Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013



Η γυναίκα μου και εγώ βλέπαμε το «Ποιός Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος», ξαπλωμένοι στο κρεβάτι μας. Γύρισα και τη την ρωτάω :
- Θέλεις να κάνουμε σεξ;


- Όχι, απαντά η γυναίκα μου.
- Είναι αυτή η τελική σου απάντηση;
- Ναι.
- Τότε θα ήθελα να πάρω το τηλέφωνο…

Και έτσι άρχισε ο καυγάς…

-------------

- Αγάπη μου τι θα έκανες αν στα επόμενα 10 λεπτα θα καταστρεφόταν ο κόσμος;;;
- Λατρεία μου θα έκανα έρωτα μαζί σου..
- Ναι... Και τα επόμενα 9 λεπτα;;;


-----------------

- Παππου ολος ο κοσμος ανησυχει μηπως η σεξουαλικη σχεση σου με την πιτσιρικα αποβει μοιραια...
- Τι να κανουμε παιδι μου...αν πεθανει πεθανε..!!!


----------------

- Γιατρέ έχω τρομερό πονοκέφαλο...
- Ελάτε να σας δω από το ιατρείο.
- και πόσο είναι επίσκεψη γιατρέ;
- 50 ευρώ!
- Ασε μωρέ θα πάρω τη γιαγιά μου να με ξεματιάσει καλύτερα...!!!
 
 
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!