Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015



Σύσταση προς το καταναλωτικό κοινό να μην συζητεί ευαίσθητα προσωπικά ζητήματα μπροστά στην «έξυπνη» τηλεόραση απηύθυνε η Samsung.
Ειδικότερα, η εταιρεία σε ενημερωτικές οδηγίες περί των δυνατοτήτων και της χρήσης των «έξυπνων» τηλεοράσεών της, όσον αφορά στον τομέα της αναγνώρισης φωνής, αναφέρει τα εξής: «εάν ενεργοποιήσετε το voice recognition, μπορείτε να αλληλεπιδράτε με την Smart TV σας μέσω της φωνής σας.
Για να σας παρέχεται το χαρακτηριστικό αυτό, κάποιες φωνητικές εντολές μπορεί να μεταδίδονται (μαζί με πληροφορίες σχετικά με τη συσκευή σας, περιλαμβανομένων στοιχείων ταυτοποίησης της συσκευής) σε μία ‘τρίτη’ υπηρεσία η οποία μετατρέπει την ομιλία σε κείμενο…επιπρόσθετα η Samsung ενδεχομένως να συλλέγει, και η συσκευή σας να ‘πιάνει’ φωνητικές εντολές και σχετικά κείμενα έτσι ώστε να σας παρέχονται χαρακτηριστική voice recognition και να αξιολογούνται και να βελτιώνονται οι δυνατότητες.
Σας παρακαλούμε να έχετε υπόψιν ότι εάν τα λόγια σας περιλαμβάνουν προσωπικά ή άλλα ευαίσθητα στοιχεία, αυτές οι πληροφορίες θα είναι μεταξύ αυτών που συλλέγονται και μεταδίδονται σε τρίτους, μέσω της χρήσης από πλευράς σας της αναγνώρισης φωνής».
«Αν δεν ενεργοποιήσετε την αναγνώριση φωνής, δεν θα είστε σε θέση να χρησιμοποιείτε διαδραστικά χαρακτηριστικά αναγνώρισης φωνής, αν και μπορεί να είστε σε θέση να ελέγξετε την τηλεόρασή σας χρησιμοποιώντας κάποιες προκαθορισμένες φωνητικές εντολές. Αν και η Samsung δεν συλλέγει τα λεγόμενά σας, μπορεί και πάλι να συλλέγει σχετικά κείμενα και άλλα χρήσιμα δεδομένα, ώστε να μπορούμε να αξιολογήσουμε τις επιδόσεις των χαρακτηριστικών και να τις βελτιώνουμε».
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του BBC, η εν λόγω προειδοποίηση ήρθε στο φως από δημοσίευμα του Daily Beast, που αναδημοσίευσε το αντίστοιχο κομμάτι της σχετικής πολιτικής της εταιρείας.
Το κείμενο κυκλοφόρησε στα social media (και ειδικά στο Twitter), με κάποιους χρήστες να εκφράζουν προβληματισμούς και να παραπέμπουν στο «1984» του Τζορτζ Όργουελ.
Από πλευράς της, η κορεατική εταιρεία, διευκρίνισε ότι η εν λόγω privacy policy αποτελεί μια προσπάθεια να είναι όσο πιο διαφανής γίνεται απέναντι στους καταναλωτές, για να τους βοηθά να κάνουν επιλογές έχοντας γνώση όλων των δεδομένων και συμπλήρωσε ότι παίρνει την ιδιωτικότητα των πελατών της «πολύ σοβαρά».
Επίσης, τόνισε ότι δεν αποθηκεύονται ή πωλούνται δεδομένα φωνής και ότι ο χρήστης είναι πάντα σε θέση να γνωρίζει εάν το επίμαχο χαρακτηριστικό είναι ενεργό, καθώς εμφανίζεται σχετικό εικονίδιο στην οθόνη.
naftemporiki.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!