Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015


Ακόμη και τώρα που η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει όλες τις δραστηριότητες μας, μερίδα οδηγών εξακολουθεί να επενδύει σε ακριβά αυτοκίνητα, εκτιμώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και την μαγεία της συμβίωσης, με ένα μοντέλο που φτιάχτηκε από εμπνευσμένους μηχανικούς.

Εξέχουσα θέση στη λίστα των premium μοντέλων υψηλής αξίας κατέχει το νέο Volvo XC90, το οποίο πρωταγωνιστεί στη κατηγορία του.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το μεγάλων διαστάσεων σουηδικό SUV, μέχρι το τέλος Νοέμβριου πήρε την πρώτη θέση στη κατηγορία του με 66 πωλήσεις, δεύτερο το BMW X5 με 38 πωλήσεις κ.α.

Το τετρακίνητο αυτοκίνητο που προκαλεί με τον όγκο του και την επιβλητική παρουσία του, είχα την ευκαιρία να το οδηγήσω για μια ακόμη φορά στους ελληνικούς δρόμους.

Και επειδή ακόμη το πρώτο στοιχείο που εξετάζουμε πριν την αγορά είναι η χωρητικότητα του κινητήρα, σημειώνω ότι το νέο σουηδικό μοτέρ Drive-E με όλα τα τεχνικά καλούδια, ανήκει στην οικογένεια των 2.000 κ.εκ.

Πρόκειται για μια σωστή απόφαση του εργοστασίου που μειώνει το κόστος χρήσης σε σχέση με μεγαλύτερα μοτέρ του ανταγωνισμού, ακόμη και στην Ελλάδα.

Καταναλώνει ντίζελ και χωρίς να ζορίζεται αποδίδει 225 ίππους. Και δεν είναι μόνο η ισχύς που δίνει την ώθηση στο αυτοκίνητο βάρους 2.052 κιλών.

Μόλις πατήσεις το γκάζι, έρχεται και η ροπή των 47,8 χλγμ. να υπερασπιστεί την απόδοση του καλορυθμισμένου μοτέρ.

Από χαμηλά νοιώθεις την δύναμη του και απολαμβάνεις την προσπάθεια του να κινήσει σβέλτα το βαρύ αυτοκίνητο. Στο κοντέρ βλέπεις τα πρώτα 100χλμ./ώρα σε 0-100 σε 7,8’’ και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 220 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση στη δοκιμή 7,5 λίτρα/100χλμ.(εργοστασιακή μικτή 5,7 λίτρα/100χλμ.). Εκπομπές CO2 149 γραμ. C02/χλμ.

Στα χέρια του οδηγού υπάρχουν δυο τμήματα του σουηδικού αυτοκινήτου τα οποία τον προκαλούν, να κλείσει το κινητό τηλέφωνο και να πάρει τον δρόμο που οδηγεί στην Αράχοβα, στα Καλάβρυτα ακόμη και στη Θεσσαλονίκη.

Ένα στιβαρό τιμόνι, με σωστές διαστάσεις και άψογη δερμάτινη επένδυση είναι έτοιμο να μεταφέρει τις εντολές του οδηγού στις μπροστινές ρόδες και να δώσει το έναυσμα για την έναρξη της «πτήσης».

Το άλλο τμήμα είναι ο μοχλός ταχυτήτων. Με νέο σχήμα, κατάλληλη επένδυση και με αποστολή να εκτελέσει τις επιθυμίες του χειριστή για την μετάδοση της κίνησης και τον ρυθμό οδήγησης.

Η οδική συμπεριφορά και η ποιότητα κύλισης βρίσκονται στο ανώτερο τμήμα της κατηγορίας. Όλοι οι επιβάτες νιώθουν ευχάριστα, γιατί βρίσκονται σε ένα πολυτελή χώρο με πολλές ανέσεις.

Εκτίμησα ιδιαίτερα την οθόνη αφής(βασικός εξοπλισμός) που θυμίζει tablet. Αντικαθιστά τα συμβατικά κουμπιά και χειριστήρια στη κεντρική κονσόλα.

Είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo που προσφέρει Apple CarPlay, ένα σύστημα με χαρακτηριστικά και υπηρεσίες, για iPad, iPhone και iPod.

Κατέχει τη κορυφή στο τομέα της ασφάλειας στη κατηγορία του.

Διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό δύο εντελώς νέες τεχνολογίες: σύστημα προστασίας σε περίπτωση εκτροπής από το δρόμο και δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα.

Στάνταρ και το City Safety, που πλέον λειτουργεί σε όλο το εύρος ταχυτήτων.

Επίσης, ανίχνευση πεζών και ποδηλατών/δικυκλιστών με αυτόματο φρενάρισμα, που πλέον λειτουργεί και τη νύχτα. Από 64.150 ευρώ.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!