Φέτος ήταν η χρονιά του. Σε λίγες ημέρες ο Ντέιβιντ Μπάουι θα εμφανιστεί
σε μια τηλεοπτική διαφήμιση και θα κλείσει έναν κύκλο εργασιών που
ξεκίνησε αρχές της άνοιξης με την κυκλοφορία του πρώτου ύστερα από 10
χρόνια άλμπουμ του. Και συνεχίστηκε στο Λονδίνο με την αναδρομική έκθεση
στο Μουσείο Βικτωρίας και Αλβέρτου «David Bowie is».
Στις 7 Νοεμβρίου, λοιπόν, ο άγγλος καλλιτέχνης θα είναι ο
πρωταγωνιστής στο ολιγόλεπτο φιλμ του οίκου πολυτελείας Louis Vuitton,
το δεύτερο της σειράς «Πρόσκληση σε ταξίδι». Τα γυρίσματα έγιναν το
καλοκαίρι στη Βενετία και παρουσιάζει τον Μπάουι μέσα σε ένα παλάτσο να
παίζει στο τσέμπαλο το τραγούδι «I'd Rather Be High» που περιλαμβάνεται
στο πρόσφατο άλμπουμ του «The Next Day». Η ταινία θα κάνει πρεμιέρα
πρώτα στο Διαδίκτυο μέσω iTunes και τρεις ημέρες αργότερα, στις 10 του
μηνός, θα βγει στον αέρα της αγγλικής τηλεόρασης, στη διάρκεια των
διαφημιστικών μηνυμάτων που συνοδεύουν τη δημοφιλή σειρά «Homeland» στο
Channel 4.
Ο Ντέιβιντ Μπάουι δεν είναι ο άνθρωπος που έριχνε απόμακρο βλέμμα
στη μόδα. Αλλα ούτε και στη διαφήμιση. Το 1968, πριν συμπληρώσει χρόνο
από τη μεγάλη του επιτυχία «Space Oddity» και την περσόνα του
μελαγχολικού αστροναύτη Μέιτζορ Τομ, ο Μπάουι είχε πάρει την κιθάρα του
και είχε ανεβεί σε ένα λεωφορείο για να διαφημίσει ένα παγωτό χωνάκι
προορισμένο να προσελκύσει κορίτσια στην εφηβική τους ηλικία.
Σύμφωνα μάλιστα με τους «Τάιμς» του Λονδίνου, ο Μπάουι στο παρελθόν
είχε δηλώσει συμμετοχή για να εμφανιστεί σε διαφήμιση της γκοφρέτας
Κιτ-Κατ, αλλά η αίτησή του απορρίφθηκε. Βέβαια, στη συνέχεια όσο η φήμη
του μεγάλωνε και οι μουσικές περσόνες του πλήθαιναν τόσο εκείνος
απομακρυνόταν από τις δελεαστικές προτάσεις που του απηύθυναν οι
διαφημιστικές εταιρείες.
Ο σταρ Μπάουι, στυλίστας του ταλέντου του και ποιητής τής εικόνας
του, δεν νοιαζόταν να συνδυάσει το όνομά του με ένα εμπορικό σήμα.
Εξάλλου ο ίδιος είχε γίνει ένα είδους λογοτύπου για τη μυθολογία της
ροκ. Οπως το απέδειξαν και τα περίπου 300 αντικείμενα, κοστούμια,
χειρόγραφα στίχων και παρτιτούρες, φωτογραφίες και γραφιστικές
αποτυπώσεις της σαρανταπεντάχρονης καριέρας του που συγκέντρωσε η
έκθεση «David Bowie is» και την οποία επισκέφθηκαν πάνω από 26.000
ενδιαφερόμενοι.
Αυτές τις ενδείξεις έλαβαν υπόψη τους οι άνθρωποι της διαφήμισης
του γαλλικού οίκου και του πρότειναν την ιδέα για ένα ταξίδι πίσω στον
χρόνο. Κατά τις δηλώσεις τους, ο Μπάουι συμφώνησε επειδή ενορχηστρώνει
σε ύφος μπαρόκ ένα τραγούδι του παρόντος.
Πηγή: tanea.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου