεκριμένη θέση και με συγκεκριμένες αρμοδιότητες, μεταξύ των οποίων, πρωτεύουσα σημασία έχει, η πειθαρχία και η ομοιογένεια, εντός κι εκτός αγωνιστικού χώρου.
Ο προπονητής είναι αυτός που θεσπίζει τους κοινούς κανόνες συμπεριφοράς, όντας παράλληλα υπεύθυνος για την τήρηση τους και -όπως πάντα σε ανάλογες περιπτώσεις- κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Ωστόσο, δεν είναι λίγα τα παραδείγματα όπου προπονητές μεγάλου βεληνεκούς και αναγνωρισμένοι παγκοσμίως, απαγορεύουν στους παίκτες τους, συνήθειες της καθημερινότητας, που σε έναν απλό -και μη ποδοσφαιριστή- άνθρωπο, φαντάζου, τουλάχιστον υπερβολικές.
Οπως, λόγου χάρη, ο Πεπ Γκουαρντιόλα, που έχει απαγορεύσει την χρήση κάθε είδους σχετιζόμενο με την τεχνολογία από τους παίκτες της Μάντσεστερ Σίτι, όσες ώρες βρίσκονται στο προπονητικό κέντρο! Επίσης, ο Καταλανός τεχνικός, έχει «κόψει» την πίτσα από τον Αγουέρο και τους συμπαίκτες του, ενώ όταν εργαζόταν στην Μπαρτσελόνα δεν επέτρεπε στους παίκτες του να φθάνουν στην προπόνηση με σπορ αυτοκίνητα.
Σε ανάλογο ...μήκος κύμματος - αναφορικά με την τεχνολογία- και ο Ζοζέ Μουρίνιο, που δεν επιτρέπει στους «κόκκινους διάβολους» της Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ να ασχολούνται με το Pokemon Go. Ο σημαντικότερος προπονητής της ιστορικής αγγλικής ομάδας, ο Σερ Αλεξ Φέργκιουσον, απαγόρευε τα «φανταχτερά» παπούτσια!
Πιο... ιδιόρρυθμος ο Γάλλος πρώην προπονητής της Αστον Βίλα, Ρεμί Γκαρντ, δεν επιτρέπε στους παίκτες του να μιλούν γαλλικά (!) στα αποδυτήρια των «χωριατών», ενώ ο Πάολο Ντι Κάνιο άταν δούλευε στην Σάντερλαντ, είχε απαγορεύσει ρητώς, την σάλτσα κέτσαπ, την μαγιονέζα, τα χάμπουργκερ, την Coca-cola και τα ...τραγούδια!
Ο Γιούργκεν Κλοπ που δείχνει να μεταμορφώνει αγωνιστικά την Λίβερπουλ, δεν επιτρέπει στους παίκτες του να ακουμπήσουν το λογότυπο «This is Anfield», ενώ επί των ημερών του Ντέϊβιντ Μόγες στην Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ, οι ποδοσφαιριστές αγνοούσαν την γεύση της τηγανητής πατάτας!
Ο Ιταλός τεχνικός, Φάμπιο Καπέλο, έφυγε ως αποτυχημένος από την εθνική Αγγλίας και κανείς δεν θα μάθει, εάν ένας από τους λόγους, ήταν και ότι δεν επέτρεπε στους παίκτες να φορούν σορτσάκια και παντόφλες.
Μέχρι πέρυσι, ο Νιλ Λένον εργαζόταν στην Μπόλτον και ήθελε τους παίκτες του ...ασκεπείς, καθώς απαγόρευε οποιαδήποτε κάλυψη της κεφαλής, ενώ ο Τόμας Σάαφ, δεν επέτρεπε τα τατουάζ, μετά από μόλυνση που υπέστη ένας ποδοσφαιριστής της Βέρντερ Βρέμης.
