Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Το γύρο του διαδικτύου κάνουν τις τελευταίες ώρες οι αποκαλύψεις του Ζεράρ Ντεπαρντιέ για το σκοτεινό παρελθόν του. Τότε, που ήταν ακόμη άσημος. Ένα παιδί φτωχής οικογένειας, που προσπαθούσε να βρει από νωρίς τρόπους για να επιβιώσει και μετατράπηκε γρήγορα σε ένα άγριο νιάτο.
Ο Γάλλος ηθοποιός αποκαλύπτει άγνωστες και σκοτεινές πτυχές του παρελθόντος του στην αυτοβιογραφία του «Ca c'est fait comme ca» («Και κάπως έτσι συνέβη»). Στις σελίδες της αποκαλύπτει πως έκλεβε τάφους, πήγαινε με άνδρες επί πληρωμή, περιφερόταν στους δρόμους και βρέθηκε πίσω από τα κάγκελα της φυλακής, λόγω κλοπής αυτοκινήτου.

«Ως παιδί, άκουγα συχνά τη μητέρα μου να λέει πως όταν έμεινε έγκυος σε μένα χρησιμοποίησε μια βελόνα για να κάνει έκτρωση, νομίζοντας πως σχεδόν με είχε σκοτώσει. Η οικογένειά μου ήταν τόσο φτωχή, που συχνά βοηθούσα την μητέρα μου να ξεγεννήσει τα αδέρφια μου, μιας και οι γονείς μου δεν είχαν λεφτά για μαιευτήριο», περιγράφει ο 65χρονος σταρ και συνεχίζει:
«Στα 10 μου βγήκα στους δρόμους. Έμοιαζα 15 ετών. Γρήγορα συνειδητοποίησα πως αρέσω στους άνδρες. Όταν με πλησίαζαν, ζητώντας μου σεξ, τους ζητούσα χρήματα».
Σοκ προκαλεί και η εξομολόγησή του πως κάποτε βοήθησε έναν άνδρα να ξεθάψει δυο πτώματα από το Κοιμητήριο, για να τους κλέψουν τα κοσμήματα και τα παπούτσια που φορούσαν. Τελικά, ήταν στα 16 του, που μπήκε στη φυλακή για τρεις εβδομάδες επειδή έκλεψε ένα αυτοκίνητο.
Τέλος, στην αυτοβιογραφία του αναφέρεται και στη φιλία του με το Βλαντιμίρ Πούτιν:
«Συναντηθήκαμε πρώτη φορά το 2008 και αμέσως δέσαμε, επειδή είχαμε πολλά κοινά. Νομίζω ότι αναγνώρισε σε μένα τη “χούλιγκαν” πλευρά μου. Το γεγονός αςπούμε ότι με είχαν μαζέψει από το πεζοδρόμιο λιώμα. Όπως και σε μένα, έτσι και σε εκείνον κανένας δεν θα στοιχημάτιζε ούτε δεκάρα σε μας, όταν ήμασταν 15 ετών».
news.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!