Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Εικόνα ΣΟΚ: Ελληνίδα τραγουδίστρια στα πρόθυρα νευρικής ανορεξίας
H Αννέτ Αρτάνι, η οποία έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από την συμμετοχή της στο Fame Story, δημοσίευσε μια φωτογραφία της στο Instagram και προσκάλεσε "πανικό".
Η τραγουδίστρια, όπως είναι γνωστό πριν από δέκα μήνες έγινε μανούλα για πρώτη φορά και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης πήρε κάποια κιλά. Σήμερα, κατάφερε με την βοήθεια του γυμναστή της να τα χάσει όλα και να είναι πιο αδύνατη από ποτέ.
Θέλοντας να μοιραστεί την χαρά της μαζί με τους διαδικτυακούς της φίλους, ανάρτησε στα social media μια εικόνα που έδειχνε το σώμα της και η μέση της είναι πιο λεπτή από ποτέ.
Πολλοί έσπευσαν να σχολιάσουν πως αδυνάτισε υπερβολικά και άλλοι να υποστηρίξουν πως η εικόνα είναι επεξεργασμένη. Η τραγουδίστρια, θέλοντας να δώσει ένα τέλος σε όλα όσα ακούστηκαν παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Espresso» και μίλησε για όλα.
Όπως ανέφερε, η φωτογραφία της δεν υπέστη το photoshop που όλοι φαντάζονται:
«Δεν έκανα photoshop στη φωτογραφία. Απλώς στο σημείο του αφαλού μου έχω ένα σημάδι χαλάρωσης από τη γέννα και το θόλωσα λιγάκι» εξηγεί η ίδια στον Ηλία Μαραβέγια.
Τέλος, αναφέρθηκε στην απώλεια των πολλών κιλών, ξεκαθαρίζοντας πως είναι καλά στην υγεία της, αλλά αποκαλύπτωντας για πρώτη φορά την μάχη της με την επιλόχειο κατάθλιψη:
«Πήρα 20 κιλά στη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου και έχασα 35 μετά τη γέννηση του γιου μου. Πιστεύω ότι η επιλόχειος κατάθλιψη ήταν ο βασικός λόγος της απώλειας των κιλών μου. Δεν είχα καθόλου όρεξη να φάω. Τώρα τα πηγαίνω πολύ καλύτερα και νιώθω περήφανη γι' αυτό. Ακολουθώ ειδικό πρόγραμμα διατροφής και προπονούμαι με personal trainer. Το οφείλω στον γιο μου να με βλέπει υγιή. Συγγνώμη αν ανησύχησα κάποιους, αλλά είμαι καλά»
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!