Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016


Ο 25χρονος Samuel Leighton-Dore ζει και εργάζεται στην Αυστραλία και μοιράστηκε την ενδιαφέρουσα ιστορία του στη βρετανική Mirror. Ο νεαρός συγγραφέας, μίλησε σχετικά με την απόφασή του να κάνει παιδί με την αδελφή του αλλά και για το πώς αντιδρούν οι περισσότεροι με την προοπτική αυτή.
Ο Samuel διατηρεί σχέση με τον φωτογράφο και ντιζάινερ Bradley Tennant και η επιθυμία του ζευγαριού είναι η απόκτηση ενός παιδιού. Οι δυο άντρες, θέλουν το μωρό τους να έχει γονίδια και από τις δυο οικογένειες, οπότε η λύση βρέθηκε στην αδελφή του η οποία δέχτηκε να κυοφορήσει το παιδί του αδελφού της με το σπέρμα του συντρόφου του.
"Θα είναι τα ωάρια της αδελφής μου και του συντρόφου μου το σπέρμα...Είναι ο μόνος τρόπος ο σύντροφός μου και εγώ να έχουμε μια βιολογική σύνδεση με το παιδί", λέει ο 25χρονος για την απόφασή τους η οποία αναμένεται να υλοποιηθεί τα επόμενα χρόνια.
"Οι γονείς μου είμαι ανοιχτόμυαλοι... Είμαστε τυχεροί. Δε ξέρω τι θα πει η υπόλοιπη οικογένεια, αλλά είμαι σίγουρος θα κατανοήσουν την επιστήμη, τη λογική και την αγάπη πίσω από τη διαδικασία", συμπληρώνει και εξηγεί ωστόσο ότι υπάρχουν και εκείνοι που αντιδρούν αρνητικά στην απόφαση αυτή, με εχθρικά μηνύματα.






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!