Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016


Η διαχείριση της ψηφιακής αλληλογραφίας αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που αποσπούν την προσοχή και σπαταλούν τον χρόνο των εργαζομένων, με αρνητικές επιπτώσεις για την παραγωγικότητα των εταιρειών τους, σύμφωνα με έρευνα της αυστραλιανής εταιρείας λογισμικού Atlassian.

Σύμφωνα με την έρευνα (δημοσίευμα για την οποία αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ), οι εργαζόμενοι λαμβάνουν, κατά μέσο όρο, περισσότερα από 300 ηλεκτρονικά μηνύματα την εβδομάδα, ενώ ο μέσος εργαζόμενος ελέγχει το ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο 36 φορές την ώρα.

«Έχει εκτιμηθεί ότι οι εργαζόμενοι χρειάζονται περίπου 16 λεπτά για να ανακτήσουν την προσοχή τους στην εργασία μετά από την διαχείριση των ηλεκτρονικών τους μηνυμάτων», διαπιστώνει από πλευράς της η εταιρεία Regus, παρουσιάζοντας τα ευρήματα έρευνας της.

Εκτός από τη διαχείριση της ψηφιακής αλληλογραφίας, η μελέτη της εταιρείας εντοπίζει ως δεύτερη πηγή που απορροφά το χρόνο εργασίας, τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, και προσθέτει ότι μεταξύ των κορυφαίων «υπαιτίων», σύμφωνα με την έρευνα του Salary.com, είναι η Google (24%), το Facebook (23%) και το LinkedIn (14%), οι οποίοι μας κάνουν να αποκλίνουμε από μια πλήρως επαγγελματική ηθική εργασίας.

Σύμφωνα με τη Regus, ενώ το 27% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι εργοδότες έχουν μπλοκάρει τις ιστοσελίδες που δεν σχετίζονται με την εργασία, το 56% παραδέχτηκε ότι στρέφεται στις προσωπικές του συσκευές για να τσεκάρει τις σελίδες που επιθυμεί, το 8% είπε ότι θα σκεφτόταν να αποχωρήσει από την εργασία, αν υπήρχε αυτή η πολιτική και το 14% δήλωσε ότι το μπλοκάρισμα των σελίδων πιθανόν να τους απέτρεπε να δεχθούν τη συγκεκριμένη προσφορά εργασίας.

Πηγή: naftemporiki.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!