Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

«Σας είπα ένα μικρό ψέμα». H Lady Gaga το παραδέχθηκε. Ολα όσα είπε για τους Ελληνες, τον πολιτισμό μας, τα φαγητά μας και τους… φίλους της, δεν ήταν ακριβώς αλήθεια.
 
Ο Θέμης Γεωργαντάς την πέτυχε στη Δανία και για τις ανάγκες του περιοδικού Hello και μίλησε για την Ελλάδα και τη συναυλία που έδωσε: «Αυτό που έζησα στην Ελλάδα ήταν μια μοναδική εμπειρία. Θα μου μείνει αξέχαστη. Η ενέργεια που μου έδωσαν οι φαν μου ήταν πρωτόγνωρη. Τους έβλεπα που με περίμεναν έξω από το ξενοδοχείο και έπαιρνα ενέργεια για την συναυλία μου. Έχω πολλές εμπειρίες από την Ελλάδα. Αλλά σας είπα ένα μικρό ψέμα. Ο πρώην φίλος μου δεν ήταν από την Αθήνα αλλά από την Κύπρο, ελπίζω να με συγχωρέσετε. Θα ξανάρθω. Πέρασα αξέχαστα», είπε χαρακτηριστικά η Lady Gaga.

http://www.pinnokio.gr 
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!