Τέλος, ο εκ των κορυφαίων προπονητών της Ιστορίας, ο Ιταλός, Τζοβάνι Τραπατόνι, είχε απαγορεύσει στους παίκτες της εθνικής Ιρλανδίας να καταναλώνουν ...μανιτάρια!
news.gr
Τα smartphones μας κάνουν λιγότερο αποτελεσματικούς στη δουλειά μας
Put the smartphone down... είναι πιθανόν να αναφωνήσουν οι εργοδότες, μετά τα στοιχεία που αποκαλύπτει η έρευνα της Kaspersky Lab για τη χρήση των έξυπνων τηλεφώνων. Σύμφωνα με την έρευνα, τα smartphones μάς αποσπούν την προσοχή και μας κάνουν λιγότερο αποτελεσματικούς στη δουλειά μας. Μάλιστα, θα ήμασταν 26% πιο παραγωγικοί, χωρίς το smartphone μας.
Σύμφωνα με τη μελέτη, τα smartphones μάς βοηθούν να μένουμε σε επαφή με συναδέλφους, να ελέγχουμε τα εισερχόμενα μηνύματά μας και να ολοκληρώνουμε τα επείγοντα καθήκοντά μας, όσο βρισκόμαστε εν κινήσει. Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι λίγο διαφορετική, καθώς μάς καθιστούν λιγότερο παραγωγικούς εν ώρα εργασίας, σύμφωνα με ένα νέο ψυχολογικό πείραμα, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Kaspersky Lab από το Πανεπιστήμιο του Würzburg και το Πανεπιστήμιο Nottingham Trent.
Μέσω του πειράματος, διερευνήθηκε ο συσχετισμός μεταξύ των επιπέδων παραγωγικότητας και της απόστασης που έχουν οι συμμετέχοντες από τα smartphones τους. Συγκεκριμένα, παρατηρήθηκε ότι όταν τους απομάκρυναν από το smartphones τους, η απόδοση των συμμετεχόντων βελτιώθηκε κατά 26%. Το πείραμα εξέταζε τη συμπεριφορά 95 ατόμων, μεταξύ 19 και 56 ετών, σε εργαστήρια στο Πανεπιστήμιο του Würzburg και στο Πανεπιστήμιο Nottingham Trent. Οι ερευνητές είχαν φροντίσει, ώστε να εξισορροπήσουν τις πειραματικές συνθήκες, καθώς και την ποσόστωση των δύο φύλων σε όλες τις εργαστηριακές περιοχές.
Οι ερευνητές ζήτησαν από τους συμμετέχοντες να εκτελέσουν ένα τεστ συγκέντρωσης κάτω από τέσσερις διαφορετικές συνθήκες: Με το smartphone στην τσέπη τους, στο γραφείο τους, κλειδωμένο σε ένα συρτάρι και εντελώς απομακρυσμένο από την αίθουσα. Παρατηρήθηκε ότι η απόδοση ήταν χαμηλότερη όταν το smartphone ήταν στο γραφείο, ενώ με κάθε πρόσθετο στρώμα απόστασης μεταξύ των συμμετεχόντων και των smartphones τους, η απόδοση της δοκιμής αυξανόταν. Συνολικά, τα αποτελέσματα των δοκιμών ήταν 26% υψηλότερα, όταν τα τηλέφωνα απομακρύνθηκαν από το δωμάτιο.
Αντίθετα με τις προσδοκίες, η απουσία του smartphone δεν έκανε τους συμμετέχοντες νευρικούς. Τα επίπεδα άγχους παρέμειναν σταθερά σε όλα τα πειράματα. Σε γενικές γραμμές, οι γυναίκες ήταν πιο ανήσυχες από τους άνδρες συναδέλφους τους, οδηγώντας τους ερευνητές στο συμπέρασμα ότι τα επίπεδα άγχους στην εργασία δεν επηρεάζονται από τα smartphones ή την απουσία τους, αλλά ενδέχεται να επηρεάζονται από το φύλο.
Τα αποτελέσματα του πειράματος συσχετίζονται με τα ευρήματα μίας προηγούμενης έρευνας, που ονομάζεται «Ψηφιακή Αμνησία στην Εργασία». Σε αυτήν την έρευνα, η Kaspersky Lab έδειξε ότι οι ψηφιακές συσκευές μπορεί να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στα επίπεδα συγκέντρωσης. Παρατηρήθηκε, για παράδειγμα, ότι η πληκτρολόγηση σημειώσεων σε ψηφιακές συσκευές κατά τη διάρκεια εταιρικών συναντήσεων μειώνει το επίπεδο κατανόησης του τι πραγματικά συμβαίνει στη συνεδρίαση.
