Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Παρόλο πως έχει σημαντική ομοιότητα με Cadillac, η προεδρική λιμουζίνα είναι σχεδόν ολοκληρωτικά διαφορετική, σύμφωνα με πράκτορα των Μυστικών Υπηρεσιών, αφού μέχρι και τα σήματα στο εμπρός καπό και σε αυτό του πορτμπαγκάζ είναι μεγαλύτερα.

Συνολικά κατασκευάστηκαν 12 αυτοκίνητα από ένα κλάδο του R&D της General Motors στο Ντιτρόιτ και το αυτοκίνητο περιγράφηκε από τον ίδιο πράκτορα ως «φορτηγό που μοιάζει με λίμο. Και οδηγείται με τον ίδιο τρόπο, επίσης».
Η προεδρική λιμουζίνα, «Το Κτήνος», καταπίνει βενζίνη και ως τέτοιο, καθώς καίει 63,5 lt/100 km, τιμή αντίστοιχη μονοθεσίου της Formula 1. Κύριο αίτιο για αυτή την θηριώδη τιμή είναι τα πρόσθετα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για τη θωράκιση και έφτασαν το αυτοκίνητο να ζυγίζει 6.800 kg. Κάθε κομμάτι από τις 12 προεδρικές λιμουζίνες στοιχίζει $1,5 εκατ. και η θωράκισή του είναι τόσο βαριά, έτσι ώστε είναι σχεδόν αδύνατον να ανοίξεις την πόρτα από μέσα.
Το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου είναι επίσης θωρακισμένο και καλυμμένο με ειδικό αφρό για προστασία από θραύση σε περίπτωση ατυχήματος και από πυρά μικρών πυροβόλων όπλων. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η καμπίνα είναι εξοπλισμένη με σύστημα πυρόσβεσης, ειδικούς μηχανισμούς κλειδώματος, κάμερα νυχτερινής όρασης στη μάσκα και στρατιωτικών προδιαγραφών θωράκιση με πρόσθετα, αφαιρούμενα φύλλα φάιμπεργκλας στα φτερά και στις πόρτες.
Η καμπίνα της βενζινοκίνητης προεδρικής λιμουζίνας V8 είναι μονωμένη για προστασία από βιοχημική επίθεση και είναι εφοδιασμένη με κρυπτο-δορυφορικό τηλέφωνο και ειδικό σύστημα interactive video. Η θωράκιση των θυρών έχει πάχος κάτι παραπάνω από 20 cm(!), και τα αλεξίσφαιρα τζάμια 13 cm, προσφέροντας την απόλυτη προστασία από τρομοκρατική που μπορεί να έχει κάποιος σε αυτοκίνητο. «Το Κτήνος» μπορεί να είναι άτρωτο από τρομοκρατικές επιθέσεις, αλλά η αχίλλειος πτέρνα του είναι το... μεγάλο μεταξόνιο. Οπότε η γωνία ράμπας, που θα λέγαμε και στα 4x4, δεν είναι και τόσο σπουδαία. Έτσι, η προεδρική λιμουζίνα «αχρηστεύτηκε» κατά την επίσκεψη του Barrack Obama στην Ιρλανδία to 2011 από μια αθώα... ράμπα
Αναδημοσίευση από drive.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!