Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε η Sinead O'Connor
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε εσπευσμένα η διάσημη τραγουδίστρια Σινέντ Ο' Κόνορ, η οποία ανάρτησε στο facebook ένα σημείωμα αυτοκτονίας, αναφέροντας ότι έχει πάρει υπερβολική δόση ναρκωτικών.
«Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να αποκτήσεις τον σεβασμό» έγραψε χαρακτηριστικώς στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Η αστυνομία εισέβαλε στο δωμάτιο ξενοδοχείου όπου διέμενε η καλλιτέχνης και ουσιαστικά πρόλαβε τα χειρότερα.
Η Ο’ Κόνορ, η οποία έγινε διάσημη με το τραγούδι της «Nothing Compares 2U», στη δεκαετία του 1990, έχει αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα τα τελευταία χρόνια. Οπως αποκαλύπτει η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail», από δωμάτιο ξενοδοχείου, το οποίο είχε κλείσει με άλλο όνομα, ποστάρισε στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook το σημείωμα που προκάλεσε έντονη ανησυχία στους θαυμαστές της. «Υπάρχουν τόσα πολλά που περιμένουν από μια γυναίκα να αντέξει», έγραφε επίσης σε αυτό.

Μητέρα τεσσάρων παιδιών, η Ο' Κόννορ η οποία είχε υποβληθεί τον περασμένο Αύγουστο σε υστερεκτομή, έγραψε επίσης πως «έκλαιγε και ούρλιαζε επί εβδομάδες» και πως «οι τελευταίες δύο βραδιές με τελείωσαν» για να ολοκληρώσει το σπαραχτικό της μήνυμα:
«Πήρα υπερβολική δόση. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να κερδίσω το σεβασμό. Δεν είμαι στο σπίτι μου, είμαι σε ένα ξενοδοχείο κάπου στην Ιρλανδία, με άλλο όνομα. Αν δεν έκανα αυτή την ανάρτηση, τα παιδιά μου και η οικογένειά μου δεν θα το μάθαιναν καν. Θα μπορούσα να ήμουν νεκρή εδώ για εβδομάδες και κανείς να μην το μάθει. Είμαι τόσο φρικτή μητέρα και άτομο, που έχω μείνει μόνη μου».
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!