Από την άλλη πλευρά, η απαγόρευση των ψηφιακών συσκευών στον χώρο εργασίας δεν αποτελεί πραγματικά μία επιλογή. Αυτά τα ευρήματα, σε συνδυασμό με εκείνα της έρευνας «Ψηφιακή Αμνησία στην Εργασία», δίνουν στις επιχειρήσεις μία εικόνα για το πώς να βελτιώσουν την παραγωγικότητά τους.

Ο Tom Hanks έγινε... viral όταν έκανε photobombing στην φωτογράφιση ενός νιόπαντρου ζευγαριού.
Το Greek Reporter με αφορμή το... viral αυτό βίντεο, θυμήθηκε παλιότερες δηλώσεις του για τον γάμο, την Ελλάδα και την σύζυγό του.
-Πόσο Έλληνας νιώθετε, δεδομένου ότι έχετε παντρευτεί Ελληνίδα;
«Νιώθω 110% Έλληνας. Είμαι περισσότερο Έλληνας και από τους γεννημένους Έλληνες, γιατί είχα την καλή τύχη να παντρευτώ Ελληνίδα.»
-Κάποιοι Έλληνες παντρεύονται ξένες, το πιστεύετε; Είναι δύσκολο να είσαι παντρεμένος με Ελληνίδα;
«Είναι ευχάριστο να είσαι παντρεμένος με Ελληνίδα, είναι φανταστικό!»
Πώς είναι σήμερα η Lucy - call me Ζήνα- Lawless
Τη Lucy Lawless οι περισσότεροι τη θυμόμαστε ως Ζήνα (Xena) από τη γνωστή σειρά με την όμορφη και αήττητη πολεμίστρια. Αυτά τη δεκαετία του 1990 - 2000.
Από τότε η Lucy μεγάλωσε. Σήμερα είναι 48 ετών και δεν θυμίζει σε τίποτε την... αμαζόνα που υποδυόταν.
Με κοντά μαλλιά και προσεγμένο ντύσιμο, η Lawless δείχνει πως η γοητεία χρόνια δεν κοιτά... 

Πριν από μερικές δεκαετίες ήταν το περίπτερο της γειτονιάς που διαμεσολαβούσε ως «ο ΟΤΕ της γωνίας» στην επικοινωνία μας με τους άλλους. Και στο μέλλον, όμως, είναι το μικρό αλλά θαυματουργό μαγαζάκι των λίγων τετραγωνικών που θα είναι «σύμμαχός» μας για συναλλαγές όλο το 24ωρο, με κάρτα. Έτσι, πέρα από τα τσιγάρα, τις τσίχλες, τις εφημερίδες και τα παγωτά, στο περίπτερο θα μπορούμε να πληρώνουμε λογαριασμούς ΔΕΚΟ, κινητής τηλεφωνίας, ακόμη και οφειλές προς το Δημόσιο, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα.
Επίσης, θα μας προσφέρεται η δυνατότητα να προμηθευόμαστε εισιτήρια για θέατρο, σινεμά, συναυλίες και αθλητικές διοργανώσεις, όπως αντίστοιχα θα μπορούμε να παραλαμβάνουμε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια. «Και όλα αυτά, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουμε στην ουρά, χωρίς να πρέπει να προλάβουμε τις ώρες λειτουργίας μιας δημόσιας υπηρεσίας ή ενός εμπορικού καταστήματος», περιγράφει παράγοντας της αγοράς, «ακόμη και αργά τη νύχτα, με τις πιτζάμες, πεταγόμαστε στο πλησιέστερο περίπτερο». Η ευκολία θα είναι ακόμη μεγαλύτερη για τους ξένους επισκέπτες στο κλεινόν άστυ, που προτιμούν το «πλαστικό χρήμα» και αναζητούν επιλογές διασκέδασης κατά την παραμονή τους στην Αθήνα.
