Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Ενα από τα αυτοκίνητα που θα ήθελα να έχω στα χέρια μου για την πασχαλιάτικη εκδρομή είναι η ολοκαίνουργια Skoda Octavia Scout 4x4. Την είδα για πρώτη φορά στις αρχές Μαρτίου, στην Εκθεση της Γενεύης, και αναζήτησα τις διαφορές της από τη βασική εκδοχή την Octavia Combi.

Πρόσεξα τη δυναμική off-road εμφάνισή της, έμαθα ότι θα έχει πολλές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου, βελτιωμένες ικανότητες αναρρίχησης και μεγαλύτερη δύναμη έλξης. Εκτίμησα το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που βασίζεται στον τελευταίας γενιάς συνεκτικό συμπλέκτη Haldex. Θεώρησα μεγάλο πλεονέκτημα τη μειωμένη κατανάλωση κατά 20%.

Ελπίζω του χρόνου τέτοιες μέρες να πάω στο μοναδικό Πάπιγκο με την τετρακίνητη έκδοση 2.0 TDi 184 ίππων με DSG, μια ζηλευτή πρόταση για τον αυτοκινητόδρομο και τις off-road διαδρομές.

Το σύγχρονο crossover διατηρεί όλα τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της Octavia τρίτης γενιάς, όπως είναι οι γενναιόδωροι χώροι, η έμφαση στην πρακτικότητα, η κορυφαία ασφάλεια και τα εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας και άνεσης.

Το μπροστινό μέρος προσδιορίζεται από τον αποκλειστικά σχεδιασμένο μαύρο προφυλακτήρα. Κάτω από τη φαρδιά, κεντρικά τοποθετημένη εισαγωγή αέρα με την κυψελοειδή σχεδίαση βρίσκεται μια ασημένια ποδιά, απαραίτητη για ένα off-road αυτοκίνητο, καθώς και ειδικά σχεδιασμένοι για την έκδοση Scout προβολείς ομίχλης, τοποθετημένοι χαμηλά στον προφυλακτήρα.

Η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε κατά 33 χιλιοστά και έφτασε τα 171. Ο χώρος για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, με αποθηκευτική ικανότητα 610-1.740 λίτρα.

Ο συνεκτικός συμπλέκτης Haldex 5ης γενιάς υπολογίζει συνεχώς την ιδανική κατανομή ροπής στον πίσω άξονα. Στο ρολάρισμα ή με περιορισμένο φορτίο κινητήρα, η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς, για λιγότερη κατανάλωση. Την απρόσκοπτη κίνηση στις χαμηλές ταχύτητες εξασφαλίζει και το στάνταρ ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (EDS).

Λειτουργεί τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα. Ακόμα και εάν ένας τροχός σπινάρει σε σαθρό έδαφος, η διαθέσιμη ροπή μεταφέρεται αυτόματα στον απέναντι, ενώ αυτός που σπινάρει φρενάρεται.

Τρεις κινητήρες, ένας βενζίνης και δύο πετρελαίου. Κορυφαία επιλογή ο ντίζελ 2.0 TDi 184 ίππων, μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) 6 σχέσεων. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8’’, τελική 210 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση μόλις 5,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, εκπομπές CO2 143 γρ./χλμ. Επίσης, ντίζελ 2.0 TDi 150 ίππων, κατανάλωση 4,9 λίτρα/100 χλμ. και CO2 129 γρ./χλμ.

Επιτάχυνση 9,1’’ τελική 207 χλμ./ώρα. Βενζίνη 1.8 TSi 180 ίππων με αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας DSG 6 σχέσεων. Κατανάλωση 7,1 λίτρα/100 χλμ. και CO2 159 γρ./χλμ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8’’, τελική 216 χλμ./ώρα.

Στελέχη της αντιπροσωπείας Βιαμάρ με ενημέρωσαν ότι και σε αυτό το μοντέλο θα διατηρηθεί η κορυφαία σχέση αξίας - εξοπλισμού - τιμής. Λανσάρισμα τον Σεπτέμβριο.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!