Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Για τα προβλήματα που αντιμετώπισε έπειτα από μια αποτυχημένη πλαστική επέμβαση μίλησε στο Πρώτο Θέμα ο Γιάννης Φλωρινιώτης. «Έχω κάνει πέντε πλαστικές επεμβάσεις στο πρόσωπο, αλλά δεν τις ήθελα όλες, αναγκάστηκα" ανέφερε ο show man και περιέγραψε: "Το '87, όταν πρωταγωνίστησα στην ταινία "Ο τραγουδιστής και το κορίτσι του μπαρ" ήθελα να διορθώσω τα ζυγωματικά μου για να γράφω καλύτερα στο φακό. Μια γνωστή μου, μου έβαλε σιλικόνη στα μάγουλα, η οποία ήταν συμπαγής. Η ευθύνη δεν είναι δική της, αφού η γυναίκα δεν ήταν γιατρός, αλλά φαρμακοποιός. Από εκεί και πέρα άρχισε η προσωπική μου περιπέτεια, καθώς μου ήταν εντελώς αδύνατο να αποδεχθώ τον εαυτό μου έτσι. Αισθανόμουν παραμορφωμένος, ένα τέρας χωρίς θέση στη showbiz. Όλα τα χειρουργεία που ακολούθησαν ήταν διορθωτικά λίφτινγκ".

http://www.thestival.gr 
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!