Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Η Apple ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δ’ τρίμηνο του οικονομικού έτους 2014, σύμφωνα με τα οποία εμφάνισε κέρδη ύψους 8,5 δισ. δολαρίων και αυξημένες πωλήσεις iPhones.
Πιο συγκεκριμένα, η Apple ανακοίνωσε πωλήσεις 39,3 εκατομμυρίων συσκευών iPhone, 12,3 εκατομμυρίων iPads, 5,5 εκατομμυρίων υπολογιστών Mac και 2,6 εκατομμυρίων συσκευών iPod. Το δ’ τρίμηνο του οικονομικού έτους 2014 είναι, κατά ένα μέρος, το πρώτο τρίμηνο διάθεσης των νέων iPhone 6 και 6 Plus, τα οποία καταγράφονται σαν τα iPhones με το πιο επιτυχημένο λανσάρισμα όλων των εποχών.
Συγκριτικά, αναλυτές της αγοράς ανέμεναν ότι η Appleθα επιτύγχανε πωλήσεις 38 εκατομμυρίων iPhones, 13 εκατομμυρίων iPads, περί τα 5 εκατομμύρια υπολογιστές Mac και περίπου 2,3 εκατομμύρια iPods. Το αντίστοιχο περυσινό διάστημα η Apple είχε πουλήσει 33,8 εκατομμύρια iPhones, 14,08 εκατομμύρια iPads, 4,57 εκατομμύρια Macs και 3,5 εκατομμύρια iPods.
Σε ότι αφορά τα οικονομικά στοιχεία, η Apple κατέγραψε έσοδα ύψους 42,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 8,5 δισεκατομμύρια δολάρια (έναντι κερδών 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι). Τα έσοδα της αντίστοιχης περυσινής περιόδου είχαν ανέλθει στα 37,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Από τα παραπάνω έσοδα, τα 23,7 δισεκατομμύρια δολάρια (έναντι 19,5 δισ. δολαρίων πέρυσι) προήλθαν από τις πωλήσεις συσκευών iPhone, από τις πωλήσεις iPad τα έσοδα ήταν 5,4 δισ. δολάρια (έναντι 6,2 δις. δολαρίων) και από τις πωλήσεις Mac 6,6 δισ. δολάρια (έναντι 5,6 δισ. δολαρίων)
Τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου τριμήνου αποδεικνύουν περίτρανα ότι ο κλάδος που φέρνει τα μεγάλα έσοδα στην Apple δεν είναι άλλος από αυτόν των smartphones, ενώ οι τομείς των iPad και Mac αν και συνεισφέρουν σημαντικά, εντούτοις εμφανίζουν σημάδια «κόπωσης». Για το λόγο αυτό κρίσιμη θεωρείται η μελλοντική πορεία των νέων συσκευών iPad Air 2 και iPad mini 3, τα οποία ανακοινώθηκαν πριν από λίγες ημέρες.
Επίσης, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Apple συνεχίζει να πουλάει iPhones, παρά το γεγονός του ιδιαίτερα αυξημένου ανταγωνισμού που προέρχεται τόσο από παραδοσιακούς αντιπάλους (Google, Samsung) όσο και από νέες εταιρείες που συνεχώς εισρέουν στην αρένα που ακούει στο όνομα «αγορά smartphones».
pestaola.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!