Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Ερευνητές από το American University της Ουάσιγκτον ζήτησαν από 103 εφήβα κορίτσια να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με τη χρήση του Facebook και σε συνάρτηση με την εικόνα που είχαν για τον εαυτό τους.
Οι ερευνητές βρήκαν ότι το είδος των πληροφοριών που τα κορίτσια αναζητούσαν στη διάσημη ιστοσελιδα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με το χρόνο που αφιέρωναν, είχε αθροιστικά τη μεγαλύτερη επιρροή για το πώς αισθανόταν για τον εαυτό τους λίγο αργότερα.
Στη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, οι επιστήμονες αξιολόγησαν πόσο συχνά τα κορίτσια χρησιμοποιούσαν ειδικές λειτουργίες του Facebook, όπως τη δημιουργία event, το ανέβασμα φωτογραφιών, ή πόσο συχνά έβλεπαν φωτογραφίες φίλων.
Τα κορίτσια που διέθεταν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους κοιτάζοντας φωτογραφίες άλλων, ήταν πιο πιθανό να εσωτερικεύουν το ιδανικό της λεπτής σιλουέτας, να υποκύψουν σε αυτο, να είναι δυσαρεστημένα με το βάρος τους , ή να εκφράσουν την επιθμία να αδυνατίσουν.
Οι ερευνητές εικάζουν ότι το facebook ίσως ασκεί την ίδια επιρροή στα νεαρά κορίτσια, όπως και τα περιοδικά μόδας, δηλαδή να λειτουργεί με τον ρόλο των προτύπων και συνεπώς να επηρεάζει το πώς βλέπει και αντιλαμβάνεται κάθε κορίτσι το σώμα του.
Πηγή: Time
E.T

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!