Κόλλησε η βελόνα
Το πιο κουραστικό πράγμα για τους εργαζόμενους στο αεροδρόμιο είναι οι επιβάτες που θεωρούν ότι όλοι πρέπει να ασχολούνται μαζί τους. «Τι ώρα θα έρθει η πτήση μου;”, “Το κυλικείο έχει ντεκαφεινέ καφέ;» .Κάποιοι επιβάτες θεωρούν ότι όλοι οι εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο, ακόμη κι αν η ταμπέλα στη στολή τους γράφει “security’ είναι εν δυνάμει μπάτλερ τους. Δεν είναι έτσι και ο ενημερωμένος ταξιδιώτης, που έχει ταξιδέψει μίλια, το γνωρίζει καλά. Ξέρει να αυτοεξυπηρετείται, να ζητά οδηγίες, δεν ενοχλεί το πλήρωμα και τους συνεπιβάτες του και γι’αυτό ξεχωρίζει.
Μην δίνετε πουρμπουάρ
Ακόμη κι αν είναι η πρώτη σας πτήση, δεν πρέπει ποτέ να δώσετε φιλοδώρημα στην αεροσυνοδό. Δεν είναι η σερβιτόρα σας on air και πρέπει να φερθείτε με σεβασμό. Άλλωστε υπάρχει η περίπτωση να κερδίζει περισσότερα από εσάς, αφού οι μεγάλες αεροπορικές θέλουν να είναι ευχαριστημενοι οι υπάλληλοι τους, ώστε να προσφέρουν υψηλή ποιότητα υπηρεσιών.
Η αεροσυνοδός δεν είναι η νταντά σας!
Οι νέοι γονείς με μωρά συνήθως είναι σκέτη ταλαιπωρία ακόμη και για τις πιο έμπειρες και ψύχραιμες αεροσυνοδούς. Μπορεί να είστε κουρασμένη, με το συνεχές κλάμα του μωρού σας όμως μη ξεσπάτε στις αεροσυνοδού. Δεν φταίνε εκείνες αν ξεχάσετε τις πάνες του μωρού σας στη βαλίτσα σας, ούτε αν το βλαστάρι σας βγάζει δόντια.
Μην προσπαθείτε να στριμώξετε τη βαλίτσα σας
Μπορεί να μην θέλετε να πληρώσετε κάτι παραπάνω, όμως είναι απαράδεκτο να παίρνετε μαζί σας στο αεροπλάνο τεράστιες βαλίτσες και να προσπαθείτε να τις στριμώξετε όπως όπως. Είναι επικίνδυνο, εκνευριστικό και αποτελεί εμφανή αντικοινωνική συμπεριφορά. Ειδικά όταν ρωτάτε «Τι να κάνω με την τσάντα μου;” απορημένοι. Τι να σας πουν οι αεροσυνοδοί; " Να μην την έπαιρνες μαζί σου;"
Χαμογελάστε, είναι μεταδοτικό!
Μέρος των αρμοδιοτήτων των αεροσυνοδών είναι να χαμογελούν, να είναι ευγενικές. Αν κι εσεις αποφασίσετε να είστε ευγενικοί και να χαμογελάτε, είναι ο καλύτερος συνδυασμός για μια καλή πτήση. Είναι εδώ για να σας βοηθήσουν και το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να είστε κι εσείς ευγενικοί, να τους μιλάτε κοιτώντας τις στα μάτια και να λέτε «ευχαριστώ» .
Μην απλώνεστε
Δεν είναι αποδεκτό να απλώνετε τα πόδια σας στα τοιχώματα του αεροπλάνου ή πάνω στον διπλανό σας ή ακόμη χειρότερα στον αέρα, δίνοντας διαρκώς σπρωξιές στη καρέκλα του μπροστινού σας. Όλες αυτές οι αντικοινωνικές συμπεριφορές απαγορεύονται δια ροπάλου.
naftemporiki.gr
Το πιο κουραστικό πράγμα για τους εργαζόμενους στο αεροδρόμιο είναι οι επιβάτες που θεωρούν ότι όλοι πρέπει να ασχολούνται μαζί τους. «Τι ώρα θα έρθει η πτήση μου;”, “Το κυλικείο έχει ντεκαφεινέ καφέ;» .Κάποιοι επιβάτες θεωρούν ότι όλοι οι εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο, ακόμη κι αν η ταμπέλα στη στολή τους γράφει “security’ είναι εν δυνάμει μπάτλερ τους. Δεν είναι έτσι και ο ενημερωμένος ταξιδιώτης, που έχει ταξιδέψει μίλια, το γνωρίζει καλά. Ξέρει να αυτοεξυπηρετείται, να ζητά οδηγίες, δεν ενοχλεί το πλήρωμα και τους συνεπιβάτες του και γι’αυτό ξεχωρίζει.
Ακόμη κι αν είναι η πρώτη σας πτήση, δεν πρέπει ποτέ να δώσετε φιλοδώρημα στην αεροσυνοδό. Δεν είναι η σερβιτόρα σας on air και πρέπει να φερθείτε με σεβασμό. Άλλωστε υπάρχει η περίπτωση να κερδίζει περισσότερα από εσάς, αφού οι μεγάλες αεροπορικές θέλουν να είναι ευχαριστημενοι οι υπάλληλοι τους, ώστε να προσφέρουν υψηλή ποιότητα υπηρεσιών.
Οι νέοι γονείς με μωρά συνήθως είναι σκέτη ταλαιπωρία ακόμη και για τις πιο έμπειρες και ψύχραιμες αεροσυνοδούς. Μπορεί να είστε κουρασμένη, με το συνεχές κλάμα του μωρού σας όμως μη ξεσπάτε στις αεροσυνοδού. Δεν φταίνε εκείνες αν ξεχάσετε τις πάνες του μωρού σας στη βαλίτσα σας, ούτε αν το βλαστάρι σας βγάζει δόντια.
Μπορεί να μην θέλετε να πληρώσετε κάτι παραπάνω, όμως είναι απαράδεκτο να παίρνετε μαζί σας στο αεροπλάνο τεράστιες βαλίτσες και να προσπαθείτε να τις στριμώξετε όπως όπως. Είναι επικίνδυνο, εκνευριστικό και αποτελεί εμφανή αντικοινωνική συμπεριφορά. Ειδικά όταν ρωτάτε «Τι να κάνω με την τσάντα μου;” απορημένοι. Τι να σας πουν οι αεροσυνοδοί; " Να μην την έπαιρνες μαζί σου;"
Μέρος των αρμοδιοτήτων των αεροσυνοδών είναι να χαμογελούν, να είναι ευγενικές. Αν κι εσεις αποφασίσετε να είστε ευγενικοί και να χαμογελάτε, είναι ο καλύτερος συνδυασμός για μια καλή πτήση. Είναι εδώ για να σας βοηθήσουν και το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να είστε κι εσείς ευγενικοί, να τους μιλάτε κοιτώντας τις στα μάτια και να λέτε «ευχαριστώ» .
Μην απλώνεστε
Δεν είναι αποδεκτό να απλώνετε τα πόδια σας στα τοιχώματα του αεροπλάνου ή πάνω στον διπλανό σας ή ακόμη χειρότερα στον αέρα, δίνοντας διαρκώς σπρωξιές στη καρέκλα του μπροστινού σας. Όλες αυτές οι αντικοινωνικές συμπεριφορές απαγορεύονται δια ροπάλου.
naftemporiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου