Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Μπαίνει ο επιθεωρητής στην Γ` τάξη Δηµοτικού. Αφού καληµερίζει τα παιδάκια, ρωτά τον µαθητή που κάθεται στο πρώτο θρανίο :
- Πως σε λένε παιδί µου;


- Μανώλη, απαντά ο µαθητής.
Του αστράφτει ένα χαστούκι και του λέει :
- Εµµανουήλ σε ßαφτίσανε κι έτσι σε λένε.
Ρωτάει τον άλλο µαθητή στο άλλο θρανίο :
- Πως σε λένε εσένα παιδί µου;
- Μιχάλη, απαντά ο µαθητής.
Του αστράφτει κι αυτουνού ένα χαστούκι λέγοντάς του :
- Μιχαήλ σε ßαφτίσανε κι έτσι σε λένε.
Ρωτάει και τον τρίτο µαθητή από πίσω.
- Πως σε λένε εσένα παιδί µου;
Αυτός τον κοιτάει έντροµος, δαγκώνοντας τα νύχια του και ψελλίζοντας του λέει :
- Πετρουήλ...!!! 


-----------------------

Εγώ με τη γυναίκα μου έχουμε 2 μυστικά για να κρατάει ο γάμος μας :

1. Δύο φορές την εβδομάδα πηγαίνουμε σε ένα καλό ρεστοράν, καλό κρασί, καλό φαγητό και καλή παρέα. Αυτή πηγαίνει Τρίτες εγώ Παρασκευές...!!!

2. Κοιμόμαστε σε ξεχωριστά κρεβάτια. Το δικό της είναι στην Αθήνα και το δικό μου στη Θεσσαλονίκη...!!!
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!