Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Ένα πολύ παράξενο στοίχημα έβαλε το 1996 ένας Καναδός, στον οποίο τοποθετήθηκαν εμφυτεύματα στήθους. Δεκαεπτά χρόνια μετά, εξακολουθεί να τα καμαρώνει.

Ο Μπράιαν Ζέμπιτς αντιμετώπισε ως τεράστια πρόκληση την προτροπή ενός φίλου του που του υποσχέθηκε 75.000 ευρώ αν προχωρούσε σε εμφύτευση στήθους και επιπλέον 7.500 ευρώ για κάθε χρόνο που θα διατηρούσε τα εμφυτεύματα. Μπήκε λοιπόν στο χειρουργείο και όταν βγήκε ήταν αρκετά... φουσκωμένος.

Έχουν περάσει 17 ολόκληρα χρόνια και ο Ζέμπιτς δεν λέει να αποχωριστεί τα στήθη του. Εκτός του ότι τα έχει συνηθίσει και ότι του προσφέρουν 7.500 ευρώ ετησίως, φοβάται τις συνέπειες.

«Αποτελούν φυσιολογικό μέρος της ζωής και της καθημερινότητάς μου. Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, σε εμένα φαίνονται φυσιολογικά. Για να είμαι ειλικρινής, φοβάμαι ότι αν τα βγάλω το αποτέλεσμα θα είναι τραγικό», τόνισε χαρακτηριστικά ο ηλικίας 51 ετών, Ζέμπιτς, ο οποίος έχει μια πανέμορφη σύζυγο και μια 13χρονη κόρη.

«Δυσκολεύτηκα να συνηθίσω, αλλά τώρα πια δεν μου προκαλούν αρνητική εντύπωση. Είναι σαν να έχω έναν μπαμπά και δύο μαμάδες...», λέει χαριτολογώντας η κόρη του Μίκα.

http://www.enikos.gr 
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!