Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016


Η Volvo έδωσε μια ακόμη αποστομωτική απάντηση στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελών αυτοκινήτων που κυρίως για εμπορικούς λόγους, αμφισβητούν την θέση της στην premium κατηγορία.

Η ολοκαίνουργια δημιουργία της S90, καταρρίπτει κάθε επιχείρημα των ισχυρών ανταγωνιστών της και της επιτρέπει για πρώτη φορά στην ιστορία της, να διεκδικήσει υψηλό μερίδιο από την παγκόσμια αγορά των μεγάλων πολυτελών τετράπορτων οικογενειακών αυτοκινήτων. Το Volvo S90 κοιτάζει στα μάτια την καινούργια Mercedes E Class, την BMW X5 και το Audi A6.

Στην Μάλαγα της Ισπανίας οδήγησα τη ναυαρχίδα της μάρκας- σε δυο αμαξώματα(μπερλίνα και στέσιον βάγκον V90 - και ειλικρινά απόλαυσα τον τρόπο που κινείται ακόμη και όταν το κοντέρ φτάνει στα όρια του.

Μου έκανε εντύπωση το σετάρισμα πολλών παραμέτρων που επέλεξαν οι φιλόδοξοι Σουηδοί. Μετά από έρευνες και χιλιάδες χιλιόμετρα κατέληξαν σε μια συνταγή που στο δρόμο συγκρίνεται μόνο με την οδηγοκεντρική BMW Σειράς 5. Ιεροσυλία, θα σκεφθούν οι φανατικοί οπαδοί της μάρκας με έδρα την Βαυαρία.

Τους διαβεβαιώνω όμως ότι το S90 φτάνει στα υψηλά όρια της BMW Σειράς 5 ενώ σε μερικά χαρακτηριστικά την ξεπερνάει. Τα πράγματα αλλάζουν και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να τα αξιολογήσουμε και κυρίως να τα εκτιμήσουμε χωρίς προκαταλήψεις.

Η θεμελιώδης αλλαγή στη συμπεριφορά του επιβλητικού αυτοκινήτου μήκους 4,96 μ. οφείλεται κυρίως στις υπηρεσίες που προσφέρει το νέο πλαίσιο μεταβλητού μήκους. Όπως και στο επίσης premium XC90, αντιδρά με μαγικό τρόπο σε κάθε πρόκληση στην άσφαλτο και τα βάζει με τους νόμους της φύσης.

Από την πρώτη στιγμή ένοιωσα ασφαλής και με κυριάρχησε η επιθυμία να βρω τα όρια του. Το πίεσα πάνω από το σημείο που θα τολμήσει κάθε συνετός οικογενειάρχης οδηγός, του έβαλα δύσκολα σε απανωτές στροφές και σε εγκάρσια σαμαράκια.

Σε όλα τα τεστ με αντιμετώπισε με την γνωστή σουηδική ψυχρότητα. Αντέδρασε και συμπεριφέρθηκε με υποδειγματικό τρόπο. Πάνω στο θαυμάσιο πλαίσιο, οι Σουηδοί έστησαν τις αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης. Οι ρυθμίσεις τους έγιναν με την βοήθεια έμπειρων δοκιμαστών και υπολογιστών.

Κράτησα στη μνήμη μου, την άψογη οδική συμπεριφορά του και τον τρόπο που ξεπερνά τις κακοτοπιές. Τα μοτέρ είναι δυο με χωρητικότητα 2.000 κ.εκ. Ένα σύνολο βενζίνης Τ6 320 ίππων και ένα ντίζελ με 190 ίππους (D4) είτε 235(D5).

Δοκίμασα και τα δυο μοτέρ. Το D5 είναι η καλύτερη λύση για όσους κοιτάζουν την οικονομική λειτουργία. Ο Τ6, ενθουσιάζει με την ισχύ, ποιοτική λειτουργία και ραφιναρισμένη συμπεριφορά του.

Προσωπικά θα αγόραζα την βενζίνη. Στα όρια του τέλειου και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Τι θα άλλαζα; Θα έδινα πιο δυναμικά στοιχεία στην εξωτερική σχεδίαση, θα επέλεγα μια μεγαλύτερη οθόνη όπως εκείνη που κοσμεί την Mercedes E Classκαι θα πρόσθετα μικρότερα μοτέρ.

Το πρώτο μοντέλο της Volvo με σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Pilot Assist(στάνταρ) και αναβαθμισμένο City Safety που ανιχνεύει και μεγάλα ζώα, θα βρίσκεται στις εκθέσεις στο τέλος Ιουλίου. Από 49.600 ευρώ(D4, 190 ίππων, Auto, δικίνητο). Όλες οι άλλες εκδόσεις είναι τετρακίνητες.

Οι Τ6 και D5 προς 58.400 ευρώ.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!