Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016


Η Skoda είναι πολύ τυχερή. Κι αυτό γιατί από το 1991 ανήκει στο γερμανικό γκρουπ VW. Ο τελευταίος καρπός της συμβίωσής τους είναι το νέο Skoda Kodiaq.

Τοποθετήθηκε στη μεσαία κατηγορία των SUV και παραμένει πιστό στο δόγμα της μάρκας, που θέλει μεγάλους χώρους, πρακτικές δυνατότητες και χαμηλή τιμή.

Η πρώτη δοκιμή με το Skoda Kodiaq έγινε σε ένα μαγευτικό μέρος, στην Πάλμα ντε Μαγιόρκα, στο νησί της χαράς και της ξεγνοιασιάς, το οποίο αγάπησαν και οι Γερμανοί. Ξεκίνησα τη διαδρομή οδηγώντας την έκδοση που εκτιμώ πως θα αποσπάσει το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων στην ελληνική αγορά.

Το μεγάλο όχημα ελεύθερου χρόνου, μήκους 4,7 μ., κινείται με έναν από τους καλύτερους βενζινοκινητήρες της αγοράς.

Χωρητικότητα 1.400 κ.εκ., τεχνολογία TSI και επιπλέον δυνατότητα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων ACT, όταν υπάρχει περιορισμένο φορτίο στον κινητήρα.

Αποδίδει 150 ίππους, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG έξι σχέσεων και κινεί όλους τους τροχούς. Μη σας φανούν λίγοι οι 150 ίπποι για τα 1.610 κιλά του αυτοκινήτου.

Κινούν αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο και εξασφαλίζουν υψηλές ταχύτητες. Ο κατασκευαστής δίνει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9΄΄ και τελική ταχύτητα 196 χλμ./ώρα. Η οδική συμπεριφορά είναι στο ανώτερο τμήμα της κατηγορίας.

Ξεχωρίζω την ευελιξία, την απόκριση του τιμονιού και τη σταθερή πορεία. Θα ήθελα όμως πιο σκληρές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις. Μου έκανε εντύπωση το υψηλό επίπεδο της ποιότητας κύλισης. Προσφέρει ήσυχο και άνετο ταξίδι.

Ο τομέας που θα εντυπωσιάσει κάθε οικογενειάρχη ακόμη και αν έχει παιδιά ύψους άνω των 1,75 μ. είναι η εσωτερική χωρητικότητα.

Οι πίσω επιβάτες κάθονται σταυροπόδι χωρίς καμία υποχώρηση. Χωράει άνετα και πέμπτος ενήλικας επιβάτης. Ολες οι αποσκευές της οικογένειας βρίσκουν τη θέση τους στα 720 λίτρα του αποθηκευτικού χώρου.

Στη πενταθέσια διάταξη αυξάνεται έως τα 2.065 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Μεταφέρει αντικείμενα μήκους έως 2,8 μ.

Ακολούθησε η δοκιμή με τον ισχυρότερο σε απόδοση δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα της γκάμας. Παράγει 190 ίππους και ροπή 40,6 χλγμ. «Παρών» δηλώνουν το αυτόματο κιβώτιο DSG επτά σχέσεων και η τετρακίνηση.

Σε όλους τους τομείς (επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, οικονομία στο καύσιμο κ.ά.) παίρνει υψηλότερη βαθμολογία από τη βενζινοκίνητη πρόταση.

Είναι ό,τι πρέπει για ταξίδια. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9’’ και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα.

Στις αρχές Απριλίου 2017 θα εισαχθούν οι εξής κινητήρες: Βενζίνη 1.4 TSI ισχύος 125 ίππων, 1.4 TSI ACT 150, 2.0 TSI 180. Ντίζελ 2.0 TDI 150 και 2.0 TDI 190 ίππων.

Η αρχική τιμή θα είναι γύρω στα 25.900 ευρώ.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!