Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

47 χρόνια μετά το γάμο του Ωνάση με την Τζάκι στις 20 Οκτωβρίου 1968, η Εκατερίνα Ριμπολόβλεβα παντρεύεται στο Σκορπιό τον σύντροφό της επιχειρηματία, Juan Sartori την Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015.

Το αποκαλύπτει η ίδια σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΒΗΜΑ της Κυριακής: "Θέλω να ανακοινώσω ότι παντρεύομαι και είμαι ιδιαίτερα ευτυχισμένη που θα τελέσω το γάμο μου στο Σκορπιό την ερχόμενη Τετάρτη 21 Οκτωβρίου. Θα γιορτάσουμε το γεγονός μέσα από μία σεμνή τελετή στην οποία θα δώσουν το παρόν μόνο η οικογένειά μας και οι στενότεροι φίλοι μας. Αυτό είναι το σημαντικό για εμένα. Μέσα από το μεγάλο αυτό γεγονός ο Σκορπιός συνδέεται ολοένα και περισσότερο με τις ξεχωριστές στιγμές της ζωής μου. Επιθυμώ επίσης να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο της γειτονικής Λευκάδας. Σε όλους εκείνους που είναι πάντα τόσο φιλόξενοι, δείχνουν σεβασμό και κατανοούν ότι χρειαζόμαστε να προστατεύσουμε την ιδιωτική μας ζωή", είπε.

Δύο χρόνια μετά από την απόφαση του πατέρα της να αγοράσει το Σκορπιό από την Αθηνά Ωνάση, η Ριμπολόβλεβα δηλώνει ότι το νησί είναι «το προσωπικό μου καταφύγιο που με βοηθά να ξεκουραστώ και να επιστρέψω πιο δυνατή στις υποχρεώσεις μου. Είναι το δεύτερό μου σπίτι, ο απόλυτος προορισμός για τις διακοπές μου» και προσθέτει: «Είναι επίσης ένα ιερό μέρος, γεμάτο ιστορία, παράδοση και σεβασμό. Όλα αυτά οφείλονται στην κληρονομία που άφησε πίσω του ο Αριστοτέλης Ωνάσης».

http://www.thestival.gr

Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!