Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Μια νεαρή γυναίκα πηγαίνει στον γιατρό.
"Γιατρέ μου",λέει,"έχω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα.Πρόκειται για το στήθος μου..."
"Γδυθείτε,παρακαλώ,για να δω περί τίνος πρόκειται".
Η γυναίκα βγάζει το πουκάμισο της και βγάζει το δεξί της στήθος από το σουτιέν.
"Αυτό το στήθος μου φαίνεται τέλειο",λέει ο γιατρός,"θα μπορούσα μάλιστα να πω ότι είναι υπέροχο."
"Το πρόβλημα είναι στο αριστερό στήθος γιατρέ."
Βγάζει το σουτιέν της και το αριστερό της στήθος φτάνει μέχρι το πάτωμα.
"Δεν είναι δυνατόν!" αναφωνεί ο γιατρός."Στα είκοσι χρόνια της καριέρας μου δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο! Μα πως συνέβη;"
"Ο σύζυγός μου,γιατρέ,δεν μπορεί να κοιμηθεί αν δεν κρατάει στα χέρια του το αριστερό μου στήθος."
"Κοιτάξτε,κυρία μου,εγώ συλλέγω τις εξομολογήσεις των πελατών μου.Πολλοί σύζυγοι έχουν αυτή την συνήθεια,αλλά καμία κυρία δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα σαν το δικό σας.Ακόμα και εγώ,το παραδέχομαι,έχω αυτό το μικρό βίτσιο,και σας διαβεβαιώ ότι τα στήθη της γυναίκας μου είναι απολύτως ίδια."
"Ναι,αλλά μάλλον εσείς δεν κοιμάστε σε διαφορετικά δωμάτια!"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!