Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Ο Σάκης Ρουβάς είναι από τους ανθρώπους που προσπαθούν να νικήσουν τους φόβους τους. Δεν θέλει οι φοβίες του να τον κρατάνε πίσω, γι' αυτό και τολμάει να κάνει όσα φοβάται.

«Νομίζω ότι πάντα στη ζωή μου ήθελα να τολμώ και να δοκιμάζω πράγματα. Φυσικά και έχω φοβηθεί πολλές στιγμές, αλλά θεωρώ πως το κέρδος μου ήταν ότι δεν άφηνα το φόβο να με καθηλώνει. Ποιος ήταν ο μεγαλύτερος σου φόβος», δήλωσε στο Εγώ και συνέχισε για τον μεγαλύτερό του φόβο: «Η αποτυχία. Το να θέλεις να κάνεις κάτι, αλλά να φοβάσαι ότι θα αποτύχεις σε αυτό που προσπαθείς. Αν αφήσεις αυτό το συναίσθημα να σε κυριεύσει, θα σε παγώσει. Δεν θα μπορέσεις να κάνεις τίποτα. Πολλές φορές μου συνέβη στη ζωή μου, όμως δεν το άφησα να εξελιχθεί. Έκανα ψυχοθεραπεία εντατικά και για πολλά χρόνια. Έμαθα τον εαυτό μου. Αυτό είναι το πιο σημαντικό». Τι είναι αυτό που έμαθε μέσα από την ψυχοθεραπεία; «Η όποια διαφορά βλέπετε ανάμεσα στον Σάκη του σήμερα και σε αυτόν πριν από είκοσι χρόνια είναι ό,τι έχω μάθει σε αυτό το διάστημα»

http://www.thestival.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!