Τρίτη 29 Απριλίου 2014



Η οικογένεια, στενοί φίλοι, συνεργάτες και εκατοντάδες κόσμου έδωσαν το "παρών" στον Καθεδρικό Ναό της Βαρκελώνης για να αποχαιρετήσουν τον Τίτο Βιλανόβα. Συγκλονίζουν τα λεγόμενα των παιδιών του εκλιπόντος.

Ο Αντριά, γιος του εκλιπόντος, ευχαρίστησε τους πάντες για τη στήριξή τους και είπε: "Ήταν ένας άνθρωπος αφοσιωμένος στην οικογένειά του. Ήταν ένας μαχητής. Όταν διαγνώσθηκε με καρκίνο, το πρώτο πράγμα που τον απασχόλησε ήταν πώς θα ζήσουμε χωρίς εκείνον. Ήταν πρότυπο για μένα. Το καλύτερό δώρο του για αυτά τα 17 χρόνια που βρισκόταν δίπλα μου. Μας έδωσε σπουδαία μαθήματα και μας δίδαξε ότι ποτέ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει η ώρα μας. Να ξέρεις ότι είσαι ο φύλακας-άγγελός μου. Αναπαύσου εν ειρήνη, πατέρα".
Η κόρη του αδικοχαμένου προπονητή Καρλότα, από την πλευρά της, είπε: "Ο πατέρας μου ήταν η πρώτη μου αγάπη. Ακόμα πιστεύω ότι θα γυρίσει. Από όλα όσα με δίδαξε, ξέχασε να μου μάθει πώς να ζω χωρίς εκείνον! Μου μάθαινε πάντα να παλεύω για τα όνειρά μου, τίποτα δεν πέφτει από τον ουρανό. Ο πατέρας μου ήταν δώρο για μένα και αφιέρωσε τη ζωή του στην Μπαρτσελόνα".
Περισσότερα από 2.000 άτομα συγκεντρώθηκαν μέσα κι έξω από τον Καθεδρικό Ναό της Βαρκελώνης για να αποχαιρετήσουν τον Τίτο Βιλανόβα, ο οποίος απεβίωσε την περασμένη Παρασκευή, βυθίζοντας στο πένθος όλον τον ποδοσφαιρικό πλανήτη.
Στις μπροστινές σειρές, εκτός από την οικογένεια του εκλιπόντος, κάθονταν οι παίκτες, το τεχνικό τιμ και οι παράγοντες της Μπαρτσελόνα, ενώ μεταξύ άλλων, στο Ναό έδωσαν το "παρών" οι πρώην πρόεδροι Ζοάν Γκασπάρ, Χουάν Λαπόρτα και Σάντρο Ροσέλ.
Οι τέσσερις αρχηγοί Κάρλες Πουγιόλ, Τσάβι, Αντρές Ινιέστα και Βικτόρ Βαλδές κάθονταν στο ίδιο στασίδι, ενώ πίσω τους είχαν πάρει θέση όλοι οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές. Πουγιόλ και Τσάβι, μάλιστα, λύγισαν μετά τον επικήδειο των παιδιών του Τίτο Βιλανόβα...
Η τελετή διήρκεσε 45 λεπτά, ενώ αρκετοί παρευρισκόμενοι κοινώνησαν. Εκτός από τα παιδιά του Βιλανόβα μίλησαν οι Γιόζεπ Μαρία Μπερτομέου και Ζόρντι Ρόουρα.
"Φίλε, συνάδελφε και αδερφέ θα μας λείψεις. Μοιραστήκαμε πολλά και τώρα νιώθουμε ένα μεγάλο κενό χωρίς εσένα", είπε μεταξύ άλλων ο τελευταίος.


Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!