Τις παραπάνω δυνατότητες προσφέρουν εξειδικευμένα προγράμματα της Εθνικής Τράπεζας και της Τράπεζας Πειραιώς, που επιτρέπουν την εγκατάσταση συστημάτων διαχείρισης τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών. «Υπογράψαμε συμφωνίες και με τις δύο τράπεζες», σημειώνει στην «Κ» ο πρόεδρος του Συνδικάτου Επαγγελματιών Περιπτερούχων Καπνοπωλών και Ψιλικών Ειδών Ν. Αττικής, Γιώργος Δούκας, «έως το τέλος του 2016 προβλέπεται, άλλωστε, να ψηφιστεί νόμος που θα υποχρεώνει τα καταστήματα μικρής λιανικής να διαθέτουν μηχανήματα POS». Σύμφωνα με τον κ. Δούκα, από τον τζίρο του κλάδου του των 14 δισ. ευρώ (2009) έχουμε φτάσει φέτος στα 7 δισ. ευρώ, οδηγώντας πολλούς επιχειρηματίες της μικρής λιανικής σε αδιέξοδο. Εξ ου και μετά τη γνωστοποίηση της συμφωνίας έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον των επαγγελματιών να εγγραφούν στο συνδικάτο, «καθώς και η δική μας βεβαίωση είναι, μεταξύ άλλων, προαπαιτούμενο για τη χορήγηση των μηχανημάτων και κεφαλαίου κίνησης για τις πληρωμές καπνοβιοτεχνικών προϊόντων». Το ψυχαγωγικό και ταξιδιωτικό κομμάτι μπορεί πλέον να περάσει στα περίπτερα βάσει της συνεργασίας της Viva με την εταιρεία Intale, ωστόσο με τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής δεν έχει ακόμη υπάρξει έγγραφη συμφωνία.
«Συνιστούμε ένα μεγάλο δίκτυο πανελλαδικά και έχουμε τη δυναμική να δώσουμε ώθηση στα τραπεζικά προϊόντα», λέει στην «Κ» ο πρόεδρος του Σωματείου Περιπτεριούχων Αθηνών και της Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας, Θοδωρής Μάλλιος, «είναι μια μοιραία εξέλιξη». Πάντως, ο ίδιος δηλώνει ότι ο κάθε επιχειρηματίας διαπραγματεύεται αυτόνομα με τις τράπεζες ανεξαρτήτως σε ποιο σωματείο ανήκει. Σύμφωνα με τα πιο επίκαιρα στοιχεία, τα περίπτερα της χώρας ανέρχονται κατά προσέγγιση σε 6.000, ενώ προ κρίσης ήταν σχεδόν 10.000. «Ισως είμαι ο πρώτος που έβαλα μηχάνημα για κάρτα, ήδη από το 2002, καθώς η πελατεία μου αποτελείται εν πολλοίς από ξένους τουρίστες», αναφέρει ο κ. Μάλλιος, του οποίου το περίπτερο βρίσκεται πέριξ της Ακροπόλεως.
Όμως και ο πρόεδρος των Περιπτεριούχων Πειραιά, Λεωνίδας Σπάλας, ιδιοκτήτης εξίσου κεντρικής επιχείρησης, σκέφτεται να περάσει στη «νέα» εποχή. «Προτού προχωρήσει ο καθένας μας, ας ζυγίσει όλες τις παραμέτρους», σημειώνει ο κ. Σπάλας. «Για όσους διατηρούν καταστήματα σε κεντρικά σημεία και δεν έχουν χρέη σε τράπεζες, αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική», υπογραμμίζει. Ως προς εμάς, τους καταναλωτές, μας συστήνει να κάνουμε λίγη ακόμα… υπομονή. «Πέρα από τα διαδικαστικά, η παραπάνω μετάβαση απαιτεί νέους και εξοικειωμένους με την τεχνολογία περιπτεράδες, οπότε δώστε μας λίγο χρόνο», καταλήγει, υπενθυμίζοντάς μας έτσι ότι το επάγγελμα είχε αρχικά σχεδιαστεί για τους αναπήρους πολέμου.
Πηγή: Καθημερινή
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!