Μόλις 30 λίρες (περίπου 35 ευρώ) είναι το κόστος
του UbiSlate 7Ci, το οποίο άρχισε να πωλείται στην Βρετανία. Πρόκειται
για την βρετανική έκδοση του Aakash 2, το οποίο κυκλοφόρησε αρχικά στην
Ινδία και κατασκευάζεται από την Datawind.
Στην Ινδία το συγκεκριμένο tablet χρησιμοποιείται κυρίως από φοιτητές και σχεδιάστηκε ειδικά για να προσφέρει στους χρήστες του φθηνή πρόσβαση στο Ίντερνετ, σε μια προσπάθεια βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι δυνατότητές του είναι μάλλον περιορισμένες σε σχέση με τον ανταγωνισμό: οθόνη επτά ιντσών, σύνδεση wi-fi, επεξεργαστής 1 GHz, 512 ΜΒ RAM μνήμη, σύνδεση microUSB και αποθηκευτικός χώρος 4GB, ενώ «τρέχει» μία τροποποιημένη έκδοση του Android 4.0.3. Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας του είναι τρεις ώρες, και ενδείκνυται κυρίως για παρακολούθηση online «μαθημάτων» και βίντεο, περιήγηση στο Ίντερνετ και κάποια παιχνίδια.
Το πρώτο Aakash είναι κυκλοφορήσει αρχικά στην Ινδία το 2011, και είχε προωθηθεί ως το φθηνότερο tablet στον κόσμο, στοχεύοντας κυρίως σε σχολεία και κολέγια. Η πρώτη έκδοση δεν είναι αποσπάσει καλές κριτικές, σύμφωνα με το BBC, ωστόσο ο αναβαθμισμένος του διάδοχος, Aakash 2, φαίνεται να τα πάει πολύ καλύτερα.
Όπως είπε ο ιδρυτής της Datawind, Σούνιτ Σινγκ Τούλι, στη συνδιάσκεψη Wired 2013 τον Οκτώβριο, ο στόχος δεν είναι απλά η ανάπτυξη συσκευών χαμηλού κόστους, αλλά η παροχή πρόσβασης στο Ίντερνετ.
Χάρη σε συμφωνία συνεργασίας με την ινδική κυβέρνηση, το Aakash 2 εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο επιτυχημένα tablets της χώρας, όσον αφορά στις πωλήσεις, ανταγωνιζόμενο μοντέλα από ονόματα όπως η Apple και η Samsung.
Σύμφωνα με τον Τούλι, στόχος της εταιρείας Datawind (η οποία παράγει και ακριβότερα μοντέλα, όπως το UbiSlate 7C+ και το UbiSlate 3G7) είναι να παρέχει «οικονομική» τεχνολογία στα πιο φτωχά νοικοκυριά της Μ. Βρετανίας, τα οποία είναι αποκομμένα από την «ψηφιακή επανάσταση».
«Η ανάπτυξη του tablet προέκυψε από τη συνειδητοποίηση ότι η έλλειψη Ίντερνετ σε πολλά μέρη του κόσμου οφείλεται κυρίως σε οικονομικούς λόγους», δήλωσε στον Guardian o Τούλι. «Γεφυρώνουμε το κενό προσφέροντας οικονομικές, υψηλών δυνατοτήτων συσκευές και πρόσβαση στο Ίντερνετ» πρόσθεσε.
Στην «αρένα» των φτηνών tablets στη Βρετανία υπάρχουν και άλλοι «παίκτες», όπως η Tesco, η Argos και η Aldi, που κυκλοφόρησαν τα δικά τους χαμηλού κόστους μοντέλα.
Στην Ινδία το συγκεκριμένο tablet χρησιμοποιείται κυρίως από φοιτητές και σχεδιάστηκε ειδικά για να προσφέρει στους χρήστες του φθηνή πρόσβαση στο Ίντερνετ, σε μια προσπάθεια βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι δυνατότητές του είναι μάλλον περιορισμένες σε σχέση με τον ανταγωνισμό: οθόνη επτά ιντσών, σύνδεση wi-fi, επεξεργαστής 1 GHz, 512 ΜΒ RAM μνήμη, σύνδεση microUSB και αποθηκευτικός χώρος 4GB, ενώ «τρέχει» μία τροποποιημένη έκδοση του Android 4.0.3. Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας του είναι τρεις ώρες, και ενδείκνυται κυρίως για παρακολούθηση online «μαθημάτων» και βίντεο, περιήγηση στο Ίντερνετ και κάποια παιχνίδια.
Το πρώτο Aakash είναι κυκλοφορήσει αρχικά στην Ινδία το 2011, και είχε προωθηθεί ως το φθηνότερο tablet στον κόσμο, στοχεύοντας κυρίως σε σχολεία και κολέγια. Η πρώτη έκδοση δεν είναι αποσπάσει καλές κριτικές, σύμφωνα με το BBC, ωστόσο ο αναβαθμισμένος του διάδοχος, Aakash 2, φαίνεται να τα πάει πολύ καλύτερα.
Όπως είπε ο ιδρυτής της Datawind, Σούνιτ Σινγκ Τούλι, στη συνδιάσκεψη Wired 2013 τον Οκτώβριο, ο στόχος δεν είναι απλά η ανάπτυξη συσκευών χαμηλού κόστους, αλλά η παροχή πρόσβασης στο Ίντερνετ.
Χάρη σε συμφωνία συνεργασίας με την ινδική κυβέρνηση, το Aakash 2 εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο επιτυχημένα tablets της χώρας, όσον αφορά στις πωλήσεις, ανταγωνιζόμενο μοντέλα από ονόματα όπως η Apple και η Samsung.
Σύμφωνα με τον Τούλι, στόχος της εταιρείας Datawind (η οποία παράγει και ακριβότερα μοντέλα, όπως το UbiSlate 7C+ και το UbiSlate 3G7) είναι να παρέχει «οικονομική» τεχνολογία στα πιο φτωχά νοικοκυριά της Μ. Βρετανίας, τα οποία είναι αποκομμένα από την «ψηφιακή επανάσταση».
«Η ανάπτυξη του tablet προέκυψε από τη συνειδητοποίηση ότι η έλλειψη Ίντερνετ σε πολλά μέρη του κόσμου οφείλεται κυρίως σε οικονομικούς λόγους», δήλωσε στον Guardian o Τούλι. «Γεφυρώνουμε το κενό προσφέροντας οικονομικές, υψηλών δυνατοτήτων συσκευές και πρόσβαση στο Ίντερνετ» πρόσθεσε.
Στην «αρένα» των φτηνών tablets στη Βρετανία υπάρχουν και άλλοι «παίκτες», όπως η Tesco, η Argos και η Aldi, που κυκλοφόρησαν τα δικά τους χαμηλού κόστους μοντέλα.
Πηγή: naftemporiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου