Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Επανάσταση υπόσχεται το Inrekor

Ένα από τα σημαντικότερα θέματα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι μηχανικοί που σχεδιάζουν αυτοκίνητα είναι το βάρος γιατί από αυτό επηρεάζονται κρίσιμα χαρακτηριστικά ενός οχήματος. Όσο αυξάνουν τα συστήματα άνεσης κι ασφάλειας σε ένα αυτοκίνητο, τόσο ανεβαίνει το βάρος, ενώ λόγοι παθητικής ασφάλειας θέτουν ακόμη μεγαλύτερους περιορισμούς.

Στο κυνήγι της αναζήτησης νέων υλικών και τεχνικών για τη μείωση του βάρους έχουν ριχθεί πολλές εταιρείες όμως η πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας Inrekor κάνει λόγο για ένα νέο υλικό το οποίο φέρει το όνομα της εταιρείας και το οποίο φιλοδοξεί να φέρει επανάσταση στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Έχοντας την ίδια αντοχή όπως ο χάλυβας, το Inrekor ζυγίζει 30% λιγότερο, ενώ είναι πλήρως ανακυκλώσιμο.

Το υλικό έχει δομή τύπου sandwich και βάση ένα αφρώδες στρώμα προπυλενίου που έχει την εμπορική ονομασία ARPRO και περιβάλλεται από δύο φύλλα αλουμινίου. Το Inrekor μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για την κατασκευή του πλαισίου όσο και κάποιων εξωτερικών πάνελ και θα το δούμε στην πράξη ως υλικό κατασκευής του Porsche 356 Speedster kit.

Η εταιρεία για να αποδείξει τις αρετές του υλικού παρουσίασε το σασί ενός τετραθέσιου αυτοκινήτου που με συμβατικά υλικά θα ζύγιζε 300kg ενώ με το Inrekor θα ήταν μόλις 160kg.

Η εταιρεία υποστηρίζει ότι από πλευράς ασφάλειας το νέο αυτό υλικό έχει δοκιμαστεί από τον οργανισμό MIRA και από το Warwick Manufacturing Group, έχει την ίδια αντοχή με το χάλυβα κι ότι αν αξιολογούνταν αυτοκίνητο από το EuroNCAP θα έπαιρνε πέντε αστέρια.



Πηγή: gocar.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!